Voor zover ik weet wonen er redelijk veel allochtonen en tokkies.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik heb net een huisje gekregen in Dieze oost, wat voor mensen wonen daar voornamelijk? Is dat een beetje een rustige buurt?
In welke straat?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik heb net een huisje gekregen in Dieze oost, wat voor mensen wonen daar voornamelijk? Is dat een beetje een rustige buurt?
Ik woon daar.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Want met goedkoop is iets mis?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
Dieze is wel een van de goedkopere wijken van Zwolle volgens mij, maar verder niet zo heel veel mis mee
Nee, met goedkoop alleen natuurlijk niet. Maar een goedkope wijk is per definitie eentje met hogere criminaliteit en dergelijke. Dat weet jij net zo goed als ik mag ik hopenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want met goedkoop is iets mis?
en hoe bevalt je nieuwe huis?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef wc-eendjuh het volgende:
Wat is een goedkope fietsenmaker hier in Zwolle?
Niets zoals altijd natuurlijk. Wat modjes ook zeggen, ik ben onschuldigquote:
Ja super! Het is echt een heel leuk huis. Het is alleen wat kouder en wennen zo zonder CV. Waterdruk is bagger. Verder is de ruimte super, overal inbouwkasten. Heeeeel fijn! Het is nu nog wachten op SWZ om onze muur in orde te maken, deze ligt nu open. Zodra dat gedaan is kunnen wij alles op zn plek zetten.quote:
Heb je pics? Klinkt leuk.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:28 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
Ja super! Het is echt een heel leuk huis. Het is alleen wat kouder en wennen zo zonder CV. Waterdruk is bagger. Verder is de ruimte super, overal inbouwkasten. Heeeeel fijn! Het is nu nog wachten op SWZ om onze muur in orde te maken, deze ligt nu open. Zodra dat gedaan is kunnen wij alles op zn plek zetten.![]()
Nu nog een goed gemaakte fiets
Lekker druk, veel optredens gehad de afgelopen maanden en nog meer optredens in de planning. CD-opnames aan het afronden en uiteraard vooral veel bezig met het corrumperen van de jeugd.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:15 schreef stbabylon het volgende:
Beelz, ouwe tukkers, hoestienou? Kwam vrijdag navvy weer eens tegen. Burgerlul geworden
Ik ben altijd chagrijnig, daarvoor hoef je een dag geen naam te gevenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Vooral bezig mij druk te maken om dat gezeik van Blue Monday, ik ben niet sjagrijnig en depresief, maar je zou het haast worden
Jij bent gewoon een associale eikel, dat is iets andersquote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben altijd chagrijnig, daarvoor hoef je een dag geen naam te geven
Meh, ik zie de wereld gewoon zoals die eigenlijk is. Een grote speelplaats en de bewoners zijn mijn speelgoed. Net als kleine kinderen die met poppen spelen is het mijn taak op koppen te verwijderen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een associale eikel, dat is iets anders
Hmm, mijn doel is om ze seks met elkaar te laten hebben. Ranzige seks. In het openbaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Meh, ik zie de wereld gewoon zoals die eigenlijk is. Een grote speelplaats en de bewoners zijn mijn speelgoed. Net als kleine kinderen die met poppen spelen is het mijn taak op koppen te verwijderen.
Op schoolpleinen?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, mijn doel is om ze seks met elkaar te laten hebben. Ranzige seks. In het openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |