jij ben mij net voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, door landen als Syrië en wat Afrikaanse nietzeggende staten.
Je ziet echt staande ovaties van al die Arabische prutlanden, de rest vind het een schoffering.quote:
Dat las ik vandaag ergens maar ik weet echt niet meer waar. Ook las ik dat 70% van de Israëliërs ook voor een Palestijnse staat zijn.quote:
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acordquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ergens maar ik weet echt niet meer waar. Ook las ik dat 70% van de Israëliërs ook voor een Palestijnse staat zijn.
Een Honda Accord?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:54 schreef C_N het volgende:
[..]
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acord
En dat is Abbas en de meerderheid van het Palestijnse volk ook; dat was al zo tijdens Arafat. Maar Israël eist erkenning van de joodse staat Israël, en daar zit hem het venijn: die kunnen de Palestijnen niet erkennen, want dan verliezen de Arabische Israëlische burgers alle rechten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:54 schreef C_N het volgende:
[..]
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acord
Zeker. En ik begrijp gewoon niet wat hij zegt, althans in 9 van de 10 gevallen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:56 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Leuk zeker een keer van de andere kant te beleven...
wat doe pijn,, dat Abbas niets krijg zonder onderhandelen ja idd doe erg pijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je kan toch duidelijk merken aan zn reacties, dat dit pijn doet.
als de belangrijke mensen het maar begrijpen,, dan is alles goed .quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. En ik begrijp gewoon niet wat hij zegt, althans in 9 van de 10 gevallen.
Oké. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef C_N het volgende:
[..]
als de belangrijke mensen het maar begrijpen,, dan is alles goed .
Dat kan nog weken zoniet maanden duren.quote:
dat is wat wij hier ook zeggen .. hij blijf hangen ergensquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef rakotto het volgende:
Zijn geluidscassette staat op repeat. Niets nieuws tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |