Dat lijkt me nou ook helemaal geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad: een nieuw A&A in een pand wat lijkt op het pand uit seizoen 6 t/m 10. Robert en Jef als directeuren, Remco als creatief medewerker, Sil als koerier/loopjongen/beginneling en Laura als juridisch adviseur. Dát zou ik zo mooi vinden
Ahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:58 schreef Frey het volgende:
[..]
http://rtl.nl/soaps/gtst/video/archief/bruiloften.xml
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook helemaal geweldig
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef vencodark het volgende:
Jullie verleiden mij gigantisch om de seizoenen te kopen zeg! Seizoen 4 was geweldig, ik geloof dat ik toen ongeveer ben gaan kijken. Laura, Lotje en de sekte enzo toch?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Ludo die dan alle klanten van de reclametak van Sanders Inc. naar A&A ziet vertrekken en vervolgens ism Nico Stenders A&A een hak probeert te zetten.
Frits was geweldig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Op het huwelijksfeest danst Frits met de ambtenaar van de burgerlijke stand.
![]()
![]()
Oh, wat zonde..... nou ja, niet van de opleiding, maar van het niet terug kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rik Witteveen zit sinds eind vorige maand/begin deze maand op de Toneelschool Amsterdam en is zodoende 4 jaar niet beschikbaar
Seizoen 3 al.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura, Lotje en de sekte zit in seizoen 3, de afwikkeling van Instituut Karma zit in seizoen 4
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stefano en Nick die gaan samenwerken
Nou ja, zo noemen ze zich: Instituut Karma, maar in feite is het gewoon een sektequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Seizoen 3 al.Instituut zegt mij nu niet zoveel.
Eens kijken of ik mijn mam kan verleiden samen de box van seizoen 1 te gaan kopen. Die houdt daar ook wel van.
Helemaal goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Nee, Rik neemt De Koning weer over van Jef. Jack mag zich aanmelden bij de padvindersquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal goedmag wel wat meer strijd in GTST..
En Jack kan mooi Jef vervangen in de koning
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dus krijg je een Alberts vs. Sanders-strijd
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:22 schreef LetsGame het volgende:
Gisteren JustBridge gebelt, hele aardige vrouw aan de telefoon.
Ze zei dat de boxen binnen was bij hun en dat ze maandag bij de klanten (winkels) worden afgelevert. Veel kans dat mensen zoals Frey, die ze gewoon in de winkel kopen, de box maandag al hebben en dat de mensen die via Bol.com/Free Record Shop etc via het internet besteld hebben de box dinsdag ontvangen.!
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik hem dinsdag dus ook binnen.
Haha, ze hebben me schromelijk onderschat. Dat was verdomd stom van hun...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren als de dood dat je de samenwerking zou verbreken met hun filmfabriekje.
En dan te denken aan die autobom die door een handlanger van een dergelijke Onno P. Wassenaar onder de auto van de directeur was geplaatst...quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zevental fietsen dat door ene P. Kelder door de ramen zijn gekegelt zullen ook hun uitwerking hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |