quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Lekker belangrijk joh. Iedereen blij. Ze zullen wel gelijk hebben dat het hier niet heel erg druk gaat worden, maar nu hoef je tenminste niet al die onzin over FUT telkens te lezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom niet een speciaal FUT topic? FUT is een specifiek deel van Fifa. Fifa is niet een specifiek deel van FUT
quote:
QFTquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef SoldMayor het volgende:
Dus ik heb zin in de manager mode.
Niet. Gewoon donderdag of vrijdag langs de winkels gaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef w00h00 het volgende:
Waar ik kan FIFA het beste bestellen?
Ik ook, hoop wel dat ie nu wat verder uitgewerkt is dan elk seizoen an sich zonder goede champions league enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:34 schreef SoldMayor het volgende:
Hehe eindelijk van dat trieste WoW achtige FUT aids af.
Ik begon een tijdje geleden over de manager mode in FIFA in het oude topic.. nouuuuu zeg dit dat.FUT was de shit.!!1!!1!!
![]()
Dus ik heb zin in de manager mode.
Autisten? Zegt de kneus die nog in zijn jeugd is blijven hangen. Met je Rocket Power.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zijn wel verlost van die FUT autisten.
Ze zijn nog erger dan die wow nerdjes
Je vergeet de geweldige discussie over MW3 of BF3.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Laat elkaar lekker met rust joh. De jaarlijkse FIFA vs PES en XBOX vs PS3 discussie is al triest genoeg, laten we nou ook niet beginnen met FUT vs regular FIFA.
Vrede tralalala
Ga jij maar aan je teampje werken en tot 2 uur wakker blijven voor de daily giftquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Autisten? Zegt de kneus die nog in zijn jeugd is blijven hangen. Met je Rocket Power.![]()
Lijkt Suarez een beetje?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef A.Maher het volgende:
![]()
![]()
![]()
kan fifa online spelen
edit: iedereen is barca![]()
![]()
![]()
wel gewonnen
xbox marketplace, je moet een ea sports season ticket hebben 2000 punten kost die en dan kun je hem daar downloaden!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:32 schreef SoldMayor het volgende:
Waar en hoe kun je dat downloaden dan?
Hoe kom je aan zo'n ticket dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:35 schreef A.Maher het volgende:
[..]
xbox marketplace, je moet een ea sports season ticket hebben 2000 punten kost die en dan kun je hem daar downloaden!!
ook op marketplace met 2000 puntenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n ticket dan?
Te kopen vanaf marketplacequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n ticket dan?
Had ik al gedaan maar kwam daar ook niet verder mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Te kopen vanaf marketplace
Je kan volgende keer ook google gebruiken voor zulke vragen
potje vanavond?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
Haat me zelf..![]()
Ik had nog 2600 punten op live en wat doe ik...
Jawel even een pass downloaden van 2000 punten.
Mja ik kan FIFA 12 spelen vanavond![]()
je gaat niet uit op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
Haat me zelf..![]()
Ik had nog 2600 punten op live en wat doe ik...
Jawel even een pass downloaden van 2000 punten.
Mja ik kan FIFA 12 spelen vanavond![]()
Hoeveel sterren is Nederland, 4,5 weer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:06 schreef A.Maher het volgende:
er zijn ook een paar nieuwe internationale teams bij
Nederland is eindelijk 5 sterren, en terechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:14 schreef Stringer het volgende:
Prima initiatief dit topic, FUT is inmiddels zo groot geworden dat alle normale smalltalk ondersneeuwt en dat zou zonde zijn nu de lancering voor de deur staat.
[..]
Hoeveel sterren is Nederland, 4,5 weer?
En merk je nu een prettig verschil aangezien je tegen menselijke tegenstanders speelt h2h? Iedereen de zelfde handicap mbt tactical defending bedoel ik.
Yeah bitchesquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nederland is eindelijk 5 sterren, en terecht.
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nederland is eindelijk 5 sterren, en terecht.
Waarom moet je dit nu zeggen,,quote:
Ik heb geen radar, had ook geen scorebalk. En geen speler info tijdens het spelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Mag hopen dat die pre release versie niet de versie is die in de winkel gaat liggen
Het geluid klopt bijvoorbeeld echt van geen kant. Publiek wat niet, heel laat of overdreven reageert op acties. Ballen die je vaak niet hoort of in eens keihard. En zo zijn er nog wel meer dingen die gewoon niet af lijken te zijn.
Je kan ook niet online spelen tegen mensen met de retail versie. Dus ik ga er maar vanuit dat het inderdaad een andere (verouderde) versie is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen radar, had ook geen scorebalk. En geen speler info tijdens het spelen
Ook voetbal aan het kijken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat Club gebeuren, kun je 3x van team wisselen
Niemand heeft de retail versie , dus ja logisch. En de demo had het wel?!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je kan ook niet online spelen tegen mensen met de retail versie. Dus ik ga er maar vanuit dat het inderdaad een andere (verouderde) versie is.
Jaja! Man dit moet gewoon weer een 10-0 worden. Al zal het dadelijk wel weer verdedigen wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ook voetbal aan het kijken?
Wat is roda slecht zeg.![]()
Had al 7-0 voor psv moeten zijn.
Ach 7 of 8 nul wordt het denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niemand heeft de retail versie , dus ja logisch. En de demo had het wel?!
[..]
Jaja! Man dit moet gewoon weer een 10-0 worden. Al zal het dadelijk wel weer verdedigen worden
kun je gewoon aanzetten denk ik want ik heb het welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen radar, had ook geen scorebalk. En geen speler info tijdens het spelen
Dat hoofd van Suarezquote:
Inler.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit Ivoorkust nu ook in Fifa 12?
Napoli is ook ziek
M. De Sanctis 83
H. Campagnaro 79
P. Cannavaro 78
M. Britos 77
C. Maggio 80
G. Inter 80
W. Gargano 78
A. Dossena 77
M. Hamsik 84
E. Lavezzi 85
E. Cavani 86.
Die waren vorig jaar exact zo hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit Ivoorkust nu ook in Fifa 12?
Napoli is ook ziek
M. De Sanctis 83
H. Campagnaro 79
P. Cannavaro 78
M. Britos 77
C. Maggio 80
G. Inter 80
W. Gargano 78
A. Dossena 77
M. Hamsik 84
E. Lavezzi 85
E. Cavani 86.
die stats waren vorig jaar niet zo hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Die waren vorig jaar exact zo hoor.
De stats van het NL team?
De meesten wel hoor, zeker na de winterupdatequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef A.Maher het volgende:
[..]
die stats waren vorig jaar niet zo hoor
Zou je misschien de ratings kunnen posten van Ivoorkust?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef A.Maher het volgende:
[..]
die stats waren vorig jaar niet zo hoor
Kan je opzoeken in het Creation Centre alquote:Op zondag 25 september 2011 01:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zou je misschien de ratings kunnen posten van Ivoorkust?
Oh echt?! Maar goed het stond dus aan, en had ze nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:31 schreef A.Maher het volgende:
[..]
kun je gewoon aanzetten denk ik want ik heb het wel
Bedanktquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je opzoeken in het Creation Centre al
Inloggen in de webapp, naar creation centre (Bij Play now), dan bij create your own players en tournaments en daar heb je een kopje met licensed international teams.
In ieder geval rustig opvangen en niet teveel rushen en er naar toe sprinten zoals in eerdere versies kon. Goed voor de bal blijven staan en op het juiste moment instappenquote:Op zondag 25 september 2011 11:00 schreef JaxterNL het volgende:
Het zal vast al aan bod zijn gekomen, maar zijn er hier mensen die het verdedigen al aardig onder de knie hebben?
Hebben ze nog goede tips? Wat is nou DE manier om in FIFA 12 te verdedigen?
Ik krijg het maar niet onder de knie xD
Nee volgens mij begon je daar ook standaard in de basisquote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef byah het volgende:
Hoe werkt dat VP nu dan? Ik ben competitie begonnen met mn VP, ben reserve player, scoor amper maar sta elke wedstrijd in de basis. Dit was bij 11 anders toch?
Huh, hoe werkt dat? Klinkt nice!quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:33 schreef Toefjes het volgende:
Zin in de FIWC. Alle teams zijn gelijk , maar de pubers kiezen toch allemaal voor Barca of Real, want met Ronaldo en Messi spelen is cool. Kom ik met Excelsior of AZ en rol ik ze op. Blijft humor die niet verveelt
vrijdag zou goed kunnenquote:Op zondag 25 september 2011 17:31 schreef Zandman030 het volgende:
Wanneer denken jullie dat ie verkocht wordt?
Ja, en tot een aantal weken na release zal dat wel zo blijven. Daarna is echter het meeste wel gezegd omdat er niks nieuws meer gebeurd. (Geen non-FUT bash, gewoon realiteit denk ik.)quote:
Donderdag is de officiele release datequote:
Ja al een tijdje de USA versie.quote:Op zondag 25 september 2011 18:31 schreef LeNick het volgende:
Inmiddels is de 360 versie online te vinden.. Toch altijd weer verbaasd over hoe ze dat flikken..
Transfers zijn ook uitgebreider, inclusief deadline day.quote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Zijn er al nieuwe dingen bekend over speltype carrière?
Ik heb iets gehoord over de jeugdopleiding en scouting.. maar zijn er verder nog dingen veranderd of verbeterd?
Inderdaad, ook gewoon matches online met mindere teams tegen elkaar!quote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Online seasons wordt de beste toevoeging
En star matching is ook fijn. Kan ik eindelijk met Feyenoord online zonder steeds tegen Chelsea/RM/Barca te spelen
Vet.quote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
En star matching is ook fijn. Kan ik eindelijk met Feyenoord online zonder steeds tegen Chelsea/RM/Barca te spelen
Kan je dat ook uitzetten? Wil graag met Mertens, Barça kapot spelenquote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Online seasons wordt de beste toevoeging
Denk het niet. Je kiest namelijk al een team voordat je een match zoekt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je dat ook uitzetten? Wil graag met Mertens, Barça kapot spelen
die alto soundtrack vind ik altijd wel tof, op muziekgebied ben ik ook best wel alternatief dus jaquote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Denk het niet. Je kiest namelijk al een team voordat je een match zoekt.
Wat ik wel jammer vind aan fifa is dat het altijd een beetje een alto soundtrack heeft.
NBA/Madden/Fight night hebben veel betere soundtracks
quote:Op maandag 26 september 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe meer ik FIFA 12 speel hoe meer ik er achter kom hoe slecht dit spel is.
Dan ben je ook wel erg triest bezig als je zo speelt. Lijkt mij ook niks aan om zo te spelen.quote:
ik had het spel zaterdag al?quote:Op zondag 25 september 2011 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Donderdag is de officiele release date
Woensdag zullen een paar winkels wel de release date breken
Dinsdag meldt de eerste persoon zich in dit topic dat hij het spel al heeft
dat zou wel erg vroeg zijn .. + een hele dikke boete aan zittenquote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef Charie het volgende:
Benieuwd of er vandaag al een winkel overstag gaat. Eerder morgen denk ik, maar bij FIFA 10 had k m 3 dagen van te voren.
Een winkel die er mee stopt, zou er geen flikker om gevenquote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
dat zou wel erg vroeg zijn .. + een hele dikke boete aan zitten
Want dan hoeft de boete niet betaald te worden?quote:Op maandag 26 september 2011 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een winkel die er mee stopt, zou er geen flikker om geven
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef byah het volgende:
[..]
Want dan hoeft de boete niet betaald te worden?
die boete moeten ze gewoon betalen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken
Ah oke, dan niet. Ook geen zin om deze discussie verder te gaan houdenquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die boete moeten ze gewoon betalen hoor
nou het lijkt me toch logisch dat je het moet betalen als eigenaar zijnde, of je winkel nou nog bestaat of niet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, dan niet. Ook geen zin om deze discussie verder te gaan houden
quote:Op maandag 26 september 2011 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken
Een winkel die over de kop gaat heeft wel meer schuldeisers. Afhankelijk van de manier waarop privébezit en bedrijf zijn gescheiden, valt er niks meer te halen, dus ook eventuele boetes kunnen niet geïnd worden. (Dat zou ook vreemd zijn, het bedrijf kan zijn crediteuren niet meer betalen, maar nog wel even een boete afdoen.)quote:Op maandag 26 september 2011 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou het lijkt me toch logisch dat je het moet betalen als eigenaar zijnde, of je winkel nou nog bestaat of niet.
Dat dus!quote:Op maandag 26 september 2011 08:53 schreef HeertjeB het volgende:
Ah beter, eindelijk een topic zonder dat kansloze FUT gedoe
Toen het nieuw was ja maar het is nu elk jaar hetzelfde en je kan nooit iets echt bereiken zoals leaderboards die je skill met je UT weergeven en niet alleen hoeveel geld je hebtquote:
ik vraag me nu eigenlijk wel af of je het ooit hebt gespeeld?quote:Op maandag 26 september 2011 16:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Toen het nieuw was ja maar het is nu elk jaar hetzelfde en je kan nooit iets echt bereiken zoals leaderboards die je skill met je UT weergeven en niet alleen hoeveel geld je hebt
fixed.quote:Op maandag 26 september 2011 16:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast.... laat ze nou even genieten nog van hun topicje, zolang het nog kan
Ja maar eenmaal je dat gedaan hebt is er weinig nog aan. En de echte grote spelers zoals Drogba zal je toch nooit kunnen betalen tenzij je allerlei cheat engines gebruikt om bij de 59e minuut te komen en zo de hele markt te beinvloeden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me nu eigenlijk wel af of je het ooit hebt gespeeld?want het doel is eigenlijk om jouw Ultimate Team te maken en dat is best leuk imo
hmmm oke, meestal maak je dan weer een ander team ofzo, maar goed je hoeft het niet te spelen natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar eenmaal je dat gedaan hebt is er weinig nog aan. En de echte grote spelers zoals Drogba zal je toch nooit kunnen betalen tenzij je allerlei cheat engines gebruikt om bij de 59e minuut te komen en zo de hele markt te beinvloeden.
Toen ik het voor het eerst speelde was ik ook helemaal verslaafd maar naar een paar weken had ik het alweer gezien
??quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef TakAFCA het volgende:
Is hij bij the hut en zawi ook in het Nederlands te spelen?
quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar eenmaal je dat gedaan hebt is er weinig nog aan. En de echte grote spelers zoals Drogba zal je toch nooit kunnen betalen tenzij je allerlei cheat engines gebruikt om bij de 59e minuut te komen en zo de hele markt te beinvloeden.
Kudt,quote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen duits, italiaans etc.
that's one big pearquote:
quote:
Jup!quote:Op maandag 26 september 2011 17:15 schreef TakAFCA het volgende:
Wordt er nou wel in manager mode door de AI geboden op de spelers die jij niet ''te koop''/''te huur'' heb gezet?
ik heb welgeteld twee potjes in het Nederlands gespeeld en nog weet ik hetquote:Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon in je hoofd zitten.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Stringer het volgende:
Portugees, wat een taal![]()
Lijken wel dronken Russen.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb welgeteld twee potjes in het Nederlands gespeeld en nog weet ik hetwie is die chimeid van je UI eigenlijk?
En op welk commentaar gaan jullie hem zetten? Ik ga wel elke taal uitproberen en daarna zet ik hem op Clyve Tyldesley
Zeker..quote:Op maandag 26 september 2011 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind jij hem ook een baas? veel beter beter dan Martin Tyler iig
Hij heeft wel een punt. Als je niet óf geld erin pompt, óf levenloos aan de slag gaat, kun je geen superteam bouwen.quote:
zo levenloos vind ik mezelf niet en ik had toch een paar redelijke teamsquote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als je niet óf geld erin pompt, óf levenloos aan de slag gaat, kun je geen superteam bouwen.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. De markt is gewoon kinderlijk eenvoudig te bespelen en als je dat eenmaal door hebt haal je iedere dag moeiteloos je coins binnen zonder er veel tijd in te steken, maar goed, nu gaat het toch weer over FUT en dat was nou net niet de bedoeling.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als je niet óf geld erin pompt, óf levenloos aan de slag gaat, kun je geen superteam bouwen.
Inderdaad, vorig jaar toch wel 4 x 2100 microsoft punten er aan uitgegeven, uiteindelijk Drogba kunnen halenquote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, VI reclameborden.quote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94887110
Soms FIFA 12.
Als het allemaal zo simpel was, had iedereen topteams. Dat is dus niet het geval en daarmee is de eerdere stelling ook aangetoond.quote:Op maandag 26 september 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. De markt is gewoon kinderlijk eenvoudig te bespelen en als je dat eenmaal door hebt haal je iedere dag moeiteloos je coins binnen zonder er veel tijd in te steken, maar goed, nu gaat het toch weer over FUT en dat was nou net niet de bedoeling.
De TT lezen is lastig?quote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als het allemaal zo simpel was, had iedereen topteams. Dat is dus niet het geval en daarmee is de eerdere stelling ook aangetoond.![]()
Verder vind ik superteams ook niet de lol van FUT. Het is geiniger om iets te creëeren wat net daaronder zit. Ik zou willen dat FUT daar ook iets makkelijker in was, iets meer mogelijkheden toestaan om hoge chemistry te krijgen bijvoorbeeld. Nu ben je erg aangewezen op één competitie of nationaliteit.
Excuus, discussie was op vorige pagina al begonnen, kon het niet laten.quote:
Hierom speel ik dus al jaren met Portugees commentaar, zelfs bij écht voetbal vind ik Portugees commentaar het lekkerstquote:Op maandag 26 september 2011 17:52 schreef Stringer het volgende:
Portugees, wat een taal![]()
Lijken wel dronken Russen.
Difficulty: Amateurquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94887110
Soms FIFA 12.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Fifa 12 is nu al verpest online
How to win online
Step 1: Use this formation
-------ST--------ST---------
---------CAM-------------------
------------------------------------
-------------------------------
LWB--CDM--CDM----RWB
------CB--CB--CB-----------
put all players mentalitly to Attack 'low' Defense 'High'
Step 2: Use this custom tactic
100 speed build up
100 passing
Defence = Deep, Narrow, 0 Pressure.
Step 3: Chose a team with a speedy strike force and when the game starts set the team mentality to 'all out defence'
Step 4: Press select for PS3/chose keeper
Step 5: When AI win's ball quick switch to your team and counter and score.
My record so far Wins 110 Draws 20 Losses 2
Je kan gewoon de goalkeeper besturen en dan doet de AI de verdediging
Vraag me echt af wie dit spel getest heeft want dit kan echt niet.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef zerokil het volgende:
Je kan pas oordelen als je het spel ZELF hebt..
Lees de forums maar. Online is nu gewoon kapotquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
PESzal allemaal wel reuze meevallen
eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Lees de forums maar. Online is nu gewoon kapot
linkquote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan kijk je naar de streams waar ze het laten zien![]()
EA Fanboys
Ik ga niet alles voorkauwen, kijk gewoon even rond op de fifa 12 forumsquote:
dan geloof ik je niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ga niet alles voorkauwen, kijk gewoon even rond op de fifa 12 forums
http://forum.ea.com/uk/forums/show/50.page
PES overweeg ik al lang, maar goed zolang we nog niks weten over het online gebeuren van PES, wacht ik maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vraag me echt af wie dit spel getest heeft want dit kan echt niet.
Misschien toch PES overwegen
En je hebt het spel nog niet eensquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA 12 is een geweldige game. Zo lang je niet hoeft te voetballen en online speelt.![]()
Tot nu minste FIFA in 4 jaar tijd.
Ik speel al sinds zaterdag de Early Release op de 360.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En je hebt het spel nog niet eens
totaal niet verrassend dat ze hem niet hebben opgelostquote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan nog steeds het team van je tegenstander besturen
EA![]()
Je hebt daar ¤20 voor betaald?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik speel al sinds zaterdag de Early Release op de 360.
Heb dus alles al kunnen proberen.
Dat is wel iets anders, de tegenstander besturen hoort absoluut niet in het spel thuis, achterin rondspelen is 'volgens de regels'.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef OmniRocket het volgende:
hetzelfde voor achterin rondspelen... zullen ze ook nooit oplossen.
Het tegenstander besturen is waarschijnlijk makkelijker te fixen dan het achterin rondtikken ja. Maar het achterin rondtikken is ook gewoon nep natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders, de tegenstander besturen hoort absoluut niet in het spel thuis, achterin rondspelen is 'volgens de regels'.
Het gebeurt nooit een half uur inderdaad, zou ook een of andere report knop voor moeten komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het tegenstander besturen is waarschijnlijk makkelijker te fixen dan het achterin rondtikken ja. Maar het achterin rondtikken is ook gewoon nep natuurlijk.
wtfquote:
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt trouwens...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt trouwens...
Er zijn natuurlijk heel veel mensen die FIFA spelen dus vandaar dat er veel bugs gevonden worden. Dit zal bij veel spellen zo zijn, bij PES zitten er ook echt wel bugs in, alleen wordt dat minder gespeeld.
Dan zou je kunnen zeggen dat CS niet veel bugs omvat, maar dat is waarschijnlijk minder complexe code dan FIFA.
Ik denk dat het wel meevalt hoe vaak het je overkomt.
Kul-argument natuurlijk. Het besturen van spelers van de tegenstander is gewoon een dramatische bug en het is onbegrijpelijk dat die er wéér in zit. Om nog maar te zwijgen over de inschattingsfout m.b.t. het besturen van je eigen keeper en de AI alles laten doen. Al denk ik dat ze dat wel ongedaan gaan maken. Net als met dat pro passing probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt trouwens...
Er zijn natuurlijk heel veel mensen die FIFA spelen dus vandaar dat er veel bugs gevonden worden. Dit zal bij veel spellen zo zijn, bij PES zitten er ook echt wel bugs in, alleen wordt dat minder gespeeld.
Dan zou je kunnen zeggen dat CS niet veel bugs omvat, maar dat is waarschijnlijk minder complexe code dan FIFA.
Ik denk dat het wel meevalt hoe vaak het je overkomt.
Laten we wachten tot donderdagquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt daar ¤20 voor betaald?
In dat geval heb je misschien wel reden om dit te zeggen, maar ik denk ook dat het gewoon wennen is. De demo speelt inderdaad niet zo lekker als in '11 maar er zitten ook weer zoveel kleine dingetjes in die fijner en realistischer zijn
Ik hoop woensdagquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we wachten tot donderdag
Ik gebruik heel veel dat containen, in positie blijven lopen, dan komen de aanvallers er niet langs en maken ze vanzelf een fout. Gaat niet supersnel maar gaat vrij aardig. Ben benieuwd of het online ook werkt of dat iedereen zich er gewoon langs frutselt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel die demo nu op legendary en dat speelt al wel een stuk leuker..hiervoor op prof en daar won ik net zo vaak als nu (1 op 3 ofzo). Het is wat minder draaikonten op dat niveau, maar nog steeds bijna niet te doen om echt regelmatig de bal af te pakken. Wat ik meestal doe is jagen met de 2e man met RB en dan zelf de gaten dichtlopen en af en toe instappen..wat voor tactieken gebruiken jullie?
Ik zou ook niets liever doen dan het nieuwe systeem uitzetten, maar dat kan straks toch niet bij online, dus ik moet er maar aan geloven
In principe maakt dat met containen niet uit, je blijft gewoon in positie dus je bent niet meteen de lul met zo'n draai. Waar ik bang voor ben is dat als ik een klein beetje uit positie terecht kom ze er op snelheid langskomen. De Al flikt me dat niet maar online eventueel wel.. Zeker met die pacewhores in FUT.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Vooral dat iedereen dus alleen maar gaat draaikonten...naar de man toe lopen en weer omdraaien etc...dan wordt het echt gaar. Ik betrap mezelf er ook op dat ik het vaak doe omdat ik geen kant uit kan
Haha tja bij mij komt dat gedeeltelijk omdat slidings beter aankomen of gewoon mis zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Vaak kan ik niet eens een overtreding maken als ik het wil joh
Die is vrij waardeloos nu inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik was echt meer van de staande tackle, maar dat zit er nu echt totaal niet in
Nee, ben er nu wel aan gewend. Ik speel altijd met alternate en heb alleen verdedigend X en X omgedraaid. Ik press nu dus met de schietknop en doe een staande tackle met de knop voor lage pass.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die is vrij waardeloos nu inderdaad![]()
Het knopje om te pressen met een 2e man zit wat vervelend, zal er wel aan liggen dat ik RB en RT met één vinger bedien normaal gesproken... Heb jij daar ook last van?
Die heb ik ook omgedraaidquote:Op dinsdag 27 september 2011 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ben er nu wel aan gewend. Ik speel altijd met alternate en heb alleen verdedigend X en X omgedraaid. Ik press nu dus met de schietknop en doe een staande tackle met de knop voor lage pass.
Haha, eindelijk iemand met zelfde probleem. M'n vingers liggen steeds in de knoop bij verdedigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:53 schreef StijnDa het volgende:
Het knopje om te pressen met een 2e man zit wat vervelend, zal er wel aan liggen dat ik RB en RT met één vinger bedien normaal gesproken... Heb jij daar ook last van?
Nog niet maar als je toch gaat ben ik benieuwd naar de prijsquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef jeroenmo het volgende:
Iemand MM Rotterdam al geprobeerd? Anders loop ik er zo ff heen
Ik ben daar geweest. Ze hadden 'm nog niet.Nergens in Rotterdam btw. Iemand van zo'n klein gamewinkeltje zei dat heel veel winkels 'm nog nieteens binnen hadden. Dit jaar late levering omdat veel winkels het spel vorig jaar te vroeg verkocht hadden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef jeroenmo het volgende:
Iemand MM Rotterdam al geprobeerd? Anders loop ik er zo ff heen
Ik bedoelde in mijn post de impact engine... het tegenstander besturen moet er gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kul-argument natuurlijk. Het besturen van spelers van de tegenstander is gewoon een dramatische bug en het is onbegrijpelijk dat die er wéér in zit. Om nog maar te zwijgen over de inschattingsfout m.b.t. het besturen van je eigen keeper en de AI alles laten doen. Al denk ik dat ze dat wel ongedaan gaan maken. Net als met dat pro passing probleem.
Nu snel kopen danquote:So my players fitness not recover after 5 matches on bench stil 84...now i buy 5 silver fitness coaches and all after one match have 99
SO THIS YEAR YOU NEED FITNESS COACH IN YOUR TEAM
because in fUT11 i dont have fitness coachs and fitness stil recover
Futurezone dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:12 schreef jeroenmo het volgende:
Prijs bij MM gaat 44 worden.
FRS, MM, DIxons, Bart smit gehad in Rotterdam maar nog niks.
Laat haar dan haar manager halen.... zij voert alleen maar uit wat ze moet doen van haar baasquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Charie het volgende:
Bart Smit Voorburg lagen ze in de schappen, ga ik naar de kassa zegt dat mens 'oh het spijt me die mogen we nog niet verkopen'.!
Vervolgens zeg ik, bij Intertoys hebben ze m al verkocht.. En laat op mn iPhone de foto zien van t spel met bon. Vervolgens zegt ze: nou en. Dus ik zeg, dus t maakt je niet uit dat je omzet misloopt? Waarop zij weer zegt: het boeit me niet als ik mijn salaris maar krijg.![]()
Mensen die zich aan de regels van hun werkgever houden verdienen eenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Charie het volgende:
Bart Smit Voorburg lagen ze in de schappen, ga ik naar de kassa zegt dat mens 'oh het spijt me die mogen we nog niet verkopen'.!
Vervolgens zeg ik, bij Intertoys hebben ze m al verkocht.. En laat op mn iPhone de foto zien van t spel met bon. Vervolgens zegt ze: nou en. Dus ik zeg, dus t maakt je niet uit dat je omzet misloopt? Waarop zij weer zegt: het boeit me niet als ik mijn salaris maar krijg.![]()
Ga je toch naar de intertoysquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Charie het volgende:
Deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Charie het volgende:
Staat er allang op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk pleuren ze de download snel online. Ik wil hem toch altijd eerst proberen voordat ik geld eraan uitgeef.
Nee, staan gewoon goede versies online.quote:
Zijn ook meestal 12/13-jarigen die 'm eerder willen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik wacht gewoon geduldig op donderdag avond, 1 of 2 dagen eerder het spel krijgen, daar ga ik echt geen moeite voor doen en allerlei winkels langs.
Er zijn zat andere dingen te doen.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wij kopen hier onze games gewoon.
Guidetti vindt het ook maar niks!twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:56:18No one is selling fifa 12 arghhhhh reageer retweet
wel grappig dat jeroen van koningsbrugge vorig jaar wel eerder BO kon fixen, en tja dan zal guidetti nog niet bekend genoeg zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:41 schreef Maastoren het volgende:
Guidetti vindt het ook maar niks!twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 16:56:18No one is selling fifa 12 arghhhhh reageer retweet
Als hij in Engeland of Zweden zat zou het geen probleem zijn denk ik. EA heeft toch ook een samenwerking met Manchester City?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel grappig dat jeroen van koningsbrugge vorig jaar wel eerder BO kon fixen, en tja dan zal guidetti nog niet bekend genoeg zijn
true, maar goed hij wil kijken hoe goed ie is in FIFAquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als hij in Engeland of Zweden zat zou het geen probleem zijn denk ik. EA heeft toch ook een samenwerking met Manchester City?
Valt allemaal onder dezelfde holding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:40 schreef Charie het volgende:
ahquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef Charie het volgende:
Jongens, het is Creation Centre, zo kan je zelf de JL erin zetten
Zo mooi dit jaar dat mensen dachten dat de Jupiler League erin zat. In ieder geval goed dat je nu zelf logo's kunt uploaden en shirtsponsors kunt toevoegenquote:
Dat Votown logootje deed het 'em. Heb jij dit team gemaakt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef Charie het volgende:
[..]
Zo mooi dit jaar dat mensen dachten dat de Jupiler League erin zat. In ieder geval goed dat je nu zelf logo's kunt uploaden en shirtsponsors kunt toevoegen
Ik vanochtend Rotterdam stad. En E-plaza ernaast en de FRS.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:12 schreef Koenn010 het volgende:
wie heeft de mediamarkt in rotterdam stad of alexandrium al geprobeerd?
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dat Votown logootje deed het 'em. Heb jij dit team gemaakt?
Nice.quote:
dus nog niks dus ..?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vanochtend Rotterdam stad. En E-plaza ernaast en de FRS.
Nee nog niks.quote:
Uit de eerste post: "de verwachte datum licht tussen 29 en 30 september."quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee nog niks.
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=14036
Hier kan je een beetje meelezen waar ze wel of niet verkopen. Hilarisch!
En daar beginnen ze te zeiken als je geen goeie zinnen gebruiktquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee nog niks.
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=14036
Hier kan je een beetje meelezen waar ze wel of niet verkopen. Hilarisch!
Vorig jaar ook op dat forum zitten meelezen. Doe ik niet meer, wordt je alleen maar 'zenuwachtig' van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daar beginnen ze te zeiken als je geen goeie zinnen gebruikt. Wat een mods
Haha klopt,quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Vorig jaar ook op dat forum zitten meelezen. Doe ik niet meer, wordt je alleen maar 'zenuwachtig' van.
Sorry hoor,quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Maastoren het volgende:
Schijnt wel een aardige boete aan te hangen als je als winkel voor de afgesproken releasedatum verkoopt. Denk dat ze daarom ook zo moeilijk doen overal.
Toch vind ik het verbazingwekkend hoe er elk jaar weer een run/hype rond dat spel ontstaat.
@Wesley Vriend stuurde bericht met tekst dat ie bij MM Arena werd verkocht,had geen geld dus ben niet langs gereden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
In Amsterdam al winkels bekend? Kom ik morgen ook namelijk.
Ik denk dat jij ook stiekem op dat forum zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Sorry hoor,
En wil niet onaardig doen maar dat is hier toch echt wel een aantal keer gemeld..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook stiekem op dat forum zit.
Gimp of photoshop natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:30 schreef LDS het volgende:
Iemand nog een goed programma makkelijk programma om die logo's in Creation Centre goed te krijgen. Heb een gloednieuwe laptop en heb tot nu alleen maar Paint(duh). Maar dan krijg ik dus een witte achtergrond.
Laat ik ze maar op hun woord geloven dat tactical defending beter wordt na veel oefenenquote:
Ga morgen ook even de stad inquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef Zandman030 het volgende:
Morgen wil ik hem dus zeker weten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |