quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
Dit geheel heeft dus behoorlijk in het nadeel van Sparta Nijkerk gewerkt. Ik hoop dat de KNVB blij is.
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beschermde status m'n reet. Als de KNJB het goed wil doen, laten ze voortaan maar Ajax in de finale instromen.
GOEIE KANT VAN DE RIVIERENquote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen jullie zo ver voor lopen?
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.
Heini kan dit toch beter hequote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
R'dam: S-P-A-R-T-A!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sparta -sparta nijkerk.
Hup sparta
quote:
Ik krijg nu pas FEyenoord te horen bijv.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
Mooie sfeer idd 200 opa's langs de reclame borden...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens voor " alle amateurclubs etc spelen altijd thuis"
Veel leukere sfeer dan een half lege ArenA/kuip etc.
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon op Veronica hoor
Ik zit toch niet meer in de woonkamer man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,
Dat deed jij dus niet op school waar jouw ouders voor betaalden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Want Veronica krijg je gratis?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beschermde statusquote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd was, maar ik vind dit een nogal rare manier van loten.
Dit is loten voor gevorderden. Met doorgestoken kaarten.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd was, maar ik vind dit een nogal rare manier van loten.
Idd.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Wat wil je dan doen? Pispoten?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef GGMM het volgende:
Wat? Het slaat gewoon nergens op. Wat voor voordeel heeft een Ajax of Twente nu dan precies? En als er toch geen voordeel is, waarom doe je het dan? Heel raar.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beschermde status______________
PSV heeft meer geld gestortquote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dit ook niet kunnen, waarom loot Ajax geen Jupiler ploeg?
Nee, ik bedoelde dat die europese clubs niet tegen elkaar mogen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen? Pispoten?
Mee eens. Ik snap er ook niks van.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat? Het slaat gewoon nergens op. Wat voor voordeel heeft een Ajax of Twente nu dan precies? En als er toch geen voordeel is, waarom doe je het dan? Heel raar.
Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Jammer dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens. Ik snap er ook niks van.
Misschien willen ze de beker aantrekkelijker maken door de mooie wedstrijden gegarandeerd later in het toernooi plaats te laten vinden?
In de eerste ronde doen de grote ploegen toch nog niet mee?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Jammer dit.
Was trouwens in de eerste ronde ook niet zo toch? Toen hadden Twente en Ajax elkaar wel kunnen loten.
De ronde die nu gespeeld is bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de eerste ronde doen de grote ploegen toch nog niet mee?
Tsja, ik weet het ook allemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De ronde die nu gespeeld is bedoelde ik.
Hopelijk krijgen ze genoeg kritiek om het de volgende ronde weer normaal te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het ook allemaal niet
Maar het is wel debiel dat PSV - Ajax of Twente - AZ gewoon niet mogelijk zijn nu
Ze zullen het er vast over hebben bij VIquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze genoeg kritiek om het de volgende ronde weer normaal te doen.
Gelijk Johan even mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |