Jij gaat Skryim spelen met je vriendin?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
Mocht ik dan nog geen nieuwe PC hebben, dan ga ik ook voor de 360 versie, voornamelijk vanwege de controller en omdat ik thuis en bij m'n vriendin een 360 ter beschikking heb
Hahah erg onwaarschijnlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat Skryim spelen met je vriendin?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
Mocht ik dan nog geen nieuwe PC hebben, dan ga ik ook voor de 360 versie, voornamelijk vanwege de controller en omdat ik thuis en bij m'n vriendin een 360 ter beschikking heb
Misschien heeft hij beide?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wat raar zijn als je de PS3 versie koopt terwijl je een xbox hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wat raar zijn als je de PS3 versie koopt terwijl je een xbox hebt.
Preciesquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Precies
Bij mezelf thuis een PS3 & 360, en m'n vriendin heeft alleen een 360
Edit:
Gaat Skyrim ook een levelcap hebben? Daar kan ik niet tegen namelijk![]()
Bij Fallout New Vegas was de motivatie nogal weg zodra ik die aanraakte.
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)-level-cap-explainedquote:Upcoming fantasy RPG The Elder Scrolls V: Skyrim is a "1-50" game, Bethesda has revealed.
Skyrim players will find they level up faster than they did in Oblivion and Fallout 3, game director Todd Howard said at Bethesda's showcase event last week.
"We do balance this game," he said. "The levelling is faster. Oblivion and Fallout 3, we think of them as 1-25 games. This is a 1-50.
"But what that means is we just sped it up. It's not like it's going to take you longer. There are so many perks and the power really comes from the perks, we wanted to get it going faster.
"You level faster in the beginning and then it slows down."
While most players will max out the game at level 50, Skyrim has a "mathematical" level cap "probably somewhere in the 70s", Howard said.
Meanwhile, Howard described Skyrim's open world as "about the same size" as Oblivion's.
But the addition of difficult to pass mountains "theoretically create less space but more time because you can't cut across them".
"It ends up feeling bigger," Howard said. "And the game tends to get harder as you go in elevation. You know, oh those trolls, they're up there, so I'm not going to go through the mountain. I'm going to go this way."
Bethesda has increased the number of staff creating dungeons so they end up feeling varied.
"We've got eight or nine guys now who are really good. We have at last count 120-some dungeon dungeons, and then we have another 100 plus what we call points of interest, outside encounters.
"The game is just too big, actually."
Je beweegreden was "Omdat ik een Xbox360 versie ter mijn beschikking heb". Als in, motivatie voor keuzequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[..]
Precies
Bij mezelf thuis een PS3 & 360, en m'n vriendin heeft alleen een 360
Welke game heeft geen levelcap dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef lkb9000 het volgende:
Gaat Skyrim ook een levelcap hebben? Daar kan ik niet tegen namelijk![]()
Racegamesquote:
Dank!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)-level-cap-explained
Ik bedoelde dat ik op 2 locaties een 360 ter beschikking hebquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je beweegreden was "Omdat ik een Xbox360 versie ter mijn beschikking heb". Als in, motivatie voor keuzeVandaar.
Ik was een beetje bang dat ze dat van Fallout 3 en Fallout: New Vegas zouden overnemen, maar gelukkig niet dusquote:
Dat is juist beter voor de balans van het spel, het zou toch niet leuk zijn als je een hele dungeon kan uitspelen zonder een schrammetje te krigenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Desunoto het volgende:
Een level cap bestaat dus wel... ergens na level 70. Betekent dat dan ook dat je niet alle perks op 1 personage kan krijgen? Dat zou wel jammer zijn.
Ik wil in ieder geval 1 personage hebben die na lang spelen uiteindelijk de baas (of bazin) is in alles.
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is juist beter voor de balans van het spel, het zou toch niet leuk zijn als je een hele dungeon kan uitspelen zonder een schrammetje?
Sterk ja, niet episch. En ik ben juist bang dat dat laatste gebeurd als je alle perks bij één character hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?
Konden ze het niet gewoon simpel doen dat na level 50 het levellen extreem langzaam gaat maar dat je nog wel langzaam alle perks kan unlocken?
Dat zou ik ook de beste optie vinden ja, maar dit klinkt al veel beter dan in Fallout, waar je gewoon geen experience meer opdoet na een tijdjequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?
Konden ze het niet gewoon simpel doen dat na level 50 het levellen extreem langzaam gaat maar dat je nog wel langzaam alle perks kan unlocken?
Je skills ontwikkelen zich nog heel lang door, in level 70-79 betekent dat je vrijwel alles op 100 kan krijgen. Enkel krijg je niet alle perks waardoor er een specialisatie blijft. Maar je zal zeker erg goed kunnen worden met alle wapens en armors. Er zijn echter een paar dingetjes die er nog weer extra bovenuit springen. Een prima oplossing lijkt me.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook de beste optie vinden ja, maar dit klinkt al veel beter dan in Fallout, waar je gewoon geen experience meer opdoet na een tijdjeVoelt zo nutteloos dan
Ik bedoel maarquote:
kerel als je 100 uur bezig bent geweest mol je levensgrote draken zonder problemen. wed maar dat je je dan episch sterk voelt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil me idd ook episch sterk voelen als ik dik 100 uur in een char heb gestoken
Beetje iets als: vroegah liep je een grot binnen waar een enorm beest zat dat veel te sterk voor je was. Na een flinke tijd en vele omzwervingen ga je een keer terug, kijkt dat beest in de ogen, zegt: "jij vond jezelf nogal tof he, toen je me wegjoeg? Ik kom wraak nemen!" en slaat dat ding in één of twee klappen dood.
Ja, maar: die zijn dan nog altijd van rond jouw lvl, dus is het alsnog een gewoon gevecht (ok draken mollen isquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel als je 100 uur bezig bent geweest mol je levensgrote draken zonder problemen. wed maar dat je je dan episch sterk voelt.
En dit ja! Gruwelijk irritant zoals ze dat in Oblivion hadden gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
Ook hoop ik dat ze de savegames aan hebben gepast.
Ik wil games laden adhv mijn characters.
Niet dat ik mijn saves door elkaar heb staan van verschillende poppetjes en het gevaar loop een andere over te saven.
Dan moet je oblivion gaan spelen en de difficulty op easy zetten. Zie ze vliegen dan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar: die zijn dan nog altijd van rond jouw lvl, dus is het alsnog een gewoon gevecht (ok draken mollen is). Ik wil een ouwe angstgegner volledig de tyfus in kunnen slaan zonder zelf een schrammetje op te lopen
Ik ging op level 60 altijd newbies helpen in die instance in orgrimmarquote:Wat ik in WoW (wow_! ) graag deed op m'n lvl 80 was teruggaan naar Hellfire Peninsula om de Fel Reaver in mekaar te beuken. Die klojo kwam altijd aansjouwen als ik aan het questen was, elke keer ging ik dood. Zodra ik lvl 80 was sloeg ik hem verrot en dat voelde zo goed
In de korte periode dat ik WoW-de ging ik juist lage levels griefenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je oblivion gaan spelen en de difficulty op easy zetten. Zie ze vliegen dan!
[..]
Ik ging op level 60 altijd newbies helpen in die instance in orgrimmar. Lekker hellfire op alles
.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In de korte periode dat ik WoW-de ging ik juist lage levels griefenhilarisch was dat altijd
Het "wat had jij nou kut?!? *BAMKLETSKLEDDEDDER!!!1!!*"-gevoel!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil me idd ook episch sterk voelen als ik dik 100 uur in een char heb gestoken
Beetje iets als: vroegah liep je een grot binnen waar een enorm beest zat dat veel te sterk voor je was. Na een flinke tijd en vele omzwervingen ga je een keer terug, kijkt dat beest in de ogen, zegt: "jij vond jezelf nogal tof he, toen je me keer op keer pwnde? Payback time, bitch!" en slaat dat ding in één of twee klappen dood.
Datquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het "wat had jij nou kut?!? *BAMKLETSKLEDDEDDER!!!1!!*"-gevoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |