quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want er is ook al een nieuw programma bekend enzo
neequote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Doublepain het volgende:
ergens een stream van de loting?
Veronicaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Geen tv ?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Verwacht er geen CL-loting van neequote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef inZanity het volgende:
Zullen wel weer een kutloting krijgen ben ik bang..
100% zeker.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax weer thuis uiteraard tegen een hoofdklasser.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doe maar een amateurclub, maar dan geen achilles
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verwacht er geen CL-loting van nee
Zat daar te wachtenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee of EL het uitzendt.
Hadden we vorig weekend moeten doenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk Ajax, gelijk afslachten!!
Eerst flikkert hij van het podium natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er ook weer eerst zo'n respect verhaal van Blatter ?
Nee hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
0:05 - 6:00
Carrousel Club TV & KNVB Beker.
Vast op Veronica dan.
Want dat ging vorige week ook zo goedquote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
Hopelijk pisvee, kunnen we ze even anaal vernederen
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
nou goed verhaal gert jan, nu naar de loting.
Ik respecteer jouw mening!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want dat ging vorige week ook zo goed
PSV had 5-0 moeten winnen
gaylordquote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
Nee, mijn beste vriend en 2 bekende hebben een basis plek bij de Treffers dus ik gun hun het heilige gras van de Kuip wel.quote:
Pisveequote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
twente - feijenoord kan.quote:
Inddquote:Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Beschermde status bij de KNVB beker
fietstassequote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pisvee
Leuke woordspeling voor een 12 jarige.
Je bent zeker ook van het 'Hoerenveen' , 'Fietstasse' , 'Joda' en 'Feyenooit'.
Kutjong.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pisvee
Leuke woordspeling voor een 12 jarige.
Je bent zeker ook van het 'Hoerenveen' , 'Fietstasse' , 'Joda' en 'Feyenooit'.
Kutjong.
quote:
Dat de Europees spelende ploegen niet tegen elkaar kunnen loten.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef ScottTracy het volgende:
Maar wat betekent die "beschermde status" dan?
Je maakt je wel erg druk zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef HeatWave het volgende:
En wat nu boertjes? Waar zijn jullie KNJB argumenten nu?.
twente - genemuiden.quote:
Ach gut. Al bang voor Roda?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef HeatWave het volgende:
Beetje zielig dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef HeatWave het volgende:
nee moet psv of az worden.quote:
Nee, dat gelul uit de provincie over het voortrekken van Ajax sinds het jaar 0 is lekker volwassenquote:
Er is toch niemand.quote:
Ah, zo. Nouja, zo "beschermd" is dat dus ook weer niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat de Europees spelende ploegen niet tegen elkaar kunnen loten.
Ook niet nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat gelul uit de provincie over het voortrekken van Ajax sinds het jaar 0 is lekker volwassen.
Eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:47 schreef BB-King het volgende:
Lastige loting voor PSV... Lisse thuis ontvangen is altijd lastig.
Ach grutjes. De man die fan is van de club die zichzelf op de borst klopt om alles is verontwaardigd?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat gelul uit de provincie over het voortrekken van Ajax sinds het jaar 0 is lekker volwassen.
Mooie twee sterren.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach grutjes. De man die fan is van de club die zichzelf op de borst klopt om alles is verontwaardigd?
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef BB-King het volgende:
Het lijkt net of die lotingman van de KNVB zo'n fopneus op heeft!
[ afbeelding ]
achilles thuisquote:
Goede vermomming heeft die Kessler.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede vermomming heeft die Kessler.
jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Nee josti, het is een LO-TING!!! Volkomen willekeurig dus... Echtquote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef Doublepain het volgende:
KNVB wil alle amateurclubs zo snel mogelijk eruit hebben?
tegen ao den haag.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
verlenging is zat.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef vincerusso het volgende:
Feyenoord op hun bek in de Kuikenshorst
Laat je niet zo kennen man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee josti, het is een LO-TING!!! Volkomen willekeurig dus... Echt
mooi man heujjquote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou kunnen de feyenoord hoolies deventer afbreken ?
Dat maak ik zelf nog wel uit, ik vermaak me wel als die boertjes denken dat ik me druk maakquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
Dit geheel heeft dus behoorlijk in het nadeel van Sparta Nijkerk gewerkt. Ik hoop dat de KNVB blij is.
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beschermde status m'n reet. Als de KNJB het goed wil doen, laten ze voortaan maar Ajax in de finale instromen.
GOEIE KANT VAN DE RIVIERENquote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen jullie zo ver voor lopen?
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.
Heini kan dit toch beter hequote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
R'dam: S-P-A-R-T-A!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sparta -sparta nijkerk.
Hup sparta
quote:
Ik krijg nu pas FEyenoord te horen bijv.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
Mooie sfeer idd 200 opa's langs de reclame borden...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens voor " alle amateurclubs etc spelen altijd thuis"
Veel leukere sfeer dan een half lege ArenA/kuip etc.
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon op Veronica hoor
Ik zit toch niet meer in de woonkamer man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,
Dat deed jij dus niet op school waar jouw ouders voor betaalden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Want Veronica krijg je gratis?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beschermde statusquote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd was, maar ik vind dit een nogal rare manier van loten.
Dit is loten voor gevorderden. Met doorgestoken kaarten.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd was, maar ik vind dit een nogal rare manier van loten.
Idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Wat wil je dan doen? Pispoten?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Wat? Het slaat gewoon nergens op. Wat voor voordeel heeft een Ajax of Twente nu dan precies? En als er toch geen voordeel is, waarom doe je het dan? Heel raar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beschermde status______________
PSV heeft meer geld gestortquote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dit ook niet kunnen, waarom loot Ajax geen Jupiler ploeg?
Nee, ik bedoelde dat die europese clubs niet tegen elkaar mogen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Pispoten?
Mee eens. Ik snap er ook niks van.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat? Het slaat gewoon nergens op. Wat voor voordeel heeft een Ajax of Twente nu dan precies? En als er toch geen voordeel is, waarom doe je het dan? Heel raar.
Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Jammer dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens. Ik snap er ook niks van.
Misschien willen ze de beker aantrekkelijker maken door de mooie wedstrijden gegarandeerd later in het toernooi plaats te laten vinden?
In de eerste ronde doen de grote ploegen toch nog niet mee?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Jammer dit.
Was trouwens in de eerste ronde ook niet zo toch? Toen hadden Twente en Ajax elkaar wel kunnen loten.
De ronde die nu gespeeld is bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de eerste ronde doen de grote ploegen toch nog niet mee?
Tsja, ik weet het ook allemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ronde die nu gespeeld is bedoelde ik.
Hopelijk krijgen ze genoeg kritiek om het de volgende ronde weer normaal te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het ook allemaal niet
Maar het is wel debiel dat PSV - Ajax of Twente - AZ gewoon niet mogelijk zijn nu
Ze zullen het er vast over hebben bij VIquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze genoeg kritiek om het de volgende ronde weer normaal te doen.
Gelijk Johan even mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |