SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gerustgesteld bent![]()
Och ja.. happy bday KD...quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
op mn veraardag gewoon <3 als je uiteindelijk hier gaat bevallen moet je t ff melden..kom ik je met een spandoek aanmoedigen \O/
Gewoon vragen Zoe, met die onzekerheid meer als 3 weken nog rondlopne is ook niet goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Zoë23 het volgende:
vlokjes zegmaar, lastig uit te leggen. Leek wel een half-rondje en vlokkerig weefsel aan de zijkant.
ja ik merk het deepfreeze, ik dacht dat mn lichaam rare dingen deed voor mn periode maar dit is 24/7 haha.
ik maak me een beetje zorgenzou zo graag even willen horen of er een hartje klopt of iets zodat ik weet dat er iets leeft in mn buik. Moet anders nog 3.5 weken wachten..
kan het haar altijd even vragen..
Jullie kleine heeft er duidelijk gewoon nog geen zin in! Zit gewoon nog lekker bij mamaquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:20 schreef Scorpionsworld het volgende:
KD gefeli.
Hier nog geen beeb.
Inmiddels na 2 gels en weeenopwekkers 3cm ontsluiting en op dit moment krijgt vrouwlief een ruggeprik omdat ze het gevoel heeft dat ze het anders niet volhoud.
Ik zal proberen nog 's een update te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |