Wat is plas? in de stad?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Om_nomnom het volgende:
Net even met wat vrienden naar een plas geweest hier in onze stad, lekker liggen op het gras, beetje zonnen en af en toe het water in, mijn dag kon niet meet stuk!
Maarja, toen kwamen er allemaal van die scootermocros die tussen alle mensen heen gingen scheuren. "Haha, vet hard Achmed, doe wielie dan! Doe wielie jonguh!".
Moeten die lui nu echt overal negatieve aandacht trekken?
Maar een plas kan wel een strand hebben.quote:
Een strand kan ook een plas hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar een plas kan wel een strand hebben.
Waarom heb je dat dan niet gedaan TS?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik had toch wel even zin om bij een van deze scootermocros onze voetbal hard tegen zijn kanus aan te trappen als hij weer langsreed.
Geen zin om 25 man op me af te krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:26 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan TS?
Mietje, dat durf jij kkkaaskop toch niet. Berberpride!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:22 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik had toch wel even zin om bij een van deze scootermocros onze voetbal hard tegen zijn kanus aan te trappen als hij weer langsreed.
Chuck Norris wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Mietje, dat durf jij kkkaaskop toch niet. Berberpride!
schelden met "kanker". Wat een mietje ben jijquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:29 schreef HSG het volgende:
Laat ze toch. Dat is hun cultuur, negatieve aandacht trekken.
[..]
schelden met "kanker". Wat een mietje ben jij
ja het gebeurt idd vaak bij het delftse hout! zwaaaar irritantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken,quote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef Om_nomnom het volgende:
Net even met wat vrienden naar een plas geweest hier in onze stad, lekker liggen op het gras, beetje zonnen en af en toe het water in, mijn dag kon niet meer stuk!
Maarja, toen kwamen er allemaal van die scootermocros die tussen alle mensen heen gingen scheuren. "Haha, vet hard Achmed, doe wielie dan! Doe wielie jonguh!".
Moeten die lui nu echt overal negatieve aandacht trekken?
Totdat het 1 op 1 is, want dan deinzen hun juist vaak terug. Berber klootzakjes houden niet van eerlijk vechten.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wel; voornamelijk in topics van mensen die de Nederlandse taal niet bepaald meester zijn. Meestal gevolgd door nog veel meer mensen die de Nederlandse taal ook niet bepaald meester zijn.quote:
kwatquote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef amenth het volgende:
mensen die nooit kwat rijden op het strand
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef Shispeed het volgende:
is ie nog steeds niet gepost?![]()
trouwens, hoe kun je nou fatsoenlijk met een scooter op het strand rijden? had ie crossbanden ofzo?
Moraalridderquote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik wel; voornamelijk in topics van mensen die de Nederlandse taal niet bepaald meester zijn. Meestal gevolgd door nog veel meer mensen die de Nederlandse taal ook niet bepaald meester zijn.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens; ik stem niet voor niets PVV.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Moraalridder
Ga eens naar buiten, dan zie ook jij dat alle openbare gelegenheden verpest en geterroriseerd worden door samenscholende Marokkaantjes op scootertjes
Voorbeeldje van mijn slechte beheersing van de Nederlandsche taal?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens; ik stem niet voor niets PVV.
Maar dat is nog geen excuus voor jouw slechte beheersing van de Nederlandse taal.
Een gebrek aan leestekens bijvoorbeeld?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Voorbeeldje van mijn slechte beheersing van de Nederlandsche taal?
Ach , ik plaats alle nodige leestekens. Punten achter het laatste woord van een alinea zijn totaal nutteloos. Sorry dat ik het zeg, maar als je daarover valt zou ik als de wiedeweerga die kilo's zand uit mijn vagina gaan wroeten als ik jou was.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Een gebrek aan leestekens bijvoorbeeld?
Jeetje wat ben jij een MIETJE zeg..quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Een gebrek aan leestekens bijvoorbeeld?
Wat zij zegtquote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef GraafZanto het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een MIETJE zeg..
Is het zo moeilijk voor je om zonder leestekens een zin te begrijpen?
Is het zo moeilijk om boven de taalvaardigheid van een kleuter uit te stijgen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:51 schreef GraafZanto het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een MIETJE zeg..
Is het zo moeilijk voor je om zonder leestekens een zin te begrijpen?
Dat kan alleen een kleuter vinden toch..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om boven de taalvaardigheid van een kleuter uit te stijgen?
Duidelijk geen echte mocro dit, die beginnen gelijk over je moeder danwel zus.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]jaloers dat hollandse meiden jou niet meer willen na het voelen van mijn Marokkaanse piemel eh boeler a zemmel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |