17.15 hierzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
ik mag nog tot half 5 voor ik weekend heb
Gevolleybald gisteravond, knie is achteruit geklapt (andere kant op gebogen zegmaar)quote:
Bert van Lent tussen 14.00 en 16.00.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem aan dat Stenders niet aan deze onzin meedoet ?
Bert van Lent neemt het vanmiddag overquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem aan dat Stenders niet aan deze onzin meedoet ?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Bert van Lent neemt het vanmiddag over
Thorne hoorde bij Macyquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heerlijk elke keer Brooke zeggen als ze Torn zingt.
Collega's die mee verbaast aankijken:"Wat?"
"Thorne & Brooke, Bold & Beautiful. Jeweeddutzelluf!
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adelequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Als Coldplee megashit wordt, dan gaat bij mij 3FM voor straf volgende week NIET meer aan!
Ook zo'n pareltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adele
Adele heeft een nieuwe single? Ik ga alvast maar in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adele
Rumour has it?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net uit, maar vanaf januari al gedraaidquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Adele heeft een nieuwe single? Ik ga alvast maar in een hoekje zitten
Oh, Rumour has it, zoals Pino al stelde. Die is nog wel te behappen. Megahits zouden imo voor het wat onbekendere werk moeten zijn, maar ach.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net uit, maar vanaf januari al gedraaid35x http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13509
When the cum hits the fan zekerquote:
Nog wel te behappen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Rumour has it, zoals Pino al stelde. Die is nog wel te behappen. Megahits zouden imo voor het wat onbekendere werk moeten zijn, maar ach.
quote:
Yucky, levert rare mi's op hier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
When the cum hits the fan zeker
Nu ben ik het alweer met je eensquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog wel te behappen?Na twee dagen MH komt dat ding je strot al uit
. Bij elke keer als ik Adele nu langs hoor komen is het 'Nu al weer?
![]()
'
.
Ik dacht allang niet meer aan jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Wat blof betreft vind ik dit nummer nog wel oke... Ze hadden toen al semi-intellectuele teksten (zogenaamd), maar dit is nog te volgen vergeleken bij die zooi die ze nu maken. Ze maken het nu moeilijk omdat het MOET lijkt het wel
Ik heb andere redenen om Adele niet meer te willen horen en zeker niet 'someone like you'. Lees: huisgenoot draait dat ding rustig de hele middag achter elkaar, steeds maar weer opnieuw. Maar 'rumour has it' was begin dit jaar wel tof als ie gedraaid werd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog wel te behappen?Na twee dagen MH komt dat ding je strot al uit
. Bij elke keer als ik Adele nu langs hoor komen is het 'Nu al weer?
![]()
'
.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:38 schreef CindieY het volgende:
Fugees - Killing me softlyMoesten we in de eerste klas zingen voor muziek
Whehe. Methodes voor middelbare scholen zijn zo weinig vernieuwendquote:
Beatles hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat ik in de jaren 90 op de middelbare school zat, moesten wij liedjes van Grease zingen
Bij het vak muziek, jaquote:
Netscapequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe. Methodes voor middelbare scholen zijn zo weinig vernieuwendIk kwam in m'n havo/vwo boek bij het onderdeel over mediagebruik enzo de termen diskette en Netscape enzo tegen. Nu vraag ik je..
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinnerenquote:
xylofoon?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij het vak muziek, jaOok drummen en op zo'n ding met staafjes spelen, hoe heet dat ook alweer?
Xylofoon...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij het vak muziek, jaOok drummen en op zo'n ding met staafjes spelen, hoe heet dat ook alweer?
Ow ja! Dat moesten we ook doen!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, wij Yellow Submarinequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinneren
Dat deden wij op Onderwijsasssistentquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinneren
Bij Engels moesten wij Hotel California zingen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan me inderdaad Thriller nog herinneren dat we moesten zingen. En bij Frans kregen we Une Belle Histoire om te ontleden geloof ik. Vind ik sindsdien een fantastisch nummer. Net als Streets of London, dat we bij Engels kregen. Ook schitterend.
Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan me inderdaad Thriller nog herinneren dat we moesten zingen. En bij Frans kregen we Une Belle Histoire om te ontleden geloof ik. Vind ik sindsdien een fantastisch nummer. Net als Streets of London, dat we bij Engels kregen. Ook schitterend.
quote:
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Weheeh, ik geloof niet dat wij hem hoefden te zingen maar we kregen em wel uitgelegd met songtekst enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.
Bij frans moesten we Moi Lolita van Alizee ofzo zingen
Nou ja, met clip erbij is dat alles behalve een straf natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.
Bij frans moesten we Moi Lolita van Alizee ofzo zingen
Marching Bell. Of lyra.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja officieel heet zo een van metaal anders, maar hoe, geen idee...
Vibrafoon.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja officieel heet zo een van metaal anders, maar hoe, geen idee...
Ik kan ze allebei spelen+Xylofoon en Marimbaquote:
Grappig ja. Eind jaren negentig was het ook wel redelijk ondenkbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
"We ain't ready to see a black president."
Tijdsgeest mensen...
'they get jealous when they see you with your mobile phone'quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
"We ain't ready to see a black president."
Tijdsgeest mensen...
Mn mam Marching Bell + Xylofoon, mn zus MB + Marimbaquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei spelen+Xylofoon en Marimba
nog zo'n goed punt van de 90s, Coldplay bestond nog nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Coldplay is MH, want kaarten te winnen.
Toch welquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
nog zo'n goed punt van de 90s, Coldplay bestond nog nietIn die top 100 van de Zeroes staan er altijd zoveel van die zeiknummers van hun in
Eerste twee albums waren wel mooi.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
nog zo'n goed punt van de 90s, Coldplay bestond nog nietIn die top 100 van de Zeroes staan er altijd zoveel van die zeiknummers van hun in
Ja doh feitelijk bestond Adele ook wel toen, maar je had er nog geen last van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch welZe zijn van 97. Ze braken alleen pas echt door in 2000.
werden ze gisteravond niet gedraaid? of las ik dat verkeerd op twitter.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch welZe zijn van 97. Ze braken alleen pas echt door in 2000.
Ja, ok, als je het zo bekijkt. Maar Coldplay had zeker wel werk uitgebracht eind jaren 90, Adele niet gok ik zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja doh feitelijk bestond Adele ook wel toen, maar je had er nog geen last van.
Welke?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:21 schreef r8v2 het volgende:
. Toen ook al een kutnummer, nu nog steeds. Hoe komt die zo hoog in de top100
.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het grote nadeel van de '90s: Jamiraakwaai.
Die hele hype nooit begrepen.quote:
Straks eerst de 4 niet blonde vriendinnen van Sersjeequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:35 schreef CindieY het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar de clip.
Die was destijds bijna elk uur op MTVquote:
Weapon of Choise is pas geniaal.quote:
Met baas Christopher Walken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:38 schreef CindieY het volgende:
Ik luisterde meer naar de muziekzenders dan dat ik keek. Weapon of choice kan ik me dan wel voor de geest halen
quote:
Twee platen inderdaad. Bizar.quote:
Maar Hakkuhdag is world wide trending op Twitter. Dat begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Het blijft 3FM hè. Always the home of the hippies geweest.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
Voor happy hardcore moet je bij 538 zijnMaar het verbaasd me ook wel dat het zó weinig is
Mijn hart brak evenquote:
Happy Hardcore bij 538?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef Bronson het volgende:
Ik moest dit nummer playbacken in groep 8 met de schoolmusical.
Ik luisterde vroeger altijd happy hardcore op 538quote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger altijd happy hardcore op 538Waar anders?
je stelt me teleurquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was 12 - 14quote:
Ah gossiequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alle meisjes waren verliefd op ons omdat we dat deden.
Nick, Kevin, Brian, AJ, Howie dat was het toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, hij was Brian![]()
Waarom weet ik alle namen nog
Poe, daar deden we het niet aan. We waren gewoon met z'n vijfen en dat was het. Anders kwam er toch ruzie van.quote:
Die was wel weerquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, hij was Brian![]()
Waarom weet ik alle namen nog
ik heb er ook niet aan meegedaan toen hoor, slap excuus dusquote:
Het gaat om nu toch?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:58 schreef alors het volgende:
ik haatte BSB want ik was pro Spice Girls, maar nu vind ik het wel leuk.
Estrangedquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Guns N' Roses... Zóveel betere platen gemaakt in de '90s dan Knocking On Heavens Door en November Rain. Met als absolute topper Estranged.
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het heel erg dat ik dit in z'n geheel mee kan zingen?
Ik zing bijna alles meequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het heel erg dat ik dit in z'n geheel mee kan zingen?
ik ook, gekocht op vakantie in Bretagne...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet hem nog ergens op single hebben liggen
Nou inderdaadquote:
Die ontwijkt de 90's week of wat? Nog niet veel gezien in de paar keren dat ik hier afgelopen week wasquote:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef themauster het volgende:
Wel verdomme kom er net achter dat Innuendo van Queen helemaal uit de lijst is verdwenen
Triest..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef themauster het volgende:
Wel verdomme kom er net achter dat Innuendo van Queen helemaal uit de lijst is verdwenen
minimaal een zeiknummer...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef Axia het volgende:
Die van Jewel vind ik zo een schijt-nummer
too sweet to be sour too nice to be me!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
I like my sugar with coffee and cream!.
Een pets doet wonderen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:41 schreef Axia het volgende:
Klote-collega begint juist nu te gillen.
Ik voel alweer je pijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:44 schreef Axia het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ik me moet inhouden![]()
Door die kut heb ik Beastie Boys gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Meeste radiostreams zijn geblockt hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ontwijkt de 90's week of wat? Nog niet veel gezien in de paar keren dat ik hier afgelopen week was
Nou.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef Axia het volgende:
Die van Jewel vind ik zo een schijt-nummer
Ach arme. Hoe dat zo? En geen digitale radio of radio op de kabel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste radiostreams zijn geblockt hier.
Ik ben al gestraft voor mijn opmerking, een kut-collega begon te gillen door Beastie Boys.quote:
Hier op kantoor niet nee..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach arme. Hoe dat zo? En geen digitale radio of radio op de kabel?
Ohja, werken. Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op kantoor niet nee..
Misschien dat ik es een ouderwetse FM-radio meeneem.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ben al gestraft voor mijn opmerking, een kut-collega begon te gillen door Beastie Boys.![]()
En die kut houdt d'r bek niet dicht meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |