Dank!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)-level-cap-explained
Ik bedoelde dat ik op 2 locaties een 360 ter beschikking hebquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je beweegreden was "Omdat ik een Xbox360 versie ter mijn beschikking heb". Als in, motivatie voor keuzeVandaar.
Ik was een beetje bang dat ze dat van Fallout 3 en Fallout: New Vegas zouden overnemen, maar gelukkig niet dusquote:
Dat is juist beter voor de balans van het spel, het zou toch niet leuk zijn als je een hele dungeon kan uitspelen zonder een schrammetje te krigenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:52 schreef Desunoto het volgende:
Een level cap bestaat dus wel... ergens na level 70. Betekent dat dan ook dat je niet alle perks op 1 personage kan krijgen? Dat zou wel jammer zijn.
Ik wil in ieder geval 1 personage hebben die na lang spelen uiteindelijk de baas (of bazin) is in alles.
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is juist beter voor de balans van het spel, het zou toch niet leuk zijn als je een hele dungeon kan uitspelen zonder een schrammetje?
Sterk ja, niet episch. En ik ben juist bang dat dat laatste gebeurd als je alle perks bij één character hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?
Konden ze het niet gewoon simpel doen dat na level 50 het levellen extreem langzaam gaat maar dat je nog wel langzaam alle perks kan unlocken?
Dat zou ik ook de beste optie vinden ja, maar dit klinkt al veel beter dan in Fallout, waar je gewoon geen experience meer opdoet na een tijdjequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je toch het gevoel hebben dat je in een savegame waar meer dan 200 of 300 uur in zit, je echt sterk bent?
Konden ze het niet gewoon simpel doen dat na level 50 het levellen extreem langzaam gaat maar dat je nog wel langzaam alle perks kan unlocken?
Je skills ontwikkelen zich nog heel lang door, in level 70-79 betekent dat je vrijwel alles op 100 kan krijgen. Enkel krijg je niet alle perks waardoor er een specialisatie blijft. Maar je zal zeker erg goed kunnen worden met alle wapens en armors. Er zijn echter een paar dingetjes die er nog weer extra bovenuit springen. Een prima oplossing lijkt me.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook de beste optie vinden ja, maar dit klinkt al veel beter dan in Fallout, waar je gewoon geen experience meer opdoet na een tijdjeVoelt zo nutteloos dan
Ik bedoel maarquote:
kerel als je 100 uur bezig bent geweest mol je levensgrote draken zonder problemen. wed maar dat je je dan episch sterk voelt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil me idd ook episch sterk voelen als ik dik 100 uur in een char heb gestoken
Beetje iets als: vroegah liep je een grot binnen waar een enorm beest zat dat veel te sterk voor je was. Na een flinke tijd en vele omzwervingen ga je een keer terug, kijkt dat beest in de ogen, zegt: "jij vond jezelf nogal tof he, toen je me wegjoeg? Ik kom wraak nemen!" en slaat dat ding in één of twee klappen dood.
Ja, maar: die zijn dan nog altijd van rond jouw lvl, dus is het alsnog een gewoon gevecht (ok draken mollen isquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel als je 100 uur bezig bent geweest mol je levensgrote draken zonder problemen. wed maar dat je je dan episch sterk voelt.
En dit ja! Gruwelijk irritant zoals ze dat in Oblivion hadden gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
Ook hoop ik dat ze de savegames aan hebben gepast.
Ik wil games laden adhv mijn characters.
Niet dat ik mijn saves door elkaar heb staan van verschillende poppetjes en het gevaar loop een andere over te saven.
Dan moet je oblivion gaan spelen en de difficulty op easy zetten. Zie ze vliegen dan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar: die zijn dan nog altijd van rond jouw lvl, dus is het alsnog een gewoon gevecht (ok draken mollen is). Ik wil een ouwe angstgegner volledig de tyfus in kunnen slaan zonder zelf een schrammetje op te lopen
Ik ging op level 60 altijd newbies helpen in die instance in orgrimmarquote:Wat ik in WoW (wow_! ) graag deed op m'n lvl 80 was teruggaan naar Hellfire Peninsula om de Fel Reaver in mekaar te beuken. Die klojo kwam altijd aansjouwen als ik aan het questen was, elke keer ging ik dood. Zodra ik lvl 80 was sloeg ik hem verrot en dat voelde zo goed
In de korte periode dat ik WoW-de ging ik juist lage levels griefenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je oblivion gaan spelen en de difficulty op easy zetten. Zie ze vliegen dan!
[..]
Ik ging op level 60 altijd newbies helpen in die instance in orgrimmar. Lekker hellfire op alles
.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In de korte periode dat ik WoW-de ging ik juist lage levels griefenhilarisch was dat altijd
Het "wat had jij nou kut?!? *BAMKLETSKLEDDEDDER!!!1!!*"-gevoel!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil me idd ook episch sterk voelen als ik dik 100 uur in een char heb gestoken
Beetje iets als: vroegah liep je een grot binnen waar een enorm beest zat dat veel te sterk voor je was. Na een flinke tijd en vele omzwervingen ga je een keer terug, kijkt dat beest in de ogen, zegt: "jij vond jezelf nogal tof he, toen je me keer op keer pwnde? Payback time, bitch!" en slaat dat ding in één of twee klappen dood.
Datquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het "wat had jij nou kut?!? *BAMKLETSKLEDDEDDER!!!1!!*"-gevoel!
Dat is gewoon een oneindige cirkel lolquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In de korte periode dat ik WoW-de ging ik juist lage levels griefenhilarisch was dat altijd
Vermoord worden door iemand met een character van tientallen levens hoger. Dan ben je dus in 1 klap dood. En dat herhaalt zich dan een x aantal keer totdat je van frustratie uitlogt.quote:
Leukquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vermoord worden door iemand met een character van tientallen levens hoger. Dan ben je dus in 1 klap dood. En dat herhaalt zich dan een x aantal keer totdat je van frustratie uitlogt.
Puur online pesten en vernederen.
Het is Ganken en het is super leuk. Vooral bodycampen. Mensen hun dag verpesten in WoWquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vermoord worden door iemand met een character van tientallen levens hoger. Dan ben je dus in 1 klap dood. En dat herhaalt zich dan een x aantal keer totdat je van frustratie uitlogt.
Puur online pesten en vernederen.
Je had ook zo'n website waar je iemand op kon geven voor een assasination, die werd vervolgens een uur lang vermoord en kreeg daarna een briefje met je eigen tekst er opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:22 schreef ems. het volgende:
De eerste gank tolereerde ik, bij herhaling logte ik altijd mijn deadly gladiator in en ging ik uit mijn weg om de ganker minimaal een uur lang te earrapen op het moment dat hij spawned.
in lineage werd je gegriefed en namen ze ook nog je spullen mee!quote:
Die uit steen gehakte tempel ziet er erg tof uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
Ik weet niet of deze plaatjes van de Artbook nieuw zijn of niet, maar ik zet ze hier toch even neer voor de mensen die ze nog niet kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was zuur, gebeurde heel af en toe, maar bijna altijd had je kans om te ontsnappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in lineage werd je gegriefed en namen ze ook nog je spullen mee!
Portal terug naar de laatste stad en alles verkopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef NorthernStar het volgende:
It hoop dat de inventory een beetje goed geregeld is. Speel nu als opvulling tot de 11de Titan Quest IT maar daar is het echt een ergernis. Voortdurend is je inventory vol en moet je kiezen wat je houdt en wat je wegdoet. Niet leuk spelen.
Verkopen komt op hetzelfde neer toch? Ben je het ook kwijt. Bovendien voortdurend heen en weer naar een handelaar is misschien nog veel ergerlijker dan het gewoon dumpen waar je bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Portal terug naar de laatste stad en alles verkopen?
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:36 schreef Rezania het volgende:
Zijn er eigenlijk al systeem specificaties van Skyrim bekend?
Klopt ja. Hoe meer strenght hoe meer gewicht je kon dragen. Door alle andere games kan ik me Oblivion soms bijna niet meer herinneren, hoe dingen precies waren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:29 schreef Gezicht het volgende:
Lijkt me dat dat gewoon weer afhankelijk is van je strength... Als je een sterk character hebt zul je ook meer kunnen dragen. Overigens als je je items aan een merchant verkoopt blijft hij dit altijd in zijn inventory houden om terug te kopen. (Als ik me niet vergis.)
Als mage heb je daar spells voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt ja. Hoe meer strenght hoe meer gewicht je kon dragen. Door alle andere games kan ik me Oblivion soms bijna niet meer herinneren, hoe dingen precies waren.
Een veel beter systeem maar dat heeft wel als nadeel dat je als mage in strenght moet investeren om een groter inventory te krijgen. Een puur melee karakter heeft dus een voordeel.
Dat heet toch een battlemage?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, wat heb ik zin in m'n Dunmer Assassin en Breton Warrior/Mage hybrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |