Ja maar.. maar..quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Dalando het volgende:
Nu mogen jullie nog 300 posts wachten op de lijst.
NEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja maar.. maar..
Kan TS dat niet doen?
oei oei oei gaat hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef coban het volgende:
Ik sprong op bed en stootte mijn voet tegen rand.
Welke lijst?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Dalando het volgende:
Nu mogen jullie nog 300 posts wachten op de lijst.
Proost!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef TWP het volgende:
Ik had dorst en toen kwam ik erachter dat ik nog een beker met water naast mij had staan. Party.
Oei, zolang je maar weet dat ik je steun in deze zware tijdenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
Nee het bloedt helemaal en moet geopereerd worden
Bedankt, dit doet mij heel goed.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oei, zolang je maar weet dat ik je steun in deze zware tijden
ja weenie was bruno mars alleen, remix allesquote:
Ja jammer maja ik vergeef het je directquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef coban het volgende:
Ik dacht slim te doen maar is mislukt man
zie me shinen op 1quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:31 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hier. De lijst.
Alleen is dat niet degene die automatisch update
Dat eet ik straksquote:
Geen Hertog Jan ?quote:
Witte kool gesmoord met een uitje, kip kerrie erbij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb gister döner gegeten, dus wil vandaag gezond
Nee geen kipquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Witte kool gesmoord met een uitje, kip kerrie erbij.
De zomervakantie is nog heel ver weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ewa wanneer hebben 1ejaars zomervakantie
Met jou*quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met jij in mijn gedachten? Altijd toch.
etensteid enzulksquote:
7 uur is etenstijd?quote:
Ik soms (nja soms, meestal) wel 2 uur later. Als ik om 6 uur ga eten zit ik om 9 uur weer met hongerquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 uur is etenstijd?Bij mij thuis eten we rond half 6.
6 uur etenstijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 uur is etenstijd?Bij mij thuis eten we rond half 6.
Doe wat ideeën op:quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boh weet niet wat ik moete ten crisis
Mosseltjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
raarquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 3 uur snachts avondeten
Neem gewoon een lekker stuk varkensvlees en een koud biertje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ziet iemand hier het probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 3 uur 's nachts avondeten
Wat is DEVven ook al weer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:03 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om iets te DEVven maar weet niet wat
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.quote:
Neejh? Wattan? Sochtends en savonds slaapt ik vaak maar smiddags ga ik meesdal zittenquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Neejh? Wattan? Sochtends en savonds slaapt ik vaak maar smiddags ga ik meesdal zitten
Virusquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
Heb ik 19 nieuwe berichten op Whatsapp, wil ik gaan kijken, valt mijn mobiel uit.
Haha je bent er in getrapt, veel plezier met je lege telefoon. gr grquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
Heb ik 19 nieuwe berichten op Whatsapp, wil ik gaan kijken, valt mijn mobiel uit.
Oh ja.quote:
Batterij is leeg.quote:
Haha, wat grappig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Hahahahahahhaa rezanias mama heeft 1 whatsapberichy met ik ga aftellen gestuurd en 18 seconden afgeteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
whaha sowieso een 60-plusser.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Man zapt 112 en krijgt agenten op bezoek__-
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Bejaarden en technologie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Is gewoon een link.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Jaben altijd mobiel weet niks van codes af enzo ja
hyperlinks zijn altijd blauwquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Jaben altijd mobiel weet niks van codes af enzo ja
Dat is het teken dat je een hobby moet gaan zoeken.quote:
Baboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]
Babo
Weet ik. sarangheyoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wel, moge dat dan duidelijk zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
Niethet staat overal in alle liedjes
Capslock-hoer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
OMG CHECK DEZE LOSER HA HA MENSEN LACH AIGHT UIT
Iedereen saranghaet mijquote:
hey watquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef coban het volgende:
[..]
OMG CHECK DEZE LOSER HA HA MENSEN LACH AIGHT UIT
Hoer zijn blijkt goed te zijn deze tijden. Ik bedoel maar.quote:
ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ ㅋquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Iedereen saranghaet mij
Grammatica in koreaans enzo zijn super enzo ikweet
Waa mr grapje ik zou jou nooit pesten dat weet je tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
hey watik vond je gwn grappig ok
het deed me wel pijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Waa mr grapje ik zou jou nooit pesten dat weet je toch
In N-H sluiten ze steeds meer ramenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Hoer zijn blijkt goed te zijn deze tijden. Ik bedoel maar.
Blijven de benen wel open?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In N-H sluiten ze steeds meer ramen
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
ke ke kequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
@beach: tekens ofzo?ben echt niet bekend in dat
@flippiee: shit man, werkgelegenheid daalt
Je zou juist verwachten dat de mannelijke klanten dat willen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat willen de vrouwen het liefst wel
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
haaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De klanten uiteraard ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Je zou juist verwachten dat de mannelijke klanten dat willen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
Inderdaad Coban, en daarmee de inkomsten ook en de concurrentie stijgt. Kom we beginnen onze eigen business in een red light district
Ik wil een gratis proef.quote:
Dat is best wel sneu ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zich laten ontmaagden bij de wallen.
Inderdaad, zeer triest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zich laten ontmaagden bij de wallen.
Ok we weten nu hoe rez het heeft aangepakt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, zeer triest.Als je je dan laat ontmaagden door een hoer, nodig haar dan bij je thuis uit.
Wanneer schikt het?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan op aanvraag.
[..]
Inderdaadals echte bazen.
Ik krijg altijd honger door je naamquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Mensen die niet altijd alleen maar naar wallen gaan
Mensen die vriendin hebben
weetnietquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
@beach: tekens ofzo?ben echt niet bekend in dat
@flippiee: shit man, werkgelegenheid daalt
Ik ging voor een gigolo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ok we weten nu hoe rez het heeft aangepakt.
Ik heb geen herseninhoudquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
weetnietmisschien kun je iets verzinnen
Oei een inleidend gesprek? Wat kan ik verwachten dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondag kunnen we ons inleidende gesprek hebben.
ik heb geen hoofd dus dat gaat lastigquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen herseninhoudjij mag verzinnen
Ik doneer je mijn hoofd wel. Maar ik weet niet of het je bevalt, zo'n meisjeshoofd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb geen hoofd dus dat gaat lastig
BBQQQQQQQQQQQQQQQQqquote:
dat lijkt me wel iets, jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik doneer je mijn hoofd wel. Maar ik weet niet of het je bevalt, zo'n meisjeshoofd.
En hoe bevalt dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Ik zie nu een jongenslichaam met mijn kop erop voor me![]()
Ik ben geen meisje en wil geenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar meisje toch, zo noem ik iedereen.
Watquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Beach.
Op het begin toen ik nog nieuw was dacht ik dat je marokkaans was
Juisttt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Marokkanen die op scooters rijden op het "strand"
die dus
ik heb ook pic van beachquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
wel ik heb fotos gezien van beach hierop draagt hij een fagbag en heeft hij een lichtgetinte huidskleur met zwart opgeschoren haar en een marokkaanse vlag op de achtergrond
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb ook pic van beach
geen mokro
dit was een photoshopquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb ook pic van beach
geen mokro
ja of iedere maand enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij jat er toch iedere week één?
Ik neem al mijn berichten terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
Ik heb trouwens al die tijd gelogen hd. Ik ben een somalier. Een neger.
Huhh hoe zien die er uit?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Haha MK jullie marokkanen hebben die chille thuis hoofddoeken niet he
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
Da's henna denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzo
Heb je iets tegen negers?quote:
jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers?
Aight zal mij nooit verlaten om zo'n klein minileugentje
ja wist je dat niet???quote:
Nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers?
Aight zal mij nooit verlaten om zo'n klein minileugentje
ik hou nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tazz man faka dan eh whiteboy
Ja is heel ingewikkeld enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzo
Pic van coban en haar matties:quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
wow sick ik wou dat ik een neger wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ja is heel ingewikkeld enzo
Kijk negers hebben oranje bloed weetje. En in baarden stroomt bloed. Kijk als jij je baard afscheert
Dan is er bloed, niet door wondjes van je huid maar door die bloedende haartje.
Dat dus.
Ja omg. Ik weet nog ik zat op school en iemand zei die site ik dacht oke ff checken dus ik op die site I was like daaamnquote:
http://www.google.com.tr/(...)=safari&q=yazma&sa=Nquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Huhh hoe zien die er uit?
hahahquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja omg. Ik weet nog ik zat op school en iemand zei die site ik dacht oke ff checken dus ik op die site I was like daaamn
Maar hoe kom jij aan die site HAHAHAH
naisss die ken ik niet nee idd, typisch turksquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
http://www.google.com.tr/(...)=safari&q=yazma&sa=N
we got marocboy'dquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
hahah
ja weenie op school gewoon iemand zei haha marocboys grappige mocrosite ditdat
Turks = goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
naisss die ken ik niet nee idd, typisch turks
Waar is hoofddoekquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pic van coban en haar matties:
[ afbeelding ]
Ik help iemand met een site die hij nu over heeft genomen. Hij snapt er zelf alleen geen kloot vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
bbq wat ben je aan het devven ik moet iets devven ik ben in de dev mood maar weet niet wat ik moet devven
:::::::::::::""""""""""""""))))))))))))))))))))))))))))))))quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
Ik heb vanavond Turkse Dürem op, ik vond er niet veel aan.
Nog een pic van jou, maar met een hoofddoek deze keer:quote:
Ha ha.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog een pic van jou, maar met een hoofddoek deze keer:
[ afbeelding ]
Ik ben geen loser.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Durum bedoel je loser.
Heb er wel zin in echt 4 maanden nietgehad ofzo
oooooooomyyygod dat doet mijn moeder ook altijd, mij vergelijken met anderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie moeder jullie roepen en jij bent boven ofzo en je jebtgeen zin om terug te gillen dat je heel zacht ja of oke zegt mr zij hoort dt natuurlijk niet en gaat door met gillen en dan word jij helemaal gek en stamp je naar beneden o ja ik spring altijd van de trap in 2 of 3 keer en day
Maakt een heleboel kabaal en dan wordt ze ook boos zo van coban je bent geen kind meer je moet echt een beetje netjes en meisjesachtig zoals (naam) en (naam) zij zijn beleefde kinderen en netjes enzo en jij niet en dan denk je FUUU mama shaddap maar dan ga je snel weer terug fokken en dan is alles goed
neequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie moeder jullie roepen en jij bent boven ofzo en je jebtgeen zin om terug te gillen dat je heel zacht ja of oke zegt mr zij hoort dt natuurlijk niet en gaat door met gillen en dan word jij helemaal gek en stamp je naar beneden o ja ik spring altijd van de trap in 2 of 3 keer en day
Maakt een heleboel kabaal en dan wordt ze ook boos zo van coban je bent geen kind meer je moet echt een beetje netjes en meisjesachtig zoals (naam) en (naam) zij zijn beleefde kinderen en netjes enzo en jij niet en dan denk je FUUU mama shaddap maar dan ga je snel weer terug fokken en dan is alles goed
Ja, ook last van. Behalve dan dat ze mij vergelijkt met anderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
quote:
ja dat dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
Zegt ze bij jou ook van die meisjes kunnen goed huishouden doen jij niet jij komt later in problemen coban wrm zeur je zoveel en doe je geen werk coban kijk je buurmeisje doet de hele dag werk en jij niet
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef coban het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, en ze zegt ook niet dat ik me netjes en meisjesachtig moet gedragen.
Nouja, ik moest ook werken van mn ma, al was het alleen maar op de zaterdag.. Maar ik had dus vorige week post gelopen, moest twee wijken doen, en kreeg 5 uur de tijd. Na 5 uur had ik net de eerste wijk af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Volgens haar (en vrienden) lijk ik op jongen qua luiheid ofzo. Ikweetniet hoe ze erbij komen
![]()
Ohhquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik moest ook werken van mn ma, al was het alleen maar op de zaterdag.. Maar ik had dus vorige week post gelopen, moest twee wijken doen, en kreeg 5 uur de tijd. Na 5 uur had ik net de eerste wijk af.Kutwerk dus, en ik kreeg ook maar 5 euro per uur, das net 100 euro per maand, ja, daar ga ik mn zaterdag niet wekelijks voor verneuken hoor, dahaag.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, ik moest ook werken van mn ma, al was het alleen maar op de zaterdag.. Maar ik had dus vorige week post gelopen, moest twee wijken doen, en kreeg 5 uur de tijd. Na 5 uur had ik net de eerste wijk af.Kutwerk dus, en ik kreeg ook maar 5 euro per uur, das net 100 euro per maand, ja, daar ga ik mn zaterdag niet wekelijks voor verneuken hoor, dahaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |