Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er mag wel eens een nieuwe OP komen. Ik zou het zelf doen, maar toen bleek ik daar te lui voor.
Er waren op het einde van het vorige seizoen ook al een paar afleveringen zonder Carell, die ook allemaal verrassend leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:01 schreef TornadoDK het volgende:
Ik was benieuwd naar de eerste aflevering zonder Steve Carell. Ik vond het erg leuk, hopelijk kunnen ze dit niveau vasthouden.
Tofquote:
Ed Helms heeft in zijn comedy volgens mij altijd wel naar Steve Carell geleund. Dezelfde soort onhandige houding en manier van kijken in rare situaties.quote:Op zondag 25 september 2011 20:14 schreef Xurk het volgende:
Ik was vergeten dat Jenna Fischer zwanger was dus ik schrok heel erg bij de eerste shot van Pam - totdat ze opstond
Verder had ik het idee dat Ed Helms af en toe probeert subtiel Steve Carell te channelen in zijn mimiek... ligt dat aan mij, of viel het anderen ook op?
Sweet.quote:
Klopt wel inderdaad. Maar nu hij ook echt zijn rol heeft overgenomen valt het meer op. Ook zoals hoe hij eerst accepteerde wat Robert zei over zijn lijst (tegen het einde) en wegliep, maar vervolgens stopte, moeilijk keek, "Nnno... no, no no." zei en terugliep om vervolgens zelf een lijst te maken. Dat vond ik echt typisch iets wat Michael Scott zou doenquote:Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef Orbis het volgende:
Ed Helms heeft in zijn comedy volgens mij altijd wel naar Steve Carell geleund. Dezelfde soort onhandige houding en manier van kijken in rare situaties.
De NOOOOOO van Michael Scott toen Toby terugkwam is alleen niet te overtreffenquote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Xurk het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad. Maar nu hij ook echt zijn rol heeft overgenomen valt het meer op. Ook zoals hoe hij eerst accepteerde wat Robert zei over zijn lijst (tegen het einde) en wegliep, maar vervolgens stopte, moeilijk keek, "Nnno... no, no no." zei en terugliep om vervolgens zelf een lijst te maken. Dat vond ik echt typisch iets wat Michael Scott zou doen
Trouwens ook leuk hoe Creed als "Old guy"(?) op de lijst stond
Dat vond ik juist weer zo'n lam geforceerd "Erin is wereldvreemd"-momentje...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef justmattie het volgende:
Erin met die koffie vond ik ook best grappig.
mee eens ja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:41 schreef DUK het volgende:
Ik vond deze matig. Dat tattoo-verhaallijntje was ok maar er is te weinig Dwight en het kakt te veel in op momenten.
Nee, vond deze minder dan de eerste.
Eens, hoewel ik de nieuwste aflevering van Parks and Rec nog moet kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
Eerlijk gezegd, de afgelopen 2 afleveringen waren allebei matig.
Ik volg nu ook Parks and Recreation en daar zit elke aflevering wel een moment in waar ik moest proesten, geniaal gewoon.
The Office US kijk ik nu meer voor vermaak, niet omdat het briljant is. Want dat was het wel.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ik volg nu ook Parks and Recreation en daar zit elke aflevering wel een moment in waar ik moest proesten, geniaal gewoon.
Ik vond vorig seizoen (op een paar pijnlijke Will Ferrell-afleveringen na) gewoon leuk, zeker na het erg matige 6e seizoen. Dit seizoen vond ik de eerste aflevering gewoon op niveau, die van deze week was inderdaad niet veel soeps.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:58 schreef Vic_Vega het volgende:
Wie is 't eens met de stelling dat The Office al sinds heel lang niet meer echt leuk is? En wie kijkt er -net zoals ik- nog steeds elke aflevering, maar denkt met weemoed terug aan de eerste seizoenen?
quote:Jenna Fischer Welcomes a Son
BY SARA HAMMEL
Monday October 03, 2011 01:50 PM EDT
Fischer, 37, and husband Lee Kirk welcomed son Weston Lee on Sept. 24, her rep tells PEOPLE exclusively.
"Mom and baby are doing great," the rep says.
Fischer, whose character Pam has a daughter and is expecting a son with TV husband Jim Halpert on the show, first revealed she was pregnant in May.
In July, she told Jay Leno on The Tonight Show she was having a boy.
During her pregnancy, she shared her cravings and admitted she was virtually sailing through the nine months.
"In the beginning, it was a lot of macaroni and cheese and Lucky Charms. Now it's a lot of strawberries," she said. "I've been really lucky. I’ve had a really easy pregnancy."
The actress has spoken in the past of her excitement about having children, saying that after becoming an aunt, "I already wanted kids, but even more so now."
Fischer and Kirk were engaged in 2009 while both were vacationing in Europe and got married in July 2010, with Survivor's Jeff Probst officiating the ceremony.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
"Pampampaaam.... Flenderson Files".
jammer dat ze daar niet wat mee gedaan hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:57 schreef mctwigt het volgende:
Stanley die boos staart door het raampje naar die gast die zijn lunch jatte
Er stond waarschijnlijk ''Fuck'' op, wat op bijna alle zenders in Amerika wordt gecensureerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef DUK het volgende:
Wat was er trouwens met dat wazig gemaakt shirt van die dude die op gesprek kwam voor die baan in de warehouse...? Ik bedoel, ok het was vrij duidelijk dat daar scheldwoorden op stonden maar was dat wazig gemaakt door de TV zender of zat het al in de oorspronkelijke productie?
Dat klopt inderdaad. Maar dan denk ik toch dat het wazig is gemaakt door de makers van The Office zelf. The Office is een mockumentary die in de wereld van the Office wordt uitgezonden als documentaire. In die wereld kan er ook niet zomaar worden gescholden op tv, dus wordt daar ook alles gecensureerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:53 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Er stond waarschijnlijk ''Fuck'' op, wat op bijna alle zenders in Amerika wordt gecensureerd.
Definitiefquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef Palomar het volgende:
Is Steve Carell eigenlijk definitief weg of tijdelijk?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef waht het volgende:
Ik vond deze laatste juist minder leuk. Eerste drie van seizoen 8 overtroffen mijn verwachtingen.
Dit dus. De magie is weg al zitten er nog wel leuke dingetjes tussen en zijn de beschamende momenten nog steeds aanwezig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Self-Catering het volgende:
Leuke aflevering idd. Maar toch, voor mij is de magie weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Maar dat zal wel niet de reden zijn om geen aflevering The Office uit te zendenquote:Shemini Atzeret (Assembly of the Eighth Day) (Thursday, October 20, 2011)*
This joyous holiday, encompassing Simchat Torah (Rejoicing in the Torah), falls immediately after the seven days of Sukkot. It marks the end of the year's weekly readings of the Torah (Five Books of Moses) in the synagogue, and the beginning of the new cycle of reading.
Read more: Holidays in America — Infoplease.com http://www.infoplease.com/spot/holidays.html#ixzz1bSb3KKqg
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef justmattie het volgende:
Straks weer de nieuwe aflevering kijken
Welke Amerikaanse series kijken jullie, naast the Office, nog meer?
Have I Got News for You, QI, Real Time With Bill Maher, The Graham Norton Show, Would I Lie to You?, Boardwalk Empire, Dexter, Family Guy, The Simpsons, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Flashpoint, James May's Man Lab, Last Man Standing (2011), New Girl, Unforgettable, Modern Family, Penn & Teller: Tell a Lie, Revenge, South Park, Burn Notice, Person of Interest, Prime Suspect (US), The Big Bang Theory, The Office (US), Blue Mountain State, American Dad!, Penn & Teller: Fool Us, 30 Rock, White Collar, Californication, Awake, Mad Men, Game of Thrones, Breaking Bad, Comedy Rocks, Franklin & Bash, Free Agents (US), Fry's Planet Word, Futurama, It's Always Sunny in Philadelphia, Louie (2010), MythBusters, Red Bull Air Race World Championship, Rookie Blue, Sherlock, Suits, The IT Crowd, Top Gearquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef justmattie het volgende:
Straks weer de nieuwe aflevering kijken
Welke Amerikaanse series kijken jullie, naast the Office, nog meer?
Psst: Breaking Bad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:37 schreef justmattie het volgende:
Dat is nogal wat
Ik ben nu bezig met Dexter, moet nog 1 aflevering van season 5.
Ben opzoek voor een nieuwe serie, na Dexter
Ik vond 'm ook niet zo bijzonder, maar California vond ik dan wel weer tof, met zijn mindfucks bij de anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik vond hem niet zo geweldig... Halloween is zo'n dankbaar onderwerp, zat meer in... Ook vermaakt het personage Robert California me niet zo...
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangenquote:
TV Forecast widget voor OS X.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangen
Ik vond de aflevering echt heel leuk. CreedEn wat was Ryan eigenlijk?
Betaalde app ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Was wel 0,79 maarja! (of heb ik iets fout gedaan)
Inderdaad, beetje matige aflevering, maar beter dan vorige week though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef loezzzje het volgende:
Het is idd niet leuk meer zonder Steve. Het enige waar ik bij moest lachen is toen Jim beweerde een squash afspraak te hebben en toen een nieuw racket pakteMaar voor de rest vond ik de aflevering niet grappig.
Dat was ook echt helemaal niet grappig nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me dat er geen nieuw seizoen gaat komen.
Dat hele zijlijntje met Darryl, Gabe en die magazijnchick was helemaal dramatisch.
Ik vond 'm ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:01 schreef Arn0 het volgende:
Vond deze echt veel beter dan vorige week..
Afleving 6 van seizoen 8 is eergisteren uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Ierse_Strijder het volgende:
welk seizoen zitten we nu eigenlijk?
Wat vond je er dan grappig aan? Ben ik dan wel benieuwd naar omdat ik bijna niet heb hoeven lachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond et best een grappige aflevering
Haha inderdaad. Ze is gigantisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Tering Pam is echt een walrusX3 geworden. Hoeveel babys zitten er eigenlijk in?
Dat wel, maar geen Jordan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef Quisho het volgende:
Wel een lekker wijf, die replacement van Pam
Het is inderdaad dezelfde man. Steve Moore, a.k.a. The Mad Drummer (http://themaddrummer.com/)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dfnk het volgende:
De drummer is dezelfde als uit dit filmpje?
Ik ook. Ik ging echt kapot!quote:Op zondag 13 november 2011 01:40 schreef BasvB het volgende:
Ik wil de bloopers van de penis grabbing scene wel eens zien :p
Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
Aardige aflevering. Ik vind het wel jammer dat het verhaallijntje met de geaardheid van The Senator geen vervolg heeft gekregen in het nieuwe seizoen.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
JA maar wel blij dat hij af en toe langskomt, anders was zijn personage over alles heen gewalstquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Ik blijf die Robert California een prima toevoeging aan de cast vinden.
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef rubbereend het volgende:
erg leuke uitzending
Michael had ook ooit zoiets. Toen moest er ook een telefoontje verzonnen wordenmaar toen moest hij hem gewoon nemen van die zwarte baas die hij toen had. Leuk dat zoiets terug komt
dat kan ook wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".
Dat Michael het was is zeker ja, maar hij was in gesprek met Ryan ipv Charles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, was met Michael (of ik moet ook gek zijn), het was echt zo'n Michael-scene waarbij het dus mis ging met zo'n gozer die dat telefoontje belangrijker vond en hij dus ook opnam met "Hello... buddy".
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Haha, inderdaad ja. So true!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Afleveringen waarbij Ryan bij de grappigere figuren zit, zijn nooit al te sterk.
Tegen het eind van het seizoen zit Kevin waarschijnlijk kwijlend met zijn eigen uitwerpselen naar zijn collega's te gooien. Die is ondertussen achterlijker aan het worden dan Holly ooit dacht dat hij was.
Ze zaten samen in een band, waarbij Kevin dan nog eens de drummer wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:26 schreef mjh487 het volgende:
Zo ver ik heb begrepen komt Robert maar één keer in de zoveel dagen/weken langs, en dan zit ie meestal bij Andy, dus misschien had Robert niet meegekregen dat Kevin dom is.
Dat was alleen de laatste aflevering toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zaten samen in een band, waarbij Kevin dan nog eens de drummer was
Dat was ook super jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Het moment van Ryan zouden we bijna vergeten. 'bitch'. Kan iemand daar een gifje van maken.
couldn't agree morequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef pugehenis het volgende:
Weet iemand dat nummer dat Dwight opzette?
twitter:OfficeTally twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:30:04The song Dwight rocks out to is Trans-Siberian Orchestra's "Christmas/Sarajevo 12/24." Listen here: http://t.co/7XXz9pX8 reageer retweet
Haha dat was inderdaad behoorlijk accuraat....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Accurate analyse van de Black Eyed Peas.
'Did you just fart?'quote:Op donderdag 15 december 2011 18:51 schreef Smash-it het volgende:en dronken Erin die Kelly inschakelt tegen de nieuwe vriendin van Andy was helemaal briljant.
Haha wat een koning is Creed toch ook.quote:
Om de lach van Stanley in het begin moest ik écht hard lachen. Verder best wel een leuke aflevering ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Nihao het volgende:
[..]
Haha wat een koning is Creed toch ook.
Het absurdisme is weer terug in de serie, erg goed.
Lag ook dubbel toen Gabe achter Ryan het water in sprong/viel, struikelend over zijn onderbroek.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Om de lach van Stanley in het begin moest ik écht hard lachen. Verder best wel een leuke aflevering ja.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef Terreros85 het volgende:
Laatste twee afleveringen waren leuk![]()
Iemand deze al gezien.![]()
[ afbeelding ]
Newt Gingrich is presidentskandidaat voor de Republikeinen.
Vind het wel grappig klinken eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef BasvB het volgende:
Ze willen misschien nog een spin-off van The Office maken met Dwight als hoofdpersoon http://whatculture.com/tv(...)n-off-series-in-2013
Ik heb hoop dat dit wat word maar waarschijnlijk zoals met alles spin-offs word het een drama. Het idee is wel leuk, nu de uitwerking nog..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:45 schreef BasvB het volgende:
Ze willen misschien nog een spin-off van The Office maken met Dwight als hoofdpersoon http://whatculture.com/tv(...)n-off-series-in-2013
Het lijkt me niet dat je daarmee echt een hele tv-serie kan vullen, en Dwight lijkt me ook niet het typische spinoff-type.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:06 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat dit wat word maar waarschijnlijk zoals met alles spin-offs word het een drama. Het idee is wel leuk, nu de uitwerking nog..
Zal wel gewoon het uitzendschema zijn. Big Bang Theory en Parks and Recreation waren er wel gewoon (en P&R wordt altijd na The Office geprogrammeerd).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:10 schreef loezzzje het volgende:
Er was ook geen Vampire Diaries. Was er een feestdag ofzo?
Mijn download klopt niet, is de ep van vorige week. Noemt de nieuwe special project?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
De nieuwe is er al weer. Over valentijnsdag.
Nu al?! Wat een cadeautje, snel binnenhalenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
De nieuwe is er al weer. Over valentijnsdag.
Een andere tv-zender (Global) zendt de serie blijkbaar steeds op woensdag uit, normaal had alleen NBC hem op donderdag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef BasvB het volgende:
Het is al twee weken achter elkaar dat de aflevering op woensdag wordt uitgezonden, geen idee waarom.
Global is een Canadese zender en die zenden dus op woensdag uit. NBC heeft hem nog steeds op donderdag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een andere tv-zender (Global) zendt de serie blijkbaar steeds op woensdag uit, normaal had alleen NBC hem op donderdag.
Ik moet zeggen dat ik de voortzetting zonder Steve Carrell/Michael best goed vind. Vond Andy/Ed Helms dan ook de perfecte kandidaat om die rol op zich te nemen op de Andy-wijze. En de afgelopen aflevering heb ik toch een paar keer moeten lachen, met name om die steken van Angela richting Pam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Heufd het volgende:
Nou ja, als de serie alleen interessant gehouden kan worden door een personage die het huwelijk van Jim en Pam gaat slopen, kunnen ze wat mij betreft beter stoppen.
Mij lijkt een Stanley spin-off anders wel geniaal:Pquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de voortzetting zonder Steve Carrell/Michael best goed vind. Vond Andy/Ed Helms dan ook de perfecte kandidaat om die rol op zich te nemen op de Andy-wijze. En de afgelopen aflevering heb ik toch een paar keer moeten lachen, met name om die steken van Angela richting Pam.
Wat dat rare karakter moet voorstellen die kennelijk op Jim uit is, moet ik nog zien. Maar wat The Office leuk maakt is dat er niet één centraal thema is waar alles van in functie wordt gezet, maar meerdere, kort- en langlopende. Dus ook al bevalt dat idee niet (wat we nog moeten zien, ik bedoel dat hele karakter is nieuw), er blijft nog zat over.
Die Dwight spin-off zie ik eerder falen. Sowieso kan het niet hetzelfde zijn als The Office.
Het kan alleen werken wanneer je het een ander type serie maakt, en ik denk dat Dwight gewoon niet interessant genoeg is opzichzelf. Sowieso slagen spin-offs zelden.
Dit inderdaad, laatste aflevering vond ik echt geniaal en de 2 hiervoor waren ook van een hoog niveauquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef Obama het volgende:
The office is bezig met een geniale reeks, wat mij betreft.
Iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef BoerBert het volgende:
Goeie ep. Ik waardeer het altijd wel als er tripjes gedaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |