quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blonde sletjes. Beter gaan we het weer over voetbal hebben ofzo.
De moeder van Luigi ook.quote:
Een volle Adelaarshorst is toch leuk ?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat het geen thuiswedstrijd is.
Klopt, hier is het vooral GAE/Twente/Feyenoord wat de klok slaat, Suarez en Stekelenburg hebben het niet droog gehouden achter het doel bij de b-side met onze bontkraagjes 2 jaar terug in de beker.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Die van Deventer hebben meer tegen Ajax dan tegen Feyenoord.
Paultje Bosvelt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:29 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Klopt, hier is het vooral GAE/Twente/Feyenoord wat de klok slaat, Suarez en Stekelenburg hebben het niet droog gehouden achter het doel bij de b-side met onze bontkraagjes 2 jaar terug in de beker.
Wij supporters hebben er in ieder geval zin in, van horen ook veel van onze spelers (waaronder ex Feyenoorder Michael Janota). Gaat een leuke avond worden!
dan ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:40 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ligans_online__.html
Als dat geen palletsorteerders en vorkheftruckchauffeurs zijn
Zijn het uitkering trekkers!quote:
Mooi, jij gaat dus de kaarten regelen voor iedereen hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:15 schreef FRDeventer het volgende:
GAE uit, voor mij thuis, PMDS op 5 minuutjes fietsen van het stadion
Tot nu toe nietquote:Op donderdag 22 september 2011 23:18 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer pics van spelersvrouwen van Feyenoord ?
Kunnen we even gaan inschatten of het maken van een leuke kalender de moeite is.
Mwah, zulke figuren zie ik hier ook op m'n werk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:40 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ligans_online__.html
Als dat geen palletsorteerders en vorkheftruckchauffeurs zijn
Jij werkt in de haven toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, zulke figuren zie ik hier ook op m'n werk.
Zou ik ook zeggenquote:Clasie zou tegen Arsenal of Barça 'nee' hebben gezegd
Jordy Clasie is de revelatie van het seizoen bij Feyenoord. Volgens aanvoerder Ron Vlaar heeft de 1,69 meter lange verdedigende middenvelder het elftal beter gemaakt. De 20-jarige Haarlemmer is echter niet snel tevreden, zegt Clasie in AD Sportwereld.
'Ik heb de afgelopen weken vanaf mijn bank de Europese wedstrijden van Ajax, PSV, FC Twente en AZ bekeken. Ik wil dat het het laatste jaar is dat wij er niet bij zijn. Komend seizoen moeten wij gewoon Europa in. Daar gaan wij keihard aan werken.'
Clasie ziet het treffen met AZ, zondag, als het eerste examen van Feyenoord. 'AZ en straks in oktober ook Ajax zijn de eerste echte metingen van ons elftal. In die wedstrijden moeten wij laten zien hoe ver wij al zijn. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het verschil erg groot is. Ik heb veel vertrouwen in dit Feyenoord. Wij hebben zo veel kwaliteit, we doen voor geen enkele club onder in Nederland.'
Over zichzelf is Clasie tevreden, maar verder dan De Kuip kijkt de middenvelder nog lang niet. 'Ik ben blij met mijn opleiding bij Feyenoord. Ik speelde ooit met Jeffrey Bruma die naar Chelsea ging. En met Rajiv van la Parra die naar Caen vertrok en nu bij Heerenveen zit. Ik veroordeel die stappen niet, maar ik zou tegen Chelsea, Barcelona of Arsenal nee hebben gezegd. Het is gewoon iets voor later. Spanje of Duitsland lijken mij prachtige landen om ooit te voetballen. Maar wel pas als ik hier ben uitgeleerd.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-hebben-gezegd.dhtml
Onzin. De spelers die Feyenoord verlaten hebben voor een buitenlands avontuur zijn op een enkeling na echt niet geflopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Paul-89 het volgende:
Naja clubliefde, spelers met gezond verstand.
Bruma zit nu ook weer gewoon bij HSV de bank warm te houden en Rekik zal alleen wat minuten in de League Cup.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin. De spelers die Feyenoord verlaten hebben voor een buitenlands avontuur zijn op een enkeling na echt niet geflopt.
Rekik , Bruma zelfs Castaignos heeft al minuten gekregen.
Van Rekik en Castaignos kan je dat nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin. De spelers die Feyenoord verlaten hebben voor een buitenlands avontuur zijn op een enkeling na echt niet geflopt.
Rekik , Bruma zelfs Castaignos heeft al minuten gekregen.
Volgens mij wel, al op 8-jarige leeftijd gescoutquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Leuk. Speelt hij nog steeds bij Feyenoord?
Heeft 'ie het nog een beetje gemaakt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:49 schreef NJ het volgende:
M'n broertje was 6 toen hij 18 jaar geleden gescout werd door Feyenoord (en Ajax). Dus 'steeds jeugdiger' valt ook wel mee..
Uiteindelijk niet. Wel jarenlang in de profopleiding gezeten. Gevoetbald met jongens als DeGuzman en Vincken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft 'ie het nog een beetje gemaakt?
Jep had ik ook toen met VVV en PSV.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:50 schreef Caland het volgende:
Wel een ander verhaal. Dan heb je het vaak over regioscouting of talentendagen.
Yep. Heeft altijd bij Ter Leede in Sassenheim gevoetbald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Volgens mij wel, al op 8-jarige leeftijd gescout.
Groot talent ? Heeft hij al een zaakwaarnemer ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:56 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Yep. Heeft altijd bij Ter Leede in Sassenheim gevoetbald.
@ Caland: hij speelt nu bij Feyenoord u15, dus nog een lange weg te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een idee, laten we een trainingveld voor het Maasgebouw neerleggen waardoor het ook makkelijker wordt om dat gebouw af te sluiting bij dreiging.quote:Betere beveiliging Maasgebouw.
De gemeenteraad van Rotterdam is tevreden over het politieoptreden van afgelopen zaterdag bij het Maasgebouw. Dat bleek donderdag tijdens een spoeddebat over de ongeregeldheden.
Relschoppers bestormden zaterdagavond het Maasgebouw, waardoor politieagenten hun wapen moesten trekken.
Met name Leefbaar Rotterdam was erg kritisch op de burgemeester. Raadslid Robert Simons maakte meerdere keren de vergelijking met de strandrellen in Hoek van Holland. Andere partijen waren kritisch, maar steunen het gevoerde beleid van Aboutaleb.
De burgemeester is inmiddels in overleg met Feyenoord of het Maasgebouw naast de Kuip beter kan worden beveiligd. Hij heeft de club daarvoor een veiligheidsscan aangeboden. Mogelijk worden hekken geplaatst die bij risicosituaties kunnen worden gebruikt.
'Gewoon' voor ME hadden gezorgd????quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een idee, laten we een trainingveld voor het Maasgebouw neerleggen waardoor het ook makkelijker wordt om dat gebouw af te sluiting bij dreiging.
Nee, maar even zonder gekheid. Als ze nu vorige week gewoon hadden gezorgd voor ME alvast voor het Maasgebouw
Dat volk is er altijd dus ze hadden toch vast klaar kunnen gaan staan ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
'Gewoon' voor ME hadden gezorgd????
Het duurde ongeveer 5 minuten voordat de ME kwam toen het onrustig werd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
'Gewoon' voor ME hadden gezorgd????
bronquote:Justitie zet crimineel te kijk
Justitie gaat binnenkort vaker foto's van gezochte criminelen op levensgrote beeldschermen op straat tonen. Vanaf morgen zijn al de eerste boeven aan de beurt: dan worden beelden van gezochte voetbalhooligans getoond die afgelopen weekend het stadion van Feyenoord wilden bestormen.
Het plan komt van het Rotterdamse Openbaar Ministerie. Justitie toont binnenkort ook foto's van gezochte verdachten van roofovervallen, mishandelingen, zinloos geweld en soms zelfs zedenzaken en moorden via beeldschermen aan het publiek, meldt het AD
quote:Elf: Feyenoorders moeten zich niet laten verstommen
Gepubliceerd op 23 september 2011 - 13:43
Mijn eerste kennismaking met een propvolle Kuip vond plaats op 8 december 1999. De vader van een vriend had een kaartje over. Of ik mee wilde. Tsja, stomme vraag natuurlijk. Feyenoord had zich net geplaatst voor de tweede (!) groepsfase van de Champions League en kende een selectie met aansprekende namen.
Paultje Bosvelt, Jean-Paul van Gastel, Patrick Paauwe, Jon Dahl Tomasson en natuurlijk die Argentijnse boef Julio Ricardo Cruz. Deze van gogme overlopende groep zou zeker een kans maken tegen Olympique Marseille. Dus vroeg eten, handschoenen aan en mee met die handel.
Het was al donker toen we de auto op een stuk gras vlakbij het stadion parkeerde. “Dat mag vast niet”, dacht ik nog, maar durfde er niets van te zeggen. Iedereen deed het namelijk. En trok vervolgens zwijgzaam, de jas dichtknopend en shawls aantrekkend, richting die spookachtige gloed in Rotterdam-zuid. De gezonde wedstrijdspanning hing als een elektrische lading in de lucht.
In vakkie O, ik weet het nog goed, was het verboden stil te zitten. Daar, aan die korte zijde (kan dat in een rond stadion?), werd gezongen, gesprongen of enkel bewogen om jezelf warm te houden. Een beker koffie en broodje worst deden de rest.
Kijk, daar kwamen ze op het veld. Een orkaan van geluid. De helden, de gladiatoren, voor de 45.000 trouwe voetbalgekken. Het was indrukwekkend. Naast me vroeg een totaal onbekende vrouw of ik het mooi vond. Ik kon ze amper verstaan en knikte dromerig maar van ja.
Na zes minuten kreeg Kees van Wonderen rood. Dubieus was het op z’n zachtst gezegd. Maar daar schrok ik nog het minste van. Het protest van het Legioen was overweldigend en intimiderend tegelijk. Het leek net alsof de scheidsrechter, blijkbaar ook onder de indruk, snakte naar de rust. Onder een striemend fluitconcert doken de arbiter en de verbouwereerde Franse ploeg de zo bekende spelerstunnel in. Mijn oren tuutten.
Even konden we op adem komen. Goed, Feyenoord moest nog 45 minuten verder met tien man, maar het stond 0-0. Die Fransen wisten zich ogenschijnlijk geen raad met het numerieke overwicht en lieten zich uit hun spel halen door een trillende en sidderende Kuip. Er lagen kansen.
Tot mijn grote verbazing en opwinding scoorde Feyenoord in de slotfase drie keer tegen het omver geblazen Marseille, dat door de imponerende ambiance van gekkigheid ook twee rode kaarten pakte. 3-0, En de Rotterdammers hadden weer zicht op de kwartfinale van de Champions League.
Dat was de eerste en meteen laatste keer dat ik een Nederlandse supportersgroep een wedstrijd voor haar ploeg zag winnen. Al kwam het kampioensduel tussen Ajax en FC Twente van vorig seizoen aardig in de buurt trouwens. Chapeau voor de Amsterdamse fans.
Als ik één ding op die avond in 1999 leerde, was het dat het Legioen van Feyenoord – hate them or love them, I don’t care – ontzettend begaan is met haar club. Eigenlijk zijn zij de baas in De Kuip. Natuurlijk, een goed bestuur is mooi meegenomen en aardige spelers en een slimme trainer ook. Maar de Rotterdamse fans hebben een niet te onderschatten invloed op de uitstraling van hun trots.
Helaas hebben we daar ook verkeerde voorbeelden van gezien (Beverwijk, de kampioensrellen, Nancy). Maar het gaat me veel te ver om de protesten van vorige week bij De Kuip als onbegrijpelijk of zelfs crimineel te bestempelen. Als een trouwe fanschare als die van Feyenoord zo fel (ik heb het niet over de vernielingen, bedreigingen en getrokken pistolen, dat betrof namelijk geen ‘fans’) ageert tegen de clubleiding, moet er iets serieus aan de hand zijn.
Dat blijkt ook wel uit de waslijst met commentaar die op het internet circuleert. Los van het feit of alle punten daarop kloppen; het zegt wel wat. En zo’n stevig gebalde, figuurlijke, vuist kan niet zomaar onder het tapijt worden geveegd onder het mom van: ‘het zijn maar supporters, wat weten zij er nou van?’.
Het getuigt juist van klasse dat de fans niet ophouden met hun demonstraties, alleen maar omdat het nu sportief goed gaat. Zij kijken verder dan een balletje binnen- of buitenkant paal. En hebben zich eerder heerlijk tegendraads bewezen, door tijdens de regeerperiode van trainer Gertjan Verbeek vóór de coach en tégen (!) de spelers te stemmen.
Voor de luide stem uit zuid moeten wij als buitenwereld de oren dus niet sluiten. Vooral niet als een stel criminelen de basis van het protest probeert te verstommen, door het Maasgebouw aan te vallen. Juist dan moet je – vredelievend, dat wel – doorgaan, zeker als je overtuigd bent van je gelijk.
Na dat duel met Marseille verliet men in een stoet de Kuip. Het ene sterke verhaal overtrof het andere. Bij de auto was een agent bonnen aan het uitschrijven. Op elke verkeerd geplaatste bolide zat een gele sticker. Tientallen. De vader van mijn maatje, vroeg zich hardop af of zoiets nodig was na zo’n memorabele avond. “Ach, jullie Feyenoord-fans zijn zo bevlogen, jullie komen toch wel terug. Hoeveel tegenslag jullie ook te verwerken krijgen”, lachte de platte pet.
Beter zou ik het niet kunnen verwoorden, weet ik nu.
Patrick Leemans
Voor alles wat in de laatste alinea staat, ja. Niet om wat voetbaltuig op te pakken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed idee.
Hopelijk worden ze sneller gepakt op deze manier.
Apart.quote:Miquel Nelom derde keus linksback positie
Of Kaj Ramsteijn wordt vervangen door Bruno Martins Indi tegen AZ wilde Koeman vandaag niet zeggen. Wel liet hij weten dat de van Excelsior afkomstige Miquel Nelom derde keus is voor de positie van linksback.
Apart is het wel een klein beetje, alhoewel nu, op dit moment het wel begrijpelijk is.quote:
Toen Ramsteijn enige tegenstand had (Heerenveen) was het meteen dramatisch, nu tegen Az komt de LB Beerens tegen lijkt me toch dat je nu alvast maatregelen neemt. Ramsteijn is gewoon geen linksback.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Apart is het wel een klein beetje, alhoewel nu, op dit moment het wel begrijpelijk is.
De 2 centrale verdedigers staan vast, dan heb je de backs posities. Op rechts is het Kelvin die het hartstikke goed doet. Daarachter staat Dani. Dan schijn je ook nog Swerts te hebben, maar w.m.b doet hij gewoon niet meer mee.
Dan heb je voor links nu drie keuzes. Je bent begonnen met Kaj, doet het aardig, niet buitengewoon goed, maar ook niet buitengewoon slecht. Indi is dan 2e keus, wat m.i. logisch is. Nelom komt dan automatisch op de derde plek.
Never change a winning team
Wedstrijd niet gezien, kan ik niet over oordelen. Hij is inderdaad geen LB maar goed, Koeman zal vast wel een goede reden waarom die Ramsteijn boven Nelom kiest. Dan maar gewoon Indi in de basis tegen AZ.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen Ramsteijn enige tegenstand had (Heerenveen) was het meteen dramatisch, nu tegen Az komt de LB Beerens tegen lijkt me toch dat je nu alvast maatregelen neemt. Ramsteijn is gewoon geen linksback.
De Swertsen en Ramsteijns van deze wereld hebben gewoon helemaal niets te zoeken bij clubs die graag willen winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien, kan ik niet over oordelen. Hij is inderdaad geen LB maar goed, Koeman zal vast wel een goede reden waarom die Ramsteijn boven Nelom kiest. Dan maar gewoon Indi in de basis tegen AZ.
Niet zo snel Ramsteijn afschrijven, hij is nog jong en er zit rek in. Als back doet hij het aardig maar je ziet dat het niet zijn positie is, een beetje hetzelfde verhaal als Leerdam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De Swertsen en Ramsteijns van deze wereld hebben gewoon helemaal niets te zoeken bij clubs die graag willen winnen.
Ramsteijn dan misschien nog als reserve voor een centrale positie maar zeker niet als back. Swerts sowieso helemaal nergens nooit meer.
Maar het is wel vaag dat hij mag blijven staan ten faveure van 2 natuurlijke linksbacks. Nu kan ik zelf Nelom ook niet zo beoordelen, en Indi ben ik niet zo kapot van. Maar iedereen ziet de beperkingen van Ramsteijn en Koeman vertelt doodleuk dat hij vindt dat 'ie het goed doetquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Hoort dan ook centraal hij is zelfs rechtsbenig. Dus het is ook niet echt terecht om hem nu te beoordelen.
Als er dan niets was gebeurt was jij de eerste die hier zou klagen over geldverspilling.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een idee, laten we een trainingveld voor het Maasgebouw neerleggen waardoor het ook makkelijker wordt om dat gebouw af te sluiting bij dreiging.
Nee, maar even zonder gekheid. Als ze nu vorige week gewoon hadden gezorgd voor ME alvast voor het Maasgebouw
Koeman ziet in hem misschien wel een toekomstig goede LB. Zo'n omvorming kost tijd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien, kan ik niet over oordelen. Hij is inderdaad geen LB maar goed, Koeman zal vast wel een goede reden waarom die Ramsteijn boven Nelom kiest. Dan maar gewoon Indi in de basis tegen AZ.
Mwah, als ik de persconferentie zo hoor staat hij gewon weer basis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Koeman wil iig niet zeggen wie er LB staat Zondag dus ik verwacht een verandering.
Zal dan wel ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
Is Voice-Over geband ofzo? Hij stuurt me telkens van die lieve PB'tjes.
Sinds de rellen waarschijnlijk bij voorbaatquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
Waar heb je die beluisterd/gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als ik de persconferentie zo hoor staat hij gewon weer basis.
Quote er hier es een?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
youtube rtvrijnmond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Waar heb je die beluisterd/gezien?
En zou je zo vriendelijk kunnen zijn om aan te geven hoe jij die keer op keer weer vind?
Gewoon op het youtube kanaal van Rijnmond, kun je je ook op abonneren. Altijd op donderdag als er zaterdag wordt gespeeld en vrijdag als er zondag wordt gespeeld de persco.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:27 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Waar heb je die beluisterd/gezien?
En zou je zo vriendelijk kunnen zijn om aan te geven hoe jij die keer op keer weer vind?
Mag niet, maar je kan de strekking wel raden.quote:
Jou nu ook. Bij mij heeft hij het opgegeven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
Oh god, wat ergquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel erg toegestaan
Ja ik heb het rijnmond kanaal al meedere keren bekeken maar ik kan niets vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon op het youtube kanaal van Rijnmond, kun je je ook op abonneren. Altijd op donderdag als er zaterdag wordt gespeeld en vrijdag als er zondag wordt gespeeld de persco.
http://www.youtube.com/user/rijnmondnl#p/u
Verder is fr-fanatic.com altijd wel snel daarin.
[..]
Mag niet, maar je kan de strekking wel raden.
Wist ik ook niet, en vind ik ook vrij belachelijk. Waarom zou je de nu al Europees spelende teams gaan beschermen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:37 schreef Muto het volgende:
Koeman wist ook niet van de plaatsing van de Europese teams. Volgens mij wist niemand dat.
quote:'Het is goed dat Feyenoord weer een toonaangevende rol gaat spelen'
Gertjan Verbeek krijgt zondag bezoek van de club waar hij niet zo’n prettig afscheid kende. De coach van AZ is inmiddels alweer een tijdje vertrokken bij Feyenoord, dat momenteel wordt geleid door Ronald Koeman en uitstekend aan het nieuwe seizoen is begonnen. Verbeek is daar alleen maar blij mee: “Het is goed voor de Nederlandse competitie dat Feyenoord weer een toonaangevende rol gaat spelen”, zei hij vrijdagmiddag op de website van AZ.
De Alkmaarders staan na zes wedstrijden gedeeld bovenaan en hebben slechts één punt minder dan Feyenoord. “Door hun resultaten van de afgelopen weken heeft Feyenoord behoorlijk aan zelfvertrouwen gewonnen. Er staat nu ook een ander team dan vorig jaar”, wist Verbeek. “Een ploeg met vertrouwen durft initiatief te nemen. Dat is prettig, want dan krijg je een open wedstrijd.”
Verbeek kan in deze ‘open wedstrijd’ nog geen beroep doen op Maarten Martens (enkel), Ruud Boymans (enkel) en Erik Falkenburg (onderbeen). Bovendien is Ali Messaoud voorlopig niet inzetbaar: de debutant brak donderdagavond tegen FC Groningen zijn kaak. Of Jozy Altidore tijdig fit is, weet Verbeek nog niet: “Hij heeft zelf nog steeds goede hoop dat hij Feyenoord haalt.”
Goed stuk en ook helemaal waar geloof ik!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2623163/watje.html
Zou geweldig zijn. Altidore kan heel gevaarlijk zijn, zeker met zijn snelheid en kracht.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
Zou voor ons best prettig zijn als hij niet fit is.twitter:
Leuk stuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Die Altidore heeft toch juist de snelheid van Van Beukering, of vergis ik me?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn. Altidore kan heel gevaarlijk zijn, zeker met zijn snelheid en kracht.
En een draaicirkel waar Koeman zich nu nog om zou schamen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Altidore heeft toch juist de snelheid van Van Beukering, of vergis ik me?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]Altidore is behoorlijk rap hoor en zeker voor zijn verschijning.
Nee hoorquote:
Ik vind er gewoon helemaal niks 'gewoon' aan dat er ME bij een stadion moet komen. Het is hartstikke triest dat er zo'n zielige lui zijn die hun club zo'n ruknaam geven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het duurde ongeveer 5 minuten voordat de ME kwam toen het onrustig werd.
Misschien zit hij wel in de bak. Of nog beter.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Jou nu ook. Bij mij heeft hij het opgegeven.
Maar nee, volgens mij is hij niet geband.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon helemaal niks 'gewoon' aan dat er ME bij een stadion moet komen. Het is hartstikke triest dat er zo'n zielige lui zijn die hun club zo'n ruknaam geven.
Vermoeiende persconferenties altijd met Koeman. Gelukkig zijn de dingen die hij zegt wel zinnig, maar ik lees het liever dan dat ik het bekijk en/of beluister.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:37 schreef Muto het volgende:
Koeman wist ook niet van de plaatsing van de Europese teams. Volgens mij wist niemand dat.
Tja. Dat zegt genoeg over jou.quote:
Ik snap je punt, maar het begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Dat zegt genoeg over jou.
Eens!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Dat zegt genoeg over jou.
Zo gewoontjes, hè.twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 17:18:54Just moved in 2 the apartment
so happy now off 2 #ikea with @sannadahlstrom
pride of sweden ! #ikea reageer retweet
Wat een faal dat stuk.quote:
quote:De Alkmaarders staan na zes wedstrijden gedeeld bovenaan en hebben slechts één punt minder dan Feyenoord.
Het is maar voor een jaartje, misschien moeten ze ook even langs de Xenoxquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:20 schreef Happel het volgende:
Zo gewoontjes, hè.twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 17:18:54Just moved in 2 the apartment
so happy now off 2 #ikea with @sannadahlstrom
pride of sweden ! #ikea reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon helemaal niks 'gewoon' aan dat er ME bij een stadion moet komen. Het is hartstikke triest dat er zo'n zielige lui zijn die hun club zo'n ruknaam geven.
Wat daar staat is toch niks aan gelogen? :S:Ss;s;sS:S:11!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Omdat het een wielrenner is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat daar staat is toch niks aan gelogen? :S:Ss;s;sS:S:11!!
Waarom doen journalisten zo raar? Alsof het stom is om Feyenoord op je bovenarm te hebben getatoeëerd
Waarom proef ik zoveel sarcasme bij de schrijver terwijl hij letterlijk opsomt wat de waarheid is? ;s:sS:S:S:!!
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:34:14Swedish food
love meatballs
reageer retweet
twitter:
Dat paarse, lyngonsylt, is echt niet te vreten maar brunsaus met aardappelpuree is echt goed te doen :pquote:
quote:Beerens: 'Wij winnen zondag met 3-0 van Feyenoord'
Als we Roy Beerens moeten geloven dan is Feyenoord geen topclub meer en wint AZ zondag gemakkelijk met 3-0 van de Rotterdamse club. Beerens maakte deze zomer de overstap van de ene provincieclub naar de andere. Hij verruilde SC Heerenveen voor AZ, waar hij de laatste tijd overigens uitstekend speelt.
In het programma AZ TV legde de interviewer de voetballer drie stellingen voor, waarna hij de uitslag van de wedstrijd trachtte te voorspellen. De eerste stelling luidde: 'Feyenoord is geen topclub meer'. 'Daar ben ik het mee eens', aldus Beerens. 'Vanwege de prestaties. Als je naar het stadion en de supporters kijkt dan zou je zeggen dat het een topclub is, maar in het voetbal kijk je toch naar de prestaties.'
AZ TV vond het vervolgens toepasselijk om Beerens de volgende stelling voor te leggen: 'Ik vind dat spelers prima een trainer kunnen wegsturen'. Beerens was het oneens met de stelling en gaf verder nog aan dat hij in het verleden goed met Been heeft samengewerkt.
'AZ is zondag aan zijn stand verplicht te winnen', was de laatste stelling. 'Daar ben ik het wel mee eens. We hebben vertrouwen in onszelf en we spelen thuis goed. Ik denk dat we wel verplicht zijn om te winnen. Ik verwacht een Feyenoord die alles een beetje dicht probeert te houden en ons het voetbal onmogelijk probeert te maken.'
Daarna moest de buitenspeler de uitslag voor de wedstrijd voorspellen. De Brabander ging voor een ogenschijnlijk makkelijke overwinning voor AZ: 3-0. 'Wilde eerst 3-1 zeggen, maar ik gun ze het doelpunt niet.'
Idd, leg dat maar klaar op de stoeltjes.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Even een stukje voor in de kleedkamer Zondag :
[..]
Juist!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, leg dat maar klaar op de stoeltjes.
Hij weet dattie nog naar de Kuip moet dit seizoen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Even een stukje voor in de kleedkamer Zondag :
[..]
Idd, hij kijkt nu al bij de jeugd van Feijenoord (natuurlijk niet om te scouten.). Hij zei dat er veel talent bij zat op elke leeftijdquote:
Wat loopt die Beerens nou ineens overdreven vijandig te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Daarna moest de buitenspeler de uitslag voor de wedstrijd voorspellen. De Brabander ging voor een ogenschijnlijk makkelijke overwinning voor AZ: 3-0. 'Wilde eerst 3-1 zeggen, maar ik gun ze het doelpunt niet.'
Het lijkt Lulring wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loopt die Beerens nou ineens overdreven vijandig te doen.
Vaag idd... Nouja, hopen op een stunt dan maar. 3x Guidetti.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loopt die Beerens nou ineens overdreven vijandig te doen.
Ik hoop maar dat ze hem netjes behandelen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:44 schreef TC03 het volgende:
Boskamp gaat een beetje scouten voor Feyenoord, zegt ie bij VI.
Van Beukering had duidelijk te weinig 2-inch-steps getraind.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:00 schreef Lastpost het volgende:
http://www.thecelebritywo(...)rkout-jozy-altidore/
3 penalties?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vaag idd... Nouja, hopen op een stunt dan maar. 3x Guidetti.
Vooral dit ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze hem netjes behandelen bij Feyenoord.
Fantastische vent, ziet alles. Zat vorig seizoen echt regelmatig helemaal stuk omdat het zo slecht gingquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
Een echte clubman die ook makkelijk voor heel veel geld naar City had kunnen gaan.
Haha wat een toeval, ik heb vanmiddag EXACT hetzelfde op in de Ikea vlakbij de Kuip, zonde dat ik hem niet ben tegengekomen, was das er tenminste nog iets leuks geweest aan dat inteelthuis daar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 18:34:14Swedish food
love meatballs
reageer retweet
twitter:
Moet die gast niet eens normaal eten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Haha wat een toeval, ik heb vanmiddag EXACT hetzelfde op in de Ikea vlakbij de Kuip, zonde dat ik hem niet ben tegengekomen, was das er tenminste nog iets leuks geweest aan dat inteelthuis daar.
Zolang hij 1op1 blijft lopen mag hij van mij eten wat hij wil.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet die gast niet eens normaal eten?
Moet ie dat niet zelf weten? Als ie maar fit is, en dat is ie wel geloof ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet die gast niet eens normaal eten?
Natuurlijk, maar ik vroeg me gewoon af of je tegenwoordig als topsporter niet een of ander dieet meekrijgt van een voedingsdeskundige. Lijkt me ergens misschien logisch, wanneer je voor 800.000 op de loonlijst staat dat je dan ook je voedingspatroon onder de loep neemt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet ie dat niet zelf weten? Als ie maar fit is, en dat is ie wel geloof ik.
Ik zeg niet dat hij niet fit is, maar ik dacht dat topsporters tegenwoordig ook serieus met hun voeding bezig waren. Het is trouwens niet per definitie zo dat wanneer je geen vet hebt, je dieet ook optimaal is om zo goed mogelijk te presteren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Dat krijg je alleen bij een te hoog vetpercentage, je moet gewoon zorgen dat je bij iedere test fit bent.
Daar heb je gelijk in, eigenlijk zou het wel moeten, maar binnen de voetbalwereld is dat geen gemeengoed. Niet nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vroeg me gewoon af of je tegenwoordig als topsporter niet een of ander dieet meekrijgt van een voedingsdeskundige. Lijkt me ergens misschien logisch, wanneer je voor 800.000 op de loonlijst staat dat je dan ook je voedingspatroon onder de loep neemt.
Versta me niet verkeerd, 1 op 1 en ik kom hem persoonlijk een Big Mac thuisbezorgen.
Zal vast wel komen als hij een beetje geseteld is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet fit is, maar ik dacht dat topsporters tegenwoordig ook serieus met hun voeding bezig waren. Het is trouwens niet per definitie zo dat wanneer je geen vet hebt, je dieet ook optimaal is om zo goed mogelijk te presteren.
Volgens mij speelt voeding bij buitenlandse topclubs wel een rol. Lijkt me eigenlijk ook wel logisch als je ziet om wat voor bedragen het tegenwoordig gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet fit is, maar ik dacht dat topsporters tegenwoordig ook serieus met hun voeding bezig waren. Het is trouwens niet per definitie zo dat wanneer je geen vet hebt, je dieet ook optimaal is om zo goed mogelijk te presteren.
Valt tegen hoor. Natuurlijk wordt er op de voeding gelet maar het speelt niet zo'n rol als in andere sporten omdat voetbal veel minder een lichamelijke prestatie is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:40 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij speelt voeding bij buitenlandse topclubs wel een rol. Lijkt me eigenlijk ook wel logisch als je ziet om wat voor bedragen het tegenwoordig gaat.
Alsof dat bord met wat balletjes, jam en nog wat zo ontzettend ongezond is. (Iets wat een Big Mac wel is)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vroeg me gewoon af of je tegenwoordig als topsporter niet een of ander dieet meekrijgt van een voedingsdeskundige. Lijkt me ergens misschien logisch, wanneer je voor 800.000 op de loonlijst staat dat je dan ook je voedingspatroon onder de loep neemt.
Versta me niet verkeerd, 1 op 1 en ik kom hem persoonlijk een Big Mac thuisbezorgen.
Bruma op de bank ja? Hij heeft zelfs gescoord gisterenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruma zit nu ook weer gewoon bij HSV de bank warm te houden en Rekik zal alleen wat minuten in de League Cup.
Ik vraag me af of ze er ook allemaal naartoe waren gegaan als ze hetzelfde salaris kregen als bij Feyenoord.
Na Bayern uit dit seizoen heeft hij op de bank gezeten nu is de trainer vervangen en heeft hij wel een basisplaats. Speelde gisteren echt een geweldige pot.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bruma op de bank ja? Hij heeft zelfs gescoord gisteren
En zo'n Bruma kan als hij wil op elk willekeurig moment zo weer in de top van de Eredivisie aan de bak. Dus hoezo nou geflopt?
mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
ik vind het alleen dom dat veel talenten zo vroeg vertrekken.
Als je op zeer jonge leeftijd vertrekt en bij Chelsea of Arsenal de jeugd doorloopt hoeft dat echt niet slecht te zijn voor je ontwikkeling.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Na Bayern uit dit seizoen heeft hij op de bank gezeten nu is de trainer vervangen en heeft hij wel een basisplaats. Speelde gisteren echt een geweldige pot.
En ik heb trouwens nergens gezegd dat hij geflopt is, ik vind het alleen dom dat veel talenten zo vroeg vertrekken.
De opleiding bij Feyenoord is ook prima en je hebt veel meer kans op speelminuten in een goede competitie voor een talent. De weg der geleidelijkheid is vaak toch beter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je op zeer jonge leeftijd vertrekt en bij Chelsea of Arsenal de jeugd doorloopt hoeft dat echt niet slecht te zijn voor je ontwikkeling.
Jij redeneert puur vanuit supportsperspectief.
Ik zag gisteren tijdens de wedstrijd een statistiek dat hij geen direct duel had verloren tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bruma op de bank ja? Hij heeft zelfs gescoord gisteren
En zo'n Bruma kan als hij wil op elk willekeurig moment zo weer in de top van de Eredivisie aan de bak. Dus hoezo nou geflopt?
Hoe kom je daar nu bij? Bruma is verhuurd geweest aan Leicester City en heeft daar gewoon gespeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De opleiding bij Feyenoord is ook prima en je hebt veel meer kans op speelminuten in een goede competitie voor een talent. De weg der geleidelijkheid is vaak toch beter.
Bruma heeft de afgelopen jaren amper wedstrijden gespeeld omdat het 2e elftal amper speelt.
En heeft dat te maken met Feyenoord of met de jongens zelf?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Bruma is verhuurd geweest aan Leicester City en heeft daar gewoon gespeeld.
En speelminuten in het eerste van Feyenoord zijn goed hoor, maar het niveau is voor het eerst sinds jaren weer enigszins acceptabel. Je ziet ook dat als onze toptalenten (Fer en Wijnaldum) naar beter voetballende ploegen gaan ze speltechnisch direct door het ijs zakken.
Het is gewoon niet meer zo dat als je wekelijks excelleert in Feyenoord 1 je dan vanzelf wel toekomt aan de volgende stap in je carrière ,als in een buitenlands avontuur.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En heeft dat te maken met Feyenoord of met de jongens zelf?
Ze zijn met veel bombarie weggegaan terwijl ze helemaal (nog) niet zo goed zijn. Tsja, dan zak je domweg door het ijs.
Ik weet nou niet of je het over Wijnaldum en Fer hebt, zo ja,quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is gewoon niet meer zo dat als je wekelijks excelleert in Feyenoord 1 je dan vanzelf wel toekomt aan de volgende stap in je carrière ,als in een buitenlands avontuur.
Daarvoor was het niveau van ons de afgelopen jaren gewoon veel te laag. Bij ajax, Psv en zelfs Twente heb je wel dat perspectief wel.
Dus daar moet je als club naar streven als je jeugdspelers daadwerkelijk langer wilt gaan vasthouden.
Spellingcheck faal jongenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:42 schreef heiden6 het volgende:
Perspectivisch, Stokstaart?Heel creatief.
Waren dat niet onze 2 belangrijkste spelers/grootste talenten dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je het over Wijnaldum en Fer hebt, zo ja,
De Vrij bv, Casteignos.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waren dat niet onze 2 belangrijkste spelers/grootste talenten dan?
De rest was helemaal armoedig. Welk waarde heeft het argument 'speeltijd in het eerste' dan als je echt een groot talent bent of denkt te zijn?
Jonge spelers willen gewoon graag oudere spelers om zich aan op te trekken. Dat was zelfs een argument van Fer om weg te gaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
De Vrij bv, Casteignos.
Maar los daarvan excelleerden Fer en WIjnaldum niet echt vorig jaar. Wijnaldum denkt zelf dat hij een nr 10 is maar daar is hij compleet ongeschikt voor.
Bruma zat toen tegen de selectie van Chelsea aan maar zat er vaak op de wedstrijddag niet bij dan mag je dus meedoen met het 2e elftal maar die spelen maar 1 keer in de anderhalve maand.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Bruma is verhuurd geweest aan Leicester City en heeft daar gewoon gespeeld.
En speelminuten in het eerste van Feyenoord zijn goed hoor, maar het niveau is voor het eerst sinds jaren weer enigszins acceptabel. Je ziet ook dat als onze toptalenten (Fer en Wijnaldum) naar beter voetballende ploegen gaan ze speltechnisch direct door het ijs zakken.
quote:'Laag in de hoek is ook goed, Guidetti'
Op het trainingscomplex van Varkenoord schalt de stem van Roy Makaay als John Guidetti de bal verwoestend hard op de vuisten van doelman Erwin Mulder knalt. ,,Laag in de hoek is ook goed, hoor’’, zegt Makaay subtiel. De spitsentrainer van Feyenoord brengt de Manchester City-huurling details bij tijdens een aparte trainingsessie met de aanval van de Rotterdamse club, die morgen op scherp moet staan tegen AZ.
Makaay was jarenlang op de Europese velden een ijskoude afmaker in de ‘zestien’. De oud-spits van onder meer Deportivo la Coruña, Bayern München en Feyenoord had een feilloos gevoel voor de vrije hoek in het doel. De Zweedse jeugdinternational Guidetti slurpt de informatie van Makaay op en vindt het een eer om zoveel aandacht te krijgen van de voormalige Oranje-international.
,,Alles wat ik hier meemaak is een prachtige ervaring voor mij,’’ zegt Guidetti als hij na de training op zijn voetbalschoenen tussen de voorbij razende auto’s de weg oversteekt om, met een zak hesjes onder zijn armen de kleedkamers in de Kuip op te zoeken. Het is wat minder professioneel dan bij Manchester City. ,,Maar die club is nu eenmaal absolute top geworden. Niemand zal mij horen klagen. Ik vind het hier fantastisch. Ik heb al een week kippenvel op mijn armen van mijn eerste optreden in De Kuip. Ik kreeg een staande ovatie toen ik werd gewisseld, niet normaal man.’’
Ooit droomde Guidetti er al van om in de Kuip te kunnen schitteren. ,,Ik had met Zweden onder 19 tegen Oranje onder 19 gespeeld in Barendrecht. Ik zal die wedstrijd nooit meer vergeten want ik scoorde vier keer en na afloop kregen we een rondleiding door het stadion van Feyenoord. Geweldig vond ik dat. Ik was helemaal onder de indruk. Als ik hier ooit kan scoren, dacht ik toen, ben ik helemaal gelukkig’’,
Vandaag neemt de Zweed zijn intrek in zijn eigen huis, niet ver van de Kuip. En van zijn nieuwe ploeggenoten is hij ook best onder de indruk. Guidetti: ,,Ik ga natuurlijk niet liegen. Bij Manchester City zijn de spelers beter. Logisch toch? Daar stond ik elke dag op het veld met Balotelli en Dzeko als collega-spitsen. Maar ik kan me hier prima ontwikkelen tussen deze talenten.’’
In Alkmaar staat Guidetti tegen zijn landgenoten Rasmus Elm en Pontus Wernbloom, die kozen voor een avontuur bij AZ. ,,We zoeken elkaar niet op. Maar Rasmus ken ik van Jong Zweden en ik weet alles van iedere Zweedse speler in Nederland. Dat worden er steeds meer. Dit is een prachtige competitie voor ons. AZ uit wordt een pittige partij voor ons, maar het is niet meer dan dat. Ik heb er zin in.’’
Plus weer nieuwe foto's op de site.quote:Twee nieuwe aanhoudingen voetbalrellen
Laatste update: 24 september 2011 10:56 info Bekijk op de kaart
ROTTERDAM - De politie heeft twee mannen aangehouden in verband met de rellen bij stadion De Kuip in Rotterdam een week geleden. Dat maakte de politie zaterdag bekend.
De twee verdachten, een 22-jarige Nijkerker en een 29-jarige man uit Etten-Leur, meldden zichzelf bij de politie, nadat hun afbeeldingen op internet waren gezet. In totaal zijn er nu 11 verdachten aangehouden.
Op zich heel mooi dat Makaay Giudetti beter leert scoren. Enige probleempje is wel dat Giudetti aan het eind van het seizoen gewoon weer terug naar ManCity gaat. Alle investeringen zijn dan voor niets geweest. Voor dit moment is zo'n oplossing even nodig, maar ik hoop dat ze al verder kijken en gaan investeren in een spits die een langer contract heeft bij Feijenoord.quote:
Goh.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op zich heel mooi dat Makaay Giudetti beter leert scoren. Enige probleempje is wel dat Giudetti aan het eind van het seizoen gewoon weer terug naar ManCity gaat. Alle investeringen zijn dan voor niets geweest. Voor dit moment is zo'n oplossing even nodig, maar ik hoop dat ze al verder kijken en gaan investeren in een spits die een langer contract heeft bij Feijenoord.
Ja, en Bruma is drie maanden ouder dan De Vrij en heeft al drie interlands gespeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bruma zat toen tegen de selectie van Chelsea aan maar zat er vaak op de wedstrijddag niet bij dan mag je dus meedoen met het 2e elftal maar die spelen maar 1 keer in de anderhalve maand.
Zit je op de wedstrijddag wel bij de selectie dan mag je de Maandag/Dinsdag niet meedoen met de wedstrijd van het 2e en moet je dus misschien weer een maand wachten op speelminuten. Pas het laatste deel van vorig seizoen heeft hij een tiental wedstrijden gespeeld bij Leicester.
Om even een voorbeeld te geven, De Vrij heeft vanaf 2009 tot nu 50 wedstrijden gespeeld, Bruma heeft er vanaf 2009 tot nu nog geen 20 gespeeld.
Jep maar ik ben ervan overtuigd dat als De Vrij nu al de fysiek had van Bruma hij ook al interlands had gespeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en Bruma is drie maanden ouder dan De Vrij en heeft al drie interlands gespeeld.
Alsof interlands de maatstaf is om te bepalen of je geslaagd bent/ of gaat slagen als voetballerquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar ik ben ervan overtuigd dat als De Vrij nu al de fysiek had van Bruma hij ook al interlands had gespeeld.
Heb je voor mij ook zo'n glazen bol?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar ik ben ervan overtuigd dat als De Vrij nu al de fysiek had van Bruma hij ook al interlands had gespeeld.
Heb ik niet, gewoon logisch nadenken volstaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook zo'n glazen bol?
Dat Bakkal op de voet van Schwalbarez staat. Hij had van mijn part Schwalbarez een uppercut en een hoekslag mogen geven.quote:
Dat zie ik nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Bakkal op de voet van Schwalbarez staat. Hij had van mijn part Schwalbarez een uppercut en een hoekslag mogen geven.
Komt zelfs nog een tekstballon op het moment dat het gebeurt.quote:
Ah, ja ik zie het, Suarez trekt maar gauw zijn voet weg. (Tekstballonnen verschijnen niet als je het filmpje gewoon binnen Fok! kijkt).quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt zelfs nog een tekstballon op het moment dat het gebeurt.
V Marwijk is de laatste jaren niet zo happig met het opstellen van Feyenoorders in Oranje. Is ook nauwelijks aanleiding voor geweest.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb ik niet, gewoon logisch nadenken volstaat.
Klopt, niveau verschil is inmiddels veel te groot.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
V Marwijk is de laatste jaren niet zo happig met het opstellen van Feyenoorders in Oranje. Is ook nauwelijks aanleiding voor geweest.
Ik weet niet of dat onze grootste en belangrijkste talenten/spelers waren. Het feit dat er zo ontzettend over gesproken werd, kwam omdat ze niet bij wilden tekenen. Ze werden veels te veel de hemel ingeprezen en gezegd dat ze ontzettend belangrijk waren... Wijnaldum heeft dat sporadisch laten zien, en Fer deed het eigenlijk alleen de laatste wedstrijden echt goed, dus ik denk dat het helemaal niet onze grootste talenten waren / belangrijkste spelers. Het is uiteindelijk voor Feyenoord wel gruwelijk goed gegaan door ze voor de hoofdprijs te verkopen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waren dat niet onze 2 belangrijkste spelers/grootste talenten dan?
De rest was helemaal armoedig. Welk waarde heeft het argument 'speeltijd in het eerste' dan als je echt een groot talent bent of denkt te zijn?
Naar mijn mening niet de hoofdprijs. Gezien het 1-jarige contract wel, maar je had echt de hoofdprijs als je ze had verkocht met nog 2 of 3 jaar contract voor ¤8 miljoen per stuk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onze grootste en belangrijkste talenten/spelers waren. Het feit dat er zo ontzettend over gesproken werd, kwam omdat ze niet bij wilden tekenen. Ze werden veels te veel de hemel ingeprezen en gezegd dat ze ontzettend belangrijk waren... Wijnaldum heeft dat sporadisch laten zien, en Fer deed het eigenlijk alleen de laatste wedstrijden echt goed, dus ik denk dat het helemaal niet onze grootste talenten waren / belangrijkste spelers. Het is uiteindelijk voor Feyenoord wel gruwelijk goed gegaan door ze voor de hoofdprijs te verkopen.
Nog niet zolang geleden stond er in de Elsevier een artikel over de jeugdopleidingen in Nederland. Zij kwamen na grootschalig onderzoek tot de conclusie dat de bijna alle opleidingen hier in Nederland zeer goed waren, maar weinig effectief. De opleiding van Feijenoord werd zeer professioneel genoemd, echter breekt uiteindelijk maar 8% door als profvoetballer waarvan 5 of 6% bij Feijenoord zelf.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De opleiding bij Feyenoord is ook prima en je hebt veel meer kans op speelminuten in een goede competitie voor een talent. De weg der geleidelijkheid is vaak toch beter.
Bruma heeft de afgelopen jaren amper wedstrijden gespeeld omdat het 2e elftal amper speelt.
Dat is toch ook niet zo heel raar? Elk jaar moet je weer nieuwe stappen zetten en sommigen zullen blijven hangen in hun ontwikkeling om wat voor reden dan ook en bam, je kans is verknald. Enkelen komen er dan toch nog - zoals Overtoom, maar dat is een zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef eight het volgende:
[..]
Nog niet zolang geleden stond er in de Elsevier een artikel over de jeugdopleidingen in Nederland. Zij kwamen na grootschalig onderzoek tot de conclusie dat de bijna alle opleidingen hier in Nederland zeer goed waren, maar weinig effectief. De opleiding van Feijenoord werd zeer professioneel genoemd, echter breekt uiteindelijk maar 8% door als profvoetballer waarvan 5 of 6% bij Feijenoord zelf.
De cijfers waren wel gebaseerd op een lichting van een paar jaar geleden, vermoedelijk behaalt Feijenoord op dit moment een hoger percentage.
Ik had verwacht dat het slagingspercentage hoger zou zijn. De jongens die in de Feijenoord jeugdopleidingen zitten zijn al reeds eerder doorgeselecteerd. Ze zijn al het beste van het beste van wat er rondloopt. Aan de club ligt het niet, die doen al alles wat ze kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:50 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo heel raar? Elk jaar moet je weer nieuwe stappen zetten en sommigen zullen blijven hangen in hun ontwikkeling om wat voor reden dan ook en bam, je kans is verknald. Enkelen komen er dan toch nog - zoals Overtoom, maar dat is een zeldzaamheid.
Je bent pas efficient als meer van jouw jeugd doorstroomt ivm andere jeugdopleidingen en op dit moment heeft Feyenoord gewoon een jeugd waar je u tegen zegt - alle grote clubs kijken continu wat er bij ons rondloopt en moet een heel jeugdig elftal weten we goed mee te draaien in de eredivisie.
Hoe roerig is de pubertijd voor veel jongens wel niet? Er zijn zoveel factoren die meespelen dat ook al heb je alles het je toch niet kan lukken om er te komen. Wat de Cruyff Foundation doet is om enkele van die factoren te verzwakken of weg te nemen waardoor er hopelijk meer profs kunnen doorstromenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het slagingspercentage hoger zou zijn. De jongens die in de Feijenoord jeugdopleidingen zitten zijn al reeds eerder doorgeselecteerd. Ze zijn al het beste van het beste van wat er rondloopt. Aan de club ligt het niet, die doen al alles wat ze kunnen.
In het artikel gaven ze als voorbeeld het Nederlands Jeugdelftal onder de 14?(of 12) Van de 11 basisspelers die op de foto stond brak er uiteindelijk maar 1 door.
Ik sta ervan te kijken van wat er nog allemaal mis kan gaan.
Cijfers waren gebaseerd op alle jeugdspelers die meedoen aan de prof opleiding in 3 achtereenvolgende geboortejaren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:19 schreef NJ het volgende:
Dat hangt er vanaf waar die 8% op gebaseerd is. Is dat van alle talentjes die in de jeugdopleiding opgenomen worden of alleen van het beloftenelftal? Of de A1?
Dat maakt nogal een verschil.
Wel terecht overigens, maar goed.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef Helpmefok het volgende:
Ajacieden huilen weer over de scheids![]()
Wij STAAN dan godverredommekes bovenaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel terecht overigens, maar goed.
Morgen kunnen we weer bovenaan staan.
[/quote[quote]Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel terecht overigens, maar goed.
Morgen kunnen we weer bovenaan staan.
Ik hoop wel dat de spelers hierdoor nog gretiger zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Pleur op joh. Eerst maar eens morgen zien.
Lees het sarcasme.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Ja, lekker boeiend man. Wij zijn geen concurrent van die jdquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees het sarcasme.. Toch leuk die joden te zien schuimbekken.
Overigens was hij weldegelijk buitenspel [ afbeelding ]
Elke keer als ik ze daarmee confronteer reageren ze niet
Het was me toch een enorme blunder.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend man. Wij zijn geen concurrent van die joden. Face it.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we boven aan staan tochquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk wel. Maar dat zien we morgendan wel weer, of nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we boven aan staan toch
Inderdaad. Maar dromen is heerlijk. En pas morgen weten we echt hoe ver dit team is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar dat zien we morgendan wel weer, of niet
Nee in de verste verte niet. Ik houd gewoon enorm van dromen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend man. Wij zijn geen concurrent van die joden. Face it.
Zou geweldig zijn, maar veel koop je er nog niet voor.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we boven aan staan toch
Niks. Het is morgen 4e of 1e, iets anders is niet mogelijk. Zo dicht zit het dus nog op elkaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn, maar veel koop je er nog niet voor.
Moet eerlijk bekennen dat ik met dromen al geruime tijd ben opgehouden. Hoevaak ik daar al niet mee op mijn bek ben gegaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dromen is heerlijk. En pas morgen weten we echt hoe ver dit team is.
Wie zeg je ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:00 schreef zoekeenleven het volgende:
en de heer wijnaldum die ff een penalty mist
Ik niet. Bij de aanvang van elk seizoen denk ik dat we met een beetje geluk kampioen kunnen worden. Ook dit seizoen. En dan ga je elk seizoen wel op je bek ja. We zullen zien. Als we morgen een beetje scherp beginnen hebben we een kans. Anders sta je na 20 minuten al minstens 2-0 achter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik met dromen al geruime tijd ben opgehouden. Hoevaak ik daar al niet mee op mijn bek ben gegaan.
Ik denk wel vaak dat het erger als vorig seizoen niet kan worden maar verder probeer ik niet te veel te verwachten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik met dromen al geruime tijd ben opgehouden. Hoevaak ik daar al niet mee op mijn bek ben gegaan.
Beerens - Ramsteijn baart me zorgen. Verder denk ik dat we zeker niet kansloos zijn, maar dat AZ wel favoriet is. Het kan zomaar 3-0 worden, maar ook 0-3 of een gelijkspel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Muto het volgende:
Morgen vrees ik een dikke nederlaag. Tegen ploegen met al die bewegelijke spelers hebben we het al jaren lastig. Vooral met opkomende middenvelders etc.
Die doelstelling hebben we nu al bereiktquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk wel vaak dat het erger als vorig seizoen niet kan worden maar verder probeer ik niet te veel te verwachten.
Wat is dat voor mieten instelling ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Muto het volgende:
Morgen vrees ik een dikke nederlaag. Tegen ploegen met al die bewegelijke spelers hebben we het al jaren lastig. Vooral met opkomende middenvelders etc.
onze vriend guidetti niet in iedergevalquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is dat voor mieten instelling ?
Ik hoop niet dat de spelers ook zo denken.
Daarover gesproken, heeft hij nog getweet over zijn avondmaaal ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
onze vriend guidetti niet in iedergeval
nou hij heeft nu een eigen appartement dus ik denk dat zijn vriendin voor hem heeft gekookt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heeft hij nog getweet over zijn avondmaaal ?
Volgens mij zit de spelersgroep in een hotel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nou hij heeft nu een eigen appartement dus ik denk dat zijn vriendin voor hem heeft gekookt.
Opkankeren mafkees. Kan het niveau gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:41 schreef Cara het volgende:
Fer verruilde Feyenoord enkele weken terug voor FC Twente en moest wennen aan zijn nieuwe club. 'Bij FC Twente gaat het sneller dan bij Feyenoord, op de trainingen en in de wedstrijden', aldus de middenvelder. 'Dat wist ik van te voren, maar het kost even tijd om je aan te passen. Maar ik merk dat het de goede kant op gaat.'
Soms plaats je echt domme opmerkingen Caland. Ook deze lijsten we weer inquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Opkankeren mafkees. Kan het niveau gewoon niet aan.
Wat nou. Met dan mongolentrage middenveld werden ze 70 vd 90 minuten compleet onder de voet gelopen. En heb je die Cornelisse zien rennen? Als in Van Beukering in zijn beste dagen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms plaats je echt domme opmerkingen Caland. Ook deze lijsten we weer in
Jij baseert op 2 wedstrijden dat Fer het niveau daar niet aan kan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou. Met dan mongolentrage middenveld werden ze 70 vd 90 minuten compleet onder de voet gelopen. En heb je die Cornelisse zien rennen? Als in Van Beukering in zijn beste dagen.
Nee tuurlijk niet. Maar iest met een wens een vader en een gedachte. Zal jij toch ook wel snappen koekwaus.quote:Op zondag 25 september 2011 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij baseert op 2 wedstrijden dat Fer het niveau daar niet aan kan?
Kom op zeg, wat een voorbarige conclusies
Oh, ok man!!1!!quote:Op zondag 25 september 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar iest met een wens een vader en een gedachte. Zal jij toch ook wel snappen koekwaus.
Je kan tochook niet ontkennen dat hij tot nutoe zwaar tekort komt inde testcases. Dan heb ik liever 5,5 mio en Leerdam achter de hand.aquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan tochook niet ontkennen dat hij tot nutoe zwaar tekort komt inde testcases. Dan heb ik liever 5,5 mio en Leerdam achter de hand.a
Wat zeur je nou? Die gast heeft 5.5 miljoen opgeleverd en dat hij het niet goed doet is alleen maar goed voor ons.quote:Op zondag 25 september 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan tochook niet ontkennen dat hij tot nutoe zwaar tekort komt inde testcases. Dan heb ik liever 5,5 mio en Leerdam achter de hand.a
quote:Op zondag 25 september 2011 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Het zou zomaar kunnen. Az moet toch ook een keer verliezenquote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef TC03 het volgende:
Holy shit, we kunnen morgen de koppositie pakken...
* TC03 droomt verder
quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Cara het volgende:
Deze wedstrijd gaan we helaas onder geen beding winnen jongens
Exact.quote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef TC03 het volgende:
AZ heeft dit seizoen ook matige wedstrijden gespeeld. We maken echt wel een kans. Ik ben alleen bang voor Beerens vs. Ramsteijn, dat kan nooit goed gaan.
quote:
quote:
Thuis toch niet:quote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef TC03 het volgende:
AZ heeft dit seizoen ook matige wedstrijden gespeeld. We maken echt wel een kans. Ik ben alleen bang voor Beerens vs. Ramsteijn, dat kan nooit goed gaan.
Ja ja. Ik had het natuurlijk over Ramsteijn.quote:
Oke.quote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja ja. Ik had het natuurlijk over Ramsteijn.
Die gaat zo gigantisch door het ijs zakken dat het pijn doet.
Neem ik m niet kwalijk overigens, want hij moet daar helemaal niet staan.
zie Altidore maar eens te verslaanquote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef Lastpost het volgende:
We gaan daar gewoon winnen als we met lef en felheid de duels aangaan.
Nouquote:Op zondag 25 september 2011 02:47 schreef Merkie het volgende:
Het is lang geleden dat we een wedstrijd speelden waarbij de nummer 1 positie in het geding was.
Marcellis is de snelste niet, dus de buitenspeler die op hem staat kan hem vrij snel afknijpen. Beerens heeft dat ook helemaal niet nodig, wat een lastig en beweeglijk mannetje is dat zeg. Of je daar Ramsteijn, Nelom of Indi op zet, lastig blijft het. Ik denk dat Nelom de beste keus zou zijn trouwens, de andere twee zijn niet echt wendbaar.quote:Op zondag 25 september 2011 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramsteijn zal het extra lastig krijgen omdat hij een opkomende Marcellis over zich heen krijgt + MR Roy
Alleen blijkbaar doet Nelom het helemaal niet zo goed, daar hij derde keus is.quote:Op zondag 25 september 2011 09:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Marcellis is de snelste niet, dus de buitenspeler die op hem staat kan hem vrij snel afknijpen. Beerens heeft dat ook helemaal niet nodig, wat een lastig en beweeglijk mannetje is dat zeg. Of je daar Ramsteijn, Nelom of Indi op zet, lastig blijft het. Ik denk dat Nelom de beste keus zou zijn trouwens, de andere twee zijn niet echt wendbaar.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 09:19:14Verrassende opstelling bij #Feyenoord, waarover later meer.... #azfey reageer retweet
Buitenspel??quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat Clasie eruit gaat, dat is toch zo'n beetje dé spelmaker. Ik vond het best beangstigend om te zien hoe weinig creativiteit er afgelopen dinsdag in de ploeg zat. Dani als rechtsback verwacht ik wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 09:42 schreef Muto het volgende:
Ik gok Leerdam op het middenveld, Clasie eruit en Dani als back. En dan nog Indi voor Ramsteijn.
Toch Altidore erin, jammer, hij's goedtwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:03:25Opstelling AZ: Esteban; Marcellis, Moisander, Viergever, S. Poulsen; Wernbloom, Maher, R. Elm; Beerens, Altidore en Holman. #azfey reageer retweet
Als je dit vorig jaar had gezegd hequote:Op zondag 25 september 2011 10:13 schreef Muto het volgende:
Schaken/Cabral kunnen die Marcellis hebben
Ik denk Indi en Dani als backs en dan nog hopelijk Leerdam voor El Ahmadi. En op de vleugels kan Koeman ook kiezen uit vier smaken inmiddels (5 als je Fernandez meetelt) dus daar kan ook nog een hoop gepuzzeld worden.quote:Op zondag 25 september 2011 09:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat Clasie eruit gaat, dat is toch zo'n beetje dé spelmaker. Ik vond het best beangstigend om te zien hoe weinig creativiteit er afgelopen dinsdag in de ploeg zat. Dani als rechtsback verwacht ik wel ja.
Op de positie van Cabral kan dat gepingel wel een beetje. Wijnaldum deed het altijd in de as van het veld, dat is gewoon dodelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef Dekatria het volgende:
Cabral moet oppassen dattie niet de nieuwe Wijnaldum wordt met z'n gepingel, zag 'm tegen AGOVV ook weer talloze nutteloze scharen e.d. maken om vervolgens de bal terug te spelen.
Hoeft niet per se. In eerste instantie is hij gehaald als backup voor Indi dacht ik, en toen kwam Ramsteijn ook nog eens, oorspronkelijk als backup voor de centrale positie maar omdat hij echt veel in huis heeft wil Koeman hem denk ik veel laten spelen zodat hij straks veel speelritme en ervaring heeft wanneer Vlaar weggaat of hij of de Vrij eens wegvalt.quote:Op zondag 25 september 2011 09:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen blijkbaar doet Nelom het helemaal niet zo goed, daar hij derde keus is.
Zou hij nu nog vaker voor het goal komen dan als rechtsback?quote:Op zondag 25 september 2011 10:42 schreef Merkie het volgende:
Zo verrassend is dat toch niet. Maar Leerdam op het middenveld is een hele goede zet.
Fernandez in de basistwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:41:05Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey reageer retweet
Omdat Schaken zichzelf meerdere malen dit seizoen uitstekend gemanifesteerd heeft. Biseswar heeft lang niet gespeeld en aan de opstelling te zien verwacht Koeman niet 90 minuten te domineren dus neemt hij geen risico's met nieuwe spelers.quote:Op zondag 25 september 2011 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Is Bieseswaar nog steeds gebleseerd?
En waarom geen Cabral?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |