Hij spreekt dan ook namens alle Palestijnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
De PLO zweert alle geweld af - en veroordeelt ook staatsgeweld zoals uitgevoerd door kolonisten.
Tot hij werd vermoord jaquote:
Hahahaha, geloof je deze meuk nou zelf?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:35 schreef Disana het volgende:
Het Palestijnse volk reikt haar hand in vrede naar de Israëlische regering en het Israëlische volk.
*traantje wegpinktquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
Nu zijn Palestinian people "innocent people armed only with dreams of peace, facing Israel's bullets and tanks"._!
Jazeker. Ik denk dat beide volkeren niets liever dan vrede zouden willen hebben. En ik heb Abbas nooit op geweld kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
Hahahaha, geloof je deze meuk nou zelf?
quote:RGjournalist Roel Geeraedts
Ik kan bijna stoom zien uit de oren van Israeli's hier in Jeruzalem. Deze speech hakt er keihard in. #abbas
2 minuten geleden
Ja hoor, blijkbaar wel:quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*traantje wegpinkt
Denkt hij dat de hele wereld met de ogen dicht heeft gezeten?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Ik denk dat beide volkeren niets liever dan vrede zouden willen hebben. En ik heb Abbas nooit op geweld kunnen betrappen.
Dit is gewoon Israel schofferen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:37 schreef johnnylove het volgende:
Dit is echt geen taal van een buurland die samen een toekomst willen opbouwen.
For the sake of our children!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon Israel schofferen.
quote:Een Joodse kolonist heeft vandaag een 8-jarige Palestijns jongetje overreden. Het slachtoffertje is daarbij ernstig gewond geraakt.
Volgens medische hulpverleners werd Farid Jaber overreden vlak voor de Joodse kolonie Kiryat Arba. Naast Palestijnse hulpverleners snelden ook Israëlische militairen zich naar de zwaargewonde jongen.
Een woordvoerder van het leger heeft bevestigd dat de jongen is vervoerd naar een Israëlisch ziekenhuis. Twee familieleden, die geëmotioneerd een Israëlische agent belaagden, zijn opgepakt.
Daarnaast heeft volgens een Palestijns ziekenhuis het Israëlische leger vandaag een Palestijn doodgeschoten tijdens rellen die ontstonden toen Joodse kolonisten een dorp aanvielen. De circa 35-jarige man werd in de nek geschoten door Israëlische militairen in het dorp Qusra ten zuiden van Nablus op de Westelijke Jordaanoever.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef Disana het volgende:
Hij doet het prima. Legt punt voor punt uit waarom een Palestijnse staat noodzakelijk is, en blijft kalm en beschaafd.
idd het slaat nergens op .quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon Israel schofferen.
Ach laat hem lekker, in het begin zag je nog enige sympathie bij sommige delegaties en nu klappen ze al niet meer. Z'n hele presentatie kan je net zo goed meteen in de prullenbak gooien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef C_N het volgende:
[..]
idd het slaat nergens op .
saeb erekat heb het geschreven denk ik , die man is ook een grote herhaling
ja idd wij kijkwn al niet meer we kijken nu teletubbiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker, in het begin zag je nog enige sympathie bij sommige delegaties en nu klappen ze al niet meer. Z'n hele presentatie kan je net zo goed meteen in de prullenbak gooien.
Gezanik.
Jippppyquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Ze prikken het klappen niet meer door, maar er wordt nog steeds veel geklapt.
As usual. Ik zou mij echt schamen als Israelier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kolonistenvolk is weer walgelijk bezig
Ja, door landen als Syrië en wat Afrikaanse nietzeggende staten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Ze prikken het klappen niet meer door, maar er wordt nog steeds veel geklapt.
als je jou reakties zie ,,zou ik mij schamen als nederlanderquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
As usual. Ik zou mij echt schamen als Israelier.
Wat zeg je? Post eens normaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef C_N het volgende:
[..]
als je jou reakties zie ,,zou ik mij schamen als nederlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |