Ja, ze zitten wat krapjes in hun liquiditeit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef jezus2 het volgende:
Je merkt wel dat die banken crisis doorslaat op de burger..... RABO is weer slomer dan sloom
Rabo of ANB?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef cinnamon_M het volgende:
Yay! Binnen. Ook de kaartjes (concert: 5e van Beethoven)
Rabo hier nog niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef GimmeGore het volgende:
Huurtoeslag is binnen, zorgtoeslag nog niet (ABN)
(ja, het regent, ik ga niet in de regen boodschappen doen)
Huh ? Krijg je huur en zorgtoeslag van verschillende instanties dan ? (Mss stomme vraag, mr krijg zelf alleen huurtoeslag ivm te lage huur)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef GimmeGore het volgende:
Huurtoeslag is binnen, zorgtoeslag nog niet (ABN)
(ja, het regent, ik ga niet in de regen boodschappen doen)
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar ze storten de beide bedragen wel apart uiteraard.
Kaartje niet binnen dus. Stomme bestelsysteem. Geen mail gehad, ga checken op de site, staat er in de faq: je moet na betaling nog op 'ga terug naar website' klikken, anders reserveert ie niks. Als ze dat er nou bij zetten terwijl je aan het bestellen bent!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef cinnamon_M het volgende:
Yay! Binnen. Ook de kaartjes (concert: 5e van Beethoven)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Kaartje niet binnen dus. Stomme bestelsysteem. Geen mail gehad, ga checken op de site, staat er in de faq: je moet na betaling nog op 'ga terug naar website' klikken, anders reserveert ie niks. Als ze dat er nou bij zetten terwijl je aan het bestellen bent!!![]()
![]()
![]()
Nu heb ik betaald maar geen kaartjes![]()
En de plekken die ik wilde zijn nu vast al weg
![]()
quote:
Zie het bericht wat ik heb gequote in mijn bericht recht boven jequote:
Dat bedoelde ik. Het is een goed alternatief.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:28 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Zie het bericht wat ik heb gequote in mijn bericht recht boven jeBeethoven dus. Als het lukken gaat, that is, morgen ff bellen...
Hahaha, lol. Ja zeker goed alternatief hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Het is een goed alternatief.
En hoe was het, of ben je er nog niet geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Hahaha, lol. Ja zeker goed alternatief hoorHet is trouwens net alsnog gelukt met de kaartjes, yay
Was supertof!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En hoe was het, of ben je er nog niet geweest?
Dit topic gaat niet alleen om stufi, maar ook dingen als zorgtoeslag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef Maincoon het volgende:
Ik heb vandaag studiefinanciering gekregen (ABN amro). Wat raar dat sommigen al studiefinanciering op donderdag of vrijdag kregen? Op de website van de ib-groep staat dat ze vandaag uitbetalen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef zyntex het volgende:
Jep stuffie binnen dus meteen door naar de koffieshop haha nee grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |