17.15 hierzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
ik mag nog tot half 5 voor ik weekend heb
Gevolleybald gisteravond, knie is achteruit geklapt (andere kant op gebogen zegmaar)quote:
Bert van Lent tussen 14.00 en 16.00.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem aan dat Stenders niet aan deze onzin meedoet ?
Bert van Lent neemt het vanmiddag overquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef Paul-89 het volgende:
Ik neem aan dat Stenders niet aan deze onzin meedoet ?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Bert van Lent neemt het vanmiddag over
Thorne hoorde bij Macyquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heerlijk elke keer Brooke zeggen als ze Torn zingt.
Collega's die mee verbaast aankijken:"Wat?"
"Thorne & Brooke, Bold & Beautiful. Jeweeddutzelluf!
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adelequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Als Coldplee megashit wordt, dan gaat bij mij 3FM voor straf volgende week NIET meer aan!
Ook zo'n pareltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adele
Adele heeft een nieuwe single? Ik ga alvast maar in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
zet em maar vast uit dan. En als het Colplay niet is, dan is het wel de nieuwe Adele
Rumour has it?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net uit, maar vanaf januari al gedraaidquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Adele heeft een nieuwe single? Ik ga alvast maar in een hoekje zitten
Oh, Rumour has it, zoals Pino al stelde. Die is nog wel te behappen. Megahits zouden imo voor het wat onbekendere werk moeten zijn, maar ach.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja net uit, maar vanaf januari al gedraaid35x http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13509
When the cum hits the fan zekerquote:
Nog wel te behappen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Rumour has it, zoals Pino al stelde. Die is nog wel te behappen. Megahits zouden imo voor het wat onbekendere werk moeten zijn, maar ach.
quote:
Yucky, levert rare mi's op hier!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
When the cum hits the fan zeker
Nu ben ik het alweer met je eensquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog wel te behappen?Na twee dagen MH komt dat ding je strot al uit
. Bij elke keer als ik Adele nu langs hoor komen is het 'Nu al weer?
![]()
'
.
Ik dacht allang niet meer aan jouquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Wat blof betreft vind ik dit nummer nog wel oke... Ze hadden toen al semi-intellectuele teksten (zogenaamd), maar dit is nog te volgen vergeleken bij die zooi die ze nu maken. Ze maken het nu moeilijk omdat het MOET lijkt het wel
Ik heb andere redenen om Adele niet meer te willen horen en zeker niet 'someone like you'. Lees: huisgenoot draait dat ding rustig de hele middag achter elkaar, steeds maar weer opnieuw. Maar 'rumour has it' was begin dit jaar wel tof als ie gedraaid werd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog wel te behappen?Na twee dagen MH komt dat ding je strot al uit
. Bij elke keer als ik Adele nu langs hoor komen is het 'Nu al weer?
![]()
'
.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:38 schreef CindieY het volgende:
Fugees - Killing me softlyMoesten we in de eerste klas zingen voor muziek
Whehe. Methodes voor middelbare scholen zijn zo weinig vernieuwendquote:
Beatles hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat ik in de jaren 90 op de middelbare school zat, moesten wij liedjes van Grease zingen
Bij het vak muziek, jaquote:
Netscapequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe. Methodes voor middelbare scholen zijn zo weinig vernieuwendIk kwam in m'n havo/vwo boek bij het onderdeel over mediagebruik enzo de termen diskette en Netscape enzo tegen. Nu vraag ik je..
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinnerenquote:
xylofoon?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij het vak muziek, jaOok drummen en op zo'n ding met staafjes spelen, hoe heet dat ook alweer?
Xylofoon...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij het vak muziek, jaOok drummen en op zo'n ding met staafjes spelen, hoe heet dat ook alweer?
Ow ja! Dat moesten we ook doen!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, wij Yellow Submarinequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinneren
Dat deden wij op Onderwijsasssistentquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! En Stop that train kan ik me ook nog herinneren
Bij Engels moesten wij Hotel California zingen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan me inderdaad Thriller nog herinneren dat we moesten zingen. En bij Frans kregen we Une Belle Histoire om te ontleden geloof ik. Vind ik sindsdien een fantastisch nummer. Net als Streets of London, dat we bij Engels kregen. Ook schitterend.
Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan me inderdaad Thriller nog herinneren dat we moesten zingen. En bij Frans kregen we Une Belle Histoire om te ontleden geloof ik. Vind ik sindsdien een fantastisch nummer. Net als Streets of London, dat we bij Engels kregen. Ook schitterend.
quote:
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Weheeh, ik geloof niet dat wij hem hoefden te zingen maar we kregen em wel uitgelegd met songtekst enzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.
Bij frans moesten we Moi Lolita van Alizee ofzo zingen
Nou ja, met clip erbij is dat alles behalve een straf natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn muziekleraar had een VHS van Thriller en we moesten toen the making of en de hele clip kijken van Thriller.
Bij frans moesten we Moi Lolita van Alizee ofzo zingen
Marching Bell. Of lyra.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja officieel heet zo een van metaal anders, maar hoe, geen idee...
Vibrafoon.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja officieel heet zo een van metaal anders, maar hoe, geen idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |