Nogmaals: (broek^2/fietsventiel) = (sterrenregen + deurknop^lolly)*0quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef EpicKnife het volgende:
heb nu 310 AP en zie geen 1 blokje weggaan bij Nasus en Orianna.
oh jij bent zo goed jongenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Nogmaals: (broek^2/fietsventiel) = (sterrenregen + deurknop^lolly)*0
Gragas moet je mee harassen vanaf afstand met je Q, eerst je Q maxen, samen met je W(die regen ability). Als je geen blokje ziet weggaan ligt het waarschijnlijk aan je magic penetration. Weet niet welke runes je hebt of welke build, maar gragas kan redelijk wat damage doen, vooral in teamfight, omdat hij 2 goeie AOE abilitys heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef EpicKnife het volgende:
heb nu 310 AP en zie geen 1 blokje weggaan bij Nasus en Orianna.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef EpicKnife het volgende:
Gragas gekocht blablabla weinig dmg output
Een maat van mij maint nochtans een uitstekende Gragas met een brute damage output. Speel hem vaker en hij zal beter gaan, zo simpel is het bij hem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef EpicKnife het volgende:
Gragas gekocht, jammer, miskoop. heb geen ide hoe ik hem moet spelen, weinig dmg output en saaier en ik verwacht had.
Standaard post van epicknife:quote:
Nope ik was niet zo. J95, gewoon blijven spelen, gaat vanzelf beterquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen wij zo jong waren, waren wij ook zo.
nee jij was altijd al de godquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope ik was niet zo. J95, gewoon blijven spelen, gaat vanzelf beter
Nee, nog steeds niet. Ben niet heel goed in lol. Ik was echter ook geen stront irritant kutpubertje die 1000x dezelfde domme dingen deed en advies van anderen in de wind sloeg.quote:
En dan na een paar weken terugkomen dat hij eigenlijk toch wel goed isquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Standaard post van epicknife:
Champion X gekocht blabla miskoop blabla geen damage blabla
Toen ik zo jong was zat ik keihard de ladders te bestormen in 1.6quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen wij zo jong waren, waren wij ook zo.
Thanks!!!! Had hem nog nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:24 schreef Necrodeath het volgende:
Was dit al gepost?
http://euw.leagueoflegends.com/youtube
Gratis Alistar + Unchained skin als je een youtube account hebt en via die link je subscribed op RiotGames.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Xerath_the_Magus_Ascendantquote:Op zaterdag 24 september 2011 04:41 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=4527912
Danku, meteen maar geunlocked.Ik gebruik liever de Matador, maar deze is best wel erg leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:24 schreef Necrodeath het volgende:
Was dit al gepost?
Gratis Alistar + Unchained skin als je een youtube account hebt en via die link je subscribed op RiotGames.
Was nog niet gepost, thanx!quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:24 schreef Necrodeath het volgende:
Was dit al gepost?
Het zelfde verhaal als toen bij Tryndamere. Dus een nieuwe skin voor Xin Zhao.quote:
Bij Gragas moet je juist eerst je Q levelen, dan je E (body slam) en dan pas je W (wel 1 puntje op lvl 4).quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef jespertje het volgende:
[..]
Gragas moet je mee harassen vanaf afstand met je Q, eerst je Q maxen, samen met je W(die regen ability).
Die is er allangquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Winged Hussar Xin skin, zat al maanden in de pipeline.
Waarom body slam? Dat vind ik nou een typische 1-point wonder. Ik max ook meestal W na mijn Q voor lane sustainability.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:17 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het zelfde verhaal als toen bij Tryndamere. Dus een nieuwe skin voor Xin Zhao.
[..]
Bij Gragas moet je juist eerst je Q levelen, dan je E (body slam) en dan pas je W (wel 1 puntje op lvl 4).
Doe ik in principe ook, eerst Q, dan W voor lane sustainability(mana regen/health regen) en op lvl 4 een punt in je E. Werkt voor mij gewoon beter zonder te hoeven vertrouwen op bijvoorbeeld een blue buff of health pots etc.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom body slam? Dat vind ik nou een typische 1-point wonder. Ik max ook meestal W na mijn Q voor lane sustainability.
Hmm ik breng mijn lane opponent altijd op low health met barrel rolls. Vervolgens ult ik erachter om hem bij mij te krijgen, doe ik nog een body slam eroverheen en een ignite. Als ze wegrennen is mijn barrel van cooldown en kan ik hem alsnog pakken. Betekent wel dat ik tenzij mn tegenstander het onwijs verneukt, ik voor lvl 6 geen kills pak.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:32 schreef ems. het volgende:
Body slam doet goede damage voor weinig mana. Zeker als je hem eerst boost met je W vind ik het bij het early-game arsenaal horen van gragas om goed offensive te spelen. Sowieso heb je imo met één puntje in W en je passive early game meer dan genoeg sustainability. Geef mij maar die damage.
(ervanuitgaand dat je solo gaat zoals gragas hoort te gaan)
APquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan neem je ook wel meteen een champion die redelijk moeilijk te masteren is, hoor. Netjes dan!
AD of AP trouwens?
Ik vind Dominion kut, vreemde puntenverdeling, stuk of 5 champs zijn enorm op, geen tactics, geen skill. Is echt alleen leuk als je maar een half uurtje hebt imo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:52 schreef Thanatos45 het volgende:
Dominion weer afgelopen![]()
Hebben nog meer mensen er last van dat ze nu classic geen hol meer aan vinden? Het is zo ongelooflijk traag en saai xD
welke champs zijn er op in? ga ik die ff spelen namelijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind Dominion kut, vreemde puntenverdeling, stuk of 5 champs zijn enorm op, geen tactics, geen skill. Is echt alleen leuk als je maar een half uurtje hebt imo.
Dominion is niet meer speelbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
welke champs zijn er op in? ga ik die ff spelen namelijk
Typische solotop/bruiser/offtank. Tis geen echte tank en ook niet echt assasin imo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tussen een uur of vijf en acht of half negen o.i.d. is het speelbaar.
Ik zit er over te denken om Irelia te gaan kopen. Welke rollen bedient zij eigenlijk? Volgens Riot is ze een Assassin, maar Riot lult natuurlijk wel eens uit hun nek.
Ik heb totnogtoe voornamelijk AP tank, Full tank, support en dps gespeeld, heb dus nog nooit een assassin/watzedanookzijnmag gespeeld, is ze in dat genre een aarader?
ze is een beetje vergelijkbaar met xin dus.quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Adames het volgende:
Omdat ze redelijk wat damage doet en toch ook tanky is kan ze ook enorm OP worden als ze gefed wordt early game. Nu geldt dat in principe wel bij elke champ, maar bij die tanky dingen geldt dat nog net wat meer.
Ik wou dat ik mijn geld zo kon verdienen, 1 of 2 potjes het spel spelen en dan de review geven...quote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lamabal het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/league-legends
Wel een kut item gemaakt. ze hebben er niet zo heel veel verstand van
Heel toevallig was die Ward gister nog met mij op een feestje van een mutual friend. Als ik had geweten dat hij zo'n slechte review had geschreven had ik hem wel even gezegd hoe de vork in de steel zit. Maar ik kan ook nooit zo goed tot hem doordringen omdat ik hem standaard op zijn broek geef met smash brothers en dat vind hij echt niet leukquote:Op zondag 25 september 2011 15:16 schreef Lamabal het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/league-legends
Wel een kut item gemaakt. ze hebben er niet zo heel veel verstand van
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, een item met een range increasequote:Op zondag 25 september 2011 17:52 schreef nyny83 het volgende:
"Ik was dan zo'n vrouwtje met een pijl en boog en dan kun je zo'n pijl en boog kopen om verder te schieten"
[ afbeelding ]
Dat is toch logisch? Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling. Maar dit is wel 1 van de weinige games waarvoor je geen cent hoeft te dokken om op hetzelfde niveau van je tegenstanders te blijven, alles wat alleen met echte euro's betaald kan worden is puur cosmetisch.quote:Op zondag 25 september 2011 17:35 schreef Metonae het volgende:
Er zijn wel 200 verschillende heroes!!Serieus. Dit hadden ze nooit online moeten zetten.
...Wat ze zeggen over het unlocken ben ik het wel mee eens. Het gaat zo enorm traag dat je er gewoon geld aan moet/wil uitgeven om je champions te kopen.
Om vervolgens een turret neer te halen zonder problemen?quote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, een item met een range increase
Dan nog gaat het krijgen van IP naar mijn mening enorm traag. Als je een champion van 6300 IP wil kopen moet je eerst 50 matches winnen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:58 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling. Maar dit is wel 1 van de weinige games waarvoor je geen cent hoeft te dokken om op hetzelfde niveau van je tegenstanders te blijven, alles wat alleen met echte euro's betaald kan worden is puur cosmetisch.
Ganken op lvl 2 is leuk inderdaad. Ik mis alleen vaak die Q en dan is je gank eigenlijk al verneuktquote:Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Fipotje het volgende:
Lee Sin is imo de beste jungler/ganker die er is! heerlijke lvl2 ganks alles! zalig :p
Inderdaad wel lastig te spelen. Wards gebruiken om door muren heen te flashen etc met die W skill (weet even de naam niet) Zo nice
Jezus zoveel games al. Je bent toch nog maar pas begonnen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:03 schreef Maisnon het volgende:
ik heb nu 108 wins en 108 losses, houden maar zo
Weet wel dat ik een heeele boel leblanc en trist losses heb op t begin
Level 2 ganks? Hoe? Welke skills?quote:Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Fipotje het volgende:
Lee Sin is imo de beste jungler/ganker die er is! heerlijke lvl2 ganks alles! zalig :p
Inderdaad wel lastig te spelen. Wards gebruiken om door muren heen te flashen etc met die W skill (weet even de naam niet) Zo nice
Beginnen bij small golems met je Q-skill. Zo snel mogelijk 1 golem doodmaken met smite en die andere kapottrappen met je q. Dan ben je lvl 2 en neem je je E-skill (aoe slow). Je rent naar een lane, pingt dat je gaat ganken, raakt je q op de gene die je wilt ganken en springt ernaartoe. Slow hem gelijk en je lane partner of jij maakt hem af met auto-attacks.quote:Op maandag 26 september 2011 00:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Level 2 ganks? Hoe? Welke skills?
Nog beter: Smite grote wraith, laat de overige 3 en doe de wolves, ben je ook lvl2 en veel dichterbij toplane. Heb je over het algemeen een 2vs1 situatie als je gaat ganken. (Helemaal als je het afspreekt van te voren, dan kan top de lane iets meer laten pushen door de enemy.quote:Op maandag 26 september 2011 00:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Beginnen bij small golems met je Q-skill. Zo snel mogelijk 1 golem doodmaken met smite en die andere kapottrappen met je q. Dan ben je lvl 2 en neem je je E-skill (aoe slow). Je rent naar een lane, pingt dat je gaat ganken, raakt je q op de gene die je wilt ganken en springt ernaartoe. Slow hem gelijk en je lane partner of jij maakt hem af met auto-attacks.
Hangt er een beetje vanaf wie de meeste CC heeft. Als je toplane bijv. Sion is met een stun wil je die ganken, meer kans op een firstblood.quote:Op maandag 26 september 2011 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar je wil juist bot ganken in zo'n situatie. Damageoutput van je ranged AD is hoger op lager lvl dan je bruisers op toplane
http://www.solomid.net/guides.php?g=3153quote:Op maandag 26 september 2011 11:01 schreef jagga het volgende:
van het weekend Kog Maw gekocht.
Heel veel reacties van: wow kog maw, wtf i never see him.
Iemand wat suggesties voor deze champ? Ik ben er best redelijk mee, echter heb ik het idee dat er veel meer uit te halen is.
Een beetje vaag vind ik zijn Ulti. Die gebruiken beide AP en AD, maar hoe kan ik dan het beste bouwen?
Aangezien de rest van zijn skills AP based zijn en niet AD.
Nog iets: Zijn W verlengt zijn range en doet extra dmg (AP based) waarbij hij zoveel % van het maximum hp van iemand afschiet.
Is een Attackspeed build iets voor deze skill ?
btw zijn ulti = win. nom nom range.
Die ulti zuipt mana, je moet je aanvallen vooral met W doen, je hebt dan de langste range uit het spel. Eerst je slow dan je W. Ik bouw hem zelf Bloodthirster > Madreds > Frozen Mallet. Early game gewoon zo snel mogelijk farmen en dan AS boots + doran blades, tenzij je zo snel killt dat je al snel je BF sword kunt halen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:01 schreef jagga het volgende:
van het weekend Kog Maw gekocht.
Heel veel reacties van: wow kog maw, wtf i never see him.
Iemand wat suggesties voor deze champ? Ik ben er best redelijk mee, echter heb ik het idee dat er veel meer uit te halen is.
Een beetje vaag vind ik zijn Ulti. Die gebruiken beide AP en AD, maar hoe kan ik dan het beste bouwen?
Aangezien de rest van zijn skills AP based zijn en niet AD.
Nog iets: Zijn W verlengt zijn range en doet extra dmg (AP based) waarbij hij zoveel % van het maximum hp van iemand afschiet.
Is een Attackspeed build iets voor deze skill ?
btw zijn ulti = win. nom nom range.
ik heb em van het weekend heavy AP + manaregen gebuild.quote:Op maandag 26 september 2011 14:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ziet ook Kogmaws veel manamune gaan, ook zeker een goed item als je verwacht veel te poken met je ult
wat is je elo nu? ik zoek opzich nog wel een duo q'er voor als m'n maat offline is .. ben zelf ook flink gezakt door solo queues, sinds ik weer duo queue gaat het weer stukken beter.. top rating 1453 ofzo en zit nu op 1050 ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Truuk is top houden, maargoed ik zou niet meer over dominion los gaan ^^
lekker 5x5 rankes doen, proberen mn elo weer op te krikken van mn failstreak :s
als je zo af en toe wil duo'en stuur ff je naam dan add ik je (ik weet mijn acc naam zo ff nietquote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
zit op 1250 weer door mn laatste 2 potjes, maar was ook gezakt tot onder de 1100 :s
Of de echte beginners uitfoeteren en stampvoetend het spel verlatenquote:Op maandag 26 september 2011 18:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht ik maak een level 1 account. lekker spelen zonder druk en gezeur.
Krijg je dat iedereen eigenlijk een smurf is en ze allemaal zeggen: do this or i leave. surrender or i go afk. i dont care, this is my fake account. I am top 25 player.
Net zo goed stom dus
Zijn range is ongeveer vergelijkbaar met de E van brand, wat zijn meest betrouwbare harass isquote:Op maandag 26 september 2011 13:18 schreef nyny83 het volgende:
Talon heeft een vrij korte range toch? Dan kun je eigenlijk alleen towerhuggen, farmen en idd je jungler vaak vragen om ganks.
Ik heb je post gelezen en heb een tip: steek de tijd die je stopt in het maken van trollposts op forums in je huiswerk Engels, kun je goed gebruiken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef EpicKnife het volgende:
hahaha! ik ben gebanned van het LoL forum omdat ik zei dat dominion niet balanced was en daardoor snel verveelde.
Kk riotheel zielig van hun. Ze laten niets van zichzelf horen, maar bannen door kritiek doen ze maar al te graag.
quote:it taked me hours
I think it also!quote:can chance in a sec
sukkeltjes die niet tegen grof taalgebruik kunnen jullie, let maar op.. haatreacties.quote:Op maandag 26 september 2011 22:27 schreef EpicKnife het volgende:
toke*
en beter doe je niet zo nerd man. beetje de internetheld uit hangen doe je op school maar.
sukkeltjes die niet tegen grof taalgebruik kunnen jullie, let maar op.. haatreacties.
Took.quote:Op maandag 26 september 2011 22:27 schreef EpicKnife het volgende:
toke*
en beter doe je niet zo nerd man. beetje de internetheld uit hangen doe je op school maar.
sukkeltjes die niet tegen grof taalgebruik kunnen jullie, let maar op.. haatreacties.
en kritiek mag niet komen? " unbalanced" is het enige wat ik kan zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Took.
En stel je niet zo aan droplul. Als je weer zo hatelijk gaat doen kan je net zo goed wegblijven. Is niet voor niks een reden dat niemand hier je graag ziet komen.
Prachtig idee,quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
en kritiek mag niet komen? " unbalanced" is het enige wat ik kan zeggen.
Waarom vinden ze niet gewoon een anti-feed systeem uit? bijvoorbeeld voor level 9 maar maximaal 100 attack damage..
Hij was eerst #1 ban om reden. Nu bant niemand hem meer of speelt hemquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Rumble ook wel, maar zijn heel weinig mensen goed mee, die heat moet je goed balancen
Je hebt de newbies liever in je game? Lekker uitschelden en kapot trappen zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:37 schreef ems. het volgende:
Zo nutteloos om dit spel tegen bots te spelen. Ik begrijp ook echt niet wat er leuk of handig aan is.
LOL WAT EEN NOOBS. haha nee dat doe ik ook altijd. Alleen ik feed nooit. meestal is het dan bij mij 2/3 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nieuwe champs speel ik altijd eerst tegen bots om diegene zo een beetje te leren kennen. Heb vaak genoeg pvp games gehad dat iemand 0/11/5 is en dan zegt dat het z'n eerste keer met die champ was.
Ik praat zoals eerder gezegd vrijwel nooit ingame en als ik newbies tegenkom zitten ze altijd bij de tegenstander want ik speel alleen met full team, dus neequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt de newbies liever in je game? Lekker uitschelden en kapot trappen zeker
Ik was toch wel blij dat ik poppy en leblanc alleen tegen bots gespeeld heb hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik praat zoals eerder gezegd vrijwel nooit ingame en als ik newbies tegenkom zitten ze altijd bij de tegenstander want ik speel alleen met full team, dus nee
De enige reden waarom ik nog tegen bots zou staan is omdat ik een nieuwe jungler heb gekocht waarvan ik even een optimale route moet berekenen. Het enige wat bots verder doen is een onrealistisch beeld geven van hoe het er echt aan toegaat.
Bovendien is lol nou niet echt een moeilijk spel en na 5 minuutjes in de lane heb je de meeste champs wel in de vingers.
Ja maar dan nog, dan oefen je toch 5 minuutjes om even de combo in de vingers te krijgen maar dan maak je het toch niet af? Of ben ik nou echt alleen in mijn afkeerquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik was toch wel blij dat ik poppy en leblanc alleen tegen bots gespeeld heb hoor
Je speelt in een premade, dat is sowieso al anders dan wanneer je alleen speelt en geluk moet hebben om niet in een team vol met retards te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, dan oefen je toch 5 minuutjes om even de combo in de vingers te krijgen maar dan maak je het toch niet af? Of ben ik nou echt alleen in mijn afkeer
En poppy hoef je helemaal niet te oefenen tegen bots
Queue is het probleem niet, heb gewoon geen zin om een game voor 4 anderen te verneuken omdat ik met leblanc nog geen minion kapot kan bursten omdat ik de combo niet ken. Dus oefen ik dat 1 game (niet meerdere) tegen bots om alles een beetje onder de knie te krijgen. Als je tegen bots het moeilijk krijgt met een character is het waarschijnlijk geen goed idee om die heel vaak te spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef ems. het volgende:
Toen ik nog geen standaard premade had ging ik ook niet tegen bots. Ik begrijp dat je geluk moet hebben met je team maar om nou meerdere games tegen de slechte computer te spelen om één redelijk simpel mannetje te leren lijkt mij wat overdreven. Als je echt zo noob bent (en dat bedoel ik niet gemeen) ben je waarschijnlijk ook nog laag level en dan lijkt oefening tegen andere noobs mij alsnog stukken beter.
En de queues voor normal games zijn nauwelijks 30 seconden, het lijkt me toch niet dat dat het breekpunt zou moeten zijn
Is uiteindelijk een kwartier geworden en toen hebk mezelf eruit geknikkertquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik zou een eind aan je leven maken, 5 minuten is onacceptabel, maak dat statement....
zeur
Brei een trui terwijl je wacht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is uiteindelijk een kwartier geworden en toen hebk mezelf eruit geknikkertAls je nooit meer dan 10 seconden wacht is 5 minuten overigens best lang
Speel die al langer hoor? Zeg maar vanaf de week dat hij f2p was. En dat is toch al wel weer 2 rotaties geleden geloof ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Is ezreal nu je nieuwe mattie?zal tjaad niet leuk vinden
Btw, tjaad? ik snap niets van je postquote:
Ja maar dan alsnog hoef je toch geen hele game uit te spelen tegen bots waarbij zelfs "uber ultra easy mode" nog teveel eer is om hun niveau te beschrijven. Sowieso is leblanc een kwestie van smartcasten doorhebben en dan facerollenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Queue is het probleem niet, heb gewoon geen zin om een game voor 4 anderen te verneuken omdat ik met leblanc nog geen minion kapot kan bursten omdat ik de combo niet ken. Dus oefen ik dat 1 game (niet meerdere) tegen bots om alles een beetje onder de knie te krijgen. Als je tegen bots het moeilijk krijgt met een character is het waarschijnlijk geen goed idee om die heel vaak te spelen
Message me maar eens ingame als je een team zoekt om tegen te spelen. Misschien kan ik dan een paar gasten van GoT optrommelen om mee te spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef ems. het volgende:
Dat is waar. Gelukkig zul je daar op level 30 niet snel last van hebben (en al helemaal niet met premade).
Trouwens, als er animo is kunnen we een keer een funmatch doen. Wat fokkers/gotters tegen ik en mijn team. Enige voorwaarde is dat het wat laat moet plaatsvinden, ergens na 11en (gezien het werk van onze support en jungler) Interesse?
Ik hoef geen bloedserieuze match verder, maar wij zijn wel allemaal level 30 dus tegenstand met in ieder geval volle runepages lijkt mij voor iedereen een stuk leuker.
Ja, dat had ik wel in de gatenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:06 schreef ems. het volgende:
Ryze is juist een van de meest beefy casters omdat hij zoveel profijt heeft van tanky items als banshee's en frozen heart, die hem een hoop mana geven om zijn Q harder te maken.
Gewoon iedere week nieuwe proberen. Je moet er toch liefst meer dan 1 kunnen spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:05 schreef j95 het volgende:
Begin ik net een game zonder te weten dat er nieuwe champs waren, kan eigenlijk allen Twisted Fate een beetje behoorlijk spelen, maar gekocht dus
Zal ik doen. Misschien vanavond nog als iedereen on is, we'll seequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Message me maar eens ingame als je een team zoekt om tegen te spelen. Misschien kan ik dan een paar gasten van GoT optrommelen om mee te spelen.
Weet ik, maar die hele interactie met bots geeft voor mijn gevoel alleen maar een verkeerde indruk van hoe het zometeen echt gaat werken tegen humans die een stuk minder voorspelbaar en overall dumb zijn. Vanaf level 1 tot 20 is het grotendeels trash wat je tegenkomt in de soloqueue (met een sneaky trollaccount hier en daar waar ik trouwens al helemáál de lol niet van in zie) en ik denk echt dat het beter is om zo snel mogelijk gewoon tegen mensen te spelen.quote:Over bots: Coop vs AI is niet dezelfde bots die je in custom games kan toevoegen he. Die faceroll je echt niet zomaar als je TOTAAL NIET WEET wat je aan het doen bent.
Jawel, daarom doe ik het ook alleen als ik een voor mij totaal onbekende champ waar ik waarschijnlijk slecht mee ben (aka casters) wil proberen. Ik leer er denk ik weinig van als ik na 10 minuten 0/11 sta.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien vanavond nog als iedereen on is, we'll seeWat mij betreft gooien we de teams gewoon een beetje door elkaar als blijkt dat er één veel sterker is. Ik schep een hoop genoegen uit het ownen van mijn irl friends
[..]
Weet ik, maar die hele interactie met bots geeft voor mijn gevoel alleen maar een verkeerde indruk van hoe het zometeen echt gaat werken tegen humans die een stuk minder voorspelbaar en overall dumb zijn. Vanaf level 1 tot 20 is het grotendeels trash wat je tegenkomt in de soloqueue (met een sneaky trollaccount hier en daar waar ik trouwens al helemáál de lol niet van in zie) en ik denk echt dat het beter is om zo snel mogelijk gewoon tegen mensen te spelen.
Je levelt toch wel en je leert, als het goed is, des te meer van je losses.
Botgames doe ik eigenlijk alleen met champions die ik niet per se zelf hoef te leren, maar alleen wil weten hoe de skills werken. Geeft je een betere indruk als je er later tegen moet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jawel, daarom doe ik het ook alleen als ik een voor mij totaal onbekende champ waar ik waarschijnlijk slecht mee ben (aka casters) wil proberen. Ik leer er denk ik weinig van als ik na 10 minuten 0/11 sta.
Geen Eve spelen imo. Niet de moeite waard om te leren. Ze voegt niet veel toe lategame, enige wat ze kan is early game een paar kills halen. En als je in het begin al niet lekker bezig bent dan ben je al helemaal nutteloos de rest van het spel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Evelynn geprobeerd, niet zo heel sterk voelt ze als AP nuke maar wel leuk om te spelen
Ik ga maar eens een rare build proberen met frozen mallet enzo de AD richting
Buff voor? In dominion is ze verschrikkelijk irritant.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wist dat Eve als nogal slecht werd gezien. En ik voel ook wel waarom
Maar wilde het gewoon eens proberen.
Ik snap alleen niet dat Riot het in ziet, als ze zo weinig wordt gespeeld, en iedereen eigenlijk wel het er over eens is.
Buff Eve
Buff voor het feit dat ze nu gewoon 0,0 toevoegd. Alleen voor splitpushen kan ze soms handig zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Buff voor? In dominion is ze verschrikkelijk irritant.
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja maarja, Dominion is toch wel anders. Van alle kanten gevaar en Cassiopeia is best squishy.
Natuurlijk ga je dan hard geowned worden door een dubbele stealth
Zolang je een goede AD carry bij hebt is hij vrij goed te spelen. Je moet alleen wel flink oefenen met je passive en je abilities. Verder is je ulti echt heel fijn in teamfights.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Is Sona zonder premade team nog een beetje leuk om te spelen? Of heb je daar echt wat meer coordinatie voor nodig
Hoeveel champs heb je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:41 schreef Maisnon het volgende:
Jawel maar jij speelt het al heel lang en op dat niveau snappen ze het ondertussen wel
Ik baal er een beetje van dat ik nog steeds geen champ heb gevonden waarmee het echt klikt
Ik weet niet of je vaker dit soort spellen heb gespeeld, online spellen met een zwaar competitief karakter waarbij het voornamelijk om je eigen kunnen draait.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wist dat Eve als nogal slecht werd gezien. En ik voel ook wel waarom
Maar wilde het gewoon eens proberen.
Ik snap alleen niet dat Riot het in ziet, als ze zo weinig wordt gespeeld, en iedereen eigenlijk wel het er over eens is.
Buff Eve
Ja, ik heb jarenlang dota gespeeld. Ik begrijp niet zo goed wat je met je post wil zeggen. Als je een spel ontwerpt met veel diversiteit, lijkt het me dat je juist er voor moet zorgen dat die diversiteit blijft werken en niet dat de sterke punten bij dezelfde champions blijft hangenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vaker dit soort spellen heb gespeeld, online spellen met een zwaar competitief karakter waarbij het voornamelijk om je eigen kunnen draait.
In ieder geval is het zo dat niet alles even goed moet zijn. Sommige champions (in het geval van LoL) voegen namelijk niet zo veel toe aan het spel. Een Eve zal namelijk nooit worden gespeeld door de goede spelers, het enige wat ze kan doen is eventueel goed zijn tegen de minderen tot een punt dat het echt zwaar frustrerend kan zijn. Haar skillset is zo eentonig gericht op alleen 1 op 1 sneaky doden dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk is om zowel mee als tegen te hebben.
Sommige champions zijn gewoon een designfout van de maker en er is dan niks mis mee om die dan zo zwak te maken dat niemand er wat mee kan. Overpowered champions is namelijk een veel erger probleem, iets wat Eve met de kleinste buff weer kan zijn.
Nee sommige soorten skills zijn niet goed in een spel. De lange stealth functie is er zo een zoals je duidelijk ziet in de vervolgkeuzes van Riot. Tegenover High ELO teams heb je niks aan stealth aangezien het hele veld toch is volgeploegd met wards, op laag ELO is stealth daarentegen zo'n sterke eigenschap dat hele spellen kan bepalen. Een sterke stealther bij de tegenpartij zorgt voor zo'n passief spel omdat iedereen met een beetje hersens niet alleen probeert te tower pushen of überhaupt maar uit towerrange komt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, ik heb jarenlang dota gespeeld. Ik begrijp niet zo goed wat je met je post wil zeggen. Als je een spel ontwerpt met veel diversiteit, lijkt het me dat je juist er voor moet zorgen dat die diversiteit blijft werken en niet dat de sterke punten bij dezelfde champions blijft hangen
Hoezo is er niks mis mee om een champion om te toveren tot een blindedarm? Eve hangt er bij, maar doet niks verder, dan kunnen ze haar beter óf weg halen, óf serieus op de schop nemen.
Dat zou toch geen goede mentaliteit zijn, als het ontwerpteam er zo tegen aankijkt.. foutje? nerf, klaar, stop maar weg
Omdat niemand op High ELO met een van die 2 speelt. En natuurlijk is het de stealth geweest. Dat die voornamelijk pas bruikbaar was na het gebruik van een stun is wat anders.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Zeroku het volgende:
Die wards die op high ELO over heel de map staan zien Evelynn en Twitch niet. En het probleem bij Evelynn was niet d'r stealth, maar d'r stun als ze uit stealth kwam. Toen ze die hadden vervangen voor die slow van nu is heel het spel van Evelynn onderuit gegooid en compleet waardeloos geworden.
Dan nog, stel je zou wel met Twitch of Evelynn spelen was het veel rendabeler geweest om een oracle te kopen i.p.v. heel te map vol te gooien met pink wards.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat niemand op High ELO met een van die 2 speelt. En natuurlijk is het de stealth geweest. Dat die voornamelijk pas bruikbaar was na het gebruik van een stun is wat anders.
Dan is het een Oracle, niet het belangrijkste punt lijkt me. Gaat erom dat de champion met een relatief kleine investering veel en veel minder sterk is.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog, stel je zou wel met Twitch of Evelynn spelen was het veel rendabeler geweest om een oracle te kopen i.p.v. heel te map vol te gooien met pink wards.
Die stealth is er nog steeds en toch wordt ze nooit meer gekozen. Zal dus toch aan iets anders liggen.
Nee, evelynn is een van de OP champs in dominion.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trouwens , ze doen vaker een complete rework van een champ na een tijdje, kijk naar galio en pantheon bijvoorbeeld. Die worden nu ook weer gespeeld, Galio zelfs op high elo vaak. Eerder nooit gepicked
Sowieso is evelynn ook in dominion echt ruk![]()
Galio wordt alleen door Hotshot veel gespeeld en daar is weinig aan veranderd de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trouwens , ze doen vaker een complete rework van een champ na een tijdje, kijk naar galio en pantheon bijvoorbeeld. Die worden nu ook weer gespeeld, Galio zelfs op high elo vaak. Eerder nooit gepicked
Galio remake ken ik niet, Pantheon is helemaal geen remake van geweest.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ashe is letterlijk ene 2shot in Dominion. Heimer is op idd met zijn turrets. Je kunt als heimer met gemak in je eentje top houden. (of ze moeten met 5 tegelijk komen of ed)quote:Op woensdag 28 september 2011 13:21 schreef xminator het volgende:
Ashe is Ook pro voor dominion.
Een heimerdinger zou het denk ook goed doen..
Als ze dat doen kan de rest van jouw team hun bot weer pakken.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Ashe is letterlijk ene 2shot in Dominion. Heimer is op idd met zijn turrets. Je kunt als heimer met gemak in je eentje top houden. (of ze moeten met 5 tegelijk komen of ed)
Precies, heimer spelen is saai, want je krijgt amper punten maar het werkt wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als ze dat doen kan de rest van jouw team hun bot weer pakken.
Gisteren kwam ik ook een sterke trynd tegen. Die had iets van 2.0 attack speed en wat damage items. Ik als carry kon daar zodra ik hem 1 op 1 bij een toren had niet hebben, binnen 2 sec. was mijn HP te laag om dan wat te doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef ems. het volgende:
Mijn bevindingen van champs die érg hard zijn in dominion;
Xin: Keiharde damage op zowel single target als multi. Tanky genoeg om er in te kunnen springen.
Jax: Natural counter op champions die sterk en populair zijn in dominion (tanky melee dps overwegend)
Heimer: Kan in zijn eentje een toren tegen 3 man beschermen. Ik denk dat heimer makkelijk de meest OP champ is in DOM en ik ga ervanuit dat hij standaard gebanned gaat worden, in ieder geval de komende tijd.
Pantheon: Grote range op ult om te defenden/ninja cappen. Schandalig hoge damage de hele game door, kan het alleen late-late game niet meer volhouden tegenover xin/jax.
Ezrael: Grote range, flinke damage, goede mobility. Kan goed defenden met wat gekite en Ult met lage cooldown om caps te voorkomen. Gister gehaald en vrijwel alles mee gewonnen.
Rammus: Stevige defender, powerball om overal snel te zijn, taunt helpt goed om je squishies te defenden.
En nog wel meer, maar deze vind ik op dit moment toch wel Tier 1. Akali is ook erg hard (maar zo goedkoop gecounterd) en voor karthus en zelfs leblanc valt ook wel wat te zeggen.
TF is opzich wel goed voor long range defense, mits je hem ap speelt.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Panth en TF zijn wel leuk met hun ult, maar behoorlijk pointless als je wel gewoon een point probeerd te houden. Rammus idd wel goede keuze imo
Lol?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:40 schreef Albert86 het volgende:
Net 2 potjes Dominion gedaan./ Moet zeggen dat ik het best leuk vind. Keer wat anders dan hersenloos 45 minuten lang elkaar de kop inhakkenOok beide potjes gewonnen trouwens ^^
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:26 schreef ems. het volgende:
Ik hoop trouwens heel erg dat ze ook de single draft mode van HoN gaan overnemen. Niet heel erg serieus te nemen, maar zeker wel heel vermakelijk en ook nog eens leerzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be proud of yourself!
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef FuTixx het volgende:
Net lekker paar potjes met J95 gedaan, ging best wel goed
19/3/4 - 17/6/2wat is je level ; DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |