Right.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hij zegt dat hij me terug wil, waarschijnlijk voor het einde van het jaar nog,
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hij zegt dat hij me terug wil, waarschijnlijk voor het einde van het jaar nog
Da's dus mij stijl van dansen. Ik doe een "tregging" aan (Een legging die je als broek kunt dragen, dus als het ware als een tweede huid om je benen en kont sluit) en ik doe gewoon een open blouse aan met een strak hemdje eronder.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Trek een kort truitje aan en een strakke broek aan en ga met je kontje heen en weer draaien, al die niet tegen zijn kruis.
zal eventjes kijken! Thansk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:16 schreef Kabolter het volgende:
Maar de tijger in jezelf los:
(rond 1:48)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
zal eventjes kijken! Thansk!
dat je m überhaupt nog terug wilt... en dan ook nog denken dat je dit soort dingen kan plannenquote:
jawel, tis uit.... klaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hoezo überhaupt?
Je weet toch niet wat er gespeeld heeft?
Klinkt als een dame met stijl. Hij is wel gek als hij je niet terug wil.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Da's dus mij stijl van dansen. Ik doe een "tregging" aan (Een legging die je als broek kunt dragen, dus als het ware als een tweede huid om je benen en kont sluit) en ik doe gewoon een open blouse aan met een strak hemdje eronder.
Maar, dat zal hij wel niet meer waarderen nu? Dus tips om los van hem staand mooi te kunnen bewegen
Okay even serieus dan maar. Lieve schat, wees gewoon jezelf. Je kunt niet in een paar uur tijd dansles krijgen. En krab jezelf ook eens achter je oren dat meneer jou zegt terug te nemen voor het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Da's dus mij stijl van dansen. Ik doe een "tregging" aan (Een legging die je als broek kunt dragen, dus als het ware als een tweede huid om je benen en kont sluit) en ik doe gewoon een open blouse aan met een strak hemdje eronder.
Maar, dat zal hij wel niet meer waarderen nu? Dus tips om los van hem staand mooi te kunnen bewegen
[..]
zal eventjes kijken! Thansk!
Ben ik ook. Hij is nu 19quote:
Nope.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef o.la het volgende:
Kijk je Jersey Shore? Probeer hetzelfde te doen als Snookie. Dan kom je er wel!
Hey, wat is er mis met schuhplatter??quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Hij is nu 19
Dankjewel voor je serieuze reactie @ Staal..
Maar niemand heeft filmpjes?
Oefen even voor de spiegel, film het en post het.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Hij is nu 19
zucht..quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oefen even voor de spiegel, film het en post het.
damn wat ben ik goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Ben ik ook. Hij is nu 19
Dat gozertje is gewoon een slimme eikel inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Hij houdt haar zoet met "over een jaar wil ik je terug" en blijft zo gewoon sex met haar hebben en ze slikt 't allemaal als zoete koek
Gelukkig hebben we je post history nog.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hoezo überhaupt?
Je weet toch niet wat er gespeeld heeft?
Wat heeft die gozer nou weer fout gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat gozertje is gewoon een slimme eikel inderdaad.
Hoop dat hij dit topic nooit te lezen krijgt iig.
Dit lijkt me ook, maar als het niet zo is, dan neem ik aan dat TS het werkelijke verhaal wel weet. Alleen ik kan me niets bedenken waardoor deze 'ik wil je op deze datum terug situatie' zou kunnen ontstaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Hij houdt haar zoet met "over een jaar wil ik je terug" en blijft zo gewoon sex met haar hebben en ze slikt 't allemaal als zoete koek
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hij en ik hebben nog steeds seks.. dus het gaat er niet om hem in bed te krijgen, maar om hem helemaal gek van verliefdheid op me te laten worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |