Damn, ik wilde net ook al n link plaatsenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:46 schreef R0N1N het volgende:
schopje
http://www.nu.nl/buitenla(...)eller-dan-licht.html
[..]
want?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef Cuban-necktie het volgende:
Even terloops, als Einstein het niet eens correct had over iets fundamenteels als de maximale lichtsnelheid, komt dat hele micro-zwarte gaten lossen vanzelf op dan ook niet op losse schroeven te staan?
Het blijft wel een tweede experiment van hetzelfde team. Fouten in de eerst meting kunnen natuurlijk ook nog aanwezig zijn in deze. Pas als we een onafhankelijk, apart team laten meten, weten we (mogelijk) meer...quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Damn, ik wilde net ook al n link plaatsen
Tja... en nu? Weer fouten gemaakt of is de mens n baas aan het worden?
Om met de OP te spreken:quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:12 schreef R0N1N het volgende:
Neutrinodeeltjes mogelijk toch niet sneller dan het licht
Maar dan iets anders dan dat TS bedoelde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:24 schreef fokthesystem het volgende:
Een schitterende i told you so,
hehequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Om met de OP te spreken:
[..]
Maar dan iets anders dan dat TS bedoelde.
Niet te vroeg juichen he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:01 schreef The_stranger het volgende:
Om met de OP te spreken:
[..]
Maar dan iets anders dan dat TS bedoelde.
quote:Later dit jaar worden de experimenten met de neutrinodeeltjes opnieuw uitgevoerd. Pas dan wordt duidelijk of de fout in het GPS-systeem verantwoordelijk was voor de verbluffende resultaten.
Ik snap dat natuurlijk terdege, maar kon het niet laten om op precies dezelfde manier te reageren als TS. Ik blijf het namelijk vermakelijk vinden hoe elke strohalm aangegrepen wordt om toch te laten zien hoe verkeerd de "wetenschap(ers)" wel niet is/zijn..quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he.
Er staat nog steeds "mogelijk toch niet sneller"
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |