idd het slaat nergens op .quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon Israel schofferen.
Ach laat hem lekker, in het begin zag je nog enige sympathie bij sommige delegaties en nu klappen ze al niet meer. Z'n hele presentatie kan je net zo goed meteen in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef C_N het volgende:
[..]
idd het slaat nergens op .
saeb erekat heb het geschreven denk ik , die man is ook een grote herhaling
ja idd wij kijkwn al niet meer we kijken nu teletubbiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker, in het begin zag je nog enige sympathie bij sommige delegaties en nu klappen ze al niet meer. Z'n hele presentatie kan je net zo goed meteen in de prullenbak gooien.
Gezanik.
Jippppyquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Ze prikken het klappen niet meer door, maar er wordt nog steeds veel geklapt.
As usual. Ik zou mij echt schamen als Israelier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kolonistenvolk is weer walgelijk bezig
Ja, door landen als Syrië en wat Afrikaanse nietzeggende staten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Ze prikken het klappen niet meer door, maar er wordt nog steeds veel geklapt.
als je jou reakties zie ,,zou ik mij schamen als nederlanderquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
As usual. Ik zou mij echt schamen als Israelier.
Wat zeg je? Post eens normaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef C_N het volgende:
[..]
als je jou reakties zie ,,zou ik mij schamen als nederlander
jij ben mij net voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, door landen als Syrië en wat Afrikaanse nietzeggende staten.
Je ziet echt staande ovaties van al die Arabische prutlanden, de rest vind het een schoffering.quote:
Dat las ik vandaag ergens maar ik weet echt niet meer waar. Ook las ik dat 70% van de Israëliërs ook voor een Palestijnse staat zijn.quote:
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acordquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ergens maar ik weet echt niet meer waar. Ook las ik dat 70% van de Israëliërs ook voor een Palestijnse staat zijn.
Een Honda Accord?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:54 schreef C_N het volgende:
[..]
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acord
En dat is Abbas en de meerderheid van het Palestijnse volk ook; dat was al zo tijdens Arafat. Maar Israël eist erkenning van de joodse staat Israël, en daar zit hem het venijn: die kunnen de Palestijnen niet erkennen, want dan verliezen de Arabische Israëlische burgers alle rechten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:54 schreef C_N het volgende:
[..]
haast iedereen is voor een palestijnse staat maar MET een vrede's Acord
Zeker. En ik begrijp gewoon niet wat hij zegt, althans in 9 van de 10 gevallen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:56 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Leuk zeker een keer van de andere kant te beleven...
wat doe pijn,, dat Abbas niets krijg zonder onderhandelen ja idd doe erg pijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:51 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je kan toch duidelijk merken aan zn reacties, dat dit pijn doet.
als de belangrijke mensen het maar begrijpen,, dan is alles goed .quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker. En ik begrijp gewoon niet wat hij zegt, althans in 9 van de 10 gevallen.
Oké. Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:01 schreef C_N het volgende:
[..]
als de belangrijke mensen het maar begrijpen,, dan is alles goed .
Dat kan nog weken zoniet maanden duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |