De nieuwe huishoudster.quote:Op zondag 25 september 2011 15:22 schreef alors het volgende:
[..]
gatver dat is echt zo'n gladjakker met zo'n vierkante bakkeswat zou hij moeten spelen dan?
Wat zal jij verrast zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg seizoen 3 voor mijn verjaardag![]()
die bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
DiRk Taat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Taat
Off-topic:quote:Op zondag 25 september 2011 17:30 schreef kissaa het volgende:
In het programma van Carlo en Irene wordt de nieuwe hunk uit GTST onthuld.
Off-topic (alhoewel, Johan Nijenhuis heeft voor GTST gewerkt dus min of meer on-topic):quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Off-topic:
Net over de sinterklaasfilm "Bennie Stout". Nog 1 keer Sinterbram.![]()
Sinterbram is natuurlijk ook niet helemaal off-topic.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Off-topic (alhoewel, Johan Nijenhuis heeft voor GTST gewerkt dus min of meer on-topic):
Johan Nijenhuis![]()
![]()
Dan zou ik ECHT overwegen om te stoppen met kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
[..]
De nieuwe hunk is bekend:
[ afbeelding ]
Nee, Dirk Taat is een reden om te kijkenquote:Op zondag 25 september 2011 17:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zou ik ECHT overwegen om te stoppen met kijken.
Mijn broertje wist echt niet wat hij voor mij moest kopen, daaromquote:
Aflevering 48.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef DeLuna het volgende:
Vanaf wanneer is Herman Hogendoorn eigenlijk te zien? Ik begin zo aan seizoen 1, aflevering 19. Mijn moeder weet het ook niet meer (trouwe volger) maar ze moet wel grijnzen als ik over hem begin.
In ONM was ik ook niet echt fan van hem, maarja.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, Dirk Taat is een reden om te kijken
Is het trouwens al 100% zeker dat Dirk in GTST komt? Anders zit ik hier iemand grandioos af te zeiken zonder geldige reden
Volgens mij niet.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
Is het trouwens al 100% zeker dat Dirk in GTST komt? Anders zit ik hier iemand grandioos af te zeiken zonder geldige reden
Ja, mijn moeder heeft echt alle afleveringen gezien, om 20.00u of anders opgenomen en teruggekeken.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Aflevering 48.
Leuk dat de grote überschurk nog bij sommigen in het geheugen ligt als berucht....
Als hij vertelt dat hij met zijn stok eens iemands rug had gebroken. Dat zou ik wel eens hebben willen zien.quote:Op zondag 25 september 2011 17:55 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Aflevering 48.
Leuk dat de grote überschurk nog bij sommigen in het geheugen ligt als berucht....
Oh....quote:
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fansquote:Op zondag 25 september 2011 17:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder heeft echt alle afleveringen gezien, om 20.00u of anders opgenomen en teruggekeken.
Eeuwig zonde dat Kraaijkamp Sr niet meer leeft: hem had ik graag als de grappige, nukkige maar lieve opa in GTST gezienquote:Op zondag 25 september 2011 18:16 schreef Frey het volgende:
Kraaijkamp Jr als slechterik zou ook niet gek zijn.
Dat is frey.quote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fans
Nee joh, heel veel dingen weet ze niet precies meerquote:Op zondag 25 september 2011 18:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met Wedden Dat Ik Het Kan?! , hun zoeken de grootste GTST-fans
Niemand vervangt Oom Govert ja.quote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Kraaijkamp Sr niet meer leeft: hem had ik graag als de grappige, nukkige maar lieve opa in GTST gezien
Hm, jammerquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, heel veel dingen weet ze niet precies meer
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand vervangt Oom Govert ja.
Inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het nieuwe gtst mannetje maar kan acteren . Dirk taat kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, de achternaam is hoogstwaarschijnlijk gepikt van deze mooiboy:
[ afbeelding ]
Wat een creativiteit weer
quote:Op zondag 25 september 2011 18:27 schreef ejiraM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wat zijnquote:Op zondag 25 september 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij wil zijn eigen jeugd gaan laten afbeelden in de serie. Dat worden schokkende onthullingen.
quote:Op zondag 25 september 2011 18:27 schreef ejiraM het volgende:
Ja die noemden ze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Is het al bekend hoe zijn verhaallijn precies gaat lopen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou wat zijn
Al is deze verhaallijn volgens een vriendin van mij gejat van ATWT (want zij kijkt daarnaar), iets met Luuk, Riet en Noa oid
Die van Ron Bos? Neuh, maar volgens die vriendin van mij is die Ron homo en pikt hij Edwin in van Lucas. Zoiets schijnt het nu ook te zijn in ATWT.quote:Op zondag 25 september 2011 18:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Is het al bekend hoe zijn verhaallijn precies gaat lopen dan?
quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Zou die zuster in Brazilië hem soms bedoeld hebben?
"You Bos"
quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef Frey het volgende:
Misschien komt Dirk Taat er alsnog in als Jim Gottschalk.
quote:Karakterbeschrijving Jim Gottschalk:
Jim is leraar wiskunde op het Lorentz College.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |