Ik gok op buiten Nederland.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef nero7 het volgende:
Raad/hoop hier waar de sattelietbrokken neerkomen!
Je mag 3 provincies kiezen, steden voor bonuspunten.
-Friesland (Leeuwarden)
-Noord Brabant (omg Breda)
-Zuid Holland (Den Haag, Rotterdam)
Binnen een straal van 40km vanaf het hart van de stad.
Of op het hoofd van Wilders, dat is immers ook leeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef MisterSqueaky het volgende:
Op een Moskee, een Kerk, een Synagoge en het huis van Geert Wilders.
Wel allemaal leeg natuurlijk - slechts als symbool
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn moeder wilt vannacht in de woonkamer gaan slapen.Omdat het daar veiliger is.
!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn moeder wilt vannacht in de woonkamer gaan slapen.Omdat het daar veiliger is.
!
Eerder bij Syntus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
Hij heeft vertraging, dus het zal wel in de buurt van het hoofdkantoor van de NS zijn.
Ik moest gewoon echt hard lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
Hij heeft vertraging, dus het zal wel in de buurt van het hoofdkantoor van de NS zijn.
Ja, voor de algehele aarde. Op de route van de satteliet zal dit wel anders zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef penny-wise het volgende:
De aarde bestaat voor 70% uit water, dus hij komt hier terecht..
[ afbeelding ]
Nog welquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ja, voor de algehele aarde. Op de route van de satteliet zal dit wel anders zijn.
Maar er is dus geen indicatie waar ie terecht zou kunnen vallen, zover?
Nederland ligt wel erg naast de route van de satteliet...
Waarom exact op die locaties?..quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:18 schreef Montagui het volgende:
Friesland (Franeker)
Limburg (Roermond)
Zeeland (Goes)
Kijk danquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij hangt nu ergens bij Polen/Wit-Rusland
Laat 'm maar lekker in Polen naar beneden komen.quote:
Je plaatje faalt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef vuvuzela het volgende:
Het plaatje ververst zichzelf![]()
Hij komt hier!
[ afbeelding ]
Whut... hier ligt iets vaags in de tuin....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Fredo55 het volgende:
Zelfs defensie heeft geen verklaring.
Een straaljager op dit tijdstip lijkt me sterk..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zou dat het echt kunnen zijn, in Zeeland?
Nee, hij is langs Zuid Engeland / Noord Holland gegaan en dat was rond 23:00.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zou dat het echt kunnen zijn, in Zeeland?
twitter:Casa_Romani twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 23:48:52De #knal zou veroorzaakt kunnen zijn boven zee, er is een grote vuurbal gezien omstreken Vlissingen Ritthem reageer retweet
De NASA weet echt wel tot op 100 meter nauwkeurig waar de rommel terecht is gekomen, maar ze willen ongetwijfeld de exacte locatie niet prijsgeven ivm mensen die brokstukken gaan zoeken en meenemen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:45 schreef Skitzofrenix het volgende:
Lekker duidelijk die nieuwsberichten. De satelliet is vergaan, waarschijnlijk in Canada maar de NASA weet nou niet waar op de wereld die nou is gevallen dus dat zijn ze nu aan het onderzoeken. Wat is het nou?
Ja want brandend puin dat uit de lucht valt valt niet op.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De NASA weet echt wel tot op 100 meter nauwkeurig waar de rommel terecht is gekomen, maar ze willen ongetwijfeld de exacte locatie niet prijsgeven ivm mensen die brokstukken gaan zoeken en meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |