abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102288113

Dit topic is bedoeld voor gitaarspelend FOK!
Elke gitarist is welkom! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal, snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening!

Rock on!

De vaste klanten?
drib.gifFok!%20%5B%5D.jpgHolland60.jpg21n3woz.gifrsz_cheshire_cat.jpgth_pluis.jpgAresbewerkt.JPG
5zmfxc.gifJuck.gif29fcpr4.jpg.pngimgs50.jpgmetalfreak.jpg2cygxsw.gif--H-I-M--.jpg
miya.jpgbartpower.giftn_P10100271.JPGJorikjet.gifgitaar.jpgsquier.jpggSXpR.gif
9Btog.giffokicon.gificon.JPGguitarjjsept2010.gifmosss.jpg1.jpgmoosestil.jpg
ui.jpg2e167hx.gif

Mascotte?
MustachoNijn.gif

Gitaarmerken?
BC Rich | Bo~El | Dean Guitars | Epiphone | ESP | Fender | Gibson | Gretsch | Hofner | Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co | Music Man | Parker | PRS | Squier | Taylor

Versterkers?
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | Vox

Effecten?
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | Zoom

Tabs?
Mxtabs | OLGA | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar | All Guitar Tabs | My Songbook | Powertabs | Guitar Tab Universe | Songsterr

Winkels?
Gitaarwinkel.nl | Feedback | Groove Factory | Dirk Witte | Haar Guitars | Kees Dee | Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | Guitarbox

Overige?
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret | Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Gear Acquisition Syndrome (GAS) | Nog wat linkjes naar video's

De OP staat hier
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_102288225
Goedemorgen!
Nou, zoiets moet mijn ontbrekende stuk (Am-C-Em-D) uiteindelijk gaan worden denk ik. Niet helemaal een enorme solo, maar iets beters kan ik niet bedenken.

http://picosong.com/xqz

Nog wel even met een echte versterker dat stukje inspelen, is nu met de POD gedaan...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_102288607
Over audio interfaces: de Tascam 144, is dat nog een optie of is Focusrite echt beter?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:28:03 #4
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_102288741
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
pi_102288872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat niemand hier je daar echt mee kan helpen omdat de meeste mensen niet meerdere interfaces hebben.
Dat is waar, het is alleen een beetje lastig om door de bomen het bos te zien met zoveel aanbod. :)
pi_102288941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben wel te spreken over tascam, zoveel kan ik wel zeggen. Heb er ook een aantal verschillende gehad/geprobeerd.
It has to mean something
pi_102289645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Griebus het volgende:

[..]

[..]

Die zijn beide van Focusrite, is daar nog een essentieel verschil tussen? Hoef dan niet de 18in versie, 2 is misschien wel genoeg.
En wat denken jullie van de Tascam 144, is dat nog een optie of is de Focusrite echt beter?
Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.

Ik heb een tascam gehad. Hoop ellende met drivers + preamps vond ik niet zo mooi open/helder klinken. Ik krijg de focusrite morgen pas, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord over de kwaliteit. Ik laat het wel even weten als ik hem heb. Ik heb trouwens ook nog een alesis io gehad. De geluidskwaliteit was top, alleen mijn laptop en firewire kreeg ik niet lekker stabiel, dus daarom terug op usb...

Ooh er is ook een 2 kanaals versie van IO die op usb werkt... Als daar dezelfde preamps als die van zijn grote broertje in zitten dan zit je goed :)
http://www.alesis.com/io2

Trouwens tegenwoordig is "slecht" geluid van een interface ook maar relatief hoor : Dit is met een crappy maya 44usb gedaan (slechts een 48khz 18 bit adc en belabberde signal to noise)

[ Bericht 15% gewijzigd door savale op 23-09-2011 09:25:22 ]
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_102290222
Die 2i2 lijkt me wel goed inderdaad, al zit er bij de 8i6 en 18i6 meer software en zijn de specs net ff wat minder volgens de vergelijker op de site. Tevens komt de 2i2 pas eind oktober uit
Ik ben benieuwd naar je ervaringen mbt je 18i6! :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Griebus op 23-09-2011 09:48:21 ]
pi_102290349
Naar de software die er bij zit moet je niet kijken. Vrijwel alle software is wel te vinden.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_102291100
Ik weet niet of jullie het over hetzelfde hebben... Of er ableton lite bij zit of cubase le of whatever boeit misschien niet zo. (voor mij dan) Maar de 18i6 heeft ook nog een software mengpaneel en dsp aan boord die je met software in kunt stellen. Je kunt dus alles al routen en mixen voordat het het je DAW binnenkomt. Scheelt weer cpu en latency. Lijkt me een leuke feature met zang opnemen om latency tegen te gaan of als je in een bandje zit en iedereen een totaalmix voor zijn monitors wilt aanbieden bijvoorbeeld.
De 2i2 heeft deze functionaliteit niet namelijk.
De 8i6 is trouwens ook een leukerd. Heeft wat meer uitgangen, dus dan ben je daarmee nog iets flexibeler. Ik had die liever gehad als die ook een adat had gehad, want ik wil gewoon veel ingangen (kunnen) gebruiken om een bandopname in één take te kunnen doen.
pi_102295270
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_102295353
Niet nodig hoor :)

En sinds dat mokkel zangeres is geworden van Bricquebec is het totaal verkloot. Doe mij Jaap Louwes maar weer.
Lit Us Mar Rinne _O_
Ik Doch It Moarn Wol _O_
pi_102295601
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Niet nodig hoor :)

En sinds dat mokkel zangeres is geworden van Bricquebec is het totaal verkloot. Doe mij Jaap Louwes maar weer.
Lit Us Mar Rinne _O_
Ik Doch It Moarn Wol _O_
Ah je was er al mee bekend. Ik versta ongeveer 30 % van wat ze aan het zingen is :D
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_102295692
Joah. Niet echt mijn ding verder. Beetje doelloos, zoals de naam al zegt.
pi_102295773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef savale het volgende:

[..]

Die versie met 2 in en 2 uit is ook erg fraai.

Ik heb een tascam gehad. Hoop ellende met drivers + preamps vond ik niet zo mooi open/helder klinken. Ik krijg de focusrite morgen pas, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord over de kwaliteit. Ik laat het wel even weten als ik hem heb. Ik heb trouwens ook nog een alesis io gehad. De geluidskwaliteit was top, alleen mijn laptop en firewire kreeg ik niet lekker stabiel, dus daarom terug op usb...

Ooh er is ook een 2 kanaals versie van IO die op usb werkt... Als daar dezelfde preamps als die van zijn grote broertje in zitten dan zit je goed :)
http://www.alesis.com/io2

Trouwens tegenwoordig is "slecht" geluid van een interface ook maar relatief hoor : Dit is met een crappy maya 44usb gedaan (slechts een 48khz 18 bit adc en belabberde signal to noise)

Nice! ^O^
pi_102295844
Iemand ervaring met dit soort dingetjes? http://www.nederlandmuzie(...)%20amPlug%20-%20AC30

Lijkt me ideaal om 's avonds e.e.a. te proberen zonder je versterker mee te sjouwen de tuin in ofzo :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:22:10 #17
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102296343
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Dean. weet jij veel van tremolo's ?
Ik wil er eentje die goed afstelbaar is en stabiel blijft.
Die er nu inzit is wel stabiel maar een hel om te intoneren.
En elke keer naar de winkel brengen is duur :P
Dean ?
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:32:16 #18
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102296647
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:04 schreef Cid het volgende:
Iemand ervaring met dit soort dingetjes? http://www.nederlandmuzie(...)%20amPlug%20-%20AC30

Lijkt me ideaal om 's avonds e.e.a. te proberen zonder je versterker mee te sjouwen de tuin in ofzo :)
Heb er zelf de lead versie van. Het is wel prettig en het werkt ook wel. Alleen mijn versie gaat niet zonder distortion. Opzich niet zo erg. Maar je moet wel even testen of hij wel lekker klinkt zoals jij vind dat hij moet klinken. :P
^inteel²
&nbsp
pi_102296900
je kan moet een headphone erin pluggen -O-
Wist ik niet

[ Bericht 71% gewijzigd door Griebus op 23-09-2011 13:48:16 ]
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:57:07 #20
125915 Dribbel_
pi_102297344
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:22 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Dean ?
Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.

Intoneren van die dingen is een hel ja. Daarentegen hoef je hem maar 1 keer af te laten stellen en voortaan gewoon dezelfde snaren gebruiken dan zit je goed.

Voor mij geen zwevende brug meer in ieder geval :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:06:21 #21
125915 Dribbel_
pi_102297593
Vanavond ESPPPPP *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:26:55 #22
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102298254
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Regel blijft gewoon, koop of een goeie echte of helemaal niet. Die goedkope en "licenced" versies gaan je meestal meer ellende bezrogen dan speel plezier.

Intoneren van die dingen is een hel ja. Daarentegen hoef je hem maar 1 keer af te laten stellen en voortaan gewoon dezelfde snaren gebruiken dan zit je goed.

Voor mij geen zwevende brug meer in ieder geval :D
Ibanez Licensed is vrij goed hoor. Alleen inderdaad Intoneren is een hel.
Maar qua stemming is het ding uberstabiel. Daarom wil ik er een die makkelijker geintoneerd kan worden.

Zo simpel als als een tune o matic als les pauls hebben krijg je niet maargoed. Ik wil iets wat beter werkt als de hele snaar erafmoeten halen om te willen intoneren :P
Nu is die Ibanez brug die ze in hun prestige serie gebruiken vrij goed. Maar misschien dat iemand anders nog met andere bruggen goede ervaringen heeft hierzo ?

En voor mij. Zwevende brug. Hell yeah. Maar bij de volgende die ik koop let ik wel wat beter op :D
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:31:21 #23
125915 Dribbel_
pi_102298414
Waarvoor gebruik je dat ding eigenlijk? Zo zo weinig mensen zo'n ding nuttig gebruiken. Meer van.

Hey kijk wat mijn brug kan WWIEEWWHAAAHIWWEHIUUUUUUUU

Ik vind het vooral in band verband heel lastig toepasbaar. (Met wat solo dingetjes hier en daar dan wel)
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:42:39 #24
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102298755
Divebombs ja.
Maar bending van harmonics,
Vibrato, en bending opzich ook nog wel.

Het lastige van bending met je brug ipv je vingers is wel lastiger omdat je niet echt kunt meten zo en zover moet ik omhoog. Maar het gaat sowieso om gehoor :P
^inteel²
&nbsp
pi_102299323
Waarom zo vaak intoneren?
pi_102300050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zo vaak intoneren?
Misschien wisselende stemmingen en of snaardikte/spanning ;)

Een locking tremlo is niet aan te raden als je vaak van snaardikte en/of stemming wisselt.

Of je moet per stemming/snaardikte 1 gitaar hebben *

* Weer een reden gevonden om te GASsen *O* *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:25:13 #27
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102300113
Ik was/ben een beetje aan het aankloten met wat een fijne snaardikte is op die gitaar.
Nimby raadt goed :P
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:34:59 #28
28330 Scary_Hairy
not scary, just hairy
pi_102300403
Zijn er nog mensen die morgen naar de gitaarbeurs in Veenendaal gaan ? Ik wel en het liefst zo vroeg mogelijk (heb in de namiddag weer andere plannen).
pi_102301461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:34 schreef Scary_Hairy het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen naar de gitaarbeurs in Veenendaal gaan ? Ik wel en het liefst zo vroeg mogelijk (heb in de namiddag weer andere plannen).
Hmmm, misschien ga ik er wel even kijken.
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:16:34 #30
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102301697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef brother52 het volgende:

[..]

Was in '91 volgens mij. Diezelfde week speelden ze ook in Vera.
En als het met paradiso net zo gegaan is als bij vera, dan waren er 15.000 mensen bij dat optreden. En zijn een man of 3000 die beweren bij het optreden in vera geweest te zijn terwijl daar toen zo'n 200 man in konden...

Ze hebben toch ook opnames van paradiso voor hun live compilatie gebruikt?

Ik zit nu een stukje van Reading te kijken en vraag me af waarom ik Nirvana eigenlijk heel lang genegeerd heb. Het is toch wel erg goed wat ze doen.
Ja, klopt, da's net als dat wanneer je alle splinters van Jezus' kruis die overal vereerd worden bij elkaar plakt, je een paar honderd kruisen krijgt :')

Ik snap wel dat je het hebt genegeerd, als er zo met muziek wordt gedweept, heb ik ook al snel de neiging om expres de andere kant uit te kijken. Heb ik ook een tijdje met Radiohead gehad. Maar op een dag komt het moment dat je het toch gaat checken, zonder die 'last' van die reputatie, en dan is het gewoon heel vet. Ik heb zelfs net Nevermind nog even geluisterd :')

Nu de nieuwe dEUS, ook fijn. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_102302020
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarvoor gebruik je dat ding eigenlijk? Zo zo weinig mensen zo'n ding nuttig gebruiken. Meer van.

Hey kijk wat mijn brug kan WWIEEWWHAAAHIWWEHIUUUUUUUU

Ik vind het vooral in band verband heel lastig toepasbaar. (Met wat solo dingetjes hier en daar dan wel)
Het is een lawaaiig effect, dus ook beter te gebruiken in hardere muziek. Het wordt snel misbruikt, bijv om te compenseren voor het gebrek aan fatsoenlijk melodisch te kunnen, maar als je het goed toepast kun je er best waardevolle effecten mee maken....in Metal :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:35:44 #32
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_102302306
@TT

wie :o?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_102302558
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:16 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ja, klopt, da's net als dat wanneer je alle splinters van Jezus' kruis die overal vereerd worden bij elkaar plakt, je een paar honderd kruisen krijgt :')

Ik snap wel dat je het hebt genegeerd, als er zo met muziek wordt gedweept, heb ik ook al snel de neiging om expres de andere kant uit te kijken. Heb ik ook een tijdje met Radiohead gehad. Maar op een dag komt het moment dat je het toch gaat checken, zonder die 'last' van die reputatie, en dan is het gewoon heel vet. Ik heb zelfs net Nevermind nog even geluisterd :')

Nu de nieuwe dEUS, ook fijn. :)
Ik luisterde in die tijd vooral naar bands als Sonic Youth en Pixies. Nirvana was voordat Nevermind uit kwam niet meer dan 'een aardig bandje'
In die tijd snapte ik ook helemaal niets van die hype die er ineens rond Nirvana was. Het was toch al lang bekend dat er geweldige bands uit Seattle kwamen? Soundgarden, Alice in Chains, Mudhoney en Screaming Trees hadden al albums uitgebracht die een stuk beter waren dan Nevermind en bijna niemand kende die bands....

[ Bericht 2% gewijzigd door brother52 op 23-09-2011 16:58:39 ]
pi_102305577
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Spem:
Spem inderdaad.
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:39:27 #36
125915 Dribbel_
pi_102308362
Yaay! Ik heb de ESP

Geniaal ding O+
  FOK!fotograaf vrijdag 23 september 2011 @ 19:40:19 #37
159915 -Menn0-
MNO
pi_102308403
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Yaay! Ik heb de ESP

Geniaal ding O+
Welke verschillen merk je met je EC-1000? :)
,,/
pi_102308799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Welke verschillen merk je met je EC-1000? :)
Hij's duurder ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 23 september 2011 @ 20:07:39 #39
159915 -Menn0-
MNO
pi_102309482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Hij's duurder ;)
Thank you Captain Obvious!
,,/
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:27:00 #40
125915 Dribbel_
pi_102310402
Ik ben nu net thuis dus ff zelfde setje snaren erop zetten (eventueel beetje bijstellen waar nodig) en dan eens goed vergelijken.

Eerste indruk is dat het echt fijner speelt wel heel soepel (geen idee waarom)

Perfect afgewerkt dat soweiso. Daarnaast ook duidelijk zeker geen 800euro meer waard dan een EC1000 maar wel echt een kwaliteitsbak :9

Zit een 81/89 emg in. 89 is splitbaar tot single coil.

Meer info later :+
pi_102312081
quote:
wat heb je nu gekocht?
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:15:09 #42
125915 Dribbel_
pi_102312717
Wat een fijn ding O+
pi_102312938
:D

Gefeliciteerd Dribbel_ *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:33:10 #44
125915 Dribbel_
pi_102313609
Ohhh shiiittt O+ zo mooi O+

pi_102313762
Nice :9
pi_102314145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een fijn ding O+
Gefeliciteerd w/
ziet er echt mooi uit inderdaad :Y soundclips zijn welkom, ben benieuwd!
pi_102315240
Wow, nice.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:06:04 #48
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102315292
Inderdaad een mooi stukkie werk dat je daar hebt dribbels
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:08:23 #49
125915 Dribbel_
pi_102315418
Ja het is ook echt prachtig afgewerkt, perfect is misschien een beter woord O+ Denk dat ik met deze oprecht kan zeggen dat hij nooit meer weggaat. (Al heb ik dat al meerdere keren gezegd :') )
pi_102315425
Mooi speelgoed hoor!
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:12:13 #51
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102315566
Dribbel jij had toch zon iemand voor je strat gehad die uiteindlijk ook een ec1000 wou kopen ?

Kun je hem niet perongeluk een mailtje sturen dat je er een te koop hebt staan.
En verstop je eclipse nu onder het bed ofzo :D
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:13:27 #52
125915 Dribbel_
pi_102315610
:D Dat zou zowaar nog een optie zijn ook :')
Hij heeft waarschijnlijk wel al iets gekocht :+
pi_102315639
Proberen kan geen kwaad :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:14:19 #54
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102315642
Niet geschoten is altijd mis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:17:54 #55
125915 Dribbel_
pi_102315804
Waarom kopen jullie niet gewoon die EC 1000 :+ Geniaal gitaartje O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:18:56 #56
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102315855
Ik geef 50 cent.

Ik zal er niet op stampen.

En mijn stufi is niet toereikend
^inteel²
&nbsp
pi_102315860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou hem graag kopen maar ik kan er helaas zo ontzettend weinig mee...
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:25:55 #58
125915 Dribbel_
pi_102316234
Ja dat is lastig :+
pi_102317423
Geen geld voor ;(
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:10:12 #60
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102318611
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik :P
^inteel²
&nbsp
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:34:51 #61
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102319890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dit begint er ook al aardig goed uit te zien. Hopelijk niet al teveel delay en dan ben ik first day owner ofzo denk ik :P
Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!
pi_102320409
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Dat soort games wordt steeds interessanter. De laatste rockband was ook al een behoorlijke sprong vooruit. Alleen de gitaar die daarbij zit is nogal crappy.
pi_102320467
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef KaMo het volgende:

[..]

Ziet er gaaf uit ja, maar ik vind de tracklist nooit boeiend genoeg!
Stone Temple Pilots zit er weer bij. Dan vind ik het al snel prima. :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:27:18 #64
125915 Dribbel_
pi_102322030
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan :9

Dit is zonder buzzzz, zit er practisch bovenop :D

zaterdag 24 september 2011 @ 00:32:54 #65
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102322262
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dit is echt de meest relaxe gitaar ooit om af te stellen. Alle frets zijn zo precies gelijk afgesteld dat de actie superlaag kan :9

[ afbeelding ]
:7
pi_102322726
quote:

[ afbeelding ]
Nice!
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:19:38 #67
125915 Dribbel_
pi_102323412
Dean, kan jij waxpotten. Heb die elementen die echt gaan fluiten zodra de element covers erop zitten.
pi_102325475
Ik moet ook nog een paar doen :Y
Kan het wel combineren :7
pi_102325597
quote:

[ afbeelding ]
zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaar
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:18:57 #70
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102325635
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:

[..]

zo laag speelt niet echt fijn vind ik, ik hou er juist van om echt te moeten 'werken' op een gitaar
Dat. Plus, je krijgt meer tone als je actie wat hoger is. Al heb je dat met die EMG's niet echt nodig, die pompen het signaal sowieso wel lekker op :P

Mooi ding hoor, Dribbel!
Check mijn band Glorybox
pi_102325768
quote:

[ afbeelding ]
damn, dat is laag (ik geil op lage actie hehe)
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:59:23 #72
28330 Scary_Hairy
not scary, just hairy
pi_102326074
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Yaay! Ik heb de ESP

Geniaal ding O+
Happy New Guitar Day.

zaterdag 24 september 2011 @ 10:41:34 #73
125915 Dribbel_
pi_102326619
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 08:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet ook nog een paar doen :Y
Kan het wel combineren :7
Is het dan makkelijk dat ik 2 elementen + kapjes jouw kant op stuur dat jij ze dan weer terug kan sturen ? :D

En wat vraag je ervoor :+

De actie is nu echt heel laag ja, hij gaat weer een klein stukje omhoog dit gaat echt heel licht :D
En nu nog even denken welke elementen erin gaan. Zullen dan zeer waarschijnlijk die uit die EC1000 worden. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Dribbel_ op 24-09-2011 11:20:12 ]
pi_102326933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:

[..]

wat heb je nu gekocht?
Ik heb nog niks gekocht, maar ik wil geld hebben om zelf iets te bouwen of om een cabinet+top los te kopen want we hebben gesprekken gehad met de band en zijn er gewoon over uit dat we zoveel mogelijk een eigen sound willen maken en sowieso is het veel leuker natuurlijk. :)
pi_102327265
Gaat zoiets icm die cabinet die eronder staat hard genoeg? :P Ik weet niet echt hoe ik het aantal watt dan moet verrekenen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:24:52 #76
125915 Dribbel_
pi_102327361
Hard genoeg waarvoor :+
Aantal watt zegt niks over volume
pi_102327697
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat zoiets icm die cabinet die eronder staat hard genoeg? :P Ik weet niet echt hoe ik het aantal watt dan moet verrekenen.
Wat dribbel zegt, en: waarschijnlijk gaat dit wel hard zat, als je drummer niet hard drumt :P

Edit: ohja, en testen in de winkel is geen overbodige luxe
pi_102327698
Nou in ieder geval te gebruiken bij optredens in kroegen.
Zodra we in grotere zalen spelen wordt het toch wel doorversterkt dus dan sowieso hard genoeg voor op het podium, maar moet toch makkelijk lukken met dat setje.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:43:44 #79
125915 Dribbel_
pi_102327759
Als je in grotere zalen speelt staat je versterker nauwelijks aan, dan komt alles via de monitoring dus dan is het sowieso veel meer dan genoeg.

Die krengen kunnen meestal verdomd hard, voor in de kroeg zal het vooral ook aan je cabinet liggen hoe de geluidsspreiding is.

4x12 of 2x12 ?
pi_102328608
Het leven begint bij 100 watt.
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:29:58 #81
125915 Dribbel_
pi_102328643
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:28 schreef The_Dean het volgende:
Het leven begint bij 100 watt.
Wat vraag je ervoor om 2 humbuckers te waxen ? :)
pi_102328665
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Wat vraag je ervoor om 2 humbuckers te waxen ? :)
Niks :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:33:27 #83
125915 Dribbel_
pi_102328724
En kan je het op korte termijn doen ? :)
pi_102330188
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
En kan je het op korte termijn doen ? :)
Joahwel.
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:40:05 #85
125915 Dribbel_
pi_102330205
Pm :+
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:41:21 #86
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102330235
Dit is zo vet. Foo Fighters die bij fans thuis in de garage komen spelen.

_O_
Check mijn band Glorybox
pi_102330280
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:41 schreef Svyatagor het volgende:

_O_
Dat zou bij mij knap zijn aangezien ik geen garage heb :+

Nice guitar Dribbel. Ben wel jaloers... :o
Don't let my username fool you...
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:56:34 #88
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102330522
quote:

_O_
WOW

Zo ga je met je fans om :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:22:48 #89
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102331039
Dean deze kan wel onder jouw randall top he
http://www.musicstore.de:(...)-/art-GIT0019989-000
:+
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:47:03 #90
125915 Dribbel_
pi_102331485
Yep dat kan :+
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:05:35 #91
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102331937
Mooi dan ga Ik die bestellen :7 dan heb Ik die volgende week binnen _O_
pi_102333138
quote:

_O_
_O_
pi_102335511
Vind je na al die tijd de versterker waar je nog een tweede van wilt (http://link.marktplaats.nl/455232643) is het 5x zo duur als wat ik er toen voor betaald heb _O-
pi_102335659
Ik ga de roland even openschroeven omdat de reverb het nog niet doet
pi_102335809
Aan de binnenkant ziet alles er keurig uit, kan niet zien waarom de reverb niet zou werken..

Edit: wel een los kabeltje gespot :o

Edit2: kan niet anders dan dat dat de boosdoener is. Volgend weekend even met de soldeerbout aan de slag..

[ Bericht 31% gewijzigd door Niles-Crane op 24-09-2011 17:51:16 ]
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:03:54 #96
302898 RockNijntje
pi_102336291
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind die foto heel mooi 14.gif.
pi_102337184
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef Niles-Crane het volgende:
Vind je na al die tijd de versterker waar je nog een tweede van wilt (http://link.marktplaats.nl/455232643) is het 5x zo duur als wat ik er toen voor betaald heb _O-
_O-
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:02:12 #98
125915 Dribbel_
pi_102337557
Doet jullie PM inbox het ?
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:18:16 #99
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102337965
Nope. ook dood.
fok aan het sterven?

Meer dingen schijnen het niet te doen.
^inteel²
&nbsp
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:29:48 #100
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102338312
Vanavond weer Classic Albums Nevermind, nu op Ned 3. Daarna concertregistratie van Paradiso '91. :)

http://www.volkskrant.nl/(...)d-op-televisie.dhtml
Check mijn band Glorybox
pi_102339193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Doet jullie PM inbox het ?
Ja hoor.
pi_102341500
Niet geheel gitarigs, maar iets voor (een van) jullie?:
quote:
Uniek Stones-materiaal

‘Import van lelijkerds’, zo kondigde de Telegraaf de komst van de Rolling Stones aan. Dit terwijl het concert op 8 augustus 1964 in het Kurhaus in Scheveningen de boeken inging als een legendarisch moment in de Nederlandse popgeschiedenis.

Uitzinnige fans
Andere tijden gaat zaterdag terug naar die dag. Het programma maakt een reconstructie van het eerste bezoek van de Stones aan Den Haag. De beelden van uitzinnige fans en politieagenten die de menigte in bedwang hielden, zijn ontdekt door Stoneskenner Rene Spork van het Gemeentearchief Rotterdam. Ze zijn afkomstig van cineast Jan Schaper. Hij was een van de mannen die op die dag opnamen maakte.

Origineel geluid
Die beelden gingen de hele wereld over, maar het geluid wat te horen was, was niet origineel. Dat was een studio-opname. Die avond ging het microfoonsnoer van Mick Jagger stuk, waardoor hij maar vijf nummers speelde. Andere tijden laat het originele geluid horen dat is opgenomen door een meisje ter plekke.
pi_102345804
Over lelijk gesproken Agent Steel !!!

imho zeer goede band _O_ _O_ maar ugly as hell :') :')

pi_102347059
ps ik heb ook nog ergens in mijn kast zo'n foute leren jas liggen :') :') :') :@ :@
  zondag 25 september 2011 @ 08:30:15 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102352739
Zou iemand hier wat voor me kunnen doen? Ik ben echt een kneus met drumdingen, maar ik wil wat basis hardcore punk drum in een loop hebben, just to practice.

De drum van het eerste en tweede stukje van het volgende nummer zou cool zijn:

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 25 september 2011 @ 08:32:42 #107
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102352751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Moet ie kosten?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_102353291
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit nu eens wat concerten/nummers op Youtube te kijken/luisteren en ik kom tot 2 conclusie's:
- Ik wil een (gedateerde) sunburst Les Paul. :Y *O* :9
- Ik wil (goed) kunnen gitaar spelen :{

Dat heerlijke geluid wat ze hier uitpersen:
Clapton's geluid klinkt gewoon hetzelfde als van Knopfler, heerlijk toontje! _O_
-knip-

O+ *; :9 :{ ;( :'(
Echt de sound, of de manier van spelen?
Want ik zou niet willen lijken op Eric Clapton qua gitaarspel. Ik vind hem erg matig.
  zondag 25 september 2011 @ 10:27:12 #109
125915 Dribbel_
pi_102353801
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:32 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Moet ie kosten?
Gitaristentopic prijs 600 :)
pi_102355330
Heeft iemand hier ervaring met het bouwen van versterkers?
pi_102355485
vanmiddag optreden! vuurdoop voor de vuurvogel, nog nooit op gespeeld met een optreden..! net nieuwe snaren opgelegd, nu ligt er 011 op ipv 010, hopelijk wat dikkere sound. de mini humbuckers klinken wat iel in de band.

niks zonder foto natuurlijk;
  zondag 25 september 2011 @ 11:55:02 #112
20720 brother52
Dus..........
pi_102355546
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 11:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat wil je gaan bouwen?
Een buizenversterker?
pi_102355570
quote:
volgens mij haal je jezelf hier onnodig veel werk mee op de hals, tweedehands kun je zoveel goed spul krijgen voor weinig...!
  zondag 25 september 2011 @ 12:06:29 #114
20720 brother52
Dus..........
pi_102355852
Het is veel werk en een stuk duurder dan zo'n zelfde versterker 2e hands (of zelfs nieuw) te kopen maar wat is er nou mooier dan over een versterker te spelen die je zelf hebt gebouwd?
pi_102356130
Ja, iets mooiers is er niet, maar je moet het niet doen om goedkoper uit te zijn :)
pi_102356170
Als ik m'n Peavey kwijtraak wordt het sowieso doorsparen voor een (2e hands) cabinet en top. In ieder geval een sound die meer samen te stellen is naar mn eigen wensen door veel cabinets uit te proberen.
pi_102356652
Heb nog wel een buizentop staan, mag je voor 200 ophalen.
Hij is nog als nieuw, nog geen krasje in de tolex :D

Peavey Windsor 100 watt full tube guitar head :7

pi_102357082
  zondag 25 september 2011 @ 13:01:31 #119
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102357446
quote:
Mijn vader heeft onlangs een versterker gebouwd. Ik zou er niet aan beginnen :P
pi_102357512
  zondag 25 september 2011 @ 13:12:08 #121
20720 brother52
Dus..........
pi_102357770
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:

[..]

Mijn vader heeft onlangs een versterker gebouwd. Ik zou er niet aan beginnen :P
Waarom niet?
Is erg leuk als project. Je knutselt het alleen niet in een weekendje in elkaar en je moet goed weten waar je aan begint.
  zondag 25 september 2011 @ 14:01:34 #122
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102359426
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef brother52 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Is erg leuk als project. Je knutselt het alleen niet in een weekendje in elkaar en je moet goed weten waar je aan begint.
Klopt helemaal. Je kan het niet 123 maken ;)
pi_102361425
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 09:51 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Echt de sound, of de manier van spelen?
Want ik zou niet willen lijken op Eric Clapton qua gitaarspel. Ik vind hem erg matig.
Beide, heerlijke sound halen Knopfler en Clapton eruit (ook gewoon precies - nou ja, bijna precies - dezelfde sound). En qua gitaarspel ook zeker wel, zoals beiden schijnbaar moeiteloos alles lijken te kunnen spelen. Lijkt me heerlijk :Y
pi_102368877
pi_102368964
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ziet er tof uit ^O^
Zo klinkt hij ook! :)
pi_102369022
Voor jullie mag er wel wat van de prijs af :)
pi_102369715
Heb al iets gevonden in het geval ik m'n combo verkoop.
pi_102372786
quote:
faaack, goede prijs..! het is dat ik net nieuwe amp heb!
  zondag 25 september 2011 @ 20:51:11 #130
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102374368
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:27 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Gitaristentopic prijs 600 :)
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups :') )
  zondag 25 september 2011 @ 21:07:31 #131
125915 Dribbel_
pi_102375379
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups :') )
Wat dacht je dan :D
  zondag 25 september 2011 @ 21:08:58 #132
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102375461
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Wat dacht je dan :D
450 ofzo.. ik heb zelf een ec-400, die heb ik voor 500 aangeschaft :)

edit - ik zie dat de 1000 serie wel even 2 stapjes hoger is.. sorry :P
  FOK!fotograaf zondag 25 september 2011 @ 21:11:26 #133
159915 -Menn0-
MNO
  zondag 25 september 2011 @ 21:11:36 #134
20720 brother52
Dus..........
pi_102375624
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Maar voor je main is het een koopje :P
  zondag 25 september 2011 @ 21:14:16 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102375779
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef brother52 het volgende:

[..]

Maar voor je main is het een koopje :P
True that, maar mijn EC-401 voldoet. Specificaties verschillen overigens niet heel veel:

quote:
Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Rosewood Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
Grover Tuners
TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
Kleur: Zwart

quote:
Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Ebony Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
ESP Locking Tuners
Tonepros Locking TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
kleur: Vintage Black

Enige verschil is het fingerboard, de tuners en de brug...
  zondag 25 september 2011 @ 21:17:47 #136
125915 Dribbel_
pi_102376021
Yep qua specs niet, maar tot je ze in je handen hebt :+
  zondag 25 september 2011 @ 21:21:18 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102376251
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep qua specs niet, maar tot je ze in je handen hebt :+
Beide geprobeerd? Ik heb de EC-1000 niet in mijn handen gehad wegens budgetbeperkingen... overigens wel een Gibson SG, maar die vond ik niet zo relaxed ;)
  zondag 25 september 2011 @ 21:28:10 #138
125915 Dribbel_
pi_102376680
Van LTD heb ik denk ik alles series in m'n handen gehad. Een aantal jaar terug had je de 500 serie onder de 1000 nog zitten. Toen zijn ze met de 401 kwalitatief een stapje omlaag gegaan.

Nu hebben ze dit jaar een belachelijke fout gemaakt door de 400 en 200 series te combineren naar de 300 series.

Die 400 series zijn voor het geld supermooie gitaren maar die 300 series zitten nu op het niveau van de 200 (niet zo best) waardoor ze ook helemaal vast zitten met hun voorraden.

Je hoort de kwaliteit van de gitaren in eerste instantie al heel erg terug als je ze unplugged gebruikt. Dan hoor je ook echt het verschil tussen een EC1000 en een ESP. Zonde van de EMG's die erin zitten want die trekken dat verschil weer grotendeels dicht :+

Gibson SG 61 Reissue stond hoog op mijn lijstje, tot ik hem in mijn handen heb gehad :') niet mijn ding.
pi_102377048
Ik heb een 250, dat moet dan wel helemaal kwaliteit zijn! :D
It has to mean something
  zondag 25 september 2011 @ 21:47:30 #140
125915 Dribbel_
pi_102377969
Je krijgt waar je voor betaalt :D

pi_102378604
Ach, voor die 4 akkoorden die ik moet spelen maakt het allemaal niet zoveel uit.
It has to mean something
  zondag 25 september 2011 @ 22:01:48 #142
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102378849
Ik heb op een ec 200 gespeeld. Die gooide ik bijna weg.
En ik kreeg medelijden met de gast die ermee moest optreden want het was zijn backupgitaar :')

Zijn 'goeie' was stuk :D
^inteel²
&nbsp
pi_102379110
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
It has to mean something
  zondag 25 september 2011 @ 22:06:38 #144
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102379202
Ach ik verzamel nu gewoon veel troep. Later een oud dametje afzetten voor die dingen en dan koop ik ook wel een goeie :P
^inteel²
&nbsp
pi_102379397
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
Was die washburn van je dan nie duur?
  zondag 25 september 2011 @ 22:10:16 #146
125915 Dribbel_
pi_102379446
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Wat versta je onder "duur" ?
pi_102379610
En wat rekenen we? De winkelprijs, of de marktplaatsprijs? Mijn beide duurste waren 450 euro in aanschaf, de Dean V en de Ibanez LP.
Winkelwaarde van de Dean lag rond de 700. Ibanez weet ik zo niet.

En wanneer is het duur? Ze zijn het geld wel waard, dus dat vind ik niet duur.
  zondag 25 september 2011 @ 22:16:02 #148
125915 Dribbel_
pi_102379855
Ja aanschaf prijs lijkt me ook het meest logische. Die ESP is precies wat ik wil qua looks en bespeelbaarheid. Maar het is dat ik hem 2e hands kon krijgen, de nieuwprijs is het absoluut niet meer waard tegenover die EC1000, die hebben een kromme verhouding.
pi_102380014
Maar dat is met de 'echte' merken toch al snel zo. Je niet toch een onderscheid maken tussen je hoofdmerk en je budgetlijn. En dan maar hopen dat mensen dat extra bedrag willen lappen :D

Maar, ik denk niet dat ze een verkeerde stap hebben gezet met die EC1000 :D
  zondag 25 september 2011 @ 22:22:07 #150
125915 Dribbel_
pi_102380210
Ja je betaalt gewoon voor exclusiviteit. Net als bij de duurdere Gibsons. En voor het feit dat het handgemaakte gitaren zijn maakt het een trap duurder.
  zondag 25 september 2011 @ 22:36:18 #151
125915 Dribbel_
pi_102381124
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
  zondag 25 september 2011 @ 22:46:18 #152
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_102381723
Ik krijg zin om te bbqen :D
^inteel²
&nbsp
  zondag 25 september 2011 @ 23:10:12 #153
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102382907
Ik heb een paar keer een miskoop gedaan met b-gitaren die wel een goede naam hebben, maar toch tegenvielen. Ik heb een paar goede, die heb ik liever dan een hele rits mindere. :)
Check mijn band Glorybox
  zondag 25 september 2011 @ 23:36:29 #154
20720 brother52
Dus..........
pi_102383965
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier eigenlijk interesse in een EMG set 81/89 inclusief coil switch (89 is switchbaar tot single coil)
Ik weet niet of actieve pups wel wat voor me zijn.
Op dit moment heb ik ook niets staan waar in ze in zou kunnen proppen.
pi_102384881
quote:
Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegen
pi_102384934
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit nu eens wat concerten/nummers op Youtube te kijken/luisteren en ik kom tot 2 conclusie's:
- Ik wil een (gedateerde) sunburst Les Paul. :Y *O* :9
- Ik wil (goed) kunnen gitaar spelen :{

Dat heerlijke geluid wat ze hier uitpersen:
Clapton's geluid klinkt gewoon hetzelfde als van Knopfler, heerlijk toontje! _O_

O+ *; :9 :{ ;( :'(
Oude les paul`s hoeven niet duur te zijn...
Goed gitaar spelen, is een kwestie van gedisciplineerd spelen, en je best doen!
  maandag 26 september 2011 @ 00:20:43 #157
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102385696
Goed ik heb een nieuwe missie: de solo van commodores - easy leren :P

Deze versie is ook wel tof (al vind ik dat hij in de tweede helft een beetje de energie verliest)

[ Bericht 32% gewijzigd door mr-green op 26-09-2011 00:28:48 ]
  maandag 26 september 2011 @ 01:06:13 #158
125915 Dribbel_
pi_102386983
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als er mogelijkheid is om ze in een stratje te bouwen ? Wil ik het eventueel overwegen
Nou die mogelijkheid is er altijd he :+ ligt eraan hoeveel moeit eje ervoor wil doen :D
pi_102388350
Alles kan :D
pi_102388460
Je kan gewoon voorgeroute bodies kopen bij b.v. warmoth.

http://www.warmoth.com/Gu(...)d/PickupRouting.aspx

:Y
pi_102388676
Ik denk dat hij in zijn bestaande strat wil.
pi_102388817
*O* Toch maar een Vox amPlug besteld, de AC30. Ben benieuwd!
pi_102389760
quote:
Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?
  maandag 26 september 2011 @ 09:52:34 #164
125915 Dribbel_
pi_102390166
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:26 schreef savale het volgende:

[..]

Ik heb nog een les paul met crappy pu's op dit moment, wat voor prijs heb je in gedachten?
Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar wat :+
pi_102390968
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef Cynic het volgende:
Ach, voor die 4 akkoorden die ik moet spelen maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik speel ook alleen maar 4 akkoorden, maar wat zou ik donders graag een Martin willen! :9~
PS4 online: micro_nl
pi_102392506
Mensen bekend met Burny? Lees er prima dingen over, maar iemand hier ervaring met de LP Customs? Ruilvoorstel gekregen, en lijkt best intetessant.
  maandag 26 september 2011 @ 12:05:56 #167
20720 brother52
Dus..........
pi_102393433
Burny wordt toch gemaakt door Fernandes?
Dat is op zich geen verkeerd spul.
Weet je ook uit welk jaar die gitaar komt? Want ze zijn ergens in de jaren '80 ook nog een tijdje gebouwd in de Matsumoku fabriek.
pi_102393743
zijn fucking goed :P
pi_102394337
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef brother52 het volgende:
Burny wordt toch gemaakt door Fernandes?
Dat is op zich geen verkeerd spul.
Weet je ook uit welk jaar die gitaar komt? Want ze zijn ergens in de jaren '80 ook nog een tijdje gebouwd in de Matsumoku fabriek.
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilen :(

:D :*
  maandag 26 september 2011 @ 12:41:51 #170
20720 brother52
Dus..........
pi_102394630
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:

[..]

-O-
Kom, we gaan hem opzoeken.
pi_102394818
Goed idee!
  maandag 26 september 2011 @ 12:59:55 #172
20720 brother52
Dus..........
pi_102395175
* brother52 stapt vast in de auto.
Waar moet ik heen?
pi_102395200
Volgens mij ergens in de achterhoek... Bekende uit het topic :(
  maandag 26 september 2011 @ 13:01:22 #174
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102395221
Bah ik zit beetje in een dubio >.<
Even het verhaaltje uitwerken :9
  maandag 26 september 2011 @ 13:04:03 #175
20720 brother52
Dus..........
pi_102395318
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Hmmm, dat is een stukje omrijden. Dan maar wat eerder ophouden met werken...
  maandag 26 september 2011 @ 13:05:53 #176
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102395404
Ik wil dus nog een leuke cab bij de randall top die ik van dean heb _O_

maar zit nu te twijfelen tussen 2x12' of 4x12'.
Voordeel van de 4x12' is dat het voor evt optredens ed. wat beter zou zijn maar het nadeel ervan is dat ik hem waarschijnlijk niet eens mijn kamer op krijg :') (Zolderkamer, dus kak trappengat enzulks).

Dus.
nu ben ik dus aan het twijfelen tussen:

2x12'
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000

Ziet er supervet uit, enigste nadeel is dat de datum dat ze hem binnenkregen al 4 keer verschoven is nu :{

en
http://www.musicstore.de/(...)m/art-GIT0021872-000

qua stats doet die het zo te zien er niet voor onder.

4x12'
http://www.thomann.de/nl/bugera_412hbk.htm

Nadeel is dat deze veel groter zijn :9 en veel zwaarder, 4xkg tegenover de 1x kg van de 2x12's.
  maandag 26 september 2011 @ 13:11:00 #177
20720 brother52
Dus..........
pi_102395573
Qua speakers zou ik absoluut voor de eerste gaan.
  maandag 26 september 2011 @ 13:13:25 #178
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102395661
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef brother52 het volgende:
Qua speakers zou ik absoluut voor de eerste gaan.
mjah dat dacht ik zelf ook al, die vind ik er ook het beste uitzien. Alleen wel kut dat de datum dat ze hem binnen kregen oorspronkelijk stond op de 10de en nu al een aantal keer veranderd is naar nu de 28ste..
  maandag 26 september 2011 @ 13:15:32 #179
20720 brother52
Dus..........
pi_102395746
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:13 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

mjah dat dacht ik zelf ook al, die vind ik er ook het beste uitzien. Alleen wel kut dat de datum dat ze hem binnen kregen oorspronkelijk stond op de 10de en nu al een aantal keer veranderd is naar nu de 28ste..
Woensdag is het toch al de 28e?
  maandag 26 september 2011 @ 13:16:47 #180
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102395801
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:15 schreef brother52 het volgende:

[..]

Woensdag is het toch al de 28e?
Ja dat wel, maar ze zullen hem dan ook wel weer niet binnen hebben ben ik bang...
  maandag 26 september 2011 @ 13:18:13 #181
20720 brother52
Dus..........
pi_102395864
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar ze zullen hem dan ook wel weer niet binnen hebben ben ik bang...
En wat dan nog? Stel het komt een weekje later binnen. Dan is er toch nog steeds geen man overboord?
Of moet je hem komend weekend al gebruiken voor een gig?
  maandag 26 september 2011 @ 13:20:18 #182
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102395957
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:18 schreef brother52 het volgende:

[..]

En wat dan nog? Stel het komt een weekje later binnen. Dan is er toch nog steeds geen man overboord?
Of moet je hem komend weekend al gebruiken voor een gig?
Kben gewoon ontzettend ongeduldig :9

Want met mijn huidige amp begin ik wat ruis te krijgen. Ik ga dalijk ff kijken waar het aan ligt want als mijn gitaar direct in mijn amp zit nergens last van maar met wat pedalen ertussen krijg ik me toch een kakgeluid als hij alleen al aanstaat.

Dus miss een kabel die vervangen moet worden ofso :{
  maandag 26 september 2011 @ 13:22:08 #183
20720 brother52
Dus..........
pi_102396039
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Dan zou ik als therapie helemaal die eerste gaan bestellen :P
quote:
Want met mijn huidige amp begin ik wat ruis te krijgen. Ik ga dalijk ff kijken waar het aan ligt want als mijn gitaar direct in mijn amp zit nergens last van maar met wat pedalen ertussen krijg ik me toch een kakgeluid als hij alleen al aanstaat.

Yep, waarschijnlijk een kabeltje.
  maandag 26 september 2011 @ 13:22:56 #184
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102396074
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dan zou ik als therapie helemaal die eerste gaan bestellen :P

[..]

Yep, waarschijnlijk een kabeltje.
Is wel het beste ja, die eerste heeft ook gewoon vintage speakers :9~ dat alleen is het wachten wel waard.
pi_102396218
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Braddie? :')
  maandag 26 september 2011 @ 13:30:31 #186
20720 brother52
Dus..........
pi_102396346
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Griebus het volgende:

[..]

Braddie? :')
Nee, die woont ergens in het midden van het land.
pi_102396435
Dan is het Ch.J.E_van_Hulthem :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn burny lp is oorspronkelijk all-silver haha...

[ afbeelding ]

nu gelukkig met zwarte plastics
Am I right? :P
  maandag 26 september 2011 @ 13:35:24 #188
20720 brother52
Dus..........
pi_102396535
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Griebus het volgende:
Hoort Arnhem al bij de achterhoek?
  maandag 26 september 2011 @ 13:39:54 #189
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102396683
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:20 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Jij zet toch ook drie distortions achter elkaar? Dat zou het ook wel eens kunnen zijn :P
Check mijn band Glorybox
  maandag 26 september 2011 @ 13:40:40 #190
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102396707
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Jij zet toch ook drie distortions achter elkaar? Dat zou het ook wel eens kunnen zijn :P
neeuuuh, ik heb mijn gitaar naar distortion pedaal naar een uuhm chorus pedal naar amp.
En mijn multi-effect heb ik er al tussenuit gelaten :')
  maandag 26 september 2011 @ 13:52:12 #191
20720 brother52
Dus..........
pi_102397080
Afgelopen zaterdag op die beurs in Veenendaal (stelde vrij weinig voor) gesproken met de eigenaar van DooDad. Een strat van hun leek me wel een leuke optie maar na zaterdag dus niet meer. Wat een arrogante eikel is dat.
pi_102397453
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Griebus het volgende:

[..]

Am I right? :P

Die ja :D
pi_102397697
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen zaterdag op die beurs in Veenendaal (stelde vrij weinig voor) gesproken met de eigenaar van DooDad. Een strat van hun leek me wel een leuke optie maar na zaterdag dus niet meer. Wat een arrogante eikel is dat.
Vertel!
pi_102398411
quote:

[..]

im gonna kick your ass buddy :7
  maandag 26 september 2011 @ 14:43:17 #195
20720 brother52
Dus..........
pi_102398566
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:12 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Vertel!
Gewoon de hele uitstraling van die kerel al.
Het begon al met mijn vraag waarom de 'speciale beursaanbieding' hoger was dan wat z'n gitaren normaal in de winkel kosten. Hij bij hoog en laag beweren dat het echt wel lager was. En pas inbinden zodra ik het hem liet zien. Toen kon er ineens een 15 euro extra af zodat die prijzen gelijk kwamen te liggen. Waarna ik het niet kon nalaten om te zeggen dat ik dat een heel erg mooie aanbieding vond...
En vervolgens beweren dat zijn spul stukken beter was dan bijvoorbeeld Vintage of LC.
En op de vraag waarom zijn gitaren dan wel niet beter waren werd het stil en sprak hij ineens een ander aan....
pi_102399084
Wat een kneus :D
  maandag 26 september 2011 @ 15:03:16 #197
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102399124
hmm heel raar, hoe dichterbij ik bij de versterker zit hoe meer ruis :')
  maandag 26 september 2011 @ 15:11:46 #198
20720 brother52
Dus..........
pi_102399358
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
hmm heel raar, hoe dichterbij ik bij de versterker zit hoe meer ruis :')
Ah, daar hebben we het probleem al :D
En als je jezelf gaat aarden?
pi_102399432
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef brother52 het volgende:

[..]

Hoort Arnhem al bij de achterhoek?
Als ik in Tilburg zeg dat ik uit de Achterhoek kom, denken ze ook dat Arnhem en Enschede erbij horen :')
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_102399707
Ik ook.
  maandag 26 september 2011 @ 15:25:56 #201
20720 brother52
Dus..........
pi_102399754
Alles voorbij Zwolle is toch Achterhoek?
pi_102399790
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar wat :+
Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doen ;)
&lt;a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;savale.nl&lt;/a&gt;
pi_102400520
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef brother52 het volgende:
Alles voorbij Zwolle is toch Achterhoek?
Juist.
  maandag 26 september 2011 @ 15:51:13 #204
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102400581
hmmm, ach ja....
Werd toch tijd voor een nieuwe versterker _O-.
pi_102400646
Verkoop je je Fender ook?
  maandag 26 september 2011 @ 15:55:57 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102400793
Je wil ook de mensen de kost niet geven die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weten.
Check mijn band Glorybox
  maandag 26 september 2011 @ 15:56:49 #207
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102400823
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Verkoop je je Fender ook?
Die gaat er waarschijnlijk wel uit ja :Y.

Net nog mee lopen spelen met wat pedalen, en hij klinkt met distortion zonder pedalen best vet als je de versterker echt hard zet (En dan zo hard dat je het buiten echt ontzettend goed hoort). En met pedalen (o.a. distortion) moet je de distortion op de fender op 0 zetten want anders krijg je echt een gigantische ruis eronder.

Maar buizen blijven vetter :9
  maandag 26 september 2011 @ 16:02:05 #208
20720 brother52
Dus..........
pi_102401074
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
Je wil ook de mensen de kost niet geven die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weten.
Is er verschil dan :?
  maandag 26 september 2011 @ 16:04:52 #209
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102401215
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:02 schreef brother52 het volgende:

[..]

Is er verschil dan :?

Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg. :P

Achterhoek:

Twente:

Check mijn band Glorybox
pi_102401303
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg. :P

Achterhoek:

[ afbeelding ]

Twente:

[ afbeelding ]
Je ging toch het verschil laten zien? :?
Misschien heb je de verkeerde plaatjes gepost?
  maandag 26 september 2011 @ 16:09:47 #211
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102401421
quote:
12s.gif Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je ging toch het verschil laten zien? :?
Misschien heb je de verkeerde plaatjes gepost?
:6

Ik woon er overigens niet hoor, dus het komt niet voort uit enige misplaatste etnische trots.
Check mijn band Glorybox
  maandag 26 september 2011 @ 16:10:13 #212
20720 brother52
Dus..........
pi_102401441
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Achterhoek:

[ afbeelding ]

Twente:

[ afbeelding ]
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.
Geen verschil dus :P
  maandag 26 september 2011 @ 16:10:34 #213
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102401457
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.
Geen verschil dus :P
inderdaad, beiden achterhoek.
  maandag 26 september 2011 @ 16:27:53 #214
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102402129
kent er iemand een lied met wat leuke riffjes? :')
  maandag 26 september 2011 @ 16:42:26 #215
20720 brother52
Dus..........
pi_102402734
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
kent er iemand een lied met wat leuke riffjes? :')
Machine head - Slanderous?
  maandag 26 september 2011 @ 16:55:37 #216
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102403313
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef brother52 het volgende:

[..]

Machine head - Slanderous?
dankje _O_

klinkt facking vet :7
Alleen wel drop b :')

[ Bericht 8% gewijzigd door stefanhaan op 26-09-2011 17:03:25 ]
  FOK!fotograaf maandag 26 september 2011 @ 17:10:07 #217
159915 -Menn0-
MNO
pi_102403928
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dankje _O_

klinkt facking vet :7
Alleen wel drop b :')
Nee niet precies hij is net anders.

Drop B bij 450hz en Drop C bij 430 hz ;)
,,/
  maandag 26 september 2011 @ 17:12:06 #218
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102403999
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nee niet precies hij is net anders.

Drop B bij 450hz en Drop C bij 430 hz ;)
:')
  maandag 26 september 2011 @ 17:24:48 #219
302898 RockNijntje
pi_102404434
Ik heb al veelste lang geen gitaar meer gespeeld :o :@. En nu kan het ook niet want ik ben ziek -O-.
pi_102404547
Net trouwens mijn focusrite 18i6 even snel getest. Heerlijk speeltje: neem nu op met een 24bit adc op 96khz. de latency valt me een tikje tegen, in naar uit kom ik niet lager dan 12ms zonder af en toe een hickup, maar is goed genoeg.
Voor de rest retestabiel icm ableton op windows 7 x64. Preamps doen het gelukkig zo goed als ik had gehoopt. Ruis is echt geen enkele probleem (ook niet na veel compressie) en ze klinken lekker open.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al veelste lang geen gitaar meer gespeeld :o :@. En nu kan het ook niet want ik ben ziek -O-.
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?
&lt;a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;savale.nl&lt;/a&gt;
  FOK!fotograaf maandag 26 september 2011 @ 17:31:26 #221
159915 -Menn0-
MNO
pi_102404653
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:')
:?
,,/
  maandag 26 september 2011 @ 17:32:44 #222
302898 RockNijntje
pi_102404704
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef savale het volgende:

[..]

Uhhh te ziek om gitaar te spelen?
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakken :').
pi_102404771
waar vind je stoffen bandlogo's om op te tas te maken enzo? :)
pi_102404822
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakken :').
ductape en zakdoekje? :')
  maandag 26 september 2011 @ 17:38:29 #225
302898 RockNijntje
pi_102404905
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Googelen op "patches"?
pi_102404938
quote:
Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.
pi_102405090
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.
Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten. :')
  maandag 26 september 2011 @ 17:44:00 #228
302898 RockNijntje
pi_102405118
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten. :')
Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)

Van welke bands wil je er een dan :s)?
pi_102405312
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)

Van welke bands wil je er een dan :s)?
Stones sowieso. :P
En voor de rest merk ik dat die patches grotendeels meer voor de hardrock/metal bands zijn.
  maandag 26 september 2011 @ 17:53:55 #230
302898 RockNijntje
pi_102405453
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Stones sowieso. :P
En voor de rest merk ik dat die patches grotendeels meer voor de hardrock/metal bands zijn.
Mwa, ook wel gewone rockdingen hoor :Y.
pi_102406037
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Was die washburn van je dan nie duur?
Destijds 1300 gulden meen ik, dus niet echt nee. Zou er nou ook weinig voor krijgen als ik hem ging verkopen denk ik.
It has to mean something
  maandag 26 september 2011 @ 18:15:01 #232
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102406127
eens Ernie Ball power slinky snaren op mijn Goldtop gooien, zaten nog fabriekssnaren op die wat roest vertoonden :{

Ben benieuwd nog nooit 011's erop gehad.
  maandag 26 september 2011 @ 18:34:10 #233
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102406803
quote:
:D hele kramen vol met patches afgelopen weekend op Baroegopenair
  maandag 26 september 2011 @ 18:51:43 #234
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102407401
011 setje speelt echt heerlijk _O_
  maandag 26 september 2011 @ 19:07:09 #235
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102407975
Sorry Metallica, maar dit is wel erg slecht!

Ik hoop dat dit een grap is.
  maandag 26 september 2011 @ 19:14:49 #236
125915 Dribbel_
pi_102408269
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:27 schreef savale het volgende:

[..]

Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doen ;)
Yep minder dan de helft gaat niet gebeuren :+ 110 mag je ze hebben lijkt me een heeeele schappelijke prijs :)
pi_102408532
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 19:07 schreef KaMo het volgende:
Sorry Metallica, maar dit is wel erg slecht!

Ik hoop dat dit een grap is.
_O_
pi_102410420
5 jaar bij de zaak *O*

Bloemen en een waardebon gehad :+

w/

* Ja in mijn branche is 5 jaar erg lang ik ben meubilair geworden :o
pi_102411299
Gefeliciteerd *O*
  maandag 26 september 2011 @ 20:24:36 #240
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_102411763
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak *O*

w/

Idd. Goed man....denk ik :P.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_102413821
Thanks ;)

Of het goed is weet je pas als je met pensioen gaat :P

* Als dat er voor mijn generatie nog in zit dan he :?
pi_102414217
Jouw generatie? Jij bent er bijna man :D
  maandag 26 september 2011 @ 21:39:44 #243
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102416441
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak *O*

w/

Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken... :r

Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werk :D Gitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken :D
pi_102416507
Ja, erg klote allemaal.

maandag 26 september 2011 @ 21:45:17 #245
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102416776
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken... :r

Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werk :D Gitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken :D
Freelancer worden. Eigen baas. Eigen tijd indelen. Hard werken = goed verdienen. :Y
Check mijn band Glorybox
pi_102416846
quote:

[..]

deze was het trouwens, had vanmiddag ff fototjes gemaakt om je lekker te maken voor niets;
pi_102416919
Fout, maar wel stoer :D
pi_102417009
de firebird gaat ook in de verkoop heb ik besloten vandaag. is het net niet voor in de band, voor de rest wel enorm vette gitaar... iemand interesse?

pi_102417559
Jawel, maar geen geld :D
  maandag 26 september 2011 @ 21:58:35 #250
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102417572
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Jawel, maar geen geld :D
pi_102417825
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Jouw generatie? Jij bent er bijna man :D
o|O o|O

;)
pi_102426259
Geen gitarist, maar toch cool: Meatloaf is jarig *O*

En Avril Lavigne ook.
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:25:02 #253
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_102426405
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's :P.
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:26:50 #254
20720 brother52
Dus..........
pi_102426419
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 06:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitarist, maar toch cool: Meatloaf is jarig *O*

En Avril Lavigne ook.
En de sterfdag van Cliff Burton -O-
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:28:02 #255
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102426428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's :P.
klinkt als een leuke werkgever :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:29:11 #256
20720 brother52
Dus..........
pi_102426438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dan zijn jullie een uitzondering. De meeste detacheerders doen er helemaal niets aan.
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:30:37 #257
20720 brother52
Dus..........
pi_102426457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:28 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

klinkt als een leuke werkgever :Y
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.
pi_102426466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:26 schreef brother52 het volgende:

[..]

En de sterfdag van Cliff Burton -O-
Ja, dat is jammer ja. -O-
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:32:30 #259
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102426474
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:30 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt :{
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:35:55 #260
20720 brother52
Dus..........
pi_102426503
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt :{
Veel en hard werken valt over het algemeen wel mee. Het is vaak hollen of stilstaan en er wordt meer stil gestaan dan dat men aan het hollen is.
pi_102426504
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Die lui zitten maar wat achter de computer man :{w
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:37:31 #262
20720 brother52
Dus..........
pi_102426519
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:36 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Die lui zitten maar wat achter de computer man :{w
Juist. Ik vind het dan ook een behoorlijk overgewaardeerd beroep. :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:41:01 #263
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_102426550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:

[..]

het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed. :9
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:43:43 #264
20720 brother52
Dus..........
pi_102426562
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:41 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

het is toch lastiger als het lijkt om bv software zoals guitar pro te maken of games zoals angry birds ed. :9
Nee man, dat zijn allemaal veredelde hobbyisten.
pi_102426622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:

[..]

Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerd :)
pi_102426687
Lekker hoor, Cuby met Slophouse op 538 :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:18:43 #267
20720 brother52
Dus..........
pi_102426954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:49 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Overgewaardeerd of niet, zo min mogelijk doen en een grote zak geld krijgen is nooit verkeerd :)
Klopt helemaal *)
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:21:19 #268
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102426982
Tof marketing concept van de nieuwe cd van Blink182

http://neighborhoods.blink182.com/all
pi_102427281
Cool :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:37:31 #270
125915 Dribbel_
pi_102428319
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:21 schreef KaMo het volgende:
Tof marketing concept van de nieuwe cd van Blink182

http://neighborhoods.blink182.com/all
He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de site :D
pi_102428335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

He wat dan, gewoon de cd online zetten? Of mis ik iets aan de site :D
Dat was het idee dat ik ook al had...
pi_102429216
Ja, ik weet het ook niet, maar vind het cool dat de nieuwe cd er is.
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:47:08 #273
20720 brother52
Dus..........
pi_102430088
Ik zie het ook niet....
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:23:06 #274
125915 Dribbel_
pi_102432834
Marketing technisch gezien is dit juist een van de slechtste stappen die ze konden maken.
pi_102433193
Jammer dat ik nog niet kan luisteren hier ;(

Hoop dat ze ook weer even naar Nederland komen.
pi_102433615
Nou ben benieuwd vanavond:

dinsdag 27 september 2011 @ 13:24:41 #277
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102434916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Marketing technisch gezien is dit juist een van de slechtste stappen die ze konden maken.
Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.

Prima toch?
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:12:47 #278
125915 Dribbel_
pi_102436583
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef KaMo het volgende:

[..]

Hoezo, online beluisterbaar, ze maken er een cool iets van en dan kan je CD+shirt kopen voor 20$.

Prima toch?
Ja het is gewoon okee voor ze maar niks anders dan wat normaal gebeurt. Voor mij is het wel fijn weet ik in ieder geval dat ik dit album niet hoef te kopen :')
Maar wat is dat "cool iets" dan want dat volg ik nog niet helemaal :o

Maar dit heeft niks met een goed marketing concept te maken.

Nouja voor mij hebben ze al afgedaan de laatste keer dat ik ze live heb gezien. :')
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:14:26 #279
125915 Dribbel_
pi_102436644
En waarom hoor ik alleen Tom zingen :o
pi_102442137
Klinkt wel lekker hoor :P
pi_102443624
Ja ik vind het ook wel wat
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:35:05 #282
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102446618
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef savale het volgende:
Klinkt wel lekker hoor :P
Heb het album nu al een half uur aan staan :)
pi_102448764
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:46 schreef Cid het volgende:
Nou ben benieuwd vanavond:

[ afbeelding ]
Laat het ons weten ^O^
Zijn die dingen duur? :P
pi_102448892
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Laat het ons weten ^O^
Zijn die dingen duur? :P
Eurotje of 40..

Een huisgenoot was d'r een paar jaar geleden trouwens niet helemaal tevreden mee. Maar dat was ook z'n allereerste gitaar en 'versterker'.
pi_102449140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Eurotje of 40..

Een huisgenoot was d'r een paar jaar geleden trouwens niet helemaal tevreden mee. Maar dat was ook z'n allereerste gitaar en 'versterker'.
Hmmm, ik weet niet :P Ik zal eens even op UG kijken voor reviews :P
pi_102449675
Net even een video geupload, is al een paar weekjes oud maar ik had hem nog niet online gezet :P
Het begin is zo opzettelijk rustig gedaan btw :)
Let trouwens niet op het accent van mijn zus :') Limburgs :7 :@
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:18:44 #287
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102451805
binnenkort 3 keer in een week optreden! :D
zo uit het niets!
The Outside Agency
  FOK!fotograaf dinsdag 27 september 2011 @ 20:21:23 #288
159915 -Menn0-
MNO
pi_102451944
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
zo uit het niets!
Lekker hoor! Wel stampen op dat podium he :P

En een cover van Just As Easy :7
,,/
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:28:06 #289
213010 haakon
pi_102452405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Lekker hoor! Wel stampen op dat podium he :P

En een cover van Just As Easy :7
Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Menno :P
The Outside Agency
  FOK!fotograaf dinsdag 27 september 2011 @ 20:33:12 #290
159915 -Menn0-
MNO
pi_102452744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:28 schreef haakon het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker naar Defqon in je blote bast breed lopen doen, Menno :P
Stil staan terwijl ik boos kijk!

Fijne avond ik ga nog even zonnebanken B-)
,,/
pi_102452879
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef haakon het volgende:
zo uit het niets!
Wat speel je? :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:39:44 #292
213010 haakon
pi_102453085
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Wat speel je? :P
Beetje 70's/80's/90's.
Redelijk bekende maar ook een paar onbekendere nummers.

Optreden op kleine gelegenheden, hoor.
Eentje op een volleybalfeestje, andere 50ste verjaardag van de moeder van de drummer en nog op een festival! Geen idee nog wat daar de bedoeling van is :P
The Outside Agency
pi_102456267
Cool man, succes :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:47:59 #294
213010 haakon
pi_102457202
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Cool man, succes :)
Thanks!
The Outside Agency
pi_102457482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Dribbel_ het volgende:
En waarom hoor ik alleen Tom zingen :o
Ik hoor ze wel beide, trouwens :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:53:28 #296
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102457571
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ik hoor ze wel beide, trouwens :)
Hier ook, maar ik heb dan nu dan ook wel in mijn iTunes staan 8-)
pi_102457615
Natives, duidelijk beide :)

Twee geluisterd, vind hem nu al cool :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:59:32 #298
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102457914
Heb hem nu ook 2x geluisterd denk ik. Erg gaaf, maar nu Flyleaf tijd!
pi_102457945
Morgen even de nieuwe Machine Head :7
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:00:55 #300
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_102458001
Is hij goed?
Of komt hij morgen pas uit?
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:52 #301
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102458061
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef KaMo het volgende:
Is hij goed?
Of komt hij morgen pas uit?
Hij is al op internet te vinden ;) En ja, hij is zeker goed :D Alhoewel ik na de eerste paar luisterbeurten toch de voorkeur geef aan de Blackening. Maar dat was dan ook wel een briljant album.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')