Dat is waar, het is alleen een beetje lastig om door de bomen het bos te zien met zoveel aanbod.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
Ik ben wel te spreken over tascam, zoveel kan ik wel zeggen. Heb er ook een aantal verschillende gehad/geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]
Die zijn beide van Focusrite, is daar nog een essentieel verschil tussen? Hoef dan niet de 18in versie, 2 is misschien wel genoeg.
En wat denken jullie van de Tascam 144, is dat nog een optie of is de Focusrite echt beter?
Ah je was er al mee bekend. Ik versta ongeveer 30 % van wat ze aan het zingen isquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Niet nodig hoor
En sinds dat mokkel zangeres is geworden van Bricquebec is het totaal verkloot. Doe mij Jaap Louwes maar weer.
Lit Us Mar Rinne
Ik Doch It Moarn Wol
Nice!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef savale het volgende:
[..]
Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.
Ik heb een tascam gehad. Hoop ellende met drivers + preamps vond ik niet zo mooi open/helder klinken. Ik krijg de focusrite morgen pas, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord over de kwaliteit. Ik laat het wel even weten als ik hem heb. Ik heb trouwens ook nog een alesis io gehad. De geluidskwaliteit was top, alleen mijn laptop en firewire kreeg ik niet lekker stabiel, dus daarom terug op usb...
Ooh er is ook een 2 kanaals versie van IO die op usb werkt... Als daar dezelfde preamps als die van zijn grote broertje in zitten dan zit je goed
http://www.alesis.com/io2
Trouwens tegenwoordig is "slecht" geluid van een interface ook maar relatief hoor : Dit is met een crappy maya 44usb gedaan (slechts een 48khz 18 bit adc en belabberde signal to noise)
Dean ?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Dean. weet jij veel van tremolo's ?
Ik wil er eentje die goed afstelbaar is en stabiel blijft.
Die er nu inzit is wel stabiel maar een hel om te intoneren.
En elke keer naar de winkel brengen is duur
Heb er zelf de lead versie van. Het is wel prettig en het werkt ook wel. Alleen mijn versie gaat niet zonder distortion. Opzich niet zo erg. Maar je moet wel even testen of hij wel lekker klinkt zoals jij vind dat hij moet klinken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingetjes? http://www.nederlandmuzie(...)%20amPlug%20-%20AC30
Lijkt me ideaal om 's avonds e.e.a. te proberen zonder je versterker mee te sjouwen de tuin in ofzo
Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.quote:
Ibanez Licensed is vrij goed hoor. Alleen inderdaad Intoneren is een hel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.
Intoneren van die dingen is een hel ja. Daarentegen hoef je hem maar 1 keer af te laten stellen en voortaan gewoon dezelfde snaren gebruiken dan zit je goed.
Voor mij geen zwevende brug meer in ieder geval
Misschien wisselende stemmingen en of snaardikte/spanningquote:
Hmmm, misschien ga ik er wel even kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:34 schreef Scary_Hairy het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen naar de gitaarbeurs in Veenendaal gaan ? Ik wel en het liefst zo vroeg mogelijk (heb in de namiddag weer andere plannen).
Ja, klopt, da's net als dat wanneer je alle splinters van Jezus' kruis die overal vereerd worden bij elkaar plakt, je een paar honderd kruisen krijgtquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was in '91 volgens mij. Diezelfde week speelden ze ook in Vera.
En als het met paradiso net zo gegaan is als bij vera, dan waren er 15.000 mensen bij dat optreden. En zijn een man of 3000 die beweren bij het optreden in vera geweest te zijn terwijl daar toen zo'n 200 man in konden...
Ze hebben toch ook opnames van paradiso voor hun live compilatie gebruikt?
Ik zit nu een stukje van Reading te kijken en vraag me af waarom ik Nirvana eigenlijk heel lang genegeerd heb. Het is toch wel erg goed wat ze doen.
Het is een lawaaiig effect, dus ook beter te gebruiken in hardere muziek. Het wordt snel misbruikt, bijv om te compenseren voor het gebrek aan fatsoenlijk melodisch te kunnen, maar als je het goed toepast kun je er best waardevolle effecten mee maken....in Metalquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarvoor gebruik je dat ding eigenlijk? Zo zo weinig mensen zo'n ding nuttig gebruiken. Meer van.
Hey kijk wat mijn brug kan WWIEEWWHAAAHIWWEHIUUUUUUUU
Ik vind het vooral in band verband heel lastig toepasbaar. (Met wat solo dingetjes hier en daar dan wel)
Ik luisterde in die tijd vooral naar bands als Sonic Youth en Pixies. Nirvana was voordat Nevermind uit kwam niet meer dan 'een aardig bandje'quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's net als dat wanneer je alle splinters van Jezus' kruis die overal vereerd worden bij elkaar plakt, je een paar honderd kruisen krijgt
Ik snap wel dat je het hebt genegeerd, als er zo met muziek wordt gedweept, heb ik ook al snel de neiging om expres de andere kant uit te kijken. Heb ik ook een tijdje met Radiohead gehad. Maar op een dag komt het moment dat je het toch gaat checken, zonder die 'last' van die reputatie, en dan is het gewoon heel vet. Ik heb zelfs net Nevermind nog even geluisterd
Nu de nieuwe dEUS, ook fijn.
Hij's duurderquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welke verschillen merk je met je EC-1000?
wat heb je nu gekocht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Spem:
[TR/TK] Peavey Classic 30 buizenversterker
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ik zou hem graag kopen maar ik kan er helaas zo ontzettend weinig mee...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon die EC 1000Geniaal gitaartje
Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik
Dat soort games wordt steeds interessanter. De laatste rockband was ook al een behoorlijke sprong vooruit. Alleen de gitaar die daarbij zit is nogal crappy.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik
Stone Temple Pilots zit er weer bij. Dan vind ik het al snel prima.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan![]()
Dit is zonder buzzzz, zit er practisch bovenop
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan![]()
[ afbeelding ]
zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat. Plus, je krijgt meer tone als je actie wat hoger is. Al heb je dat met die EMG's niet echt nodig, die pompen het signaal sowieso wel lekker opquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaar
damn, dat is laag (ik geil op lage actie hehe)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is het dan makkelijk dat ik 2 elementen + kapjes jouw kant op stuur dat jij ze dan weer terug kan sturen ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet ook nog een paar doen
Kan het wel combineren
Ik heb nog niks gekocht, maar ik wil geld hebben om zelf iets te bouwen of om een cabinet+top los te kopen want we hebben gesprekken gehad met de band en zijn er gewoon over uit dat we zoveel mogelijk een eigen sound willen maken en sowieso is het veel leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat heb je nu gekocht?
Wat dribbel zegt, en: waarschijnlijk gaat dit wel hard zat, als je drummer niet hard drumtquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat zoiets icm die cabinet die eronder staat hard genoeg?Ik weet niet echt hoe ik het aantal watt dan moet verrekenen.
Niksquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor om 2 humbuckers te waxen ?
Joahwel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En kan je het op korte termijn doen ?
Dat zou bij mij knap zijn aangezien ik geen garage hebquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
Dit is zo vet. Foo Fighters die bij fans thuis in de garage komen spelen.
WOWquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind die foto heel mooiquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef Niles-Crane het volgende:
Vind je na al die tijd de versterker waar je nog een tweede van wilt (http://link.marktplaats.nl/455232643) is het 5x zo duur als wat ik er toen voor betaald heb
Ja hoor.quote:
quote:Uniek Stones-materiaal
‘Import van lelijkerds’, zo kondigde de Telegraaf de komst van de Rolling Stones aan. Dit terwijl het concert op 8 augustus 1964 in het Kurhaus in Scheveningen de boeken inging als een legendarisch moment in de Nederlandse popgeschiedenis.
Uitzinnige fans
Andere tijden gaat zaterdag terug naar die dag. Het programma maakt een reconstructie van het eerste bezoek van de Stones aan Den Haag. De beelden van uitzinnige fans en politieagenten die de menigte in bedwang hielden, zijn ontdekt door Stoneskenner Rene Spork van het Gemeentearchief Rotterdam. Ze zijn afkomstig van cineast Jan Schaper. Hij was een van de mannen die op die dag opnamen maakte.
Origineel geluid
Die beelden gingen de hele wereld over, maar het geluid wat te horen was, was niet origineel. Dat was een studio-opname. Die avond ging het microfoonsnoer van Mick Jagger stuk, waardoor hij maar vijf nummers speelde. Andere tijden laat het originele geluid horen dat is opgenomen door een meisje ter plekke.
Moet ie kosten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon die EC 1000Geniaal gitaartje
Echt de sound, of de manier van spelen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit nu eens wat concerten/nummers op Youtube te kijken/luisteren en ik kom tot 2 conclusie's:
- Ik wil een (gedateerde) sunburst Les Paul.![]()
![]()
![]()
- Ik wil (goed) kunnen gitaar spelen![]()
Dat heerlijke geluid wat ze hier uitpersen:
Clapton's geluid klinkt gewoon hetzelfde als van Knopfler, heerlijk toontje!
-knip-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je gaan bouwen?quote:Op zondag 25 september 2011 11:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bouwen van versterkers?
volgens mij haal je jezelf hier onnodig veel werk mee op de hals, tweedehands kun je zoveel goed spul krijgen voor weinig...!quote:Op zondag 25 september 2011 11:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Mijn vader heeft onlangs een versterker gebouwd. Ik zou er niet aan beginnenquote:Op zondag 25 september 2011 11:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Mijn vader heeft onlangs een versterker gebouwd. Ik zou er niet aan beginnen
Klopt helemaal. Je kan het niet 123 makenquote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is erg leuk als project. Je knutselt het alleen niet in een weekendje in elkaar en je moet goed weten waar je aan begint.
Beide, heerlijke sound halen Knopfler en Clapton eruit (ook gewoon precies - nou ja, bijna precies - dezelfde sound). En qua gitaarspel ook zeker wel, zoals beiden schijnbaar moeiteloos alles lijken te kunnen spelen. Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Echt de sound, of de manier van spelen?
Want ik zou niet willen lijken op Eric Clapton qua gitaarspel. Ik vind hem erg matig.
Ziet er tof uitquote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Peavey Windsor 100 watt full tube gitaar top
Zo klinkt hij ook!quote:
Mooi ding.quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef The_Dean het volgende:
faaack, goede prijs..! het is dat ik net nieuwe amp heb!quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef The_Dean het volgende:
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backupsquote:
Wat dacht je danquote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups)
450 ofzo.. ik heb zelf een ec-400, die heb ik voor 500 aangeschaftquote:
Maar voor je main is het een koopjequote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups)
True that, maar mijn EC-401 voldoet. Specificaties verschillen overigens niet heel veel:quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar voor je main is het een koopje
quote:Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Rosewood Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
Grover Tuners
TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
Kleur: Zwart
Enige verschil is het fingerboard, de tuners en de brug...quote:Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Ebony Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
ESP Locking Tuners
Tonepros Locking TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
kleur: Vintage Black
Beide geprobeerd? Ik heb de EC-1000 niet in mijn handen gehad wegens budgetbeperkingen... overigens wel een Gibson SG, maar die vond ik niet zo relaxedquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep qua specs niet, maar tot je ze in je handen hebt
Was die washburn van je dan nie duur?quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
Wat versta je onder "duur" ?quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
Ik weet niet of actieve pups wel wat voor me zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegenquote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
Oude les paul`s hoeven niet duur te zijn...quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit nu eens wat concerten/nummers op Youtube te kijken/luisteren en ik kom tot 2 conclusie's:
- Ik wil een (gedateerde) sunburst Les Paul.![]()
![]()
![]()
- Ik wil (goed) kunnen gitaar spelen![]()
Dat heerlijke geluid wat ze hier uitpersen:
Clapton's geluid klinkt gewoon hetzelfde als van Knopfler, heerlijk toontje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die mogelijkheid is er altijd hequote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegen
Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?quote:Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar watquote:Op maandag 26 september 2011 09:26 schreef savale het volgende:
[..]
Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?
Ik speel ook alleen maar 4 akkoorden, maar wat zou ik donders graag een Martin willen!quote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef Cynic het volgende:
Ach, voor die 4 akkoorden die ik moet spelen maakt het allemaal niet zoveel uit.
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilenquote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef brother52 het volgende:
Burny wordt toch gemaakt door Fernandes?
Dat is op zich geen verkeerd spul.
Weet je ook uit welk jaar die gitaar komt? Want ze zijn ergens in de jaren '80 ook nog een tijdje gebouwd in de Matsumoku fabriek.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilen![]()
Hmmm, dat is een stukje omrijden. Dan maar wat eerder ophouden met werken...quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij ergens in de achterhoek... Bekende uit het topic
mjah dat dacht ik zelf ook al, die vind ik er ook het beste uitzien. Alleen wel kut dat de datum dat ze hem binnen kregen oorspronkelijk stond op de 10de en nu al een aantal keer veranderd is naar nu de 28ste..quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef brother52 het volgende:
Qua speakers zou ik absoluut voor de eerste gaan.
Woensdag is het toch al de 28e?quote:Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mjah dat dacht ik zelf ook al, die vind ik er ook het beste uitzien. Alleen wel kut dat de datum dat ze hem binnen kregen oorspronkelijk stond op de 10de en nu al een aantal keer veranderd is naar nu de 28ste..
Ja dat wel, maar ze zullen hem dan ook wel weer niet binnen hebben ben ik bang...quote:Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Woensdag is het toch al de 28e?
En wat dan nog? Stel het komt een weekje later binnen. Dan is er toch nog steeds geen man overboord?quote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze zullen hem dan ook wel weer niet binnen hebben ben ik bang...
Kben gewoon ontzettend ongeduldigquote:Op maandag 26 september 2011 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wat dan nog? Stel het komt een weekje later binnen. Dan is er toch nog steeds geen man overboord?
Of moet je hem komend weekend al gebruiken voor een gig?
Dan zou ik als therapie helemaal die eerste gaan bestellenquote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kben gewoon ontzettend ongeduldig
Yep, waarschijnlijk een kabeltje.quote:Want met mijn huidige amp begin ik wat ruis te krijgen. Ik ga dalijk ff kijken waar het aan ligt want als mijn gitaar direct in mijn amp zit nergens last van maar met wat pedalen ertussen krijg ik me toch een kakgeluid als hij alleen al aanstaat.
Dus miss een kabel die vervangen moet worden ofso
Is wel het beste ja, die eerste heeft ook gewoon vintage speakersquote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik als therapie helemaal die eerste gaan bestellen
[..]
Yep, waarschijnlijk een kabeltje.
Braddie?quote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij ergens in de achterhoek... Bekende uit het topic
Nee, die woont ergens in het midden van het land.quote:
Am I right?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn burny lp is oorspronkelijk all-silver haha...
[ afbeelding ]
nu gelukkig met zwarte plastics
Hoort Arnhem al bij de achterhoek?quote:
Jij zet toch ook drie distortions achter elkaar? Dat zou het ook wel eens kunnen zijnquote:Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kben gewoon ontzettend ongeduldig
Want met mijn huidige amp begin ik wat ruis te krijgen. Ik ga dalijk ff kijken waar het aan ligt want als mijn gitaar direct in mijn amp zit nergens last van maar met wat pedalen ertussen krijg ik me toch een kakgeluid als hij alleen al aanstaat.
Dus miss een kabel die vervangen moet worden ofso
neeuuuh, ik heb mijn gitaar naar distortion pedaal naar een uuhm chorus pedal naar amp.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij zet toch ook drie distortions achter elkaar? Dat zou het ook wel eens kunnen zijn
Die jaquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Griebus het volgende:
Dan is het Ch.J.E_van_Hulthem
[..]
Am I right?
Vertel!quote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen zaterdag op die beurs in Veenendaal (stelde vrij weinig voor) gesproken met de eigenaar van DooDad. Een strat van hun leek me wel een leuke optie maar na zaterdag dus niet meer. Wat een arrogante eikel is dat.
im gonna kick your ass buddyquote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon de hele uitstraling van die kerel al.quote:
Ah, daar hebben we het probleem alquote:Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
hmm heel raar, hoe dichterbij ik bij de versterker zit hoe meer ruis
Als ik in Tilburg zeg dat ik uit de Achterhoek kom, denken ze ook dat Arnhem en Enschede erbij horenquote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoort Arnhem al bij de achterhoek?
Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doenquote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar wat
Juist.quote:Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef brother52 het volgende:
Alles voorbij Zwolle is toch Achterhoek?
Die gaat er waarschijnlijk wel uit jaquote:
Is er verschil danquote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
Je wil ook de mensen de kost niet geven die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weten.
quote:
Je ging toch het verschil laten zien?quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ging toch het verschil laten zien?![]()
Misschien heb je de verkeerde plaatjes gepost?
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
inderdaad, beiden achterhoek.quote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.
Geen verschil dus
Machine head - Slanderous?quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
kent er iemand een lied met wat leuke riffjes?
dankjequote:
Nee niet precies hij is net anders.quote:Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dankje
klinkt facking vet
Alleen wel drop b
quote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niet precies hij is net anders.
Drop B bij 450hz en Drop C bij 430 hz
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al veelste lang geen gitaar meer gespeeld![]()
. En nu kan het ook niet want ik ben ziek
.
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakkenquote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef savale het volgende:
[..]
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?
ductape en zakdoekje?quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakken.
Googelen op "patches"?quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
waar vind je stoffen bandlogo's om op te tas te maken enzo?
Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten.quote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.
Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten.
Stones sowieso.quote:Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)
Van welke bands wil je er een dan?
Mwa, ook wel gewone rockdingen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Stones sowieso.
En voor de rest merk ik dat die patches grotendeels meer voor de hardrock/metal bands zijn.
Destijds 1300 gulden meen ik, dus niet echt nee. Zou er nou ook weinig voor krijgen als ik hem ging verkopen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Was die washburn van je dan nie duur?
quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Yep minder dan de helft gaat niet gebeurenquote:Op maandag 26 september 2011 15:27 schreef savale het volgende:
[..]
Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doen
quote:Op maandag 26 september 2011 19:07 schreef KaMo het volgende:
Sorry Metallica, maar dit is wel erg slecht!
Ik hoop dat dit een grap is.
Idd. Goed man....denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak![]()
Bloemen en een waardebon gehad![]()
![]()
* Ja in mijn branche is 5 jaar erg lang ik ben meubilair geworden
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak![]()
Bloemen en een waardebon gehad![]()
![]()
* Ja in mijn branche is 5 jaar erg lang ik ben meubilair geworden
Freelancer worden. Eigen baas. Eigen tijd indelen. Hard werken = goed verdienen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...
Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werkGitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken
deze was het trouwens, had vanmiddag ff fototjes gemaakt om je lekker te maken voor niets;quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Jouw generatie? Jij bent er bijna man
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega'squote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...
Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werkGitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken
En de sterfdag van Cliff Burtonquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitarist, maar toch cool: Meatloaf is jarig
En Avril Lavigne ook.
klinkt als een leuke werkgeverquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Dan zijn jullie een uitzondering. De meeste detacheerders doen er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klinkt als een leuke werkgever
Ja, dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de sterfdag van Cliff Burton
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.
Veel en hard werken valt over het algemeen wel mee. Het is vaak hollen of stilstaan en er wordt meer stil gestaan dan dat men aan het hollen is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt
Die lui zitten maar wat achter de computer manquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die lui zitten maar wat achter de computer man
het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.
Nee man, dat zijn allemaal veredelde hobbyisten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed.
Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep.
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerd
He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de sitequote:Op dinsdag 27 september 2011 08:21 schreef KaMo het volgende:
Tof marketing concept van de nieuwe cd van Blink182
http://neighborhoods.blink182.com/all
Dat was het idee dat ik ook al had...quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de site
Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Marketing technisch gezien is dit juist een van de slechtste stappen die ze konden maken.
Ja het is gewoon okee voor ze maar niks anders dan wat normaal gebeurt. Voor mij is het wel fijn weet ik in ieder geval dat ik dit album niet hoef te kopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.
Prima toch?
Laat het ons wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Cid het volgende:
Nou ben benieuwd vanavond:
[ afbeelding ]
Eurotje of 40..quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat het ons weten
Zijn die dingen duur?
Hmmm, ik weet nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Eurotje of 40..
Een huisgenoot was d'r een paar jaar geleden trouwens niet helemaal tevreden mee. Maar dat was ook z'n allereerste gitaar en 'versterker'.
Lekker hoor! Wel stampen op dat podium hequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
binnenkort 3 keer in een week optreden!
zo uit het niets!
Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Mennoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker hoor! Wel stampen op dat podium he
En een cover van Just As Easy![]()
Stil staan terwijl ik boos kijk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Menno
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
binnenkort 3 keer in een week optreden!
zo uit het niets!
Beetje 70's/80's/90's.quote:
Ik hoor ze wel beide, trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
En waarom hoor ik alleen Tom zingen
Hier ook, maar ik heb dan nu dan ook wel in mijn iTunes staanquote:
Hij is al op internet te vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef KaMo het volgende:
Is hij goed?
Of komt hij morgen pas uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |