Weer wat bijgeleerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef bitterend het volgende:
Zoeje verliest veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap...ik loop manden met een natte onderbroek die 2x per dag moet vervangen worden. ook de krampen herken ik wel...mijn vk zei toen dat alles aan het groeien is daar binnen en ook de doorbloeding is veel sneller..
 Het klinkt zo logisch, maar ik heb er nooit eerder bij stilgestaan (of een reden gehad om erbij stil te staan
 Het klinkt zo logisch, maar ik heb er nooit eerder bij stilgestaan (of een reden gehad om erbij stil te staan  ).
).

Succes nog meid!
 Succes nog meid! Ook jullie veel sterkte!
 Ook jullie veel sterkte!

mijn man zegt dat ik geduld moet hebben en dat we haar over 9 weken (ongeveer) gaan ontmoeten
 mijn man zegt dat ik geduld moet hebben en dat we haar over 9 weken (ongeveer) gaan ontmoeten

Leuke verrassing dan tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:07 schreef Susie het volgende:
En wat is track&trace toch leuk! Ik weet nu dat er een pakketje komt van Babydump, chauffeur is onderweg! Weet alleen niet meer wat ik daar precies besteld heb!
 .
.

Hoe vaak krijg je eigenlijk een echo? Normaal gesproken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:11 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik hoop dat er niks aan de hand is
Coco ja het is echt wennen he!! maar zo leuk! zelfs met bekkenpijn vind ik het fantastisch
Susie
Pfff heb ineens intens behoefte om onze uk nog een keer te zien via een echomijn man zegt dat ik geduld moet hebben en dat we haar over 9 weken (ongeveer) gaan ontmoeten

quote:
 In ieder geval de fuchsiawrapper van Jollein!
  In ieder geval de fuchsiawrapper van Jollein!  

)
 ) 

Het kan dan zomaar ineens rap gaan omdat ze kan ontspannen (bevorderd de ontsluiting). Succes
  Het kan dan zomaar ineens rap gaan omdat ze kan ontspannen (bevorderd de ontsluiting). Succes   

ik heb voor 2D 45 euro's betaald met 16 wekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Zoë23 het volgende:
Hoeveel kost dat dan om een pretecho te maken?
(wel weinig echo's als 12wkn en 20wkn standaard zijn)
ik stem voor meer echo's

ik hoop dat je lekker kunt relaxen!
  ik hoop dat je lekker kunt relaxen! 

en is mijn nogmaals op het hart gedrukt om de band zo min mogelijk te gebruiken. Ik citeer: 'alleen voor leuke dingen!'.
 en is mijn nogmaals op het hart gedrukt om de band zo min mogelijk te gebruiken. Ik citeer: 'alleen voor leuke dingen!'. 

quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:57 schreef bitterend het volgende:
Kon het niet laten...toch een afsprak voor een 2D echo gemaakt voor binnenkort

duurt nog zolang.
  duurt nog zolang. 

Ik heb me altijd meteen aangemeld bij de vk. Zekerheid krijg je toch niet, behalve als je bevallen bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb net even gegoogled en kan niks vinden over verschillen tussen begeleid worden door een vk of een gyn.
Wanneer moet je eigenlijk starten met die begeleiding? Ik heb de neiging om nog een paar weken af te wachten tot ik iets zekerder weet dat ik zwanger blijf. Of kan ik beter nu al contact opnemen om door te geven dat ik zwanger ben?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |