"Kinderbijslag op door de coffeeshop."quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef zyntex het volgende:
Jep stuffie binnen dus meteen door naar de koffieshop haha nee grapje
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef o.us het volgende:
Moest het eerste termijn van het lesgeld niet vandaag afgeschreven zijn? Dat vernam ik van mijn DUO gister..
quote:Dan incasseren we rond de 25e van de volgende zes maanden:
Oh, ik werd goed blij toen ik mijn saldo zag maar was blijkbaar vals alarmquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het binnen
[ afbeelding ]
kan weer eten
Voorschotje op je stufi en loon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Djoezt het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo blij met de zorgtoeslag? Gaat dat niet meteen weer op aan de bijbehorende zorgverzekering?
Geniet van al je centjesquote:Op donderdag 24 november 2011 11:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Rabobank ook binnen. [ afbeelding ]
Hoe kun je nou teveel krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:12 schreef Santello het volgende:
ik heb 140 euro teveel gekregen :S Nu log ik DUO en zie ik dat ik tot januari telkens 60 euro teveel ga krijgen :S
Hoe de fack?
Komt altijd rond het juiste tijdstip wanneer ik net geen geld meer heb en wordt pas afgedragen wanneer loon en studiefinanciering ook binnen zijn aan het einde van de maand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Djoezt het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo blij met de zorgtoeslag? Gaat dat niet meteen weer op aan de bijbehorende zorgverzekering?
Stufi komt morgen pas, hè.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Wes_FR het volgende:
Moet echt nodig boodschappen doen dus ik zit hier alweer met de ijdele hoop dat het eens een keer vroeg komt (ABN).Zal wel weer een uur of drie worden.
Mijn zorgtoeslag komt altijd pas rond half 5/5.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Wes_FR het volgende:
Moet echt nodig boodschappen doen dus ik zit hier alweer met de ijdele hoop dat het eens een keer vroeg komt (ABN).Zal wel weer een uur of drie worden.
Ik bedoel zorg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Het wordt morgen pas overgemaakt.
Het is het bedrag voor januari 2012! Als het goed is krijg je van de week ook een brief met de nieuwe toeslagbedragen. De toeslagen worden iets lager komend jaar of je hebt meer verdient in 2011?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef Darkestrah het volgende:
Zorgtoeslag binnen bij ABN!
edit: 20 euro minder dan normaal, hier moet ik nog even achteraan.
Zorgtoeslag, meer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik stel m'n vraag hier maar even. Ik ben nu gestopt met m'n opleiding en begin voor 1 september niet weer aan een opleiding. Ik zet dus stufi stop etc. Heb ik nog wel recht op een of andere toeslag?
Je hebt er pas recht op wanneer het in het GBA goed staat.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:36 schreef electronique het volgende:
Ik heb vanaf 1 januari recht op een uitwonende beurs ipv thuiswonende beurs. Nu kan ik het via internet niet veranderen want het adres is nog niet doorgegeven via de GBA. Is er een uiterste datum dat ik het moet wijzigen om een uitwonende beurs te krijgen in de maand januari?
Kan het ook opsturen, zo'n formulier, maar dan zal het ook wel langer duren voordat het aan komt en verwerkt wordt.
Ik had het rond half 2 al binnen met Rabo...quote:
Verkapt zie mij een goeie baan gekregen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, als het goed is krijgen we die eindelijk niet meer
zullen binnenkort wel horen wat er terugbetaald moet worden...
Verkapt zie mij geëmigreerd zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Verkapt zie mij een goeie baan gekregen hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkapt zie mij geëmigreerd zijn
Terugwerkende kracht is mogelijk ja (althans dat geloof ik)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:08 schreef Fingon het volgende:
Weet iemand toevallig of je ook een uitwonende beurs kan ontvangen als je in het buitenland zit voor tijdelijke exchange maar bij je ouders ingeschreven staat?
Op de site van DUO is namelijk een formulier te vinden waarbij de optie aanwezig is om als je een stage volgt in het buitenland in kader van je studie terwijl je ingeschreven staat bij je ouders toch een uitwonende beurs te ontvangen. Dezelfde optie voor een semester studie in het buitenland bestaat evenwel niet.
Dit lijkt me makkelijker dan op het laatste moment mijn inschrijving te veranderen omdat ik waarschijnlijk pas weet waar ik een kamer krijg als ik bij de universiteit aan kom. Hierdoor zou ik dus (een aantal) maand(en) de uitwonende beurs kunnen mislopen.
Of is het mogelijk om met terugwerkende kracht van een paar maanden toch een uitwonende beurs te krijgen(Ik dacht namelijk van niet)?
Staat gewoon op de websitequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:06 schreef SpermaDonor het volgende:
Zorgtoeslag 2012
20 januari
20 februari
20 maart
20 april
22 mei
20 juni
20 juli
21 augustus
20 september
22 oktober
20 november
20 december
Stufi zal ik vanavond wel ff uitzoeken voor jullie
quote:
Ik had ook nog niet gekekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Staat gewoon op de website
Studiefinanciering 2012
24 januari
24 februari
23 maart
24 april
24 mei
22 juni
24 juli
24 augustus
24 september
24 oktober
23 november
21 december
[..]Zelfde hier
Heb je een aantal maanden niet gehad of zo?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik op 'Mijn DUO' kijk krijg ik deze maand 1700 euro studiefinanciering (achterstallige betaling), ik snap er helemaal niks van!
Lekker tochquote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Als ik op 'Mijn DUO' kijk krijg ik deze maand 1700 euro studiefinanciering (achterstallige betaling), ik snap er helemaal niks van!
Ik keek net ook eventjes, en blijkt dat ik 3700 krijg... Altijd alleen maar basisbeurs gekregen..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Heb je het in januari of december aangevraagd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef MetBas het volgende:
Waarom krijg ik nou mijn collegegeldkrediet niet er bij gestort, terwijl ik wel het al een paar weken geleden had aangevraagd.
Gaat steeds een maand overheen, ja. Dus als je het in december aanvraagt krijg je het in januari, als je het in januari aanvraagt in februari.. etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef MetBas het volgende:
Januari. Daar ligt het vast aan, of niet? Dacht dat het dan direct deze keer al binnen kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |