Klinkt aannemelijk ja. En dan vinden ze weer wel ergens een maximum waar met nieuwe technologie overheen gegaan kan worden. Gelukkig blijft wetenschap altijd zoeken en denken we nooit dat we er al helemaal zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
interessant nieuws.
Zo weten wij nog altijd te weinig over natuurkunde.
Toen dacht men dat je niet sneller dan geluiden door kan. totdat iemand het deed.
Het zou best net zo als met de lichtsnelheid gebeuren.
Alleen heb je gewoon behoorlijk veel energie voor nodig.
Of een manier om de "weerstand" weg te nemenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
interessant nieuws.
Toen dacht men dat je niet sneller dan geluiden door kan. totdat iemand het deed.
In de huidige theorie kan het niet omdat het in de grafiek een asymptoot wordt. Je hebt oneindig veel energie nodig. Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
interessant nieuws.
quote:
Daar is ook een theoretisch antwoord opquote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tijdreizen lijkt me nog steeds dubieus. Puur alleen al omdat je allerlei vage paradoxen kan gaan krijgen.
Sja, die paradoxen verdwijnen als het eenmaal kan, want dan kan hetquote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tijdreizen lijkt me nog steeds dubieus. Puur alleen al omdat je allerlei vage paradoxen kan gaan krijgen.
Deze opmerking doet pijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:23 schreef GNT het volgende:
[..]
Ach ja, het was een theorie. Nu brengen we het in de praktijk.
Nee, van een Ferengi-invasie worden we vrolijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:17 schreef Henno het volgende:
Nou laat die warp drive maar komen. Ik wil weleens een potje schaak spelen tegen zo'n puntoor, kan hij me meteen die neck pinch leren voor tegen de buurtmocro's als ze weer eens staan te sissen tegen m'n vriendin.
omg nee, we hebben al genoeg VVD'ersquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, van een Ferengi-invasie worden we vrolijk.
Mocht het kloppen , geef dan die fucking warp drives omgquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijzonder nieuws, mocht het onomstotelijk worden bewezen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Interessant. Heb er helaas de ballen verstand van maar genoeg om te weten dat dit een big deal is.
In wat voor opzicht?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ongetwijfeld een foute meting.
Maar het als het zou kloppen, zou dat een enorme impact hebben op ons begrip van het universum.
Wil ik dat? Misschien word ik dan nooit geboren. Egoďstisch, maar toch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar stél dat de mens kan tijdreizen
Zou er dan een groepje Navy Seals naar Duitsland worden gestuurd in 1939 om Hitler uit te schakelen voor de oorlog?
Fantaseren
Daar zit wat in ja...quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik dat? Misschien word ik dan nooit geboren. Egoďstisch, maar toch.
Persoonlijk hoop ik dat tijdreizen nooit uitgevonden wordt. Terug kunnen kijken in de tijd lijkt me daarentegen wel een goeie uitvinding.
Metingen hebben ze gecheckt.quote:
Daar zeg je me watquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah, dus ineens is het niet meer onmogelijk dat aliens ons zouden bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |