Nee dit is de goede.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik had de lapo deze kan slotje dank
Das duidelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
de mijne was eerder. En ik had laatste post
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste post hoeft niet nieuw topic te openen met de nieuw deel functie, en deze zit in de reeks dus ik neem aan dat het deze is.
Het is maar een topic, tering hequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik zit mobiel. Ik vind dit vreemd. Gisteren zaten er ook delen niet in de reeks.
Ja doe niet zo gemeen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is maar een topic, tering he
Ik doe lief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:06 schreef coban het volgende:
Ik kan ook gewoon delen openen met mob.
Maar lief doen!
Niet aanstellen gewoon vrolijk meepostenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik hoop dat je er plezier aan beleefd
![]()
Verzieker TS
Stop eens met janken manquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik hoop dat je er plezier aan beleefd
![]()
Verzieker TS
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aanstellen gewoon vrolijk meeposten
Patjenquote:
Heleuquote:
Nog wilde plannen dit weekend?quote:
Het wordt nu aardig goed weer dus blijf nog gewoon hier, moet ook op geld letten hèquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog wilde plannen dit weekend?
Je wilde toch een vliegtuigje pakken ergens heen?
2 hierquote:
Antiklacht, bijna vrijdagavond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:05 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nu al elke week een travestiet op bezoek in de winkel die het elke week presteert om iets aan mij te moeten vragen.
Volgende klacht is nu pas pauze hebben![]()
Doe maar bijna zaterdagavondquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Antiklacht, bijna vrijdagavond.
Duurt ook niet lang meer neequote:
Rustig weekendje denk ik of er moet onverwachts iets gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PreciesAl plannen voor le weekend?
Dat zijn wel toffe vooruitzichtenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rustig weekendje denk ik of er moet onverwachts iets gebeuren
Volgende week heb ik een feest, week erop ook etc etc dus misschien nu even rustig maarja dan verveel ik me toch maar weer
Zo hoort het. Ariërs eerst.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen die van nature blond zijn verdienen 7% meer dan vrouwen die niet blond zijn.
ahquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
Mannen vallen op blond omdat men dankzij de evolutie denkt dat vrouwen met licht haar jonger zijn
Vast nog wel in Iran en India.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er nog veel Ariers zijn
Geen bier!?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
Bijna pauze voorbij. Ik word verdrietig van het idee dat ik nog 2 uur en 3 kwartier moet werken. Daarna cocktail, geen bier.
gezelligquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
Bijna pauze voorbij. Ik word verdrietig van het idee dat ik nog 2 uur en 3 kwartier moet werken. Daarna cocktail, geen bier.
Of wijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen in de kroeg of als ik met jongens ben, drink ik bier. Klinkt fout maja maja maja
Of met je manquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen in de kroeg of als ik met jongens ben, drink ik bier. Klinkt fout maja maja maja
Wil je mij Company of Heroes: Tales of Valor giften?quote:
Voor een pijpbeurt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil je mij Company of Heroes: Tales of Valor giften?
Voor mij ook, komt goed mattie, binnenkort nog wat zombies slopen?quote:
Maybe nog vanavond, maar eerst F1'en.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij ook, komt goed mattie, binnenkort nog wat zombies slopen?
Ik heb deze pas 3 maanden en is nu al kapotquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:43 schreef Intronic het volgende:
Geen geld besteden aan nieuwe kleren.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:48 schreef aight1 het volgende:
Mensen die kleren vaker dan 1 keer dragen!
quote:
Kleren van de Wibraquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb deze pas 3 maanden en is nu al kapot
haha ken k.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb deze pas 3 maanden en is nu al kapot
treinquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef TWP het volgende:
Hai.
Op Schiphol. Met de trein of het vliegtuig naar huis?
moet ik komen:Pquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef TWP het volgende:
Hai.
Op Schiphol. Met de trein of het vliegtuig naar huis?
nee:( heb alleen een half werkende fietsquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Als jij een leuke privévliegtuigje hebt.
lompquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef coban het volgende:
busverslag vrijdag zoveel september 2011
coban flikkerde keihard tegen zon joch op. Ze is niet gevallen.
Hopelijk dat joch wel dat jou aan durfde te raken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef coban het volgende:
Hm, dan pas ik denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef speedking het volgende:
[..]
nee:( heb alleen een half werkende fiets
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef coban het volgende:
Ben meer van de voetballers die voetballen voor het team, in plaats van huilen en showtje maken.quote:
hahahquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben meer van de voetballers die voetballen voor het team, in plaats van huilen en showtje maken.
Alsof Ronaldo niet voetbalt voor het teamquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben meer van de voetballers die voetballen voor het team, in plaats van huilen en showtje maken.
inderdaad lekker bij de scheids huilenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alsof Ronaldo niet voetbalt voor het teamhij heeft flink veel assists. En als je spelers zoekt die huilen moet je bij Barcelona zijn vrees ik.
Oh ja, en Messi niet zeker?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef speedking het volgende:
[..]
hahahhij wordt constant getackled, niks huilen beste.
Hup, wegwezen jij!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
oh god wat ben ik aan het doen
ik meot hard leren nu eigenlijk
quote:
Dat is omdat ze waren uitgeschakeld op volgens mij het EK, mooi toch, zoveel om je land geven.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
okee
* Beach kruisje rechtsboven doet
Nee zoals de meesten wel weten ben ik al sinds kwart voor 6 uit bed, net terug van het werk. Nu even zitten en thee drinken en om 5 uur weer werken tot 10/11 dus geen bier en zulksquote:
Vol dagje heb je!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee zoals de meesten wel weten ben ik al sinds kwart voor 6 uit bed, net terug van het werk. Nu even zitten en thee drinken en om 5 uur weer werken tot 10/11 dus geen bier en zulks
Dat kloptquote:
Ik wel, ik ben een emotionele jongenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:35 schreef Dalando het volgende:
Ik ben emotioneel gezien niet snel geraakt
Dankje! Morgen gelukkig niet mee met de voetbal, lekker slapen, filmpjes en FOK!kenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef Ancest het volgende:
[..]
Vol dagje heb je!
Succes nog vanavond.
ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een emotionele jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |