het is een gevoel dat je moet krijgen door die topicreeks helemaal te lezen. pas daarna kun je uberhaupt een echte fokker worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn duizenden resultaten! Kan je niet gewoon uitleggen en zulks?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is een gevoel dat je moet krijgen door die topicreeks helemaal te lezen. pas daarna kun je uberhaupt een echte fokker worden.
quote:
Effekes geduld hebben dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
In dit tempo: vanavond laat of vannacht. ( wat goed uitkomt ivm een feestje op 2 minuten lopen van mijn huis)
Dan willen we foto'squote:Op zaterdag 24 september 2011 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
Auto is op dit moment de kanaaltunnel uit.
Verwachting is 21.00 uur vanavond hier bij mij op de stoep
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik heb zojuist op 'volg topic' geklikt omdat ik heul benieuwd ben naar de afloop...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef GizartFRL het volgende:
Maar dat weten ze dus over 15 km.
Huh?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
Verwachting is 21.00 uur vanavond hier bij mij op de stoep
Zucht. Bij 1 was de collega nog 15 km van het ophaaladres, bij 2 staat de tijd dat de auto terug is in NL bij Gizart.quote:
rechts stuur zal ook wel vreemd rijdenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:48 schreef GizartFRL het volgende:
Update:
Kanaaltunnel geeft druk op je oren.
Inmiddels staan ze bij Brugge in de file.
Nieuwe verwachtte aankomst volgens Tom² is 21.50.
Auto rijdt prima, echter een paar deukjes en wat roest bij de achterste wielranden ( kwaaltje, maar das geen probleem als je een heeeeeele goed lasser kent).
*aftelt*
Mwa zoals gezegd, het went heel snel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rechts stuur zal ook wel vreemd rijden
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rechts stuur zal ook wel vreemd rijden
allereerst auw voor die klant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Ik kom nooit in een parkeergarage, maar dan enkel met bijrijder.
En mocht ik alleen gaan: Heb nog een aantal auto's dus daar lukt het sowieso mee.
Om de auto in te voeren, moet je de auto ( met de juiste papieren) naar het RDW brengen voor een keuring.
Hier wordt uiteraard het chnr gecontroleerd (gestolen auto's worden door heel Europa gecheckt*).
Dan een APK erop en je kunt rijden.
RDW keuring kostte me bij mijn laatste auto 100 euro.
Die was BPM vrij vanwege de leeftijd ( 24.5 jaar).
Bij deze zal er vanwege de leeftijd nog wel BPM op zitten.
*:
Klant van me had een Focus gekocht in Spanje met schade en deze weer opnieuwe klaargemaakt en gespoten.
Toen voor de RDW keuring.
Bleek bij controle van het chassisnummer dat de auto in Spanje gestolen was.
Oh, ok. Sorry hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Bij 1 was de collega nog 15 km van het ophaaladres, bij 2 staat de tijd dat de auto terug is in NL bij Gizart.
Dan sein je maar evenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:20 schreef .Neovo. het volgende:
Dus als ik in de buurt van Surhuisterveen een Subaru zie rijden en met het stuur aan de andere kant, dan weet ik van wie ie is
Precies genoeg tijd om de batterijen van de camera op te laden en klaar te leggen voor gebruikquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ben nu aan het aftellen. Nog 2 uurtjes.
Ga je nog naar het feestje dan of blijf je thuis zitten afwachten.?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef GizartFRL het volgende:
Ben nu aan het aftellen. Nog 2 uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's komen weldra na het arriveren.
Maar nu eerst naar het feest, dan terug naar huis en dan weer naar het feest
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Of je bent enorm domquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
Het blijft een bazenactie![]()
Gewoon ongezien, in een impuls eventjes een auto van internet kopen![]()
En dan vond ik de trui die ik gisteren kocht al een impulsaankoop![]()
Je hebt iig een mooi verhaal te vertellen op dat feest
het worstenscenario is dat je wat geld armer en een ervaring rijker bentquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Of je bent enorm dom. Kan zo veel fout zijn met een auto en ook al kan je hem misschien via ebay weer retouren doe je dat niet ivm de kosten daarvan. Misschien is de distributieband wel naar de klote of is de versnellingbak vreselijk misbruikt. Stoer om zo een auto te kopen, dat wel. Maar slim?
Als TS het risico goed heeft weten in te schatten, dan is het misschien wel de moeite waard. Risico is het natuurlijk wel, maar dat lijkt me logisch. Degenen die nooit risico nemen, zullen ook niet ver komen, dat is ook een feit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Of je bent enorm dom. Kan zo veel fout zijn met een auto en ook al kan je hem misschien via ebay weer retouren doe je dat niet ivm de kosten daarvan. Misschien is de distributieriem wel bijna naar de klote of is de versnellingbak vreselijk misbruikt. Stoer om zo een auto te kopen, dat wel. Maar slim?
Tja, ben ik met je eens. Echter is dit nou niet echt een auto om een risico voor te nemen. Er zal vast een reden zijn waarom hij zo goedkoop was. Daarnaast zijn de bijkomende kosten die er gemaakt worden nou ook niet echt laag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als TS het risico goed heeft weten in te schatten, dan is het misschien wel de moeite waard. Risico is het natuurlijk wel, maar dat lijkt me logisch. Degenen die nooit risico nemen, zullen ook niet ver komen, dat is ook een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |