Wat is plas? in de stad?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Om_nomnom het volgende:
Net even met wat vrienden naar een plas geweest hier in onze stad, lekker liggen op het gras, beetje zonnen en af en toe het water in, mijn dag kon niet meet stuk!
Maarja, toen kwamen er allemaal van die scootermocros die tussen alle mensen heen gingen scheuren. "Haha, vet hard Achmed, doe wielie dan! Doe wielie jonguh!".
Moeten die lui nu echt overal negatieve aandacht trekken?
Maar een plas kan wel een strand hebben.quote:
Een strand kan ook een plas hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar een plas kan wel een strand hebben.
Waarom heb je dat dan niet gedaan TS?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik had toch wel even zin om bij een van deze scootermocros onze voetbal hard tegen zijn kanus aan te trappen als hij weer langsreed.
Geen zin om 25 man op me af te krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan TS?
Mietje, dat durf jij kkkaaskop toch niet. Berberpride!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik had toch wel even zin om bij een van deze scootermocros onze voetbal hard tegen zijn kanus aan te trappen als hij weer langsreed.
Chuck Norris wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Mietje, dat durf jij kkkaaskop toch niet. Berberpride!
schelden met "kanker". Wat een mietje ben jijquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Mietje, dat durf jij kkkaaskop toch niet. Berberpride!
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:29 schreef HSG het volgende:
Laat ze toch. Dat is hun cultuur, negatieve aandacht trekken.
[..]
schelden met "kanker". Wat een mietje ben jij
ja het gebeurt idd vaak bij het delftse hout! zwaaaar irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |