Zegt dit nu iets over het parcours of over de dames junioren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:18 schreef TheArt het volgende:
Ze waren echt allemaal enorm dood behalve die Garner
Beidequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef bjarki het volgende:
[..]
Zegt dit nu iets over het parcours of over de dames junioren?
wel heul jong zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat staat heel fout, zo met dat duimpje
zolang ze 18 of ouder is, is het prima, daaronder is het wachten tot ze die leeftijd heeftquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat staat heel fout, zo met dat duimpje
20-09-1994quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
zolang ze 18 of ouder is, is het prima, daaronder is het wachten tot ze die leeftijd heeft
Jep, daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat we pas na de koers van vanmiddag echt wat kunnen zeggen over het parcours.
Leuk, ietwat verlaat, verjaardagscadeau.quote:
Ik zou daar nu voor tekenen, een wereldtitel paar dagen na mijn verjaardagquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, daar lijkt het op.
[..]
Leuk, ietwat verlaat, verjaardagscadeau.
Over een weekje tot twee weken vertraging zou ik ook niet klagen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik zou daar nu voor tekenen, een wereldtitel paar dagen na mijn verjaardag
Jetse heeft er in ieder geval zin in.quote:JetseBol Jetse Bol
Vandaag gaan we HARD #doeeensnormaalman
1 uur geleden
Havik, Bovenhuis, Wesley Kreder, Lammertink, Asselman, allemaal WK waardig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat we hier niet met 9 mogen starten, want zelfs met de overvolle beloften ziekenboeg zijn er nog wel wat sterke mannen thuis gelaten met bv. Hofland en Dumoulin.
shit, nog een jaar te gaan dusquote:
Haha, "doe eens normaal man"quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jetse heeft er in ieder geval zin in.
Team van Nederland is wel heel uitgebalanceerd trouwens. Je hebt Lindeman en Sinkeldam die mee kunnen schuiven als er belangrijke groepjes wegrijden en die het dan ook nog eens af kunnen maken. Dan heb je Bol en Kreder die podium kunnen sprinten als de koers wat harder wordt gemaakt en bij een wat minder harde koers heb je ook altijd nog Wippert achter de hand.
Mhua zelfs dat niet. Ik snap het gewoon niet. Het doel zal wel geweest zijn een groepje vormen, maar waarom moet Wippert dat doen. Zijn enige kans is heeeeeeeeeeeeeel lang wachten en alleen de laatste 200 meter je laten zien.quote:
Hier kan je een stream kiezen:quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kun je dit ergens online kijken?
Op Sporza denken ze dat het bij de profs misschien wel eens het snelste WK ooit gaat worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:04 schreef Reljem het volgende:
Hoe lijkt het parcours? Zwaar genoeg om de pure sprinters eraf te rijden? Heb nog niks gezien..
op zolder hadden ze toch een verkeersdrempel als een heuvel ingeschat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua, het is wel iets lastiger dan Zolder, maar hoge snelheden kunnen er wel behaald worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
op zolder hadden ze toch een verkeersdrempel als een heuvel ingeschat?
Toen Jaan Kirsipuu dat hoorde meldde hij zich gelijk afKirsipuu had dit jaar een aardige come back gemaakt, dus ik had m stiekem nog wel verwacht hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Hier ook, worden ze ook nog eens live geupdate:quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel leuk overigens dat online de tussentijden te vinden zijn
http://www.tissottiming.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |