Die heb ik niet.quote:
Aan de rechter kant verwacht ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef cyberbull het volgende:
met het stuur aan de verkeerde kant dus?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef TjilpTjilp het volgende:
Ik heb zojuist op 'volg topic' geklikt omdat ik heul benieuwd ben naar de afloop...
Ik heb zojuist op 'volg topic' geklikt omdat ik heul benieuwd ben naar de afloop...
Dat valt allemaal reuze mee. Voor een wagen die in goede staat is. Maar wat mankeert er allemaal aan die bak? Want 100 pond.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef GizartFRL het volgende:
Totale kosten schat ik op 2500 euro. Incl RDW, BPM en transport.
Imprezas heb ik altijd leuk gevonden en dan vooral de station ( of in NL Plus) uitvoering.
Aangezien een fatsoenlijke ( als je ze al vind in NL) zo rond de 6-7000 verkoopt is dit een schijntje.
Heb eerder in rechtsgestuurde auto's gereden en dat was geen lastige omschakeling. Na 5 minuten ben je eraan gewend.
En in mijn straat hebben we aan beide kanten stoepranden
Spannend!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef GizartFRL het volgende:
Ze zitten in de buurt van Calais nu.
Auto zelf is geen 100 pond.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Voor een wagen die in goede staat is. Maar wat mankeert er allemaal aan die bak? Want 100 pond.
Zodra de auto hier is gaat deze naar de lokale Subaru dealer voor een pre-APK check.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef penny-wise het volgende:
Nu stelt de MOT in engeland nou niet echt veel voor....
Dus hoop voor je dat het geen kat in de zak is.
Het stuur zit in ieder geval goed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Joe-Momma het volgende:
Nou ik wacht op de update. Vind het wel interessant.
Heb er wel eens over gedacht een motor aan te schaffen vanuit de UK.
Ik rij op een motorfiets uit engelandquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Joe-Momma het volgende:....
Daar vergis je je toch echt in. MOT is een stuk strenger dan de APK; bij de APK hoeft je auto niet eens op meer dan de helft van z'n cilinders te lopen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef penny-wise het volgende:
Nu stelt de MOT in engeland nou niet echt veel voor....
Dus hoop voor je dat het geen kat in de zak is.
Enige gezeur dat je kan hebben is het lichtbeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef Joe-Momma het volgende:
Nou ik wacht op de update. Vind het wel interessant.
Straks is de motor kapot of iets. Wat danquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:17 schreef GizartFRL het volgende:
Slecht geslapen vannacht.Zenuwen.
En nu maar afwachten.
Onderdelen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Straks is de motor kapot of iets. Wat dan
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:29 schreef GizartFRL het volgende:
Net een SMS
Nog 30 km dan zijn ze er.
In dit tempo: vanavond laat of vannacht. ( wat goed uitkomt ivm een feestje op 2 minuten lopen van mijn huisquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wanneer verwacht je het racemonster in nld? We willen pica's
De geur van een ontbindend lichaam is de ergste stank die er is. Als je het nooit geroken hebt zou ik zeggen: houden zo, want die lucht vergeet je echt nooit meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:35 schreef Cucumissativus het volgende:
Iemand nog tips hoe je een lijklucht van 3 maanden eruit krijgt?
Waar heb jij die ervaring opgedaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De geur van een ontbindend lichaam is de ergste stank die er is. Als je het nooit geroken hebt zou ik zeggen: houden zo, want die lucht vergeet je echt nooit meer.
Omdat deze lucht zo sterk en penetrant is, is het bijna ondoenlijk om het uit de omgeving waar het lichaam lag weg te krijgen.
Zeker uit stof is het eigenlijk niet meer weg te krijgen.
Dus: bekleding, matras, bank, etc.
Ook een autozitting zal geheel verwijderd moeten worden.
Maar dat weten ze dus over 15 km.
Die is gek. Waarom ga je zelf niet mee?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef GizartFRL het volgende:
Vanavond om 19.00 uur is een collega van me met een oprijwagen vertrokken richting Calais.
hij moest dit topic openen op FOK! natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die is gek. Waarom ga je zelf niet mee?
komt wel goed schatje *roosvicee geeft*quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:17 schreef GizartFRL het volgende:
Slecht geslapen vannacht.Zenuwen.
En nu maar wachten.
Lekker weer, nieuw speeltje is binnen.quote:
voor en achteruit rijden op een ambulance ben je snel beu hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lekker weer, nieuw speeltje is binnen.
TS is lekker zijn nieuwe aanwinst aan het uitproberen
Wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hij had gewoon een matig flauwe grap moeten maken. voor 100 euro heb je daar wel lol van.
ken je de matige flauwe grap niet?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat?Een grap voor 100 euro?
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ken je de matige flauwe grap niet?
het is een gevoel dat je moet krijgen door die topicreeks helemaal te lezen. pas daarna kun je uberhaupt een echte fokker worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn duizenden resultaten! Kan je niet gewoon uitleggen en zulks?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is een gevoel dat je moet krijgen door die topicreeks helemaal te lezen. pas daarna kun je uberhaupt een echte fokker worden.
quote:
Effekes geduld hebben dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
In dit tempo: vanavond laat of vannacht. ( wat goed uitkomt ivm een feestje op 2 minuten lopen van mijn huis)
Dan willen we foto'squote:Op zaterdag 24 september 2011 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
Auto is op dit moment de kanaaltunnel uit.
Verwachting is 21.00 uur vanavond hier bij mij op de stoep
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef GizartFRL het volgende:
Maar dat weten ze dus over 15 km.
Huh?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
Verwachting is 21.00 uur vanavond hier bij mij op de stoep
Zucht. Bij 1 was de collega nog 15 km van het ophaaladres, bij 2 staat de tijd dat de auto terug is in NL bij Gizart.quote:
rechts stuur zal ook wel vreemd rijdenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:48 schreef GizartFRL het volgende:
Update:
Kanaaltunnel geeft druk op je oren.
Inmiddels staan ze bij Brugge in de file.
Nieuwe verwachtte aankomst volgens Tom² is 21.50.
Auto rijdt prima, echter een paar deukjes en wat roest bij de achterste wielranden ( kwaaltje, maar das geen probleem als je een heeeeeele goed lasser kent).
*aftelt*
Mwa zoals gezegd, het went heel snel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
rechts stuur zal ook wel vreemd rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |