Sorry? Hij heeft 7 wedstrijden gekregen hiervoor, en terecht natuurlijk. Ik snapte fopduiken om een penalty te krijgen nog wel, maar dit ging nergens over....quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is hij hiervoor geschorst? Het is ook allemaal net op t randje maar ik kan toch een glimlach niet onderdrukken bij deze beelden. Ik vond t altijd gewoon zo geweldig dat wij een speler hadden waar heel Nederland verder een schijthekel aan had.
Dit gebeurde toch ook in de periode dat hij hevig gefrustreerd rondliep omdat die Marokkaan in de spits stond?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Hij heeft 7 wedstrijden gekregen hiervoor, en terecht natuurlijk. Ik snapte fopduiken om een penalty te krijgen nog wel, maar dit ging nergens over....
Kan wel, maar dan nog. Maar goed, water onder de brugquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:34 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Dit gebeurde toch ook in de periode dat hij hevig gefrustreerd rondliep omdat die Marokkaan in de spits stond?
Ik bedoelde dat met Reis. Niet die bijt van Bakkal natuurlijk die sloeg inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Hij heeft 7 wedstrijden gekregen hiervoor, en terecht natuurlijk. Ik snapte fopduiken om een penalty te krijgen nog wel, maar dit ging nergens over....
Ow okquote:Op vrijdag 23 september 2011 01:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat met Reis. Niet die bijt van Bakkal natuurlijk die sloeg inderdaad nergens op.
Heerlijk toch altijd dat gezeik en gefluit tegen Suarez. Je hield alleen al van m omdat niemand hem mocht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok.
Tuurlijk genoot ik verder ook van de haat jegens hem.
Ik vind het nog steeds knap van Reis dat hij na die snuifgebaartjes Suarez niet tegen de grond mepte.. Ik denk dat er genoeg spelers zijn die niet hadden kunnen waarderen en er dan ook vol op in gegaan waren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat met Reis. Niet die bijt van Bakkal natuurlijk die sloeg inderdaad nergens op.
Zou hij in de PL eens bij Joey Barton moeten doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap van Reis dat hij na die snuifgebaartjes Suarez niet tegen de grond mepte.. Ik denk dat er genoeg spelers zijn die niet hadden kunnen waarderen en er dan ook vol op in gegaan waren.
Ik denk dat ie dan de eerst komende tijd niet kan lopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou hij in de PL eens bij Joey Barton moeten doen.
Dit. Positief.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:08 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval een luxeprobleem minder voor van Marwijk.
Elia en daarachter niks. Fijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:08 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval een luxeprobleem minder voor van Marwijk.
Zul je zien dat Murphy's Law z'n werk doet en dat Elia net voor het EK ergens een knieband scheurt. Zit je met de gebakken peren. Nee, dit nieuws is voor niemand goed.quote:
Kuyt verkiezen boven Afellayquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:47 schreef Caland het volgende:
Kuyt links Robben rechts net als op het WK. Zie het probleem niet zo. appelvlaai had ook fit op de bank gezeten.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Je hebt Babel ook nog, is goed in vorm bij Hoffenheim. Tegen die tijd zal Boerrigter zich ook wel aandienen.
Lullig voor Afellay maar voor Oranje is het wel op te vangen. Basisspeler was ie sowieso niet (bij een fitte selectie).
De meest succesvolle bondscoach ooit (statistisch gezien) is het met mij eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kuyt verkiezen boven Afellay
Oh wacht, een Feyenoorder...
Ik vind die Boerrigter totaal niet speciaal, ik snap die 'hype' niet zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef Pedroso het volgende:
Je hebt Babel ook nog, is goed in vorm bij Hoffenheim. Tegen die tijd zal Boerrigter zich ook wel aandienen.
Lullig voor Afellay maar voor Oranje is het wel op te vangen. Basisspeler was ie sowieso niet (bij een fitte selectie).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |