Zegt dit nu iets over het parcours of over de dames junioren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:18 schreef TheArt het volgende:
Ze waren echt allemaal enorm dood behalve die Garner
Beidequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef bjarki het volgende:
[..]
Zegt dit nu iets over het parcours of over de dames junioren?
wel heul jong zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat staat heel fout, zo met dat duimpje
zolang ze 18 of ouder is, is het prima, daaronder is het wachten tot ze die leeftijd heeftquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat staat heel fout, zo met dat duimpje
20-09-1994quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
zolang ze 18 of ouder is, is het prima, daaronder is het wachten tot ze die leeftijd heeft
Jep, daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat we pas na de koers van vanmiddag echt wat kunnen zeggen over het parcours.
Leuk, ietwat verlaat, verjaardagscadeau.quote:
Ik zou daar nu voor tekenen, een wereldtitel paar dagen na mijn verjaardagquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, daar lijkt het op.
[..]
Leuk, ietwat verlaat, verjaardagscadeau.
Over een weekje tot twee weken vertraging zou ik ook niet klagen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou daar nu voor tekenen, een wereldtitel paar dagen na mijn verjaardag
Jetse heeft er in ieder geval zin in.quote:JetseBol Jetse Bol
Vandaag gaan we HARD #doeeensnormaalman
1 uur geleden
Havik, Bovenhuis, Wesley Kreder, Lammertink, Asselman, allemaal WK waardig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat we hier niet met 9 mogen starten, want zelfs met de overvolle beloften ziekenboeg zijn er nog wel wat sterke mannen thuis gelaten met bv. Hofland en Dumoulin.
shit, nog een jaar te gaan dusquote:
Haha, "doe eens normaal man"quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jetse heeft er in ieder geval zin in.
Team van Nederland is wel heel uitgebalanceerd trouwens. Je hebt Lindeman en Sinkeldam die mee kunnen schuiven als er belangrijke groepjes wegrijden en die het dan ook nog eens af kunnen maken. Dan heb je Bol en Kreder die podium kunnen sprinten als de koers wat harder wordt gemaakt en bij een wat minder harde koers heb je ook altijd nog Wippert achter de hand.
Mhua zelfs dat niet. Ik snap het gewoon niet. Het doel zal wel geweest zijn een groepje vormen, maar waarom moet Wippert dat doen. Zijn enige kans is heeeeeeeeeeeeeel lang wachten en alleen de laatste 200 meter je laten zien.quote:
Hier kan je een stream kiezen:quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kun je dit ergens online kijken?
Op Sporza denken ze dat het bij de profs misschien wel eens het snelste WK ooit gaat worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:04 schreef Reljem het volgende:
Hoe lijkt het parcours? Zwaar genoeg om de pure sprinters eraf te rijden? Heb nog niks gezien..
op zolder hadden ze toch een verkeersdrempel als een heuvel ingeschat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, het is wel iets lastiger dan Zolder, maar hoge snelheden kunnen er wel behaald worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
op zolder hadden ze toch een verkeersdrempel als een heuvel ingeschat?
Toen Jaan Kirsipuu dat hoorde meldde hij zich gelijk afKirsipuu had dit jaar een aardige come back gemaakt, dus ik had m stiekem nog wel verwacht hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Hier ook, worden ze ook nog eens live geupdate:quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel leuk overigens dat online de tussentijden te vinden zijn
http://www.tissottiming.com/
Met een grote groep finishen, maar daar sloeg het wel aardig uit elkaar. Maar die junioren zaten allemaal zo dood dat er zo relatief weinig verschil gemaakt werd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:46 schreef franklop het volgende:
maar is die aankomststrook echt wel zo lastig? zag dat de juniores ook nog gewoon met een grote groep finishten..
Bij dames is het niveauverschil sowieso vaak groter dan bij de mannen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met een grote groep finishen, maar daar sloeg het wel aardig uit elkaar. Maar die junioren zaten allemaal zo dood dat er zo relatief weinig verschil gemaakt werd.
in ieder geval beter dan Fappertquote:
Berhane en Teklehaimanot (die laatste volgend jaar bij GreenEdge, die eerste mocht testen bij Quick Step) zijn prima renners hoor.quote:
die 2e is goed voor je protour status heeft 33 punten oid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Berhane en Teklehaimanot (die laatste volgend jaar bij GreenEdge, die eerste mocht testen bij Quick Step) zijn prima renners hoor.
Maar toch zitten we op 25 kilometer van de finish van een WK en zien we nog steeds renners uit Eritrea, Brazilie, Argentinie en Hong Kong de koers maken, zegt toch wel iets over de zwaarte.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Berhane en Teklehaimanot (die laatste volgend jaar bij GreenEdge, die eerste mocht testen bij Quick Step) zijn prima renners hoor.
wellicht wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Cavendish gaat dit gewoon winnen morgen overmorgen
Vermoedelijk zullen de opportunisten winnen, ik verwacht winnaars uit landen die de koers vooral ondergaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
met het htc-treintje van 3 jaar geleden was dat een zekerheidje geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs als alleen het duitse team controleert voor de sprint van Greipel zie ik weinig opportunisten weg rijden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vermoedelijk zullen de opportunisten winnen, ik verwacht winnaars uit landen die de koers vooral ondergaan.
Ik denk niet dat de Belgen hier gaan controleren. Gilbert kan top 5 rijden, maar op deze aankomst zijn er altijd wel een paar sneller.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs als alleen het duitse team controleert voor de sprint van Greipel zie ik weinig opportunisten weg rijden.![]()
Samen met de Engelsen en Belgen heb je dan volgens mij wel een controleerbare koers?
Ik geloof nog steeds meer in een machtssprinter.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Norenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds meer in een machtssprinter.
Zoals Sagan, Boasson Hagen, Hushovd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Belgen hier gaan controleren. Gilbert kan top 5 rijden, maar op deze aankomst zijn er altijd wel een paar sneller.
Met opportunisten bedoel ik dus dat een paar landen alles proberen samen houden, andere landen proberen aan te vallen en een land dat niets deed met de wereldtitel aan de haal gaat.
de verkeerde NLer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:52 schreef Sautor het volgende:
Een NLer goed in het wiel van die Australier
Maar wel op tijd inschakelen, kan een snelle koers worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:54 schreef knep het volgende:
[..]
Hoef zondag dus ook maar het laatste half uur te kijken.
Waarvan hij 235 km kan freewheelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook na 250 km? Ik vraag het me af.
In de Tour was de finish in die ene rit langer/zwaarder en daar kwam hij nog over Gilbert en Hushovd gevlogen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:56 schreef Szura het volgende:
Ik geloof echt niet in Cavendish, zeker niet na deze beelden.
Kan harken worden op het eind.
Met hem de Noren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarvan hij 235 km kan freewheelen.
We hebben ook daar wel een paar hele rappe mannen; vooral Slik, Godrie en Groenewegen. Maar ook Van Trijp is heel rap. Ook daar is een medaille mogelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:03 schreef franklop het volgende:
Morgen nog kans bij junioren? Heb me daar niet zo in verdiept
zal vast wel een italiaanse net wat geluk hebben..quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef TheArt het volgende:
Één ding is wel duidelijk. Als Vos hier geen wereldkampioen wordt, dan weet ik het ook niet meer. Die net niet vlakke aankomst is goed genoeg om Teutenberg, de enige die normaal gesproken in de buurt kan blijven en heel soms kan winnen, achter zich te houden. Als Wild een goede sprint rijdt, zitten er zelfs 2 medailles in.
Dus maar een tactiek a la de Fransen. Wild de sprint aan laten trekken voor Vos.
De aankomst en het parcours zoals die nu is leent zich inderdaad erg sterk voor een massasprint/sprint met een grote groep. Dan kan er altijd wel weer iemand Vos voorbijsteken die je verder niet gezien hebt. Maar laten we hopen dat ze het nu gewoon afmaaktquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
zal vast wel een italiaanse net wat geluk hebben..
Hij heeft me laten weten dat hij Grisha Niermann wil laten naturaliseren, zodat we volgend jaar wel een kans maken in de massasprint. Dit jaar wel hij alles op Weening zetten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef groenen het volgende:
Hoe zou van Vliet naar die wedstrijden hebben zitten kijken met zijn klimmersploeg?
Zou hij niet tegen (bijv) Kruijswijk kunnen zeggen "doe alsof je ziekt bent, dan kan ik nog wel een sprinter oproepen"quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef groenen het volgende:
Hoe zou van Vliet naar die wedstrijden hebben zitten kijken met zijn klimmersploeg?
Dan is ze zeker sportvrouw vh Jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Leatherface het volgende:
Het zou formidabel zijn als Vos morgen komt bovendrijven. Wereldtitel cyclo-cross, op de piste en ook nog eens op de weg in hetzelfde kalenderjaar zou fantastisch zijn.
logische stapquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef marcodej het volgende:
Gerucht gaat dat Rabobank ook een vrouwenteam gaat starten.
In 2014 in Ponferrada (Spanje) komen die aan hun trekken.. Dit stadje ligt in een dal rondom allemaal reusachtige bergen, dus daar moet wel een lekkere klim in zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef Leatherface het volgende:
...Ook vind ik dat de echte klimmers/ronderenners als Contador, Andy Schleck, Anton en Rujano ook eens een echt klimmers-wk voorgeschoteld mogen krijgen...
Ik had dat eigenlijk al jaren geleden verwacht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef marcodej het volgende:
een nieuw team dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef marcodej het volgende:
In Quebec deed hij dingen die hij nog nooit eerder heeft gekundquote:Op zaterdag 24 september 2011 08:22 schreef Steven184 het volgende:
Volgens Hondo heeft Ciolek vrijwillig afgezegd, omdat hij zich niet meer goed in vorm voelde. Apart..
Milaan-San Remo begin dit jaar. Toen zat hij in de eerste groep, maar kon op de Poggio niet mee met het eerste deel van die groep waar Goss wel mee kon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Veel mensen noemen Sagan als favoriet. Ik houd wat hem betreft toch even een slag om de arm, hij heeft zich nog niet heel vaak van voren laten zien in koersen van dik 250 km.
Maar de Slowaak mag mijn ongelijk bewijzen.
Het is wel goed met Groenewegen, maar hij kwam wat raar uit zo op zijn buik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef Eppie_NL het volgende:
Damn valpartij. Ziet er niet goed uit voor de Nederlander.
Idd, zelden iemand op die manier zien vallen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is wel goed met hem, maar hij kwam wat raar uit zo op zijn buik.
De Italianen zijn op.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, peloton lijkt het toch erg lastig te krijgen.
Ja, nog steeds 23 seconden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, peloton lijkt het toch erg lastig te krijgen.
Als één fransman en één belg zich opofferen zou dat goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch hopen dat die 3 landen vooraan elk een medaille halen, hebben ze wel verdiend.
Zou mooi zijn idd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch hopen dat die 3 landen vooraan elk een medaille halen, hebben ze wel verdiend.
Het wordt toch nog lastig. 16 seconden nu.quote:
Het was er maar één.quote:
Kans lijkt me klein, dan moet hij al héél goed timen, want te vroeg gaan en je wordt overrompeld en te laat en je krijgt ze niet meer los.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef Leatherface het volgende:
Mooi podium.
Als je het gaatje ziet dat die Fransman nog slaat, dan vraag ik me af of het niet toch mogelijk is voor een Gilbert om toch nog een jump te plaatsen in die laatste meters.
Dat vind Danny nu ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef Leatherface het volgende:
Mooi podium.
Als je het gaatje ziet dat die Fransman nog slaat, dan vraag ik me af of het niet toch mogelijk is voor een Gilbert om toch nog een jump te plaatsen in die laatste meters.
Hij begreep volgens mij ook niet veel van de vragen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dat Engels van die Fransman
Wat een scholing hebben die fransen
Triest.
Dat is wel een heel afwisselende top 3. (Puncheur, machtsprinter, pure sprinter).quote:
Mooie man die Zabelquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Rik Zabel
Je zoon ook Rik noemen als je Erik heet
Wat een baas.
Grega Bolequote:Op zaterdag 24 september 2011 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Haussler...
Die zou zich dan wel 2 jaar gespaard hebben voor morgen...Of hij moet ook ineens op TB-500 rijden...
Maar tsja, GB, Noorwegen, Slovenen zullen vooral een 'sprint' willen, maar denk dat andere landen er weinig baat bij hebben en het tactisch zeer interessant wordt, een elite groepje zou ik wel gaaf vinden.
Maar ergens denk ik dat er gewoon een Vainsteins-achtige kampioen wordt en iedereen zo'n gezicht heeft na de finish:
Tsja, Haussler is een onwaarschijnlijke gok gezien zijn vorm dit jaar. Maar misschien is die nu juist wel redelijk fris. Hij reed de Vuelta, maar ging daar volgens mij niet voluit. Misschien was ie daar in opbouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Haussler...
Die zou zich dan wel 2 jaar gespaard hebben voor morgen...Of hij moet ook ineens op TB-500 rijden...
Maar tsja, GB, Noorwegen, Slovenen zullen vooral een 'sprint' willen, maar denk dat andere landen er weinig baat bij hebben en het tactisch zeer interessant wordt, een elite groepje zou ik wel gaaf vinden.
Maar ergens denk ik dat er gewoon een Vainsteins-achtige kampioen wordt en iedereen zo'n gezicht heeft na de finish:
Tsja, gezien de voorsprong die ze nu nog over hadden denk ik dat ze t anders wel eens niet gered zouden kunnen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Even terugkomend op de junioren, was het wel verstandig van Lammertink om voluit mee te fietsen toen Slik wegviel ?
Lijkt me niet, de Belgen en Fransen hadden het overtal dus moesten die maar een mannetje opofferen.
Anderszijds is het wel wel de charme van het jeugdwielrennen, alles geven en wat minder tactisch.
Als Lammertink niet mee had gereden, waren ze nooit weggebleven. Het verschil op de streep was zo klein.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:23 schreef Pedroso het volgende:
Even terugkomend op de junioren, was het wel verstandig van Lammertink om voluit mee te fietsen toen Slik wegviel ?
Lijkt me niet, de Belgen en Fransen hadden het overtal dus moesten die maar een mannetje opofferen.
Anderszijds is het wel wel de charme van het jeugdwielrennen, alles geven en wat minder tactisch.
Cippolini vergeten ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:57 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop eigenlijk op Cavendish.
Niets ten nadele van Gilbert, Hushovd, Sagan, Boasson en anderen. Maar ik wil weer eens een echte sprinter in de regenboogtrui zien in plaats van een machtssprinter of puncheur.
Precies en de laatste jump was ook terecht ander was ie 21e gewordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Lammertink heeft het prima gedaan. Die Fransman en Belg waren gewoon sneller en als hij niet had meegereden waren ze ingehaald.
Dat is ook al bijna weer 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cippolini vergeten ?
Ze moeten eens een bergetappe maken van het WK
Dat gaan ze dus nooit doen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Om een echte klimmer als wereldkampioen te krijgen, is 't volgens mij beter om af te stappen van het rondjes rijden en er een rit in lijn van te maken.
en op het einde wint Gilbertquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar is het 100km fietsen door limburg + 10 rondjes van 16,5km.
Dat is toch de doom van elke vrouw ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:36 schreef TheArt het volgende:
Elke ronde zullen er meerdere vrouwen afvallen
Dan wint Vos 'm toch.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:36 schreef TheArt het volgende:
Het gaat bij de vrouwen wel een slagveld worden, want dat is het altijd. Elke ronde zullen er meerdere vrouwen afvallen en uiteindelijk zijn het allemaal dooien die over de streep komen.
Vos is über.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, er zijn er wel meer die kunnen sprinten.
De afgelopen 4 jaar was ze telkens de sterkste, maar had ze telkens geen enkele steun meer in de finale van landgenotes, waardoor andere landen die wel een overwicht hadden dat konden uitspelen. Ze moest vaak te vroeg zelf aan de bak en telkens was ze er nog dicht bij.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zagen we de afgelopen 4 jaar.
Een paar korte prikjes, maar that's it ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Ik val net binnen, hebben ze nu echt al de hele koers zonder 1 serieuze aanval rondgereden?
Die passen zich dan goed aan het tempo aan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:30 schreef marcodej het volgende:
Het is voorlopig het WK van de mechaniekers...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:30 schreef marcodej het volgende:
Het is voorlopig het WK van de mechaniekers...
quote:kmoerenhout Koos Moerenhout
#wkdames Schijnt dat de mekaniekers eerst een gebruiksaanwijzing lezen voordat ze een achterwiel wisselen.
straks wint er nog eenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:34 schreef Ericr het volgende:
Zie nog Thaise rensters meerijden, dan weet je genoeg.
In totaal 140, reken maar uit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:37 schreef Maryn. het volgende:
Hoeveel km moeten ze nog... die teller loopt op.
thanksquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:39 schreef OlivierV het volgende:
[..]
In totaal 140, reken maar uit.
Ik denk dat als ze de laatste 2 rondes doortrekken dat het peloton minstens gehalveerd wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:58 schreef Ericr het volgende:
Breek het maar open dan, weg met al dat kreupelhout in de staart van het peloton.
Werd ook wel tijd ook, te hopen dat ze morgen er ook een harde koers van maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze de laatste 2 rondes doortrekken dat het peloton minstens gehalveerd wordt.
Mogen 3 jokers wegrijden, die rijden een kilometer of 200 op kop, pakken ze terug en met 80+ man naar de sprint gok ik ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Werd ook wel tijd ook, te hopen dat ze morgen er ook een harde koers van maken.
Beter laat je gaatjes vallen en iedere keer wat jokers uit eigen stal wegrijden, je zal er weinig mee winnen maar alles beter dan je naar de slachtbank laten leiden in een sprint.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mogen 3 jokers wegrijden, die rijden een kilometer of 200 op kop, pakken ze terug en met 80+ man naar de sprint gok ik ....
Vos hoeft zelf helemaal niet aan te zetten. Gewoon Blaak, Gunnewijk en Bras opofferen als er nog wat moet gebeuren en Wild, Van Vleuten en Vos constant achter de hand blijven houden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Een keer aanzetten van Vos op die klimmetjes en Hughes is er aan.
Ik ben toch wel een beetje bang voor Teutenberg na zo'n relatief rustige koers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vos hoeft zelf helemaal niet aan te zetten. Gewoon Blaak, Gunnewijk en Bras opofferen als er nog wat moet gebeuren en Wild, Van Vleuten en Vos constant achter de hand blijven houden.
Op deze aankomst denk ik niet dat iemand hoeft te vrezen. Mocht het een vlakke aankomst zijn na zo'n koers ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben toch wel een beetje bang voor Teutenberg na zo'n relatief rustige koers.
Als ze één keer flink aanzetten, gaat er zo een halve minuut af.quote:
Dat heeft ze altijd als ze geen kampioen wintquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef DeMessias het volgende:
Als Vos dit niet wint... dan heeft ze keihard gefaald.
Maar nu zit alles mee. Nog genoeg omringd door teamgenoten enz.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ze één keer flink aanzetten, gaat er zo een halve minuut af.
[..]
Dat heeft ze altijd als ze geen kampioen wint
Bwaa...quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Het zegt wel iets over het vrouwenwielrennen als Hughes wint, met alle respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |