Eigen schuld. Had je maar een nettere bedrijfsnaam moeten registrerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet op visitekaartjes drukken
Zo ruig en goor mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik zie er maar 2?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef Tegan het volgende:
Alle mannen elkaar een beetje opgeilen. Must be friday.
Vrijdag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef Tegan het volgende:
Alle mannen elkaar een beetje opgeilen. Must be friday.
Dat was al langer bekendquote:
Als je je bier maar hebtquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.! Ik zal altijd een inferieure levensvorm blijven.
Zelf gebruik ik mediastream reduxquote:
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef ook_gek het volgende:
Sex vol met passie en liefde een vrouw uit elkaar trekken
Goedemorgen
Snap je meteen waarom dat versieren niet zo makkelijk gaat bij hemquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.
Lief en tederquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap je meteen waarom dat versieren niet zo makkelijk gaat bij hem
Thanksquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik mediastream redux
Maar jij houd van clean toch?
Want dan is rapier erg mooi
Ik heb xbmc nog wel draaien maar gebruik het bijna niet meer.
Ik gebruik nu m'n apple tv
Waar kan ik doneren?quote:
Tot nu toe heeft echt elk experiment dat gedaan werd het gelijk van de relativiteitstheorie bewezen, dit is de allereerste keer dat er aanwijzingen zijn dat hij niet helemaal lijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik las het gisteren.
Tja, er is gewoon nog teveel onbekend op dat gebied. Wij namen maar allemaal dingen aan omdat het dan logisch was. Snelheid van licht is ook maar een random snelheid.
Al doende leert men.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft echt elk experiment dat gedaan werd het gelijk van de relativiteitstheorie bewezen, dit is de allereerste keer dat er aanwijzingen zijn dat hij niet helemaal lijkt te kloppen.
Dat, of het experiment kan niet herproduceerd worden. Of er komt een nieuwe theorie. Gotta love sciencequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er binnenkort wel een verklaring wordt gevonden die binnen het huidige theoretische raamwerk valt.
"De uitzondering bevestigt de regel?"quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er binnenkort wel een verklaring wordt gevonden die binnen het huidige theoretische raamwerk valt.
In het 'ergste' geval verwacht ik niet meer dan een aanpassing eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat, of het experiment kan niet herproduceerd worden. Of er komt een nieuwe theorie. Gotta love science.
Ah, klinkt als het kabinet, ergens niet mee eens zijn en dan maar weer uitwegen zoeken om toch geld te vangenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het 'ergste' geval verwacht ik niet meer dan een aanpassing eerlijk gezegd.
* Grrrrrrrr bietst een lepel soep mee van T.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ah, lekker zelfgemaakt tomatensoepje uit de vriezer van eerdergenoemd recept.
Omdat ik meegebietst heb ja.quote:
* ook_gek heeft trek in poffertjes!!!quote:
Een grote la en een kleinequote:
Ja, kaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Kaas.
En dat is bijna even groot als mijn vriezer hoor.
Later als ik groot ben wil ik een vrieskistquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tegan het volgende:
Owja, dan houd je niet zoveel over ja.
Ik heb een grote en twee kleine lades.
Lekker stroom trekkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een vrieskist
Mwoehahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Breuh, ik ben ook oud, voel me niet zo prettig na het feestje van gisteravond, en zoveel heb ik niet eens gedronken
Oh, is dat het, ik heb dus helemaal geen kater eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik word een beetje misselijk van m'n aapje
Nee, je hebt een aapjequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, is dat het, ik heb dus helemaal geen kater eigenlijk!
Kijk, hij komt uit de mouw!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, je hebt een aapje
Zou het een islamitisch aapje zijn?
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal manquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, hij komt uit de mouw!
Doe eens normaal man!
quote:
have funquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Nee! Kom terug!
Anders moet ik ook tegen mezelf gaan praten
Whehehehe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal man
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik eens een nieuwe maken? Met betere cam enzo
Waarom zou je die wegdoen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef MissMSX het volgende:
Maar dan flikkeren we het waterbed wel weg. dat scheelt weer
Ik heb de beschikking over 2 vrieskisten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een vrieskist
Kwestie van goed rangschikken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef Tegan het volgende:
Een vrieskist is helemaal niet handig want dan moet je stapelen, en dan eet je nooit de dingen die onderop liggen...
Fifo aanhouden!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef Tegan het volgende:
Een vrieskist is helemaal niet handig want dan moet je stapelen, en dan eet je nooit de dingen die onderop liggen...
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Maar niet handig om je hele vriezer leeg te maken als je iets onderop wil leggen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
[..]
Waarom zou je die wegdoen?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb de beschikking over 2 vrieskisten.
En 1 hele grote walk in koelkast
Niet zo handig om je soep te bewarenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk staat een vriezer en koelkast die groter zijn dan mijn appartement.
Plek voor honderden liters soepquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet zo handig om je soep te bewaren
Werk je in de buurt van rotterdam?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk staat een vriezer en koelkast die groter is dan mijn appartement.
Nee. Ik denk zo dat er een hele hoop bedrijven zijn met megakoelkastenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werk je in de buurt van rotterdam?
Ik werk naast een mega grote vrieskist
Je ziel verkopen aan Blizzard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef Lolaatje het volgende:
Oeh oeh, Pheno, ik kreeg een mail om Diablo III te beta testen. Ben ik bij nu bijzonder? Of krijgt iedere randdebiel die zijn emailadres ooit aan Blizzard heeft gegeven dit.
Heb je radicale dingen gedaan of is het alleen bijgeknipt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ging trouwens naar de kapper, en toen was het gratis. Hoe tof.
Alleen wat korte plukken voor idd. Maar ik wist helemaal niet dat dat gratis zou zijn want ik laat altijd alles radicaal doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je radicale dingen gedaan of is het alleen bijgeknipt?
Gaan ze er een pruik van maken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen wat korte plukken voor idd. Maar ik wist helemaal niet dat dat gratis zou zijn want ik laat altijd alles radicaal doen. Mooie verrassing
.
Nee, nou is mijn haar niet overal even langquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze er een pruik van maken?
Kort als in tot boven mijn schouders, dan ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:05 schreef Lolaatje het volgende:
Had jij kort haar?
Ik heb mij vorig jaar een pony laten aanpraten, leek toen echt 16. Hoogstens.
Oeh, goed idee. Ik had nog niet op tvcountdown gekeken vandaag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:05 schreef Tegan het volgende:
Zo, nu Grey's Anatomy kijken. Er gebeurt blijkbaar iets heel schokkends, mocht wel na die saaie seizoensfinale, ben benieuwd.
Oh, dat valt mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kort als in tot boven mijn schouders, dan ja.
Nooit korter dan dat gehad.
In de zin van: "pittig kort"?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb het eens kort laten knippen. Als in heel kort. Daar heb ik van geleerd.
Ik had het nog niet het rood geverfd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de zin van: "pittig kort"?
Vind je het niet leuk meer?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Grey's al lang niet meer gezien.
T. at age 10. God wat lelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee.
Ik heb het eens kort laten knippen. Als in heel kort. Daar heb ik van geleerd.
Dapper dat je er zo voor uit durft te komen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik had het nog niet het rood geverfd.
Maar ik was 16. Het was een fase. Enzo.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat tof dat je die link eruit hebt gesloopt.
Nah, die heb ik pas sinds mijn 15e ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:26 schreef Lolaatje het volgende:
kT, heb jij niet een heel schattige klein-met-krullen foto?
Goed haar en vinyl op de achtergrond.quote:
Is jouw haar niet nog langer? Leek zo in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben denk ik even lang haar als ik dat zo goed zie.
Het komt tot onder mijn borsten ongeveerquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is jouw haar niet nog langer? Leek zo in ieder geval.
Hoe doen jouw borsten het in de potloodtest?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Tegan het volgende:
Het komt tot onder mijn borsten ongeveer.
Google maar!quote:
Als je de test haalt, is je haar langer dan als je de test niet haalt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Tegan het volgende:
Wat heeft dat met de lengte van mijn haar te maken.
Ik hoor het al, jij hebt wat te doen op je vrijdagavond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat dat potlood gewoon valt trouwens.
Ligt eraan wat je defineert als 'halen'. Ik zou het andersom zeggen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je de test haalt, is je haar langer dan als je de test niet haalt.
Jij bent altijd een beetje raar met definities.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ligt eraan wat je defineert als 'halen'. Ik zou het andersom zeggen...
Jajajaja...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Tegan het volgende:
Ja maar je faalt toch als je hangborsten hebt.
Met langhaar kan je dan je borsten opbinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snap het niet meer.
Test falen. -> Hangborsten. -> Langer haar.
Ik zou mij er vooral niet druk om maken en je avond aan betere dingen besteden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snap het niet meer.
Test falen. -> Hangborsten. -> Langer haar.
Dat zeg je alleen maar zodat je niet hoeft te zeggen dat je een denkfout maaktequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou mij er vooral niet druk om maken en je avond aan betere dingen besteden.
Vastbindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met langhaar kan je dan je borsten opbinden.
In mijn wereld maak ik geen denkfouten...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
Dat zeg je alleen maar zodat je niet hoeft te zeggen dat je een denkfout maakte.
Ik bedoel onder ook als in dat ik mijn haar de lijnen van mijn lichaam laat volgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Lolaatje het volgende:
Hangborsten hoeven niet per se groot te zijn natuurlijk. Als je goede staande borsten hebt waar je haar niet onderuit komt, kan het langer zijn dan als het wel onder handborsten valt. Zeg maar.
Doelde voor de duidelijkheid niet op jouw borsten, maar op de link die Airwin legde tussen haarlengte en de potloodtestquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel onder ook als in dat ik mijn haar de lijnen van mijn lichaam laat volgen.
Dat wordt borsten posten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef Tegan het volgende:
Mja, of we even lang haar hebben zullen we dus nooit weten.
Dat mag niet van Danny.quote:
Een beetje vrouw heeft daar gewoon schijt aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Lolaatje het volgende:
Daarom kon ik het ook veilig voorstellen.
Ik zeg: doen!quote:
Ik zal even kijken waar een kaal plekje het meest sexy staat op mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Mja, of stuur even een pluk haar van je naar mij op. Highlights
.
Ik heb wel een suggestie!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zal even kijken waar een kaal plekje het meest sexy staat
ohquote:op mijn hoofd.
Borsten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft daar gewoon schijt aan.
Ik dacht al dat die toevoeging niet overbodig zou zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie!
[..]
oh
Maar het wordt heel mooi weerquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_later__.html?p=3,2
OK, ik ga morgenochtend de hele ochtend in het midden van de kelder zitten
Daar heb je weinig aan met een klomp gesmolten metaal op je harsesquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het wordt heel mooi weer.
Zichtbaar zonder er met je neus op te zittenquote:
Met je neus op borsten zittenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zichtbaar zonder er met je neus op te zitten
Wat in hemelsnaam is het.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Crap. Nu heb ik trek in:
[ afbeelding ]
Kleine koekjes in de vorm van een paddestoel met een laagje chocola op het kopjequote:
Ik liever niet bij mezelfquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met je neus op borsten zitten
Koekjes met chocolaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kleine koekjes in de vorm van een paddestoel met een laagje chocola op het kopje
Dat haar prikt zoquote:
Je zat toch niet in de stoptrein hè?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
*zwaait naar CL vanuit de trein.
Ja, dat!quote:
Baco hier, want vrijdag!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Tegan het volgende:
Ik pak er een rosebiertje bij.
Altijd goed als je net boodschappen hebt gedaan en vrij keuze hebt in alcoholische dranken.
Wanneer wordt dat pallet bezorgd?quote:
Dan moet je maar een extra groot glas nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik een veel grotere fles dan ik wilde. Want de kleine was natuurlijk niet in de aanbieding.
quote:
Je drinkt of rosé of bier, maar het hoort niet door elkaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Wat is er mis met rosebier? Wel Wittekerke, die andere is niet lekker.
Achter gesloten deuren mag je niet netjes zijn. Graag zelfs.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ja maar ik ben een vrouw. Dat is niet netjes om bier te drinken.
Dat klopt, alhoewel ik er geen moeite mee heb.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Ja maar ik ben een vrouw. Dat is niet netjes om bier te drinken.
Dat zullen wel echte 'mannen' zijn, zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ken mannen die rosebier ook wel lekker vinden op het terras in het zonnetje.
Hmmmm..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ken mannen die rosebier ook wel lekker vinden op het terras in het zonnetje.
Valt vies tegen!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:49 schreef Boudibou het volgende:
Een aantrekkelijke vrouw als jij kan toch elke man aan der haakje bevestigen?
Soms best wel vaak jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Pff, H&M is soms toch wel een flutwinkel zeg.
Hè bah.quote:
kussens, douchegordijnen, beddengoed en die meukquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik dacht ik koop wat dingetjes van H&M Mama. Ik heb eerst op de site gekeken wat er zoal was en ging vol enthousiasme naar de winkel in Breda. Hebben ze alleen het vest wat ik had gezien. De leuke shirts met printopdruk hadden ze niet. En het kutte van zwangerschapskleding is de maat. Van het vest heb ik een XS/S, normaal heb ik een M. van een ander vest heb ik zelfs een XXS aan
. Prima voor m'n zelfbeeld. Daar niet van.
.
Maar wat is H&M Home dan?
Ik moest vroeg op dus Kuuks had een goede reden om ook op tijd in de stad te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:12 schreef Lolaatje het volgende:
Wel dapper, op zaterdag naar de H&M.
Ik was om 10 uur al klaar bij de Hennesquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:12 schreef Lolaatje het volgende:
Wel dapper, op zaterdag naar de H&M.
In de home collectie hebben ze bijvoorbeeld hoeslakens, sierkussens, handdoeken, allerlei prul voor in huis.
Ajoh, gewoon gaan! Da's haske gezellig met die limbo's.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gewerkt, wil zo nog ff de stad in (de hoek om dus) vanavond feest van werk, enerzijds wel goed voor mn social dingen, anderzijds geen zin
En denk maar niet dat ik die beredrukke stad in ga hoor. Al die Net 5-vrouwen daarquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:25 schreef JDude het volgende:
Ik zou ook wel een koude pint op het terras lusten. Ik denk alleen niet dat ik in mijn huidige toestand nog in staat ga zijn om thuis te komen na een stuk of twee, drie.
Terras met uitzicht? Of zijn Net 5-vrouwen allemaal 40+ met een vlot kort kapsel?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En denk maar niet dat ik die beredrukke stad in ga hoor. Al die Net 5-vrouwen daar.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moest vroeg op dus Kuuks had een goede reden om ook op tijd in de stad te zijn.
Goede tactiek! Later dan dat zou ik me er op zaterdag ook niet aan wagen denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was om 10 uur al klaar bij de Hennes.
Weet ik het. Ik bedoel meer dat het er zoveel zijn, en dat het dus heel druk is. En het is warm. Bah.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Terras met uitzicht? Of zijn Net 5-vrouwen allemaal 40+ met een vlot kort kapsel?
Mijn taal, wat doe je..quote:ey hoi heb hier een hele,ooije 80 aqwarium stann met alles der op en aan in clisuf troe behoren externe pomt alles compleetmaj e hebben voor 55 euro
Dit blijft over als je alle foute woorden weghaalt.quote:hoi heb hier een hele met alles op en aan externe alles hebben voor 55 euro
Veel vrouwen bij elkaar vind ik altijd een beetje eng. En op zaterdag worden ze gewoon levensgevaarlijk, vrolijk tegen de stroom in met hun volle tassen. En zo'n schoudertas waarvan je klap in je smoel krijgt als je achter eentje staat terwijl ze omdraait.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik bedoel meer dat het er zoveel zijn, en dat het dus heel druk is. En het is warm. Bah.
Ja, achterlijk volkquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef Lolaatje het volgende:
Veel vrouwen bij elkaar vind ik altijd een beetje eng. En op zaterdag worden ze gewoon levensgevaarlijk, vrolijk tegen de stroom in met hun volle tassen. En zo'n schoudertas waarvan je klap in je smoel krijgt als je achter eentje staat terwijl ze omdraait.
Nou, als dat geen koopje is!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit blijft over als je alle foute woorden weghaalt.
Oh, in dat geval vind ik het duurquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is gewoon een verkapte sexsell Lola.
Jij bent goedkoper?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:49 schreef Lolaatje het volgende:
Oh, in dat geval vind ik het duur.
ik ga ook wel, vind vooral het alleen er heen en terug fietsen niet zo tof maar dat overleef ik welquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ajoh, gewoon gaan! Da's haske gezellig met die limbo's.
Sex.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is gewoon een verkapte sexsell Lola.
Vrouwen en computers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik ben zo dom. Ben ik iets aan het installeren op de laptop met een setup die op een andere computer staat, en tegelijk doe ik die andere computer rebooten omdat dat nodig was. Nu is de laptop van slag
![]()
.
Owh LOL, nevermind (quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:02 schreef MissMSX het volgende:
Toch eigenlijk wel benieuwd wie deze baby is en hoe hij het nu vindt om op zo'n albumhoes te staan
[ afbeelding ]
quote:there was some concern because Elden's penis was visible in the image. Geffen prepared an alternate cover without the penis, as they were afraid that it would offend people, but relented when Cobain made it clear that the only compromise he would accept was a sticker covering the penis that would say, "If you're offended by this, you must be a closet pedophile."
Ik krijg m'n woordenboek niet op m'n nieuwe PC omdat ie niet compatible met Windows 7 zou zijn. Dus nu zit ik me af te vragen hoe ik dat ding dan in godsnaam wel op m'n laptop heb weten te krijgen zonder gemekkerquote:
Compatibility mode?quote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg m'n woordenboek niet op m'n nieuwe PC omdat ie niet compatible met Windows 7 zou zijn. Dus nu zit ik me af te vragen hoe ik dat ding dan in godsnaam wel op m'n laptop heb weten te krijgen zonder gemekker
Slaapt ze.quote:
Er staat 'probeerde', dus waarschijnlijk heeft ze hem op zijn bek geramd. Met een vuist.quote:
De vraag is vooral of Q. of KomtTijd de eerste is die zich ervoor gaat aanbieden.quote:Op zondag 25 september 2011 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Jamaar.. komt er nog een vervolg?! Da's de vraag.
Er is niets gebeurd, en daarop mag wel een vervolg komen jaquote:Op zondag 25 september 2011 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Jamaar.. komt er nog een vervolg?! Da's de vraag.
Misschien durft hij nu niet meerquote:Op zondag 25 september 2011 09:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd, en daarop mag wel een vervolg komen ja.
Het rare gevoel was meer dit. *iemand probeert me te zoenen wtf wegduikt* ipv *iemand probeert me te zoenen tof*
Uit haar opmerking kun je afleiden dat dat prima is.quote:
Afleiden. Dat staat er letterlijkquote:Op zondag 25 september 2011 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit haar opmerking kun je afleiden dat dat prima is.
Neequote:Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Tegan het volgende:
Genoeg over mij, hoe is het met jullie? Nog leuke kerels gezoend dit weekend?
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Tegan het volgende:
Genoeg over mij, hoe is het met jullie? Nog leuke kerels gezoend dit weekend?
Ik zei toch al dat daten met andere mannen niks leukers dan mij gaat opleveren.quote:
Jullie zoenen niet minstens een keer per dag. Wat een deceptie van het huwelijkquote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat daten met andere mannen niks leukers dan mij gaat opleveren.Vanavond maar gewoon weer thuisblijven jij.
kan ik alsnog niet zoenen met een leuke man, dusquote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat daten met andere mannen niks leukers dan mij gaat opleveren.Vanavond maar gewoon weer thuisblijven jij.
quote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie zoenen niet minstens een keer per dag. Wat een deceptie van het huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |