ik heb ook pic van beachquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef aight1 het volgende:
wel ik heb fotos gezien van beach hierop draagt hij een fagbag en heeft hij een lichtgetinte huidskleur met zwart opgeschoren haar en een marokkaanse vlag op de achtergrond
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb ook pic van beach
geen mokro
dit was een photoshopquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik heb ook pic van beach
geen mokro
ja of iedere maand enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij jat er toch iedere week één?
Ik neem al mijn berichten terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
Ik heb trouwens al die tijd gelogen hd. Ik ben een somalier. Een neger.
Huhh hoe zien die er uit?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef coban het volgende:
Haha MK jullie marokkanen hebben die chille thuis hoofddoeken niet he
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
Da's henna denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzo
Heb je iets tegen negers?quote:
jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers?
Aight zal mij nooit verlaten om zo'n klein minileugentje
ja wist je dat niet???quote:
Nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je iets tegen negers?
Aight zal mij nooit verlaten om zo'n klein minileugentje
ik hou nog steeds van je hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tazz man faka dan eh whiteboy
Ja is heel ingewikkeld enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan jij mij dan uitleggen waarom ik soms oude Somalische mannen met een oranje tint in hun baard zie? Hebben jullie stiekem gingerbloed daar ofzo
Pic van coban en haar matties:quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |