Het is een lawaaiig effect, dus ook beter te gebruiken in hardere muziek. Het wordt snel misbruikt, bijv om te compenseren voor het gebrek aan fatsoenlijk melodisch te kunnen, maar als je het goed toepast kun je er best waardevolle effecten mee maken....in Metalquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarvoor gebruik je dat ding eigenlijk? Zo zo weinig mensen zo'n ding nuttig gebruiken. Meer van.
Hey kijk wat mijn brug kan WWIEEWWHAAAHIWWEHIUUUUUUUU
Ik vind het vooral in band verband heel lastig toepasbaar. (Met wat solo dingetjes hier en daar dan wel)
Ik luisterde in die tijd vooral naar bands als Sonic Youth en Pixies. Nirvana was voordat Nevermind uit kwam niet meer dan 'een aardig bandje'quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, klopt, da's net als dat wanneer je alle splinters van Jezus' kruis die overal vereerd worden bij elkaar plakt, je een paar honderd kruisen krijgt
Ik snap wel dat je het hebt genegeerd, als er zo met muziek wordt gedweept, heb ik ook al snel de neiging om expres de andere kant uit te kijken. Heb ik ook een tijdje met Radiohead gehad. Maar op een dag komt het moment dat je het toch gaat checken, zonder die 'last' van die reputatie, en dan is het gewoon heel vet. Ik heb zelfs net Nevermind nog even geluisterd
Nu de nieuwe dEUS, ook fijn.
Hij's duurderquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welke verschillen merk je met je EC-1000?
wat heb je nu gekocht?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Spem:
[TR/TK] Peavey Classic 30 buizenversterker
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Ik zou hem graag kopen maar ik kan er helaas zo ontzettend weinig mee...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon die EC 1000Geniaal gitaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |