Rabo komt 's middags pas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:08 schreef Lange22 het volgende:
En het is weer de dag van de zorgtoeslag, iemand met Rabo al binnen? ING volgens mijn zusje wel.
Klopt, meestal tussen 15.00uur en 18.00uur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:09 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn Rabo en ABN niet altijd ergens in de middag en ING in de ochtend al?
Dat is dan weer een meevallertje tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:13 schreef Caland het volgende:
Huurtoeslag mag ook wel in dat rijtje hoor
Wist niet eens dat het vandaag al was, dacht morgen.
Kans is klein maar het is toch geen probleem om om 16:00u boodschappen te doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef Lange22 het volgende:
Hopen dat het deze maand weer 12 uur word, moet nodig boodschappen doen hehe
Jepz... krijg je ook?quote:
Misschien geen discussie voor dit topic, maar je kunt niet gewoon over de hele maand gezien een euro of 20 besparen, zodat je wèl gewoon je boodschappen kunt doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef BGTes het volgende:
Nog niet binnen.. Ik check elk kwartier Rabobank.nl want ik heb hongerBij mij komt hij inderdaad ook pas laat in de middag. Ik ga wel een brood kopen van de emballage
Het kwam deze maand door onverwachts hoge uitgaven (ziekenhuis etc dat niet onder eigen risico valt), normaal haal ik het wel netquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Misschien geen discussie voor dit topic, maar je kunt niet gewoon over de hele maand gezien een euro of 20 besparen, zodat je wèl gewoon je boodschappen kunt doen?
Agossiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Renesite het volgende:
Jazeker. Ik krijg ook - ben nog student.
Had ik vorige week al eens moeten doen dus die heb ik niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef BGTes het volgende:
Nog niet binnen.. Ik check elk kwartier Rabobank.nl want ik heb hongerBij mij komt hij inderdaad ook pas laat in de middag. Ik ga wel een brood kopen van de emballage
Ik heb ook haast niks meer, gelukkig nog frikandellen gevonden inde vriezerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Lange22 het volgende:
@ Spermadonor, nee hoor, paar uurtjes extra maakt weinig uit, alleen heb nu (bijna) niks meer, en begin toch honger te krijgen hehe
ook niet om te bankieren gebruiken maar alleen voor de smsdienst bij af en toe names.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
En spinner, ik vertrouw dat niet helemaalhoewel het natuurlijk net zo (on)betrouwbaar is als gewoon via mijn pc.
En zeker ook alle dingen halen die lekker zijn ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:20 schreef Lange22 het volgende:
Ik toverde een blik soep uit de kast, goed genoeg om de laatste uurtjes mee te overleven. Vanavond maar weer eens even goed boodschappen doen zodat ik tot maandag (STUFI) kan overleven
Totdat je gaat samen wonen en een chick hebt die niks lustquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Lange22 het volgende:
Weekend voedsel is sowieso lekker, maar als student moet ik bekennen dat het eigenlijk altijd lekker is wat ik eet, lang leven zelf bepalen wat je eet
snel klaar dan toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Totdat je gaat samen wonen en een chick hebt die niks lust
Of juist nietquote:
Mijn virendin kookt altijd allesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Of juist niet
Geloof me als het ooit uit gaat, dan wil ik daarna een chick die alles eet!
welk concertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef cinnamon_M het volgende:
*Meldt*
Ik wil dat het erop staat! Normaal heb ik altijd wel wat extra ruimte, maar deze maand n zieke kat gehad en nog wat van dat soort zaken... heb nog wel zo'n 15 e maarrr... wil vriend morgen voor verjaardag verrassen met concertbezoek, en NU zijn er nog goede plekken beschikbaar. Grmbl. Heb overigens Triodos, die is meestal ook niet de snelste.
ik wil ook dat het erbij staat, maar zal nog wel een uurtje duren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef cinnamon_M het volgende:
*Meldt*
Ik wil dat het erop staat! Normaal heb ik altijd wel wat extra ruimte, maar deze maand n zieke kat gehad en nog wat van dat soort zaken... heb nog wel zo'n 15 e maarrr... wil vriend morgen voor verjaardag verrassen met concertbezoek, en NU zijn er nog goede plekken beschikbaar. Grmbl. Heb overigens Triodos, die is meestal ook niet de snelste.
Ook rabo zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef spinner1 het volgende:
[..]
ik wil ook dat het erbij staat, maar zal nog wel een uurtje duren.
elke "gewone bank"doet het in de na-middag ,alleen ING heeft het vroeg omdat het daar een interne overschrijving betreft.quote:
En ik had het voorheen ook altijd op de ING laten storten, maar sinds jaartje op Raboquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef spinner1 het volgende:
[..]
elke "gewone bank"doet het in de na-middag ,alleen ING heeft het vroeg omdat het daar een interne overschrijving betreft.
quote:
Ja, ze zitten wat krapjes in hun liquiditeit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef jezus2 het volgende:
Je merkt wel dat die banken crisis doorslaat op de burger..... RABO is weer slomer dan sloom
Rabo of ANB?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef cinnamon_M het volgende:
Yay! Binnen. Ook de kaartjes (concert: 5e van Beethoven)
Rabo hier nog niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef GimmeGore het volgende:
Huurtoeslag is binnen, zorgtoeslag nog niet (ABN)
(ja, het regent, ik ga niet in de regen boodschappen doen)
Huh ? Krijg je huur en zorgtoeslag van verschillende instanties dan ? (Mss stomme vraag, mr krijg zelf alleen huurtoeslag ivm te lage huur)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef GimmeGore het volgende:
Huurtoeslag is binnen, zorgtoeslag nog niet (ABN)
(ja, het regent, ik ga niet in de regen boodschappen doen)
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar ze storten de beide bedragen wel apart uiteraard.
Kaartje niet binnen dus. Stomme bestelsysteem. Geen mail gehad, ga checken op de site, staat er in de faq: je moet na betaling nog op 'ga terug naar website' klikken, anders reserveert ie niks. Als ze dat er nou bij zetten terwijl je aan het bestellen bent!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef cinnamon_M het volgende:
Yay! Binnen. Ook de kaartjes (concert: 5e van Beethoven)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Kaartje niet binnen dus. Stomme bestelsysteem. Geen mail gehad, ga checken op de site, staat er in de faq: je moet na betaling nog op 'ga terug naar website' klikken, anders reserveert ie niks. Als ze dat er nou bij zetten terwijl je aan het bestellen bent!!![]()
![]()
![]()
Nu heb ik betaald maar geen kaartjes![]()
En de plekken die ik wilde zijn nu vast al weg
![]()
quote:
Zie het bericht wat ik heb gequote in mijn bericht recht boven jequote:
Dat bedoelde ik. Het is een goed alternatief.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:28 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Zie het bericht wat ik heb gequote in mijn bericht recht boven jeBeethoven dus. Als het lukken gaat, that is, morgen ff bellen...
Hahaha, lol. Ja zeker goed alternatief hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Het is een goed alternatief.
En hoe was het, of ben je er nog niet geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Ja zeker goed alternatief hoorHet is trouwens net alsnog gelukt met de kaartjes, yay
Was supertof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En hoe was het, of ben je er nog niet geweest?
Dit topic gaat niet alleen om stufi, maar ook dingen als zorgtoeslag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef Maincoon het volgende:
Ik heb vandaag studiefinanciering gekregen (ABN amro). Wat raar dat sommigen al studiefinanciering op donderdag of vrijdag kregen? Op de website van de ib-groep staat dat ze vandaag uitbetalen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef zyntex het volgende:
Jep stuffie binnen dus meteen door naar de koffieshop haha nee grapje
"Kinderbijslag op door de coffeeshop."quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef zyntex het volgende:
Jep stuffie binnen dus meteen door naar de koffieshop haha nee grapje
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef o.us het volgende:
Moest het eerste termijn van het lesgeld niet vandaag afgeschreven zijn? Dat vernam ik van mijn DUO gister..
quote:Dan incasseren we rond de 25e van de volgende zes maanden:
Oh, ik werd goed blij toen ik mijn saldo zag maar was blijkbaar vals alarmquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het binnen
[ afbeelding ]
kan weer eten
Voorschotje op je stufi en loon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Djoezt het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo blij met de zorgtoeslag? Gaat dat niet meteen weer op aan de bijbehorende zorgverzekering?
Geniet van al je centjesquote:Op donderdag 24 november 2011 11:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Rabobank ook binnen. [ afbeelding ]
Hoe kun je nou teveel krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Santello het volgende:
ik heb 140 euro teveel gekregen :S Nu log ik DUO en zie ik dat ik tot januari telkens 60 euro teveel ga krijgen :S
Hoe de fack?
Komt altijd rond het juiste tijdstip wanneer ik net geen geld meer heb en wordt pas afgedragen wanneer loon en studiefinanciering ook binnen zijn aan het einde van de maand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Djoezt het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo blij met de zorgtoeslag? Gaat dat niet meteen weer op aan de bijbehorende zorgverzekering?
Stufi komt morgen pas, hè.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Wes_FR het volgende:
Moet echt nodig boodschappen doen dus ik zit hier alweer met de ijdele hoop dat het eens een keer vroeg komt (ABN).Zal wel weer een uur of drie worden.
Mijn zorgtoeslag komt altijd pas rond half 5/5.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Wes_FR het volgende:
Moet echt nodig boodschappen doen dus ik zit hier alweer met de ijdele hoop dat het eens een keer vroeg komt (ABN).Zal wel weer een uur of drie worden.
Ik bedoel zorg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Het wordt morgen pas overgemaakt.
Het is het bedrag voor januari 2012! Als het goed is krijg je van de week ook een brief met de nieuwe toeslagbedragen. De toeslagen worden iets lager komend jaar of je hebt meer verdient in 2011?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Darkestrah het volgende:
Zorgtoeslag binnen bij ABN!
edit: 20 euro minder dan normaal, hier moet ik nog even achteraan.
Zorgtoeslag, meer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik stel m'n vraag hier maar even. Ik ben nu gestopt met m'n opleiding en begin voor 1 september niet weer aan een opleiding. Ik zet dus stufi stop etc. Heb ik nog wel recht op een of andere toeslag?
Je hebt er pas recht op wanneer het in het GBA goed staat.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:36 schreef electronique het volgende:
Ik heb vanaf 1 januari recht op een uitwonende beurs ipv thuiswonende beurs. Nu kan ik het via internet niet veranderen want het adres is nog niet doorgegeven via de GBA. Is er een uiterste datum dat ik het moet wijzigen om een uitwonende beurs te krijgen in de maand januari?
Kan het ook opsturen, zo'n formulier, maar dan zal het ook wel langer duren voordat het aan komt en verwerkt wordt.
Ik had het rond half 2 al binnen met Rabo...quote:
Verkapt zie mij een goeie baan gekregen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, als het goed is krijgen we die eindelijk niet meer
zullen binnenkort wel horen wat er terugbetaald moet worden...
Verkapt zie mij geëmigreerd zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een goeie baan gekregen hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkapt zie mij geëmigreerd zijn
Terugwerkende kracht is mogelijk ja (althans dat geloof ik)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef Fingon het volgende:
Weet iemand toevallig of je ook een uitwonende beurs kan ontvangen als je in het buitenland zit voor tijdelijke exchange maar bij je ouders ingeschreven staat?
Op de site van DUO is namelijk een formulier te vinden waarbij de optie aanwezig is om als je een stage volgt in het buitenland in kader van je studie terwijl je ingeschreven staat bij je ouders toch een uitwonende beurs te ontvangen. Dezelfde optie voor een semester studie in het buitenland bestaat evenwel niet.
Dit lijkt me makkelijker dan op het laatste moment mijn inschrijving te veranderen omdat ik waarschijnlijk pas weet waar ik een kamer krijg als ik bij de universiteit aan kom. Hierdoor zou ik dus (een aantal) maand(en) de uitwonende beurs kunnen mislopen.
Of is het mogelijk om met terugwerkende kracht van een paar maanden toch een uitwonende beurs te krijgen(Ik dacht namelijk van niet)?
Staat gewoon op de websitequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef SpermaDonor het volgende:
Zorgtoeslag 2012
20 januari
20 februari
20 maart
20 april
22 mei
20 juni
20 juli
21 augustus
20 september
22 oktober
20 november
20 december
Stufi zal ik vanavond wel ff uitzoeken voor jullie
quote:
Ik had ook nog niet gekekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat gewoon op de website
Studiefinanciering 2012
24 januari
24 februari
23 maart
24 april
24 mei
22 juni
24 juli
24 augustus
24 september
24 oktober
23 november
21 december
[..]Zelfde hier
Heb je een aantal maanden niet gehad of zo?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik op 'Mijn DUO' kijk krijg ik deze maand 1700 euro studiefinanciering (achterstallige betaling), ik snap er helemaal niks van!
Lekker tochquote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik op 'Mijn DUO' kijk krijg ik deze maand 1700 euro studiefinanciering (achterstallige betaling), ik snap er helemaal niks van!
Ik keek net ook eventjes, en blijkt dat ik 3700 krijg... Altijd alleen maar basisbeurs gekregen..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Heb je het in januari of december aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef MetBas het volgende:
Waarom krijg ik nou mijn collegegeldkrediet niet er bij gestort, terwijl ik wel het al een paar weken geleden had aangevraagd.
Gaat steeds een maand overheen, ja. Dus als je het in december aanvraagt krijg je het in januari, als je het in januari aanvraagt in februari.. etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef MetBas het volgende:
Januari. Daar ligt het vast aan, of niet? Dacht dat het dan direct deze keer al binnen kwam.
HAHAHAHA,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
HEY IS HIER GODVERDOMME NIEMAND MET SNS? WANT ALS JULLIE WEL SNS HEBBEN EN HET WEL HEBBEN IS HET WEL GEK DAT IK HET NOG NIET HEB!!!!!11!!!
klopt maar dit keer niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Rabobank al binnen trouwens. In tegenstelling tot zorgtoeslag is de studiefinanciering er altijd wel redelijk op tijd (meestal al voor de lunch).
Volgens mij heb je gewoon recht op 48 maanden stufi. Tenminste ik welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de stufi na binnen een half jaar gestopt te zijn met een studie, en vervolgens een andere te gaan doen?
Staat de teller dan weer op nul, en heb je weer recht op 3 jaar bachelor + 1 jaar master stufi, of blijft dat halve jaar staan, en heb je nog 2,5 jaar recht op stufi bij je bachelor, en 1 jaar bij de master?
Ik zie het vanzelf wel, misschien toch maar eens op zoek naar een bijbaantjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:05 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon recht op 48 maanden stufi. Tenminste ik wel
Het was een grap jeg- ach fuck it.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:02 schreef LadyD19 het volgende:
[..]
HAHAHAHA,
omg hier hetzelfde probleem..
wtf doet sns raaaaaaaar
oke nu voel ik me echt dom!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het was een grap jeg- ach fuck it.
De maanden die je al verbruikt hebt, krijg je niet meer terug bij een nieuwe studie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de stufi na binnen een half jaar gestopt te zijn met een studie, en vervolgens een andere te gaan doen?
Staat de teller dan weer op nul, en heb je weer recht op 3 jaar bachelor + 1 jaar master stufi, of blijft dat halve jaar staan, en heb je nog 2,5 jaar recht op stufi bij je bachelor, en 1 jaar bij de master?
Site is nu zo traag als tering/niet bereikbaar in 9 van de 10 gevallenquote:Maak kans op een iPod Touch 32GB!
We hebben de capaciteit van Mijn DUO de laatste tijd flink verbeterd. Graag meten we dat na met jouw hulp.
Help DUO verbeteren en log in op Mijn DUO op woensdag 22 februari tussen 17:00 en 18:00 uur.
Bekijk je eigen gegevens. Dat is alles.
Is er geen OV in jouw dorp/stad? Dan is er een kans dat je recht hebt op een reiskostenvergoeding ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:50 schreef milowflow het volgende:
Ik heb laatst een uitwonende beurs aangevraagd. Ik moet nu dus een bevestiging geven dat het klopt. Echter willen ze me nu ook 90 euro reisvergoeding geven. Hoe weet ik of ik hier recht op heb? Ik ga niet met het OV naar school/kamer.
als je inlogt met je DigiD op site van DUO kan je de betaaldata bekijken. Kun je zien of je deze maand uberhaubt wel krijgt..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:36 schreef Lange22 het volgende:
Idd, weird, normaal ook altijd vroeg. Helemaal leuk als je deze maand voor het eerst uitwonend bent en de DUO niet heel lekker bekend staat met het goed verandering van gegevens.
Dat is bij mij nou juist ook het geval deze maand. Heb het gecontroleerd en mjin basisbeurs + lening is omgezet in één lening die ook vandaag ook al zou zijn overgemaakt... Laat maar even weten wanneer jij het hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook bijna angstig dat ik geen stufi meer krijg, ga het toch maar checken bij DUOAnders ben ik fucked.
Edit: volgens DUO is het zelfs al overgemaakt.
Mijn zin was een beetje gek, ik krijg nog wel gewoon de basisbeurs hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Dat is bij mij nou juist ook het geval deze maand. Heb het gecontroleerd en mjin basisbeurs + lening is omgezet in één lening die ook vandaag ook al zou zijn overgemaakt... Laat maar even weten wanneer jij het hebt
Dit keer is het DUO. ABN AMRO en nog steeds niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef johnybh het volgende:
pff, hier ook rabo en ik krijg echt de schijt van de rabobank. ze zijn altijd LAAT.
Ik word hier ook een beetje naar van ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:57 schreef donpapa69 het volgende:
Abn Amro en ook nog steeds niks binnen
wel raar dat bepaalde mensen met ing rabo etc. het soms al eerder hebben dan jijzelf terwijl je dezelfde bank hebt zucht
Inderdaad maar met brieven sturen om je studieschuld terug te betalen wel stipt op tijd hahahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik word hier ook een beetje naar van ja.
Spread the wordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef donpapa69 het volgende:
Haha kijk Monopoly doe ik volgende keer ook Hoeren Duo krijg je hem meteen binnen haha
Ik ook, duurt langer dan normaal. Maar goed, ik heb een keer dat ik níet hoef te wachten op Stufi omdat ik geen geld meer heb dus 't maakt me niet zo veel uit dit keer.quote:
Nee, met B da's 't kutste :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:19 schreef Lange22 het volgende:
IMario, volgens mij gaat het per gedeeltes, begint je achternaam toevallig met een R (of een van de letters daarna)? Dan heb ik nog een reden om te hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |