mail krijg je niet, staat gewoon in je order lijst. je krijgt ze gewoon per postquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:21 schreef BobW het volgende:
Ik heb wel kaarten kunnen kopen net, maar nog geen mailtje binnen.
Doe ik strakjesquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:22 schreef CoExist het volgende:
Je was me net een stap voor Asskicker! Wil je deel 9 van dit topic nog ff in de OP plaatsen?
Inderdaad, reserveringen kunnen weer verlopen zijn straks.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:22 schreef blindgier het volgende:
Zou toch blijven refreshen hoor. Er is altijd kans dat je er op een later tijdstip ineens doorheen komt. Zijn altijd bestellingen die niet goed afgerond worden enzo. Laatst met d RHCP kwam ik er na bijna een uur toch ineens in en toch nog kaarten.
Ja maar ik wil terug naar bed!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:22 schreef blindgier het volgende:
Zou toch blijven refreshen hoor. Er is altijd kans dat je er op een later tijdstip ineens doorheen komt. Zijn altijd bestellingen die niet goed afgerond worden enzo. Laatst met d RHCP kwam ik er na bijna een uur toch ineens in en toch nog kaarten.
Dat is matig inderdaad.. zie je alsnog geen flikker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in vak Da, helemaal achteraan dus. En betaal toch de volle mep. Mwa.
Stond gewoon op de officiele site. Was vrij simpel te vinden allemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:25 schreef the85mc het volgende:
balen zeg, ik ben aangemeld voor de coldplay messenger maar ik heb nooit zo'n mailtje gehad met een code voor de presale..
Ow, nou ja als je alleen hoort dat de verkoop vandaag zou starten voel je je wel genaaid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:26 schreef blindgier het volgende:
[..]
Stond gewoon op de officiele site. Was vrij simpel te vinden allemaal.
Coldplay kan vragen wat ze willen het raakt toch wel uitverkocht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in vak Da, helemaal achteraan dus. En betaal toch de volle mep. Mwa.
Zo stond het inderdaad op Livenation. Maar op hun site stond alles goed uitgelegd met mooie linkjes en data over het waar en wanneer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow, nou ja als je alleen hoort dat de verkoop vandaag zou starten voel je je wel genaaid.
Tsja als ik dat net een dag eerder had geweten... Al ben ik toch meer fan van hun oude werk, ik vind het nog altijd mooi om ze live te zien.. Helaas dus dit keer. Blijf nog wel even een uurtje refreshen, misschien dat ik nog geluk heb..quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:29 schreef blindgier het volgende:
[..]
Zo stond het inderdaad op Livenation. Maar op hun site stond alles goed uitgelegd met mooie linkjes en data over het waar en wanneer.
Een dag ervoor dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee, want ze zijn een dag erna in antwerpen
En de eerste woekeraars staan alweer op Marktplaats... en de biedingen liegen er niet om! Mensen zullen 't ook nooit leren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:28 schreef alwaysonhold het volgende:
UITVERKOCHT: BRON livenation.nl
het is echt uitverkocht...de sukkels met 8 kaartenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
En de eerste woekeraars staan alweer op Marktplaats... en de biedingen liegen er niet om! Mensen zullen 't ook nooit leren.
Max 4 toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
het is echt uitverkocht...de sukkels met 8 kaarten
Dus het was eigenlijk al begonnen voor 9.00uur? of alleen voor fanclub leden ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow, nou ja als je alleen hoort dat de verkoop vandaag zou starten voel je je wel genaaid.
same here. heb tig keer m`n credit card gegevens ingevoerd en steeds een melding van overbelast...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef Gnoesje het volgende:
Niet normaal meer. Ik had netjes vlak na 9:00uur 3 kaarten in beeld, waren voor mij gereserveerd stond er in beeld. Ik hoefde alleen nog maar te betalen. Nou, dat is dus niet gelukt. Elke keer als ik netjes op de knop "verder" klikte kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden. Ik heb het een half uur geprobeerd, en toen waren mijn kaarten weg!
Dit is echt te absurd voor woorden. Kut Ticketmaster!
Ik wacht al zo lang om mijn vriendin te verrassen met een ticket naar Coldplay... en dan gebeurt dit.
Post hier dan nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zo'n vreselijke band met die verschrikkelijke Chris Martin met hun dramamuziek. Ze staan bij mij gelijk aan U2 en Marco Kotsato. maar smaken verschillen, blijkt maar weer.
Bedankt voor je geweldige inhoudelijke reactie! Flikker nu maar gauw op naar je emo metal muziek topic en ga je zelf ff lekker automutileren ofzo!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zo'n vreselijke band met die verschrikkelijke Chris Martin met hun dramamuziek. Ze staan bij mij gelijk aan U2 en Marco Kotsato. maar smaken verschillen, blijkt maar weer.
Hier precies hetzelfde..quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kom er nu doorheen pas.. kan ik niks bestellen
Daar wilden wij dus heen, volgens mij is dat goformusic.be nog een rottere site dan livenation zelfquote:
Ze verkopen het toch wel uit. Dus het zal ticketservice aan hun reet roesten op welke manier en of dat bij ons ergernis wekt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:50 schreef Timo20 het volgende:
wat een rot systeem is `t ook. Ligt het nou aan mij of zijn die zo dom? de servers zijn altijd overbelast bij dit soort grote concerten. Dat daar niets aan verandert snap ik echt niet...
Dat snap ik ook wel. Maar m`n punt is dat `t iedere keer overbelast is. Als iedereen daar last van heeft vraag ik me af wie `t dan wel lukt en hoe `t kan dat die kaarten zo snel weg zijn. Als `t overbelast is kan niemand er in komen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ze verkopen het toch wel uit. Dus het zal ticketservice aan hun reet roesten op welke manier en of dat bij ons ergernis wekt.
serieus? welk vak? voor hoeveel? (ik ben niet van plan 100,- voor een kaartje neer te tellen btw)quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga mijn kaarten denk ik verkopen, als ik mieren wil zien, dan ga ik naar mijn achtertuin, kost me niets.
serieus?? heb voor 2 kaartjes samen 150 euro overquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga mijn kaarten denk ik verkopen, als ik mieren wil zien, dan ga ik naar mijn achtertuin, kost me niets.er
Ik snap je punt ook hoor. Maar het is eigenlijk gewoon een kwestie van geluk hebben en zorgen dat je een goede internetverbinding hebt. Iedereen heeft dezelfde kans, maar de 1 heeft gewoon meer geluk en drukt op het juiste moment op refresh en komt er doorheen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar m`n punt is dat `t iedere keer overbelast is. Als iedereen daar last van heeft vraag ik me af wie `t dan wel lukt en hoe `t kan dat die kaarten zo snel weg zijn. Als `t overbelast is kan niemand er in komen?
30 euro? Ik heb voor veldkaarten toen het dubbele betaald., via officiele verkoop. Ook in de arena?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Coldplay kan nog wat leren van U2, twee maal naar de 360 tour geweest (in Amsterdam en Brussel) met kaarten van 30 euro en toen werkte het systeem feilloos.
Wij waren aan `t proberen voor `t Antwerpen concert. daar refreshte (??) het systeem iedere paar seconden automatisch tot dat je op een gegeven moment een melding kreeg dat `t systeem overbelast was en je weer alle gegevens opnieuw moest invullen en (denk ik) weer achteraan in de rij kwam...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:59 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ik snap je punt ook hoor. Maar het is eigenlijk gewoon een kwestie van geluk hebben en zorgen dat je een goede internetverbinding hebt. Iedereen heeft dezelfde kans, maar de 1 heeft gewoon meer geluk en drukt op het juiste moment op refresh en komt er doorheen.
Ja 30 euro, wij zaten aan de achterkant van de Claw.. maar dat boeide totaal niet want het zicht was gewoon super.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
30 euro? Ik heb voor veldkaarten toen het dubbele betaald., via officiele verkoop. Ook in de arena?
Ja ik het zelfde, echt gare handel. Het leek er ook ff op dat de site in antwerpen tenminste wel normaal deed, maar dat refreshen was ook gewoon kut met peren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wij waren aan `t proberen voor `t Antwerpen concert. daar refreshte (??) het systeem iedere paar seconden automatisch tot dat je op een gegeven moment een melding kreeg dat `t systeem overbelast was en je weer alle gegevens opnieuw moest invullen en (denk ik) weer achteraan in de rij kwam...
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
Deze echte fan had gister morgen om 09.03 al GA tickets! :-) Thnx to MYLOXYLOTOTIX!
Het was MYLOXYLOTIX, heb je nog mazzel gehad met het verkeerde wachtwoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
Deze echte fan had gister morgen om 09.03 al GA tickets! :-) Thnx to MYLOXYLOTOTIX!
Ja, ik zag die voorverkoop link en password pas toen het te laat was, gister rond 12 uur ofzo. Stom dat ik dat niet eerder had gezien, wist niet dat er een voorverkoop was en ook niet dat dat in mijn inbox mail stond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch moeten de echte fans niet klagen, gisteren kon ik gewoon mijn kaartjes heel makkelijk aanschaffen
Feck! Je hebt gelijk! Maar ik Fok! nu op m'n iPod, dus het keypad doet vervelend...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Het was MYLOXYLOTIX, heb je nog mazzel gehad met het verkeerde wachtwoord.
kan gebeuren, ik moest ook tig keer lezen voordat ik het woord überhaupt goed kon uitsprekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Feck! Je hebt gelijk! Maar ik Fok! nu op m'n iPod, dus het keypad doet vervelend...
Oh en btw...: Feck!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Feck! Je hebt gelijk! Maar ik Fok! nu op m'n iPod, dus het keypad doet vervelend...
couldn't agree with you morequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maakt me kwaad om te lezen dat zoveel mensen kaarten mislopen terwijl op marktplaats de ene oplichter na de andere verschijnt...
Ik heb 2 veldkaarten voor het concert in Keuen. Per kaart 82,- of beide voor 160,-.
Dit zijn geen woeker prijzen, maar de prijs die ik er ook voor heb betaalt.
PM als je interesse hebt.
En dan krijgt iedereen gewoon op een eerlijke manier een kaartje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk zouden ze concertkaartjes op paspoortnummer moeten verkopen. Staat er een ander paspoortnummer op het ticket, dan mag je niet naar binnen. Dan ben je in 1 keer van die k*thandelaren op MP af.
Kun je niet, dan verkoop je ze terug aan de officiele verkoopkanalen. Dus geen extra risico's wel betaalbare kaartjes voor de fans.
Het is niet zo moeilijk om handelaren buiten spel te zetten, de wil moet er alleen zijn.
ik zag dat jij opzoek was naar kaarten. Keulen geen optie voor je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk zouden ze concertkaartjes op paspoortnummer moeten verkopen. Staat er een ander paspoortnummer op het ticket, dan mag je niet naar binnen. Dan ben je in 1 keer van die k*thandelaren op MP af.
Kun je niet, dan verkoop je ze terug aan de officiele verkoopkanalen. Dus geen extra risico's wel betaalbare kaartjes voor de fans.
Het is niet zo moeilijk om handelaren buiten spel te zetten, de wil moet er alleen zijn.
TELL ME!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh en btw...: Feck!Doet me aan een supergrappige serie van vroeger denken
Father Tedquote:
klopt! Ben het met je eens wat U2 en Marco Borsato betreft. Maar coldplay vind ik geweldig! Ook al heb ik geen kaartjes voor hun concert omdat ik niemand kon vinden die mee wou (te duur). Nou ja, heb ze op Pinkpop ook mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Oke, doei!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
U2 is ook gewoon een geniale band *muziek opzet van hun*quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
klopt! Ben het met je eens wat U2 en Marco Borsato betreft. Maar coldplay vind ik geweldig! Ook al heb ik geen kaartjes voor hun concert omdat ik niemand kon vinden die mee wou (te duur). Nou ja, heb ze op Pinkpop ook mogen aanschouwen
je hebt dm neo mullen. wanneer is het in keulen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik zag dat jij opzoek was naar kaarten. Keulen geen optie voor je?
je hebt reactiequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je hebt dm neo mullen. wanneer is het in keulen?
En anders kan je ze altijd verkopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:33 schreef cygnusx het volgende:
Je kunt je inschrijven voor de wachtlijst in antwerpen. Heb ik net gedaan, hopen dat ze je niet nu ook verplichten tot aankoop, maar dat zal wel niet kunnen lijkt me.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je hebt dm neo mullen. wanneer is het in keulen?
Koop gaat niet door.quote:
Die wil is er in toenemende mate. Kijk maar hoe Mojo bijvoorbeeld ingrijpt bij festivals als Lowlands. Kaarten via secundaire verkoopkanalen worden ongeldig gemaakt. Wie daar koopt, betaalt niet alleen veel te veel, maar loopt ook nog het risico dat zijn kaarten ongeldig worden verklaard. Wellicht kun je dan je centjes nog terugkrijgen, maar het concert loop je mis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef the85mc het volgende:
Kun je niet, dan verkoop je ze terug aan de officiele verkoopkanalen. Dus geen extra risico's wel betaalbare kaartjes voor de fans. Het is niet zo moeilijk om handelaren buiten spel te zetten, de wil moet er alleen zijn.
Ik heb zelf een systeem bedacht om dit tegen te gaan, maar heb geen tijd om dit te bouwen. Het is erg afhankelijk van de medewerking van de ticketbureau's.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef the85mc het volgende:
Het is inderdaad een bijzonder dubieuze gang van zaken. Ik vraag me af of het in andere landen ook zo gaat en of je dit probleem in Nederland óf langs Europese wegen moet aanpakken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:45 schreef AppChef het volgende:
Check dit trouwens: Ticketmaster maffia praktijken : http://mobiel.nujij.nl/al(...)ocht!.13828077.lynkx
je had waarschijnlijk toch geen kans gemaakt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, mijn vriend teleurgesteld, hij was op zeilkamp. Prettig, zulke vroege tijden, dan ben ik al op school. Potverdomme.
Wat was dat een geniale plek jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gvd, geen tickets weten te bemachtigen.
Sowieso, waarom in Ahoy
In 2009 waren ze in het Goffertpark, dat is echt gewoon duizend keer beter.
Omdat het Goffertpark een beetje koud is in december, maar Goffertpark was inderdaad geweldig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gvd, geen tickets weten te bemachtigen.
Sowieso, waarom in Ahoy
In 2009 waren ze in het Goffertpark, dat is echt gewoon duizend keer beter.
Daar merk je niks van hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Arena is wel echt HUUUUUGE, Hoe vet zou dat zijn om dan op het veld te staan en om je heen 1000en fans te zienlijkt me wel een fucking vette ervaring.
Dat is het nadeel van de Arena inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
En door de echo heb je in de Arena dubbel plezier voor je geld
Nouja, je ziet natuurlijk wel die supervolle tribunes, en dat is wel gaafquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daar merk je niks van hoorStond een paar maanden geleden in Hyde Park tussen 60.000 man maar het had net zo goed Parkpop kunnen zijn, totaal geen besef van die mensenmassa
Zelf vind ik hoe kleiner hoe beter, Goffertpark heb ik geen hol kunnen zien (behalve dan het veldpodium) terwijl ik toch redelijk op tijd was..
Heb White Lies prima kunnen zien dus ik dacht dat we een goede plek hadden. Daarna begon het echt vol te stromen, had idd eerder naar voren moeten wurmen.. gebeurt me nu ook niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar je hebt niet ver vooraan kunnen komen in het Goffertpark?
Ik was er pas tussen 17 en 18u en ze speelden zelf pas om 21u. Na eerst een paar uur te hebben gezeten en we langzaam naar voor gelopen en tijdens de White Lies steeds verder naar voor kunnen komen tot in het voorvak. Gewoon beetje wurmen joh
Mja die kans is altijd groot dat er zo'n bonnen of muntjessysteem is. Ik neem altijd liever mijn eigen eten en drinken meequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:26 schreef BobW het volgende:
Goffertpark was twee jaar terug echt geweldig inderdaad. Aan het podium vast, had je twee van die paden (weet niet hoe ik het moet noemen), waar Chris dan af en toe naar toe liep en waar ze ook Talk speelde met z'n allen. Op die hoogte stond ik ongeveer, dus lekker vooraan, maar we waren er toen al vroeg. Wel jammer dat het daar een bonnensysteem was en dat eten/drinken veel te duur was, mja. Mooie dag was dat.
Dit wordt ook geweldig.
Als je eten meeneemt dan mag je die netjes achterlaten bij het binnenkomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mja die kans is altijd groot dat er zo'n bonnen of muntjessysteem is. Ik neem altijd liever mijn eigen eten en drinken meeSowieso drink ik nooit teveel bij concerten. Wil niet het risico lopen dat ik ineenkeer halverwege het concert nodig naar de wc moet
Nog nooit meegemaakt tot nu toequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je eten meeneemt dan mag je die netjes achterlaten bij het binnenkomenDus zorg dat je alles op hebt gegeten en gedronken voordat je bij Ahoy bent.
Que?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt tot nu toeen ik ben al bij heel wat concerten geweest. Ja ach, eens moet de eerste keer zijn
Jep, is gewoon echt waarquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Que?
Vreemd, want bij elk concert en festival waar ik heenging mocht je geen eten of drinken meenemen. Dat zou ten koste gaan van de winst van de catering.
Idd, het is maar net hoe en waar je het verstoptquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Je mag wel van die kartonnen pakjes drinken meenemen (staat heel rock & rollmaar toch heel handig). Paar broodjes of sultana oid krijg ik ook altijd moeiteloos mee naar binnen.
Oh dat zien ze gewoon zitten hoor, mag volgens mij gewoon.. al zijn ze er bij de Ahoy misschien strenger op (kom daar niet zo vaak)quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Idd, het is maar net hoe en waar je het verstopt
oeh echtquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef CoExist het volgende:
Zo, mijn Coldplay tickets lagen zojuist op de deurmat!
Gaaf hoor! Dacht trouwens dat jij zo'n " FIX YOU" fan was?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eventjes een ode aan mijn all-time favourite song
Deze plaat lag al een paar jaar op mijn kamer te verstoffen, en nu ik op mezelf woon in mijn studentenhok heb ik hem toch eens opgehangen
The Scientist 7" limited edition
[ afbeelding ]
[afbeelding]
Ik vind Fix you een hele mooie plaat, maar The Scientist vind ik sowieso mooier op de een of andere manier. Misschien omdat ik dat nummer leerde kennen op het tijdstip waarop het me zoveel aansprak (liefdesverdriet, je kent het riedeltje wel).quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Gaaf hoor! Dacht trouwens dat jij zo'n " FIX YOU" fan was?
Dat is inderdaad behoorlijk dom.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:49 schreef CoExist het volgende:
De eerste sukkel die foto's van zijn hardcopy tickets zonder de serienummers onherkenbaar maakt staat al op Marktplaats... Bieden vanaf E250,- voor 2 tickets! Wat zijn sommige mensen toch dom!
Mja, erg schandalig! Je zou die stakkers bijna gaan stalken met mails en belachelijke biedingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/486780009
350 euro voor 2 zitplaatsen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eventjes een ode aan mijn all-time favourite song
Deze plaat lag al een paar jaar op mijn kamer te verstoffen, en nu ik op mezelf woon in mijn studentenhok heb ik hem toch eens opgehangen
The Scientist 7" limited edition
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook met de Peppers, na een minuut had ik al kaartjes, zeer goede kaartjes zelfs.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk toch geen kans gemaakt.
Mijn kaartjes voor Keulen zijn volgens m'n broertje ook nog niet gearriveerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:57 schreef DjinN het volgende:
Moet ik me druk maken als mijn kaartjes nog niet binnen zijn ?Heb ze donderdag besteld
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:57 schreef DjinN het volgende:
Moet ik me druk maken als mijn kaartjes nog niet binnen zijn ?Heb ze donderdag besteld
Sarcasme smileys zijn niet nodig hoor. Wilde alleen zeker weten dat ik alles goed had gedaan aangezien ik nog nooit via deze weg concertkaartjes heb besteld.quote:
Daar is mijn hoop ook op gevestigdquote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Apotheose het volgende:
ik ga de kaarten wel ff winnen bij 3fm. komt goed.
Dan is die vast al gelekt! Gebeurd tegenwoordig altijd helaas...quote:Op donderdag 29 september 2011 14:11 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bol.com heeft ook al leverdatum 21 oktober staan, das dus het weekend voor de release. 22 oktober ga ik op vakantie en wil ik het album dus graag meenemen. Iemand idee of bol hem die vrijdag gaat leveren, of zou ik die vrijdag een mediamarkt opzoeken??
Gelekt sowieso, hij komt 19 oktober in Japan uit, dus 19 oktober staan de tracks sowieso online (als het niet eerder is). Dus qua mp3's op vakantie komt dat wel goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:28 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dan is die vast al gelekt! Gebeurd tegenwoordig altijd helaas...
Free Record Shop voor 16,99 dacht ik gezien te hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:31 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Gelekt sowieso, hij komt 19 oktober in Japan uit, dus 19 oktober staan de tracks sowieso online (als het niet eerder is). Dus qua mp3's op vakantie komt dat wel goed.
Maar ik wil ook de officiele versie hebben, boekje enzo
Heeft iemand hem trouwens in een Nederlandse winkel al een mooie aanbieding/mooi prijsje gezien? De prijs van coldplay.com zelf is zeer netjes, echter met verzendkosten erbij blijtft het een beetje normaal. Inclusief verzendkosten kost ie op coldplay.com 14,04. Tot nu toe de goedkoopste die ik gezien heb, zelfs mediamarkt vraagt 17,99.
Die nieuwe nummers heb ik best vaak geluisterd afgelopen zomer, stiekem baal ik daar wel een beetje van aangezien er nu maar een paar echt nieuw zijn voor mij. Gelukkig is de studio versie toch altijd wel wat anders dan de live versie dus ik ben benieuwd. Tot en met de release van het album probeer ik ze ook niet meer te luisterenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:47 schreef CoExist het volgende:
Ik heb nu toch enkele live versies van de nieuwe nummers beluisterd en ben toch erg nieuwsgierig naar de studio album versies van die nummers!
Probeer ik ook te doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Die nieuwe nummers heb ik best vaak geluisterd afgelopen zomer, stiekem baal ik daar wel een beetje van aangezien er nu maar een paar echt nieuw zijn voor mij. Gelukkig is de studio versie toch altijd wel wat anders dan de live versie dus ik ben benieuwd. Tot en met de release van het album probeer ik ze ook niet meer te luisteren
ja dat was vannacht toch live te zien?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:37 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wat een geweldig concert heeft Coldplay op Rock in Rio gegeven zeg. De sfeer zat er echt heerlijk in. Het belooft wat te worden 17 december
Hij staat al in het geheel op youtube, echter wel met out of sync vocals. geheel zal wel snel goed op Youtube te zien zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat was vannacht toch live te zien?Ik was bekaf en had geen zin om nog tot een uur of 3 te wachten... Anders had ik zeer zeker ook ff gekeken.
Superquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Hij staat al in het geheel op youtube, echter wel met out of sync vocals. geheel zal wel snel goed op Youtube te zien zijn.
Ook super geniaal dat Chris tijdens Yellow door al zijn energie naar achter viel. maar dan gewoon een koprol maakt en de microfoonstandaard naar beneden trekt en lekker verder zingt. Wat is het toch een heerlijke vent.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)webcast-van-Coldplayquote:Anton Corbijn regisseert webcast van Coldplay
De Nederlandse fotograaf Anton Corbijn gaat de live webcast van Coldplay op Youtube regisseren.
Het is bijna zo ver, nog deze maand verschijnt Coldplays nieuwe studioalbum Mylo Xyloto. De heren vieren de launch onder andere op 26 oktober met een optreden in Madrid, dat van begin tot einde via een livewebcast op Youtube te volgen zal zijn.
Anton Corbijn regisseert
Niet alleen zal de webcast bijzonder klinken, het zal er ook bijzonder uitzien. De regie van die uitzending is namelijk is handen van niemand minder dan de Nederlandse fotograaf en regisseur Anton Corbijn. Hij zette in zijn indrukwekkende carrière bijna alle grote namen op de gevoelige plaat en maakte twee speelfilms, Control en The American.
Chris Martin over zijn held Corbijn
De mannen van Coldplay zijn heel blij dat hun held Corbijn de regie doet Frontman Chris Martin. "Anton Corbijn is al geruime tijd een grote held van ons, dus we zijn door het dolle heen om dit concert door zijn fotografisch oog aan de wereld te laten zien. We kunnen niet wachten om deze gebeurtenis met hem te delen en met onze fans over heel de wereld. Het gaat bijzonder worden."
De webcast
Het Coldplay concert wordt woensdag 26 oktober om 22:00u (Nederlandse tijd) live uitgezonden via www.youtube.com/coldplayVEVO. Fans kunnen de gehele show daar na afloop ook nog voor een periode van 48 uur online terugkijken.
Als fotograaf?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bevestiging binnen, ik ben d'r bij
Jup.quote:
Kijk 'm gaan!! Komt er een special over zoals vaker gebeurt bij evenementen waar fok-fotografen bijzijn?quote:
Niet van mij iig, maar wil omdat jullie het zijn wel een plaatje posten hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kijk 'm gaan!! Komt er een special over zoals vaker gebeurt bij evenementen waar fok-fotografen bijzijn?
quote:Hello people of the Netherlands. Coldplay's new album, Mylo Xyloto, is released in your country on 21 October. You can pre-order it from http://itunes.apple.com/nl/preorder/mylo-xyloto/id462409083 now, and you'll get Paradise today. (Did you know, the colour orange features on the cover of four out of five Coldplay albums? Judging by your amazing football fans, we thought you might like that...)
Noo, ik ben bang dat als ik hem laat bezorgen op de dag zelf, hij vertraging zal oplopen met de post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Apotheose het volgende:
ik vind zulke kleine dingetjes ook tof!![]()
Heeft iemand dat album trouwens al besteld?
Zijn ze dan ook in FRS en Media Markt te koop, of is dat alleen via een weborder?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Op de site van Coldplay zelf valt de prijs voor de gewone cd inderdaad goed mee. Echter ben ik bang dat de levering wat langer zal duren, dus ik ga hem denk ik toch gewoon voor iets duurder bij de mediamarkt halen.
Want de CD op de officiele site komt pas op 24 oktober, terwijl het album de 21e al uitkomt hier.
Ik vermoed dat ze daar die vrijdag ook wel in de schappen liggen. Bol.com verkoopt hem ook vanaf 21 oktober...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook in FRS en Media Markt te koop, of is dat alleen via een weborder?
vet! *kijken gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond Coldplay Special om 23:25 op Canvastot 00:25.
Helaas niet nee.. Dat wordt dus opnemen als je het niet kunt zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Apotheose het volgende:
Doet Canvas niet aan uitzending gemist?
Nice, dat is tenminste een interview. Niet die 2 vragen van RTLquote:
sorry dat ik m posttequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nice, dat is tenminste een interview. Niet die 2 vragen van RTL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ik weet niet hoe meer obvious ik het in mijn post kan makenquote:
Vind je? Ik heb veel nummers live gehoord en ben nu net begonnen met het album, maar dit is veel meer geproduceerd, dat vind ik wel een beetje jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig is het nieuwe album beter te beluisteren dan hun live-performance op Pinkpop en Glastonbury..
Als ik eerlijk moet zeggen, dit album is wel meer van hetzelfde van wat ze eerder geproduceerd hebben. Klinkt prima, zitten nog steeds een aantal baggernummers tussen. Maar geen slecht album. Hun laatste Live-performance vond ik echt werkelijk waar 2x bagger. Alsof ze lekker op routine spelen waren met hun nieuw album en totaal geen impact op publiek. Ontzettende deceptie was datquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb veel nummers live gehoord en ben nu net begonnen met het album, maar dit is veel meer geproduceerd, dat vind ik wel een beetje jammer.
Ik heb ook 2 seconden getwijfeld, maar nu ben ik het aan het luisterenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik wilde wachten tot vrijdag, totdat hetalbum in mijn handen had. Maar helaas dat gaat hem niet worden. Toch maarl luisteren
hmz... jammer. Ik hou idd ook wel meer van het echte werk zonder filters erover heen ofzo. Paradise vind ik wel een lekker nummer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:22 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hmmm, toch wel wat tegengevallen. De laatste 3(4) tracks zijn toch wel goed. Maar ben het met herman eens, er word niet echt een sfeer neergezet. Iets wat ze met bijvoorbeeld viva juist heel goed lukte (om parachutes even niet te noemen, even ter vergelijking met recenter werk), ondanks dat dat ook best verschillende nummers zijn.
Mijn grootste negativiteit zijn de synths en de overproductie. Wanneer spelen ze gewoon weer eens piano,gitaar,bas,drums?? Gewoon puur en oprecht zoals the scientist of trouble. Alleen de laatste 2 tracks komen daarbij in de buurt.
Echter zijn hiernaast tracks als Hurtls like heaven en Charlie Brown ook gewoon heerlijke tracks. Denk dat het geheel nu voor mij op een 7 komt. En dat de plaat samen met X&Y op de laatste plaats komt.
M'n oren doen pijn bij dat intro man, tering, wat een schijtnummer is datquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Jivis het volgende:
Stiekem vind ik dat duetje met Rihanna best cool eigenlijk.
ik kan er nog steeds niet bij dat ze Moving to Mars er niet op hebben gepleurdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:30 schreef Jaytonism het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat ze Major Minus zo verkracht hebben. Live versie is 100 maal mooier.
Psst..meisje...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik kan er nog steeds niet bij dat ze Moving to Mars er niet op hebben gepleurdNu moet ik t doen met een youtube versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst..meisje...ja maar ik heb die single niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien koop ik die dan nog wel es
Puur om Moving to Mars.
just give a second thought
what if we don't get caught...
???quote:
eh popup box?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef RonB79 het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik de pop-up box of hoe het ding ook heet, heb besteldHet album luistert zich weer lekker weg.
X&Y blijft nog altijd het beste vind ik, de sfeer op dat album is zoooo goed
Ik zou hem snel bestellen als ik jou wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh popup box?Andere uitvoering van het album ofzo? Ander hoesje?
ow ja zag het idd. Das wel laat... En prijs is idd ook hoog... Dat staat me ook nog wel tegen. Ik zie wel. Slaap er nog ff een nachtje (of 2, 3) overquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef RvS-Coldplay het volgende:
12 december, zie http://www.coldplay.com/
Hij leek mij ook wel nice, maar die prijs is me echt veel te hoog.
En dat kwam je ons even melden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
*Moet niet lachen en ieders muzieksmaak respecteren!*quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige cd zeg. Je moet altijd maar afwachten wat ervan terechtkomt als de verwachtingen ZO hooggespannen zijn, maar het is wat mij betreft de plaat van het jaar.
Princess Of China en Don't Let It Break Your Heart zijn mijn favoriete tracks
Doe dat dan ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
*Moet niet lachen en ieders muzieksmaak respecteren!*
Ten eerste waren de verwachtingen helemaal niet hooggespannen
Princess of China de beste track? Je vind de Synth in het begin mooi?
Laat ik me niet tot hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
*Moet niet lachen en ieders muzieksmaak respecteren!*
Ten eerste waren de verwachtingen helemaal niet hooggespannen
Princess of China de beste track? Je vind de Synth in het begin mooi?![]()
Dat vraag ik me nu echt af. De groep fans van de 'oude stempel' (zoals ikzelf overigens) die vooral de eerste twee albums waarderen, waren denk ik grotendeels al afgehaakt na wat al uitgelekt en bekend was. Zo ook ikzelf. Ik heb voor eeuwig Parachutes en AROBTTH in m'n kast staan en luister er met ongelooflijk veel plezier naar, maar mijn interesse in coldplay werd al minder na het erg goede (maar niet meer geniale) Viva la Vida, en na Christmas Lights was het wel over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vriend en vijand keek reikhalzend naar het album uit.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
En dat kwam je ons even melden ?
Wat is er mis met mijn grammatica?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hun 4 voorgaande albums hebben ze de lat hoog gelegd. Dan komen ze ineens met dit baggeralbum waar men moet zoeken naar de guitarriffs.
Paradise is het enige nummer wat er nog positief uitspringt, maar als je dan luistert naar de lyrics van dat liedje, lijkt het alsof een of andere puber de tekst heeft geschreven in een avondje als opdracht voor schoolOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
En toch blijft het jammer dat Moving To Mars niet erop staat.
Niet bijzonder? Dat is juist wat ik er zo mooi aan vind. Als je het ergens mee moet vergelijken dan is het misschien een beetje radiohead-light, maar verder is het echt een vrij unieke sound, zeker voor die tijd. Nu loopt coldplay achter de top-40 aan en klinkt het misschien in veel oren wel goed, maar in ieder geval niet bijzonder..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef RonB79 het volgende:
De eerste twee albums van hun vind ik helaas maar meh. Iets te rustig en niet echt bijzonder.
En toch ben je in dit topic aanwezig om over het album te discussiëren.... Het is kennelijk toch niet ongemerkt aan je voorbij gegaan. Wat precies mijn punt bewijst: dit album is één van de belangrijkste muzikale releases van 2011. Coldplay is momenteel een erg grote band, dus wanneer zo'n band met nieuw werk komt, is dat een BIG release.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:21 schreef thettes het volgende:
Dat vraag ik me nu echt af. De groep fans van de 'oude stempel' (zoals ikzelf overigens) die vooral de eerste twee albums waarderen, waren denk ik grotendeels al afgehaakt na wat al uitgelekt en bekend was. Zo ook ikzelf. Ik heb voor eeuwig Parachutes en AROBTTH in m'n kast staan en luister er met ongelooflijk veel plezier naar, maar mijn interesse in coldplay werd al minder na het erg goede (maar niet meer geniale) Viva la Vida, en na Christmas Lights was het wel over.
Ik zou mezelf geen vijand van coldplay noemen, ze hebben namelijk een ongelooflijke berg krediet bij me opgebouwd met hun eerste cd's en concerten, maar ik keek absoluut niet uit naar dit album.
twitter:coldplay twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 12:18:26Paradise video. Coming in the next 72 hours... PH http://t.co/A1FCD2dO reageer retweet
Lol whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Apotheose het volgende:
twitter:coldplay twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 12:18:26Paradise video. Coming in the next 72 hours... PH http://t.co/A1FCD2dO reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat belooft wat
Ja, een album kan natuurlijk ook alleen maar goed zijn als het stikt van de gitaarriffs.... - Het blijft me toch opvallen hoe krampachtig bepaalde mensen reageren wanneer bands als The Killers, Keane of Coldplay wat meer synth-geluiden toepassen in hun muziek. Een gitaar is niet meer of minder dan een instrument...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Met hun 4 voorgaande albums hebben ze de lat hoog gelegd. Dan komen ze ineens met dit baggeralbum waar men moet zoeken naar de guitarriffs.
Ik beschouw mezelf dan maar als fan van het eerste uur. Ik heb alle albums en zal de nieuwe ook zeker halen. Coldplay is al jaren één van mijn favoriete bands.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef RonB79 het volgende:
Maar het omgekeerde heb ik ook met andere bands; begin periode is beter dan de latere periode (bv Queen, Police, Muse, Kasabian en zo)... dus ik begrijp de Coldplay fans vh eerste uur hier wel hoor![]()
Ik kan me alleen wel herinneren dat Coldplay het had over dit album en sprak over iets als 'nu eens echt los gaan met gitaren' of zelfs een beetje metal. Maar goed, voor de rest heb ik niks tegens synths, al wordt het bij de ene beter gedaan (Editors) dan bij de andere (Killers).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, een album kan natuurlijk ook alleen maar goed zijn als het stikt van de gitaarriffs.... - Het blijft me toch opvallen hoe krampachtig bepaalde mensen reageren wanneer bands als The Killers, Keane of Coldplay wat meer synth-geluiden toepassen in hun muziek. Een gitaar is niet meer of minder dan een instrument...
Lig je daar wakker van? Een band als Coldplay trekt gewoon veel aandacht en er zijn dus ook genoeg mensen die er een hekel aan hebben en dat graag even laten doorschemeren. Wanneer je bevooroordeeld luistert naar een album van een band die je niet goed vindt (of: waarvan je hebt besloten dat je ze niet goed vindt), is het een koud kunstje om zo'n album de grond in te trappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:17 schreef Apotheose het volgende:
jammer eigenlijk dat er zoveel negatieve reacties zijn...
eensch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef Twest1 het volgende:
Je moet ook niet te snel een mening vormen, eerst eens rustig een paar keer het album luisteren.
Fans van parachutes, het zou ook niet leuk zijn als cp alleen maar dat soort albums neerzet. Ik denk trouwens dat Chris zelf ook een grote invloed op de meer uptempo stijl ik weet van een paar jaar geleden in een interview zei ie dat ie naast de band zelf, ook wat meer krachtigere (weet niet meer precies welk woord ie gebruikte) wilde maken. Ook daaruit vloeide volgens mij z'n numemr met kanye west.
Het valt me trouwens wel op dat ook een andere doelgroep cp waardeerd/leuk vindt. En daarom valt Miss de oude kern weg?
Belangrijk zeker, het is een van de grootste bands van het moment. En zoals ik al zei, het oude werk hoort echt tot mijn favoriete muziek. Omdat MX toch wel duidelijk anders is dan dat, zullen ze inderdaad veel fans 'vervreemden'. Dat is voor mij reden tot teleurstelling en dat probeer ik zonder zeikerig te doen over te brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En toch ben je in dit topic aanwezig om over het album te discussiëren.... Het is kennelijk toch niet ongemerkt aan je voorbij gegaan. Wat precies mijn punt bewijst: dit album is één van de belangrijkste muzikale releases van 2011. Coldplay is momenteel een erg grote band, dus wanneer zo'n band met nieuw werk komt, is dat een BIG release.
Bij dit nummer verwacht je een dromerige videoclip en niet 4 mannen in olifantenpakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
Dat belooft wat
vast omdat het 'te commercieel' is. Omdat 'iedereen' het al leuk vindt. En omdat men zo graag 'uniek' wil zijn, vinden zij coldplay niet leuk genoeg omdat ze niet met de meute willen meelopen. Net zoals 'iedereen' Justin Bieber vreselijk vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef RonB79 het volgende:
Het valt mij op dat, ookal is CP zo populair, vrijwel iedereen die ik ken CP de grond in trapt
Ze vinden het allemaal niks en kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik CP goed vind
Dit is zo in mn vriendenkring, op het werk en binnen de familie. Of ze geven niet toe dat ze het toch wel wat vinden of ik heb de pech dat ik net in zo'n omgeving zit waar niemand CP leuk vindt, terwijl er verder miljoenen mensen zijn die het wel leuk vinden
Nee, want dat is me toch een topmuzikant! Prachtige muziek!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Net zoals 'iedereen' Justin Bieber vreselijk vindt.
Hijs nog goed te luisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef silentwaves_ het volgende:
Paradise (Fedde le Grand Remix) =>
quote:Voorman Chris Martin van Coldplay denkt dat Mylo Xyloto wel eens het laatste album van de Britse succesband zou kunnen zijn. 'Het is het destillaat van drie jaar werk, en ik kan me niet voorstellen waar een nieuw album vandaan zou moeten komen.
Martin werd dit weekend uitgebreid geïnterviewd door de Mail on Sunday. Over zijn vrouw, actrice Gwyneth Paltrow, over het succes en over het nieuwe album dus. 'We moeten het nu opnemen tegen Adele en Justin Bieber, die zijn een stuk jonger. We moeten net zo veel energie hebben om moeite te doen voor ons werk als zij doen. Als het voorbij is, is het voorbij, ik kan daar mee leven', zegt Martin. 'Het belangrijkst is dat we altijd moeten doen alsof het huidige album het laatste is, meer moeten we niet verwachten van onszelf.'
Mylo Xyloto verschijnt eind deze maand. Dat het nieuwe album een succes wordt, lijkt bijna onvermijdelijk. De Britse krant zette wat cijfers op een rijtje: Alle albums van Coldplay haalden het tot de nummer één-positie in de Britse albumhitlijsten. In 2005 werden van X&Y alleen al 8,3 miljoen exemplaren wereldwijd verkocht en voerde de albumlijsten aan in 19 landen. Geschat gecombineerd vermogen van Coldplay: Ruim 145 miljoen euro (waarvan 10 procent wordt gedoneerd aan goede doelen). Mocht de band echt stoppen met nieuwe muziek maken na Mylo Xyloto: over succes hoeft Coldplay niet te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |