Ziet iemand hier het probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 3 uur 's nachts avondeten
Wat is DEVven ook al weer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:03 schreef Dalando het volgende:
Ik heb zin om iets te DEVven maar weet niet wat
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.quote:
Neejh? Wattan? Sochtends en savonds slaapt ik vaak maar smiddags ga ik meesdal zittenquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jatoch. Ik douche ook snachts volgens je berekeningen dus tsja.
Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Neejh? Wattan? Sochtends en savonds slaapt ik vaak maar smiddags ga ik meesdal zitten
Virusquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
Heb ik 19 nieuwe berichten op Whatsapp, wil ik gaan kijken, valt mijn mobiel uit.
Haha je bent er in getrapt, veel plezier met je lege telefoon. gr grquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
Heb ik 19 nieuwe berichten op Whatsapp, wil ik gaan kijken, valt mijn mobiel uit.
Oh ja.quote:
Batterij is leeg.quote:
Haha, wat grappig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Hahahahahahhaa rezanias mama heeft 1 whatsapberichy met ik ga aftellen gestuurd en 18 seconden afgeteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
whaha sowieso een 60-plusser.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Man zapt 112 en krijgt agenten op bezoek__-
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Bejaarden en technologie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Dalando het volgende:
Is gewoon een link.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Jaben altijd mobiel weet niks van codes af enzo ja
hyperlinks zijn altijd blauwquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Jaben altijd mobiel weet niks van codes af enzo ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |