Voor zover ik weet wonen er redelijk veel allochtonen en tokkies.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik heb net een huisje gekregen in Dieze oost, wat voor mensen wonen daar voornamelijk? Is dat een beetje een rustige buurt?
In welke straat?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik heb net een huisje gekregen in Dieze oost, wat voor mensen wonen daar voornamelijk? Is dat een beetje een rustige buurt?
Ik woon daar.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef wc-eendjuh het volgende:
Want met goedkoop is iets mis?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
Dieze is wel een van de goedkopere wijken van Zwolle volgens mij, maar verder niet zo heel veel mis mee
Nee, met goedkoop alleen natuurlijk niet. Maar een goedkope wijk is per definitie eentje met hogere criminaliteit en dergelijke. Dat weet jij net zo goed als ik mag ik hopenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want met goedkoop is iets mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |