abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102358083
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
Kut zag ik gisteren een meisje lopen dat ik wel leuk vond. Durf ik haar niet aan te spreken. Ik kon niets bedenken. :{ I fail. :+
Da's wel balen ja, waar was het dan? Tijdens uitgaan of gewoon op straat ofzo?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102358158
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Da's wel balen ja, waar was het dan? Tijdens uitgaan of gewoon op straat ofzo?
Uit gaan. Gisteren was ik op een gratis festival. Bijna geen band gezien. Alleen staan bieren met vrienden. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 25 september 2011 @ 14:01:54 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102359440
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Uit gaan. Gisteren was ik op een gratis festival. Bijna geen band gezien. Alleen staan bieren met vrienden. :P
Hoi. Weet jij welke band er nu staat te spelen?
Hoi. Weet jij toevallig of er nog leuke bands spelen vanavond?
Hoi. Heb je het een beetje naar je zin?
pi_102359598
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Hoi. Weet jij welke band er nu staat te spelen?
Hoi. Weet jij toevallig of er nog leuke bands spelen vanavond?
Hoi. Heb je het een beetje naar je zin?
Dat was het idee ook zoiets. Alleen ik heb haar de rest van de avond ook niet meer gezien. Dus tsja. Volgende keer dan maar weer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 25 september 2011 @ 14:15:07 #105
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102359929
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
Kut zag ik gisteren een meisje lopen dat ik wel leuk vond. Durf ik haar niet aan te spreken. Ik kon niets bedenken. :{ I fail. :+
Hoj.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 25 september 2011 @ 14:50:25 #106
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102361129
Soms gaat er gewoon van alles door je hoofd, behalve het simpelste woord hoi :P
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102361410
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef kedge het volgende:
Nou hoi weet ik meestal ook nog wel te produceren maar daarna wordt het moeilijker. Iedereen roept altijd dat je niet over koetjes en kalfjes moet praten maar waarover dan ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 25 september 2011 @ 15:01:49 #108
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102361518
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:50 schreef kedge het volgende:
Ik heb weleens doei geroepen om het gesprek mee te starten. :')
  zondag 25 september 2011 @ 15:02:18 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102361537
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:58 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nou hoi weet ik meestal ook nog wel te produceren maar daarna wordt het moeilijker. Iedereen roept altijd dat je niet over koetjes en kalfjes moet praten maar waarover dan ?
Het weer
De muziek
Wie wie wie kent en met wie is
etc etc
pi_102361623
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het weer
De muziek
Wie wie wie kent en met wie is
etc etc
Dat zijn wel koetjes en kalfjes.
Maar idd, niks mis met dat soort onderwerpen, en iedereen heeft er wel wat over te zeggen :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102361862
quote:

[..]

Haar? Elkaar?
  zondag 25 september 2011 @ 15:21:45 #112
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102362174
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Haar? Elkaar?
Mooi gezegd. "haar, elkaar", maar niet over jezelf de hele tijd :)
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zondag 25 september 2011 @ 15:33:49 #113
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102362510
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Mooi gezegd. "haar, elkaar", maar niet over jezelf de hele tijd :)
Maar ik ben veel interessanter om over te praten *)
pi_102366791
quote:

[..]

Over wat je maar wilt. Gewoon dingen die in je opkomen op dat moment, zoals je met je vrienden praat. Het probleem is alleen dat je waarschijnlijk te nerveus bent als je een vreemde dame aanspreekt. Dat zorgt voor "ruis" in je hoofd met allerlei niet-constructieve gedachten, waardoor je je niet goed kunt focussen op het gesprek en niet meer weet wat te zeggen. De enige manier om hier vanaf te komen is door het gewoon regelmatig te doen, zodat de nervositeit vermindert en je je energie op het gesprek kan richten in plaats van op gedachten als: "Hoe kom ik over?", "Vind ze me leuk?", "Is dit grappig genoeg om te zeggen?", "is mijn houding wel goed?", etc.
  zondag 25 september 2011 @ 18:38:52 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102368445
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ga je weleens uit? :')
Als vrouwen kieskeurig moeten zijn gooi ik maar meteen de handdoek in de ring. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 25 september 2011 @ 19:11:05 #116
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102369571
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 18:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Als vrouwen kieskeurig moeten zijn gooi ik maar meteen de handdoek in de ring. :')
Ach je hebt altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen :')

Jezus man, je bent 17. Je gaat je nog een slag in de rondte neuken. :+
  zondag 25 september 2011 @ 19:13:05 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102369640
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ach je hebt altijd de uitzonderingen die de regel bevestigen :'-)

Jezus man, je bent 17. Je gaat je nog een slag in de rondte neuken. :+
Maar als vrouwen echt kieskeurig zouden moeten zijn zou 85% van de mannelijke bevolking niet neuken. _O-
Het aantal "vreemde" koppels ligt enorm hoog.
C'est la vie
  zondag 25 september 2011 @ 19:15:10 #118
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102369713
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar als vrouwen echt kieskeurig zouden moeten zijn zou 85% van de mannelijke bevolking niet neuken. _O-
Het aantal "vreemde" koppels ligt enorm hoog.
Nee, het zijn allemaal hoeren. Dat je het weet. :+

Dat idee heb ik inderdaad ook.
  zondag 25 september 2011 @ 19:24:27 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102370100
quote:
12s.gif Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Mijn moeder zei vroeger al tegen mij "vrouwen zijn gek"
En ja hoor dag in dag uit zie ik dat bewezen worden.
C'est la vie
  zondag 25 september 2011 @ 21:43:24 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102377715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als mijn vrienden uitgaan zijn ze meestal te bezopen om het nuchter nog leuk mee te hebben :')
Dus ik ben na twee keer niet meer mee gegaan.
Oh die vrienden had ik ook. Die begonnen al rond de middag een biertje te drinken en dan werden ze erg vaag om nog normaal mee omtegaan.
quote:
12s.gif Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 25 september 2011 @ 22:14:02 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102379729
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vrouwen willen iemand met imago/status, je moet ergens op lijken heb ik het idee. Een bepaalde 'type' zijn. Die bewoording nemen zij zelf ook in de mond. Ze hebben het namelijk zelf altijd over 'types'
Verschillende vrouwen vallen op verschillende types.
Het zelfs zo gek dat er zelfs vrouwen zijn die op ons type mannen valt.
C'est la vie
pi_102379850
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

vallen mannen niet op verschillende ´types´ vrouwen dan? lijkt me sterk dat je iedereen evenveel ziet zitten...
  zondag 25 september 2011 @ 22:29:38 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102380707
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

vallen mannen niet op verschillende ´types´ vrouwen dan? lijkt me sterk dat je iedereen evenveel ziet zitten...
Ja.
Al ben ik een uitzondering.
Ik heb totaal geen vast type vrouw waar ik op val.
C'est la vie
  zondag 25 september 2011 @ 22:36:56 #124
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102381164
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo leuk als mannen in de verdediging schieten voor vrouwen en denken een neutraal antwoord te hebben op prangende vraagstukken die vrouwen aangaan :')

Ik denk uit ervaring te kunnen zien dat dat veel ingewikkelder ligt dan je zult denken heloef. Wat ik merk bv. is dat meiden ook kijken naar of een type bij hen past.

Rest de vraag wat voor type vrouwen dan nog denken kans te maken bij gasten zoals jij en mij. 't zullen veelal wel niet de mooie jonge blondines zijn.

@Edarrewen

Mannen kijken vooral naar of een meisje mooi is of niet. Het maakt dan niet uit wat voor type je bent.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102381426
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zo leuk als mannen in de verdediging schieten voor vrouwen en denken een neutraal antwoord te hebben op prangende vraagstukken die vrouwen aangaan :')

Ik denk uit ervaring te kunnen zien dat dat veel ingewikkelder ligt dan je zult denken heloef. Wat ik merk bv. is dat meiden ook kijken naar of een type bij hen past.

Rest de vraag wat voor type vrouwen dan nog denken kans te maken bij gasten zoals jij en mij. 't zullen veelal wel niet de mooie jonge blondines zijn.

@Edarrewen

Mannen kijken vooral naar of een meisje mooi is of niet. Het maakt dan niet uit wat voor type je bent.
Dan ben je gewoon te kieskeurig :')
Waarom alleen genoegen nemen met de mooie jonge blondines? Er zijn meer leuke meisjes op de wereld, kijk ook eens naar hen als persoon, niet als rare wezens van een andere planeet :')
  zondag 25 september 2011 @ 23:03:34 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102382607
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te kieskeurig :')
Waarom alleen genoegen nemen met de mooie jonge blondines? Er zijn meer leuke meisjes op de wereld, kijk ook eens naar hen als persoon, niet als rare wezens van een andere planeet :')
Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is :')

Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
pi_102382987
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat raar dat jouw idee in de praktijk over het algemeen dan niet opgaat. Alsof meiden in het algemeen benieuwd zijn naar de persoon van een jongen als hij niet mooi is of geen populaire imago is teobedeeld door de media. Met het idee in het achterhoofd dat het een mogelijke sex-partner kan zijn uiteraard? Waarom verwoord je de praktijk zoveel politiek en moreel correcter dan het in werkelijkheid eigenlijk is :')

Oh en trouwens, heloef zijn droom meisje is blond. ben dr naam effe kwijt.
nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man :')
Jij hebt volgens mij een veel verknipter beeld dan ik.
pi_102383770
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Type kan vanalles zijn. Uitstraling, uiterlijk, karakter...

Een blonde oer-hollandse jongen is in principe niet mijn type. Ik val niet zo op blond. Maar bij iedereen is dat weer anders. Het is gewoon als zeggen: nah, niet mijn smaak.
pi_102383795
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.

Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit (8> :

Het is nu eenmaal zo dat 90%, van de vrouwen op de upper 10% van de mannen vallen. (op basis van algehele marktwaarde), give or take a little. Mannen zijn net iets minder kritisch dan vrouwen, maar natuurlijk ook wel een beetje kritisch ;) Dit is niet geheel onlogisch, sterker nog, misschien zelfs logisch.

Bij een ongeveer gelijke hoeveelheid mannen en vrouwen, heeft dit de volgende gevolgen (let op op basis van marktwaarde):

• Als man zit je in de upper 10% gebakken, je hebt het voor het kiezen
• Als vrouw in de upper 90% zijn je kansen marginaal, slechts 1 op de 10 mannen fits your bill, en deze man heeft de keuze uit minimaal 9 anderen. Vrouwen in deze catagorie voelen zich vaak gebruikt of blijven eindeloos vrijgezel. Je beste kans is om consessies te doen (luxe die je hebt), of toch proberen snel een kerel uit de upper 10% te claimen, en de markt te verlaten voor dat je eigen marktwaarde te veel gaat dalen (doe dit goed want voor je het weet ben je ieder weekeinde aan het scharrelen met inmiddels gescheidde en hertrouwde upper 10% mannen in de lokale alimentatie-kroeg).
• Als vrouw in de lower 10% zit je gebakken, ook jij hebt het voor het kiezen
• Als man zit je in de lower 90% iets minder in de olie; je moet met zijn 9en 1 vrouw delen, veel 'zachtgekookte' mannen zitten in deze categorie.

Wat bepaalt je marktwaarde?
Ik zou zeggen 60% je uiterlijk (de veelbesproken 'ik weet niet wat het was, maar er was gewoon een klik') en 30% persoonlijkheid ('hahaha, zoiets grappigs heb ik nog nooit gehoord! wat ben jij een maf (kees / wijf)') en 10% status ('wow, ik ben onder de indruk!')

Bovenstaand verhaal is de waarheid (kom nou toch, dat weten we allemaal) doch vaak niet meteen zichtbaar daar het meestal is ingepakt in een set cultuur afhankelijke sociale rituelen.
pi_102383896
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

nou sorry, ik denk dat ik dan atypisch ben ofzo, maar ik kan inderdaad ook op minder knappe jongens vallen, en populaire imago's door de media? Hou toch op man :')
Dat heeft hij sowieso.
pi_102384756
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Koetjes_reep het volgende:
Wat een onduidelijkheden, ik zal me er eens mee gaan bemoeien.

Waarom maken mensen het altijd zo moeilijk. Dr. Koetjes_reep legt het even uit (8> :

....
Ok, meneer de econoom. Tot op zekere hoogte wil ik meegaan met je uitleg, echter, er mist iets of er zit een fout in je redenering.

In de 'datingmarkt' die je beschrijft vindt op een overklaarbare manier een enorm marktfalen plaats. In principe zou marktwerking op een vrije markt vrijwel altijd moeten leiden tot een optimale oplossing.

Die vrouwen in jouw upper-90% zullen vanwege schaarste op de markt voor goede jongens overstappen naar de markt van slechtere jongens. Immers, de prijs voor de goede jongens ligt hoog, die voor de minder goede jongens laag. Omdat ook vrouwen uiteindelijk een man willen zullen vrouwen die overstap blijven maken tot de goede jongens en de slechte jongens dezelfde prijs hebben.

In een vrije datingmarkt zouden er geen vrijgezellen mogen zijn. Verklaar?!?

Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?

[ Bericht 11% gewijzigd door benzin op 26-09-2011 00:11:11 ]
pi_102385496
Zijn er in nederland niet juist meer vrouwen dan mannen? Ik denk dat vrouwen van die soap serie achtige perfecte relaties willen met iemand die knap is, geld heeft en romantisch is. Het duurt even voor ze met beide benen op de grond terechtkomen en inzien dat dat er niet inzit.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_102385766
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef benzin het volgende:

Edit: Misschien lijkt dit slowchat, en dat was ook een beetje zo. Maar nu ik het nog een keer lees is het eigenlijk heel vreemd. Evenveel mannen als vrouwen, iedereen wil een partner, als je te kieskeurig bent krijg je niets. Waarom is het voor veel mensen hier dan zo moeilijk om een vriendin te vinden? Dit probleem zou zichzelf moeten oplossen. Wat veroorzaakt een tekort aan vrouwen?
Eens. Ik denk dat het komt omdat de vrouwen vaak minder needy zijn. Voor vrouwen is het meer maatschappelijk aanvaard om lange tijd geen vriend te hebben. Verder is het volgens mij ook zo dat bepaalde mannen veel meer sjans/relaties hebben dan andere, waardoor sommigen andere dat wat minder hebben. Een beetje alsof twee of drie jongens samen elk meisje van de klas wel een keer geregeld of gedaan hebben.
Anyway, ik ga naar bed. Ik kwam er rond 10u achter dat ik om 12u een practicum ingeleverd moest hebben, ik heb echt ziek gestresst, maar wel ongeveer af gekregen...
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 26 september 2011 @ 00:26:29 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102385903
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
pi_102386058
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou ik denk dat vrouwen juist ook heel kieskeurig zijn. En kijken naar de jongens/mannen met een status/imago. Een bepaalde type. Dan valt een deel van de mannen ook al af.
Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien :')
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
  maandag 26 september 2011 @ 00:33:17 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386127
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
  maandag 26 september 2011 @ 00:36:37 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar zo'n trieste denkwijze heb ik hier nog niet eerder gezien :')
Praat je wel eens met vrouwen eigenlijk, over hoe zij hier tegenaan kijken, of roep je zomaar wat omdat vrouwen nu eenmaal niet om je heen vliegen als vliegen om de stroop? Daar kun je best wat aan veranderen, vrouwen vallen echt niet alleen op uiterlijk als ik voor mezelf mag spreken, maar dan moet je wel een beetje intelligent en leuk overkomen, en als je geen enorme klaphark bent moet dat wel lukken lijkt me.
Als wat voor type met wat voor status zou je jezelf omschrijven dan?
Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!

Ik heb vaak met meisjes gepraat over dit soort onderwerpen. Het gekke is, je krijgt nooit een duidelijk of eerlijk antwoord uit meisjes. Ze zeggen allemaal hetzelfde wat weer niets zegt. Dus wat denk je dat ik eruit moet krijgen door met meisjes te praten. Het heeft geen zin. Je moet gewoon observeren als jongen.
pi_102386273
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  maandag 26 september 2011 @ 00:41:18 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386379
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als wij mannen kunnen kiezen tussen een mooie en een lelijke vrouw kiezen we ook de mooie dus we kunnen het vrouwen moeilijk kwalijk nemen dat ze hetzelfde doen. Dus als je lelijk bent is het alleen de vraag of je bereid bent om voor een ander lelijk iemand te settelen of dat je liever alleen blijft. Ik blijf dan liever alleen.
Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
pi_102386383
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Alle vrouwen vinden zichzelf anders dan andere vrouwen. "neehoor ik kan niet spreken voor andere vrouwen want iedere vrouw is anders". Toch zie je bv. hele modetrends floreren en geld maken omdat zij hetzelfde verkopen aan het gros van de rvouwen. Daarom kijk ik liever om mij heen om te zien wat er gebeurt dan wat vrouwen zelf beweren..
Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent :')
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
pi_102386453
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je noemt mijn bewering triest ok dan ben heb je me daamree in de hoek gezet toch. Als een vrouw een man triest noemt dan heeft ze gewoon gelijk!
:|W
  maandag 26 september 2011 @ 00:43:42 #142
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386460
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Liever een niet zo knappe leuke vriendin dan een superknappe aandachtshoer hoor.
Maar dat geld voor vriedin. One night stand moet wel wat kwaliteit hebben. Of een uitzondering op de regel zijn.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102386488
quote:
Mooi of lelijk doet er niet toe. Het gaat om aantrekkingskracht. Objectief gezien kan iemand lelijk zijn maar toch aantrekkelijk door zijn innerlijk of houding.
pi_102386544
ik ken die user niet zoals jullie hem kennen natuurlijk, maar wat is schenkstroop een ongelofelijke mongool zoals hij nu overkomt. Niet bedoeld als aanval hoor, maar misschien snap je het als iemand het duidelijk tegen je zegt. Zou goed voor je zijn.
pi_102386548
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het punt is eigenlijk dat in dit soort topics de vrouwen steevast beweren dat uiterlijk er niet toe doet. Of dat innerlijk ook zwaar telt. Als ik om mij heen kijk lijkt dat echter allemaal gelogen. En niet meer dan politiek correcte lulkoek dan keiharde info waar je als onzekere jongen wat aan zou hebben.
Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
  maandag 26 september 2011 @ 00:46:33 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386551
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:41 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Leuk dat je over me weet te oordelen terwijl je me niet eens kent :')
met zulke vooroordelen krijg je nooit een vriendin natuurlijk.
Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?

Dat laatste is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel enge mannen met rare vooroordelen jegens vrouwen. En die zie je ook gewoon neuken en meisjes daten. Meisjes hoeven dat nieteens doortehebben. Dus wat jij zegt is geen universele wet ofzo, dat bepaalt wanneer je wel of geen meisje zou kunnen regelen als jongen. Dus spaar mensen die bullshit. Want er zijn veel mannekes die zoiets wat ji jbeweert als logisch beschouwen en dat nog gaan geloven ook (wat niet hoeft)

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 26-09-2011 00:52:51 ]
  maandag 26 september 2011 @ 00:48:06 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386601
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom focus je zoveel op uiterlijk terwijl jouw innerlijk nou ook niet bepaald je van het is.
Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
C'est la vie
pi_102386619
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is trouwens behoorlijk eng als mensen zouden weten hoe vol ik van mezelf qua innerlijk.
Maar dat terzijde.
Is dat zo? :P
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:25 #149
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386633
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dat terzijde.
Lol vol van jezelf...

Waarom vind ik dit raar klinken :{
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:30 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102386636
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja val mijn persoon maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen, klaar :') Mijn historie op fok is \natuurlijk maar een moment-opname he. Vraag je jezelf welleens af waarom ik zo raar en bitter ben jegens vrouwen? Dat heeft een oorzaak. Of denk je dat ik zo geboren ben ofzo?
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:49 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386646
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dat zo? :P
Je zou eens moeten weten.
Als ik zo zou denken over mijn uiterlijk als mijn innerlijk had ik er aan iedere vinger een gehad. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 00:51:09 #152
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386672
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten.
Als ik zo zou denken over mijn uiterlijk als mijn innerlijk had ik er aan iedere vinger een gehad. :')
Een ring :?
  maandag 26 september 2011 @ 00:51:53 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386689
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Een ring :?
Een meid, wijsneus.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 00:53:14 #154
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386720
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Een meid, wijsneus.
Oh.
Die kun je ook op je vinger zetten.
Ik werd net trouwens gevisiteerd door rare mensen :{
  maandag 26 september 2011 @ 00:53:22 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386721
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Lol vol van jezelf...

Waarom vind ik dit raar klinken :{
Ja god ik wist niet hoe ik het anders moest schrijven. :')

Maar ik ben zoveel heilig overtuigd dat ik ze wordt en dat ze gaan gebeuren. Zo denk ik al vanaf mijn 12de dat ik mijn opleiding nooit zal afmaken omdat ik toch wel presentator wordt.

Het enige waar ik niet zo heilig van overtuigd ben is dat ik een meisje kan versieren. :')
C'est la vie
pi_102386734
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja val mijn innerlijk maar aan en geef dat aan als mankement/oorzaak voor mijn problemen :'). Mijn reportoire op fok is natuurlijk maar een moment-opname he. Vraag je jezelf welleens af waarom ik zo raar en bitter ben jegens vrouwen? Dat heeft een oorzaak.
Is er een periode in je leven geweest dat je jezelf qua innerlijk wel een enorme catch vond dan? Ja Schenk, knappe mannen hebben het meer voor het uitkiezen dan jij. Maar zoals al zo vaak gezegd zijn er zoveel knappe vrouwen met een lelijke man. En die zijn niet allemaal rijk. Je focust op dingen waar je naar eigen zeggen niets aan kan doen. Doe dat dan ook niet, verspilde energie en frustratie. Doe wat aan je innerlijk.

quote:
Of denk je dat ik zo ben geboren ofzo?
Je bent schizofreen toch? Of openbaarde zich dat pas veel later?

Dat je bitter bent jegens vrouwen is sowieso compleet van de pot gerukt aangezien je zelf net zo hard, misschien wel meer, op uiterlijk selecteert.
pi_102386746
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je geeft dezelde retoriek als de rest van de vrouwen en ik zou je niet kennen?

Dat laatste is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel enge mannen met rare vooroordelen jegens vrouwen. En die zie je ook gewoon neuken en meisjes daten. Meisjes hoeven dat nieteens doortehebben. Dus wat jij zegt is geen universele wet ofzo, dat bepaalt wanneer je wel of geen meisje zou kunnen regelen als jongen. Dus spaar mensen die bullshit. Want er zijn veel mannekes die zoiets wat ji jbeweert als logisch beschouwen en dat nog gaan geloven ook (wat niet hoeft)
nee maar je weet als je dat soort dingen zo uitspreekt wel zeker dat een vrouw in elk geval nooit op je innerlijk zal vallen, en als je je uiterlijk dan niet mee hebt zit je met de gebakken peren.
  maandag 26 september 2011 @ 00:54:57 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386753
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oh.
Die kun je ook op je vinger zetten.
Ik werd net trouwens gevisiteerd door rare mensen :{
5 tegelijk op je vinger zetten wordt een beetje krap denk ik. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 00:55:20 #159
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386764
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja god ik wist niet hoe ik het anders moest schrijven. :')

Maar ik ben zoveel heilig overtuigd dat ik ze wordt en dat ze gaan gebeuren. Zo denk ik al vanaf mijn 12de dat ik mijn opleiding nooit zal afmaken omdat ik toch wel presentator wordt.

Het enige waar ik niet zo heilig van overtuigd ben is dat ik een meisje kan versieren. :')
Ach joh, tuurlijk kan je dit wel, vooral als je later net zo'n baas wordt als Quintes
  maandag 26 september 2011 @ 00:55:59 #160
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386778
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef heloef het volgende:

[..]

5 tegelijk op je vinger zetten wordt een beetje krap denk ik. :')
Hmmm.

Goede kaas.
  maandag 26 september 2011 @ 00:57:13 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386805
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 00:55 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ach joh, tuurlijk kan je dit wel, vooral als je later net zo'n baas wordt als Quintes
Dan kan je lachen.
Maar het begon het dus wel met hem.
Ik dacht hij is zwart en 5x zo dik als ik.
Dan moet ik ook wel op TV kunnen komen. :')

En dat ontwikkelde zich tot de arrogantie dat ik wel even presentator zou worden.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 00:58:04 #162
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386822
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan kan je lachen.

En dat de ontwikkelde zich tot de arrogantie dat ik wel even presentator zou worden.
Nu lassie rijststuff

Lekker lekker

Lol.
  maandag 26 september 2011 @ 00:59:49 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102386856
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nu lassie rijststuff

Lekker lekker

Lol.
Jouw obsessie met Quintes begin serieuze vormen aan te nemen. :')
C'est la vie
pi_102386865
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan kan je lachen.

En dat ontwikkelde zich tot de arrogantie dat ik wel even presentator zou worden.
Als je ook maar half zo cool bent als Quintus heb je geen reden om je zorgen te maken! :P
Maar hij is juist cool omdat hij zo dik is, nog even dooreten dan maar ;)
  maandag 26 september 2011 @ 01:00:51 #165
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386881
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Jouw obsessie met Quintes begin serieuze vormen aan te nemen. :')
Was al zo hihihi

Nee ben wel met wat anders bezig.
  maandag 26 september 2011 @ 01:01:42 #166
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102386904
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Als je ook maar half zo cool bent als Quintus heb je geen reden om je zorgen te maken! :P
Luister naar dezen dame. Behalve dooreten. Wordt de nieuwe dunne Quintes.
  maandag 26 september 2011 @ 01:06:44 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102387001
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Half zo cool? ;')
Jij kent mij duidelijk niet goed genoeg, ik ben beter dan iedere presentator in Hilversum. En toch zeker een stuk cooler dan onze schnabelende Quintes.

En dat door eten laat ik maar achterwege.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 01:08:04 #168
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102387029
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Half zo cool? ;')
Jij kent mij duidelijk niet goed genoeg, ik ben beter dan iedere presentator in Hilversum. En toch zeker een stuk cooler dan onze schnabelende Quintes.

Kablow. Quintes is de meest epische levende Nederlander/Surinamer
pi_102387048
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 01:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Half zo cool? ;')

nou dan zal ik je maar op je woord geloven, en als je hem dan toch al in coolheid hebt overtroffen kun je dat dooreten ook wel achterwege laten.. :P
Nu de dames nog he? ;)
  maandag 26 september 2011 @ 01:12:36 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102387102
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

nou dan zal ik je maar op je woord geloven, en als je hem dan toch al in coolheid hebt overtroffen kun je dat dooreten ook wel achterwege laten.. :P
Nu de dames nog he? ;)
Tsja... Daar ben ik een stuk minder stellig over. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 01:24:13 #171
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102387348
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is er een periode in je leven geweest dat je jezelf qua innerlijk wel een enorme catch vond dan? Ja Schenk, knappe mannen hebben het meer voor het uitkiezen dan jij. Maar zoals al zo vaak gezegd zijn er zoveel knappe vrouwen met een lelijke man. En die zijn niet allemaal rijk. Je focust op dingen waar je naar eigen zeggen niets aan kan doen. Doe dat dan ook niet, verspilde energie en frustratie. Doe wat aan je innerlijk.

[..]

Je bent schizofreen toch? Of openbaarde zich dat pas veel later?

Dat je bitter bent jegens vrouwen is sowieso compleet van de pot gerukt aangezien je zelf net zo hard, misschien wel meer, op uiterlijk selecteert.
Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin.

Schizofrenie staat algemeen bekend als overdraagbare aandoening. Maar dat zeggen degenen die jou willen behandelen en willen volstoppen met pillen natuurlijk.

Mijn punt is meer dat vrouwen niet zo moeten liegen. Als onzekere jongens luisteren naar "het advies" van vrouwen over vrouwen, dan blijven ze rondjes rennen. Het is best sadistisch van vrouwen en grappig om te zien. Dat is weer wel zo.
pi_102387432
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin.

Schizofrenie staat algemeen bekend als overdraagbare aandoening. Maar dat zeggen degenen die jou willen behandelen en willen volstoppen met pillen natuurlijk.

Mijn punt is meer dat vrouwen niet zo moeten liegen. Als onzekere jongens luisteren naar "het advies" van vrouwen ove rvrouwen, blijven ze rondjes rennen. Het is best sadistisch va vrouwen en grappig om te zien. Dat is weer wel zo.
Nog even een herhaling van mijn vraag net: wat voor type man ben jij dan dat je denkt dat er geen enkele vrouw is die je moet?
pi_102387620
quote:

[..]

Ja altijd en nogsteeds. Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal. Dus probeer mij niet wijstemaken dat innerlijk superveel telt. Want dat is onzin
Gewoon aardig zijn is uiteraard niet genoeg.
Het gaat om passies, ambities, humor, zelfvertrouwen...een heleboel factoren dus.
pi_102387645
quote:

Mijn punt is meer dat vrouwen niet zo moeten liegen. Als onzekere jongens luisteren naar "het advies" van vrouwen over vrouwen, dan blijven ze rondjes rennen. Het is best sadistisch van vrouwen en grappig om te zien. Dat is weer wel zo.
Het is alleen sadistisch als het met opzet slecht advies is. Bullshit dus.
  maandag 26 september 2011 @ 02:09:35 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102387838
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is alleen sadistisch als het met opzet slecht advies is. Bullshit dus.
Onbedoeld sadistisch dan. Dan blijft het alsnog sadistisch zoals vrouwen denken. Brave jongens komen nergens met de "goede adviezen" van vrouwen zelf. Maar de jongens die alles doen wat vrouwen ove rhet algemeen verdommen die komen weer wel verder dan een praatje en in het slipje van meisjes. So what gives?

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nog even een herhaling van mijn vraag net: wat voor type man ben jij dan dat je denkt dat er geen enkele vrouw is die je moet?
Ik ben geen neger en geen Marokkaan. Heb dus geen imago meegekregen via de media. Dus imago heb ik alvast niet. En ik ben ook niet gezegend met looks zoals de doorsnee of mooie blanke jongens. Dus looks kun je ook alvast schrappen.

En verder wat de boerin niet kent lust ze niet dnek ik. Want er zijn inderdaad veel negers die niet moeders mooiste zijn. Maar die genieten wel meer aceptatie door de media. Op elke hollywood filmposter zie je wel een excuus negert. let daar maar eens op. En verder ben ik niet populair om wat dan ook, dus daar heb je het.

Het punt is voor mij, dat als ik het doorsnee advies van vrouwen op fora moet geloven (en het moet blijkbaar want anders zit je standaard fout :') ). Dat pik ik niet want ten reerste werkt het niet, niet voor mij, en ten tweede is het eigenlijk een schop na bovenop de ellende die ik al meemaak.
pi_102387875
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Onbedoeld sadistisch dan. Dan blijft het alsnog sadistisch zoals vrouwen denken. Brave jongens komen nergens met de "goede adviezen" van vrouwen zelf. Maar de jongens die alles doen wat vrouwen ove rhet algemeen verdommen die komen weer wel verder dan een praatje en in het slipje van meisjes. So what gives?

Hoe kan iets onbedoeld sadistisch zijn? Sadisme is per definitie opzettelijk.

Denk je nou werkelijk dat vrouwen het plezierig vinden dat jongens nergens komen door hun adviezen?
  maandag 26 september 2011 @ 02:31:29 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102387937
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan iets onbedoeld sadistisch zijn? Sadisme is per definitie opzettelijk.

Denk je nou werkelijk dat vrouwen het plezierig vinden dat jongens nergens komen door hun adviezen?
Laat me het anders stellen dan. vrouwen zijn gewoon sadistisch. Hoe kunnen zij anders gemeend "goede adviezen" willen geven die vervolgens niet zullen werken. Maar Alles wat het gros aan vrouwen zegt te verdommen aangaande mannen weer wel werkt bij vrouwen?
pi_102387992
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Laat me het anders stellen dan. vrouwen zijn gewoon sadistisch. Hoe kunnen zij anders gemeend "goede adviezen" willen geven die vervolgens niet zullen werken. Maar Alles wat het gros aan vrouwen zegt te verdommen aangaande mannen weer wel werkt bij vrouwen?
Omdat ze denken dat het goede adviezen zijn en, als we jou moeten geloven, dus niet beter weten? Heeft niks met sadisme te maken, alles met onwetendheid. Als de vrouwenhaat bij jou niet zo diep zat had je dat overduidelijke onderscheid kunnen zien.

Maar wat wil je nou precies Schenkstroop? Zeuren hoe oneerlijk het allemaal is of er het beste van maken?
  maandag 26 september 2011 @ 07:51:41 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102388543
Wat een kansloos gelul zeg schenkstroop. Lekker de vrouwen de schuld geven van je eigen fouten.

Man ik kots je ook uit net als heel veel andere mannen. Zijn wij nu ook vrouwen omdat we jou niet moeten?

En waarom hebben heel veel andere mannen wel een relatie. Waarom hebben andere mannen nergens last van met vrouwen.

De fout in het geheel ben jij, en niemand anders dan jij zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 26 september 2011 @ 09:47:38 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102390094
quote:

[..]

Maar dan wordt je niet meer dan aardig bevonden of een praatpaal.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij heeft toch een beetje gelijk hier. :')
C'est la vie
pi_102390280
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij heeft toch een beetje gelijk hier. :')
Dat ligt niet aan welk 'type' je bent of welk 'imago' de media je hebben toebedeeld, maar aan gebrek aan het laten merken dat je een vrouw ziet zitten als relatiemateriaal door subtiel geplaatste opmerkingen en dergelijke. Geef schenkstroop alsjeblieft geen gelijk in zijn achterlijke visie dat de media de schuld zijn van zijn falen, of dat het allemaal door zijn afkomst komt, hoewel ik niet weet waar hij vandaan komt :')
  maandag 26 september 2011 @ 10:10:49 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102390489
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan welk 'type' je bent of welk 'imago' de media je hebben toebedeeld, maar aan gebrek aan het laten merken dat je een vrouw ziet zitten als relatiemateriaal door subtiel geplaatste opmerkingen en dergelijke. Geef schenkstroop alsjeblieft geen gelijk in zijn achterlijke visie dat de media de schuld zijn van zijn falen, of dat het allemaal door zijn afkomst komt, hoewel ik niet weet waar hij vandaan komt :')
Ik heb het alleen over het praatpaal gedeelte.
Waarom denk je dat ik de rest weghaal? :')
C'est la vie
pi_102390546
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 10:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over het praatpaal gedeelte.
Waarom denk je dat ik de rest weghaal? :')
De redenering achter het praatpaalgedeelte kwam nogal ziek op me over, maar het is waar dat sommige vrouwen je alleen als praatpaal zien ja, maar is dat zo raar? Er zijn ook wel jongens die mij als praatpaal zien, maar je hoeft er maar eentje te vinden die dat niet doet, da's al genoeg. ;)
  maandag 26 september 2011 @ 10:18:30 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102390645
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

De redenering achter het praatpaalgedeelte kwam nogal ziek op me over, maar het is waar dat sommige vrouwen je alleen als praatpaal zien ja, maar is dat zo raar? Er zijn ook wel jongens die mij als praatpaal zien, maar je hoeft er maar eentje te vinden die dat niet doet, da's al genoeg. ;)
Alleen mijn probleem is.
Er is er nog nooit een geweest die mij niet zag als praatpaal. :')
C'est la vie
pi_102390701
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen mijn probleem is.
Er is er nog nooit een geweest die mij niet zag als praatpaal. :')
Je bent nog maar zeventien, joh! Dat komt vanzelf, als je er maar in gelooft, en dat is iets waar je aan kunt werken, door bijvoorbeeld zoals ik in de vorige post zei meisjes op verschillende manieren kunt laten blijken dat er vanaf jouw kant wel belangstelling is voor meer dan vriendschap :)
  maandag 26 september 2011 @ 10:46:40 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102391217
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Je bent nog maar zeventien, joh! Dat komt vanzelf, als je er maar in gelooft, en dat is iets waar je aan kunt werken, door bijvoorbeeld zoals ik in de vorige post zei meisjes op verschillende manieren kunt laten blijken dat er vanaf jouw kant wel belangstelling is voor meer dan vriendschap :)
Het lag ook wel een beetje aan mezelf moet ik zeggen.
Ik werd alleen maar verliefd op meisjes die te knap waren en ik zeker van wist dat het niks zou worden.
C'est la vie
pi_102391511
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 10:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Het lag ook wel een beetje aan mezelf moet ik zeggen.
Ik werd alleen maar verliefd op meisjes die te knap waren en ik zeker van wist dat het niks zou worden.
En hoe liep dat af, heb je ze ooit verteld dat je ze leuk vond en hebben ze je toen afgewezen? Zo ja, dan begrijp ik wel dat je er nu niet zo'n vertrouwen in hebt, maar je moet het toch proberen van je af te zetten, anders straal je een soort negativiteit en afwijzendheid uit, en dat hebben meisjes door. Maar ik ben ervan overtuigd dat met de juiste instelling ook jij een vriendin kunt kriijgen! :)
pi_102391751
Dat vind ik zo raar,dat je ''iets zou uitstralen'' Volgens mij niet..

Volgens mij heb je gewoon elke dag weer een schone lei en de enige die last hebt van je "uitstraling" dat is jezelf en je onderbewuste.. Gewoon er elke dag er tegen aan gaan.
pi_102391871
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Arthur_Dent het volgende:

Volgens mij heb je gewoon elke dag weer een schone lei en de enige die last hebt van je "uitstraling" dat is jezelf en je onderbewuste.. Gewoon er elke dag er tegen aan gaan.
Als je slecht in je vel zit of jezelf niet vertrouwt in gezelschap van vrouwen en dus niet die instelling hebt er elke dag weer lekker tegenaan te gaan, kunnen anderen dat wel degelijk aan je merken. Dat kun je inderdaad elk moment van de dag veranderen, maar het vraagt een omslag in je denkpatroon, en veel mensen hebben daar moeite mee.
  maandag 26 september 2011 @ 11:27:53 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102392199
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:00 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

En hoe liep dat af, heb je ze ooit verteld dat je ze leuk vond en hebben ze je toen afgewezen? Zo ja, dan begrijp ik wel dat je er nu niet zo'n vertrouwen in hebt, maar je moet het toch proberen van je af te zetten, anders straal je een soort negativiteit en afwijzendheid uit, en dat hebben meisjes door. Maar ik ben ervan overtuigd dat met de juiste instelling ook jij een vriendin kunt kriijgen! :)
Ik heb het vroeger nooit geprobeerd nee.
Ze waren allemaal een "niveautje te hoog" om het zo maar te zeggen.
Daarnaast zat ik bij ze in de klas. Dus was het risico om voor lul te staan te groot.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 11:29:40 #191
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102392247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Arthur_Dent het volgende:

Nonsens, sommige veranderingen die je bewust in je uitstraling wil doorvoeren maken een dusdanig verschil in je gedrag dat je voor de buitenwereld als een totaal ander persoon overkomt.
Daar moet je ook mee om kunnen gaan.
Je moeder is een hamster
  maandag 26 september 2011 @ 11:45:47 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102392718
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar wat wil je nou precies Schenkstroop? Zeuren hoe oneerlijk het allemaal is of er het beste van maken?
Tuurlijk wil Schenk zeuren. Heb je in al die jaren ooit iets gezien wat er enigzins op leek dat 'ie aan zichzelf wou werken? Misschien hoopt 'ie op een pityfuck of een vrouw hier die compleet wanhopig is en het dan maar met een wanhopige kerel wil doen ofzo.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Edarrawen het volgende:
Je bent nog maar zeventien, joh!
Dat. M'n broertje is 2 jaar ouder dan Heloef en die begint ook nu pas een beetje op gang te komen. Die spendeert nu minder tijd aan computerspelletjes en veel meer aan sociaal doen bij de roeivereniging.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 26 september 2011 @ 11:46:49 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102392751
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tuurlijk wil Schenk zeuren. Heb je in al die jaren ooit iets gezien wat er enigzins op leek dat 'ie aan zichzelf wou werken? Misschien hoopt 'ie op een pityfuck of een vrouw hier die compleet wanhopig is en het dan maar met een wanhopige kerel wil doen ofzo.
Hij wil vast een vrouw die geilt op sociale projectjes.
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 11:48:07 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102392798
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaar :)

Als 'ie zo graag wil neuken moet 'ie gewoon naar de hoeren gaan. Gister nog langs de woonbootjes op de vecht gefietst en d'r zitten best lekkere tussen ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102392972
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Een vrouw die zo gek is dat te doen is waarschijnlijk zelf ook een behoorlijk sociaal project :')
  maandag 26 september 2011 @ 11:53:45 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102393010
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hehe. Idd. Soort sociaal werker zegmaar :)

Als 'ie zo graag wil neuken moet 'ie gewoon naar de hoeren gaan. Gister nog langs de woonbootjes op de vecht gefietst en d'r zitten best lekkere tussen ;)
Ik zou zelf nooit naar de hoeren gaan.
Dan sterf ik liever als maagd. :')
C'est la vie
  maandag 26 september 2011 @ 11:54:27 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102393044
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Een vrouw die zo gek is dat te doen is waarschijnlijk zelf ook een behoorlijk sociaal project :')
Daarom een ideaal koppel.
C'est la vie
pi_102393304
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat gaat dan nooit iets worden. :P 2 sociaal incapabele mensen in een relatie gaat natuurlijk niet werken.
14 SHADES OF GREY
  maandag 26 september 2011 @ 12:04:41 #199
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102393383
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat gaat dan nooit iets worden. :P 2 sociaal incapabele mensen in een relatie gaat natuurlijk niet werken.
Hoezo niet?
Je moeder is een hamster
pi_102393401
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dit klopt wel. Niet iedereen kan altijd geïnteresseerd zijn en als je niet onvoorstelbaar knap bent dan is de kans groot dat het merendeel jou in eerste instantie niet ziet zitten.

Interesse is wel te wekken, en anders ben je een praatpaal. So be it. Daar is op zich ook niets mis mee, er zijn ook vrouwen die mij als praatpaal gebruiken. Je hoeft ook niet met iedereen wat en niet iedereen hoeft iets met jou. Waar het om gaat is dat, als je geïnteresseerd bent, je dat laat merken. Niet dingen onder stoelen of banken steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')