Ik vond 'm ook niet zo bijzonder, maar California vond ik dan wel weer tof, met zijn mindfucks bij de anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik vond hem niet zo geweldig... Halloween is zo'n dankbaar onderwerp, zat meer in... Ook vermaakt het personage Robert California me niet zo...
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangenquote:
TV Forecast widget voor OS X.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangen
Ik vond de aflevering echt heel leuk. CreedEn wat was Ryan eigenlijk?
Betaalde app ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Was wel 0,79 maarja! (of heb ik iets fout gedaan)
Inderdaad, beetje matige aflevering, maar beter dan vorige week though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef loezzzje het volgende:
Het is idd niet leuk meer zonder Steve. Het enige waar ik bij moest lachen is toen Jim beweerde een squash afspraak te hebben en toen een nieuw racket pakteMaar voor de rest vond ik de aflevering niet grappig.
Dat was ook echt helemaal niet grappig nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me dat er geen nieuw seizoen gaat komen.
Dat hele zijlijntje met Darryl, Gabe en die magazijnchick was helemaal dramatisch.
Ik vond 'm ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:01 schreef Arn0 het volgende:
Vond deze echt veel beter dan vorige week..
Afleving 6 van seizoen 8 is eergisteren uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Ierse_Strijder het volgende:
welk seizoen zitten we nu eigenlijk?
Wat vond je er dan grappig aan? Ben ik dan wel benieuwd naar omdat ik bijna niet heb hoeven lachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond et best een grappige aflevering
Haha inderdaad. Ze is gigantisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Tering Pam is echt een walrusX3 geworden. Hoeveel babys zitten er eigenlijk in?
Dat wel, maar geen Jordan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef Quisho het volgende:
Wel een lekker wijf, die replacement van Pam
Het is inderdaad dezelfde man. Steve Moore, a.k.a. The Mad Drummer (http://themaddrummer.com/)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dfnk het volgende:
De drummer is dezelfde als uit dit filmpje?
Ik ook. Ik ging echt kapot!quote:Op zondag 13 november 2011 01:40 schreef BasvB het volgende:
Ik wil de bloopers van de penis grabbing scene wel eens zien :p
Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
Aardige aflevering. Ik vind het wel jammer dat het verhaallijntje met de geaardheid van The Senator geen vervolg heeft gekregen in het nieuwe seizoen.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
JA maar wel blij dat hij af en toe langskomt, anders was zijn personage over alles heen gewalstquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Ik blijf die Robert California een prima toevoeging aan de cast vinden.
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef rubbereend het volgende:
erg leuke uitzending
Michael had ook ooit zoiets. Toen moest er ook een telefoontje verzonnen wordenmaar toen moest hij hem gewoon nemen van die zwarte baas die hij toen had. Leuk dat zoiets terug komt
dat kan ook wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".
Dat Michael het was is zeker ja, maar hij was in gesprek met Ryan ipv Charles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, was met Michael (of ik moet ook gek zijn), het was echt zo'n Michael-scene waarbij het dus mis ging met zo'n gozer die dat telefoontje belangrijker vond en hij dus ook opnam met "Hello... buddy".
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Haha, inderdaad ja. So true!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Afleveringen waarbij Ryan bij de grappigere figuren zit, zijn nooit al te sterk.
Tegen het eind van het seizoen zit Kevin waarschijnlijk kwijlend met zijn eigen uitwerpselen naar zijn collega's te gooien. Die is ondertussen achterlijker aan het worden dan Holly ooit dacht dat hij was.
Ze zaten samen in een band, waarbij Kevin dan nog eens de drummer wasquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:26 schreef mjh487 het volgende:
Zo ver ik heb begrepen komt Robert maar één keer in de zoveel dagen/weken langs, en dan zit ie meestal bij Andy, dus misschien had Robert niet meegekregen dat Kevin dom is.
Dat was alleen de laatste aflevering toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zaten samen in een band, waarbij Kevin dan nog eens de drummer was
Dat was ook super jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef Terreros85 het volgende:
Het moment van Ryan zouden we bijna vergeten. 'bitch'. Kan iemand daar een gifje van maken.
couldn't agree morequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |