Eigen schuld. Had je maar een nettere bedrijfsnaam moeten registrerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet op visitekaartjes drukken
Zo ruig en goor mogelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik zie er maar 2?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef Tegan het volgende:
Alle mannen elkaar een beetje opgeilen. Must be friday.
Vrijdag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:16 schreef Tegan het volgende:
Alle mannen elkaar een beetje opgeilen. Must be friday.
Dat was al langer bekendquote:
Als je je bier maar hebtquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.! Ik zal altijd een inferieure levensvorm blijven.
Zelf gebruik ik mediastream reduxquote:
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:15 schreef ook_gek het volgende:
Sex vol met passie en liefde een vrouw uit elkaar trekken
Goedemorgen
Snap je meteen waarom dat versieren niet zo makkelijk gaat bij hemquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.
Lief en tederquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrouw uit elkeaar trekken vind ik anders helemaal niet lief.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap je meteen waarom dat versieren niet zo makkelijk gaat bij hem
Thanksquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik mediastream redux
Maar jij houd van clean toch?
Want dan is rapier erg mooi
Ik heb xbmc nog wel draaien maar gebruik het bijna niet meer.
Ik gebruik nu m'n apple tv
Waar kan ik doneren?quote:
Tot nu toe heeft echt elk experiment dat gedaan werd het gelijk van de relativiteitstheorie bewezen, dit is de allereerste keer dat er aanwijzingen zijn dat hij niet helemaal lijkt te kloppen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik las het gisteren.
Tja, er is gewoon nog teveel onbekend op dat gebied. Wij namen maar allemaal dingen aan omdat het dan logisch was. Snelheid van licht is ook maar een random snelheid.
Al doende leert men.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft echt elk experiment dat gedaan werd het gelijk van de relativiteitstheorie bewezen, dit is de allereerste keer dat er aanwijzingen zijn dat hij niet helemaal lijkt te kloppen.
Dat, of het experiment kan niet herproduceerd worden. Of er komt een nieuwe theorie. Gotta love sciencequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er binnenkort wel een verklaring wordt gevonden die binnen het huidige theoretische raamwerk valt.
"De uitzondering bevestigt de regel?"quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd verwacht ik dat er binnenkort wel een verklaring wordt gevonden die binnen het huidige theoretische raamwerk valt.
In het 'ergste' geval verwacht ik niet meer dan een aanpassing eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat, of het experiment kan niet herproduceerd worden. Of er komt een nieuwe theorie. Gotta love science.
Ah, klinkt als het kabinet, ergens niet mee eens zijn en dan maar weer uitwegen zoeken om toch geld te vangenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het 'ergste' geval verwacht ik niet meer dan een aanpassing eerlijk gezegd.
* Grrrrrrrr bietst een lepel soep mee van T.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ah, lekker zelfgemaakt tomatensoepje uit de vriezer van eerdergenoemd recept.
Omdat ik meegebietst heb ja.quote:
* ook_gek heeft trek in poffertjes!!!quote:
Een grote la en een kleinequote:
Ja, kaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Kaas.
En dat is bijna even groot als mijn vriezer hoor.
Later als ik groot ben wil ik een vrieskistquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tegan het volgende:
Owja, dan houd je niet zoveel over ja.
Ik heb een grote en twee kleine lades.
Lekker stroom trekkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een vrieskist
Mwoehahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Breuh, ik ben ook oud, voel me niet zo prettig na het feestje van gisteravond, en zoveel heb ik niet eens gedronken
Oh, is dat het, ik heb dus helemaal geen kater eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik word een beetje misselijk van m'n aapje
Nee, je hebt een aapjequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, is dat het, ik heb dus helemaal geen kater eigenlijk!
Kijk, hij komt uit de mouw!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, je hebt een aapje
Zou het een islamitisch aapje zijn?
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal manquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, hij komt uit de mouw!
Doe eens normaal man!
quote:
have funquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Nee! Kom terug!
Anders moet ik ook tegen mezelf gaan praten
Whehehehe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal man
Heb je die zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik eens een nieuwe maken? Met betere cam enzo
Waarom zou je die wegdoen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef MissMSX het volgende:
Maar dan flikkeren we het waterbed wel weg. dat scheelt weer
Ik heb de beschikking over 2 vrieskisten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik een vrieskist
Kwestie van goed rangschikken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef Tegan het volgende:
Een vrieskist is helemaal niet handig want dan moet je stapelen, en dan eet je nooit de dingen die onderop liggen...
Fifo aanhouden!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:09 schreef Tegan het volgende:
Een vrieskist is helemaal niet handig want dan moet je stapelen, en dan eet je nooit de dingen die onderop liggen...
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:30 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Maar niet handig om je hele vriezer leeg te maken als je iets onderop wil leggen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
[..]
Waarom zou je die wegdoen?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb de beschikking over 2 vrieskisten.
En 1 hele grote walk in koelkast
Niet zo handig om je soep te bewarenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk staat een vriezer en koelkast die groter zijn dan mijn appartement.
Plek voor honderden liters soepquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet zo handig om je soep te bewaren
Werk je in de buurt van rotterdam?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Bij mij op het werk staat een vriezer en koelkast die groter is dan mijn appartement.
Nee. Ik denk zo dat er een hele hoop bedrijven zijn met megakoelkastenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werk je in de buurt van rotterdam?
Ik werk naast een mega grote vrieskist
Je ziel verkopen aan Blizzard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef Lolaatje het volgende:
Oeh oeh, Pheno, ik kreeg een mail om Diablo III te beta testen. Ben ik bij nu bijzonder? Of krijgt iedere randdebiel die zijn emailadres ooit aan Blizzard heeft gegeven dit.
Heb je radicale dingen gedaan of is het alleen bijgeknipt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ging trouwens naar de kapper, en toen was het gratis. Hoe tof.
Alleen wat korte plukken voor idd. Maar ik wist helemaal niet dat dat gratis zou zijn want ik laat altijd alles radicaal doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je radicale dingen gedaan of is het alleen bijgeknipt?
Gaan ze er een pruik van maken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen wat korte plukken voor idd. Maar ik wist helemaal niet dat dat gratis zou zijn want ik laat altijd alles radicaal doen. Mooie verrassing
.
Nee, nou is mijn haar niet overal even langquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan ze er een pruik van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |