quote:
Je ging toch het verschil laten zien?quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ging toch het verschil laten zien?![]()
Misschien heb je de verkeerde plaatjes gepost?
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
inderdaad, beiden achterhoek.quote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.
Geen verschil dus
Machine head - Slanderous?quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
kent er iemand een lied met wat leuke riffjes?
dankjequote:
Nee niet precies hij is net anders.quote:Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dankje
klinkt facking vet
Alleen wel drop b
quote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niet precies hij is net anders.
Drop B bij 450hz en Drop C bij 430 hz
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al veelste lang geen gitaar meer gespeeld![]()
. En nu kan het ook niet want ik ben ziek
.
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakkenquote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef savale het volgende:
[..]
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?
ductape en zakdoekje?quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakken.
Googelen op "patches"?quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
waar vind je stoffen bandlogo's om op te tas te maken enzo?
Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten.quote:Op maandag 26 september 2011 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Postorderbedrijven zoals Large en Attitude. En metalmarkten op festivals.
Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)quote:Op maandag 26 september 2011 17:43 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Large schijnt ze niet eens te hebben, althans ik kan ze niet vinden met m'n zoekkunsten.
Stones sowieso.quote:Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hebben er misschien één per hele bekende band (zoals AC/DC)
Van welke bands wil je er een dan?
Mwa, ook wel gewone rockdingen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 17:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Stones sowieso.
En voor de rest merk ik dat die patches grotendeels meer voor de hardrock/metal bands zijn.
Destijds 1300 gulden meen ik, dus niet echt nee. Zou er nou ook weinig voor krijgen als ik hem ging verkopen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Was die washburn van je dan nie duur?
quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Yep minder dan de helft gaat niet gebeurenquote:Op maandag 26 september 2011 15:27 schreef savale het volgende:
[..]
Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doen
quote:Op maandag 26 september 2011 19:07 schreef KaMo het volgende:
Sorry Metallica, maar dit is wel erg slecht!
Ik hoop dat dit een grap is.
Idd. Goed man....denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak![]()
Bloemen en een waardebon gehad![]()
![]()
* Ja in mijn branche is 5 jaar erg lang ik ben meubilair geworden
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
5 jaar bij de zaak![]()
Bloemen en een waardebon gehad![]()
![]()
* Ja in mijn branche is 5 jaar erg lang ik ben meubilair geworden
Freelancer worden. Eigen baas. Eigen tijd indelen. Hard werken = goed verdienen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...
Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werkGitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken
deze was het trouwens, had vanmiddag ff fototjes gemaakt om je lekker te maken voor niets;quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. En verder geen idee. Maar die sjaak wil ineens niet meer ruilen![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Jouw generatie? Jij bent er bijna man
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega'squote:Op maandag 26 september 2011 21:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar in loondienst bij mijn huidige ICT-bedrijf en ik krijg niks, ja, een kutsalaris... Wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard tijd voor een nieuwe baan, maar ik twijfel ook nog eens heel hard of ik wel in de ICT wil blijven, vind het eigenlijk maar een kutsector om in te werken...
Zit nu dan wel op een relaxte luxe hotelkamer in Zeeland voor het werkGitaar mee, net ff lekker zitten raggen op dat ding... Zo eens van het bubbelbad gebruik maken
En de sterfdag van Cliff Burtonquote:Op dinsdag 27 september 2011 06:58 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitarist, maar toch cool: Meatloaf is jarig
En Avril Lavigne ook.
klinkt als een leuke werkgeverquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Dan zijn jullie een uitzondering. De meeste detacheerders doen er helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bij ons 10 jaar in dienst bent gaan ze een speciaal cadeau voor je uitzoeken en zetten ze je in het zonnetje op de jaarvergadering ten aanzien van 400 collega's.
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klinkt als een leuke werkgever
Ja, dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de sterfdag van Cliff Burton
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt op zitten te wachten.
Veel en hard werken valt over het algemeen wel mee. Het is vaak hollen of stilstaan en er wordt meer stil gestaan dan dat men aan het hollen is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen wel waarderen zeker in de ICT waar je toch wel veel en hard werkt. En in mijn richting ook veel overuren die je vaak niet betaald krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |