mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Domien zei dat Barend overdag komt vanaf Januari.
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...wie gaat er dan weg? giel? nee.....Domien? nee....Ekdom? nee..... Rabbering? misschien..... Coen en Sander? nee.......
of in t weekend ipv Bart.....die verving hij zondag al!
en misschien gaat ie dan ook wel Weekend Request doen! of dat Coen en Sander een uur extra krijgen. Of Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
mijn gok zou ook Rabbering zijn... als het doordeweeks is iig en anders idd Bart waarschijnlijk...
maar mn naam noemen is teveel moeitetwitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:08:41@gerardekdom @TjibbeTjibsma @Domien One week is 19-09 gedraaid door Guis
http://t.co/ZDTj6esa #ekstraweekend #3fm reageer retweet
over dat grote nieuws? hierboven wordt geopperd dat Barend DagDJ wordt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef themauster het volgende:
Wie kon er liplezen tijdens de backstage en wie weet wat Domien zei?
Neujquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Domien zei dat Barend overdag komt vanaf Januari.
Ik gok Claudia op vrijdag weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Hopelijk Rabbering of Veenstra eruit
wantquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
"overdag"......Veenstra kun je in dat opzicht dus wel vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:17 schreef themauster het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zet hem maar overdag in het weekend, dan luister ik toch nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |