quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we je post history nog.
Perfect! Wel iets minder wild proberen voor mezelf, maar dit is echt geschikt! Dankje schatquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef Northside het volgende:
Ok, ik wil niet flauw doen. Misschien heb je hier wat aan...
Je deed toch al niet anders?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Perfect! Wel iets minder wild proberen voor mezelf, maar dit is echt geschikt! Dankje schat
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef CC040 het volgende:
misschijn werkt het juist ook wel als je hem juist weinig/geen aandacht geeft en juist met iemand anders gaat sjanzen? maar dat kan natuurlijk ook helemaal niet werken.
quote:
Hahaha, thanks TS, waarom niet je vriendje terugpakken door een andere knappe henkst te versieren met je sexy heupen en je kontje ?quote:
Ik weet wel waarom en heel veel andere users voelen dat ook aankomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:44 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
En, waarom dat dan Herrie?
(Het is morgenavond, niet deze avond)quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:16 schreef Strani het volgende:
Verliefdheid is chemie, en zakt na een tijdje vanzelf weer weg. Áls je plan al werkt, is het maar tijdelijk. Daarna komen alle oude problemen gewoon weer bovendrijven, inclusief de redenen waarom het in eerste instantie niet lukte met de relatie.
Wil je dat echt? Dat hele proces opnieuw doorlopen?
*Knock knock*quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
(Het is morgenavond, niet deze avond)
Tja, ik was gisteren ook bij hem, en daar knapte ik al af op sommige dingen..
Toen ik eerst meteen "JA!!" zou zeggen als hij me vroeg, twijfel ik nu...
Het slijt, maar de gedachte spookt nog in mijn hoofd rond dat hij geweldig is en dat ik samen met hem een leven wil, daarom al deze moeite.
De seks doe ik om hem ervan te weerhouden uit lust een ander meisje te vinden..
Hoewel ik het eens ben met de conclusie dat ze door moet met haar leven, ben ik het niet eens met je analyse. Misschien gebruikt hij haar, maar in weze doet zij dat toch net zo goed?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef Lips het volgende:
[..]
*Knock knock*
Je laat je gebruiken!
Hij heeft niet meer de lasten van een relatie maar kan nog wel makkelijk naar bed met zijn ex (die hem waarschijnlijk ook enorm verwend want ze wil hem niet kwijt). En hoe weet je zeker dat hij niet met een ander seks heeft? Misschien heeft ie jou wel voor erbij, hij hoeft tenslotte geen verantwoording meer af te leggen.
Word wakker en kies voor jezelf!
Kben 16quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel ik het eens ben met de conclusie dat ze door moet met haar leven, ben ik het niet eens met je analyse. Misschien gebruikt hij haar, maar in weze doet zij dat toch net zo goed?
TS is hier niet het slachtoffer en de jongen de gebruiker. TS is volwassen en staat duidelijk achter haar keuzes. Ze gebruiken elkaar. Stellen dat alleen zij een slachtoffer is, is een beetje feministisch.
Hmm..dan moet ik mijn eerdere post over wie gebruikt wordt licht bijstellen, ik ging er van uit dat je volwassen was. Dan gebruikt hij je wel een beetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:46 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
anderhalf jaar geleden, ik was 14 en hij 18
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |