SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Flaming hot
JA ZEG JIJ!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ander plaatje jongen, ik vind die enorme tieten zo vol op m'n scherm nogal eng.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA ZEG JIJ!!!!!!!!!!!!!!1
Breezerslet, looks like you've got a date.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Wanneer gaan we elkaar ontmoeten?![]()
![]()
Oh leuk!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Breezerslet, looks like you've got a date.
GA UIT MIJN HOOFD!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
patje is nudistencampinglover.
?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom wel langs trouwens cosje.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
we hebben het over het maagdenvlies van bloempje gehad, en over mijn wallen.
Amsterdam.quote:
Mijn maagdenvlies is helemaal niet besproken. Ik heb alleen gezegd dat Klips en ik nooit seksenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja met flips erbij ook.quote:
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja sorry hoor ik ga alweer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opeens wel iedereen weer posten![]()
oh neequote:Op donderdag 22 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zie veel groen, dus posts of quotes van mij. ik ben de spilquote:Op donderdag 22 september 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ga waterfietsen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef FreezePop het volgende:
nee de drukte, toch leuk geprobeerd
Denk om m'n maagdenvlies ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
piemels zijn er om in gaatjes gestoken te worden
in plasbuizenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
piemels zijn er om in gaatjes gestoken te worden
ik hoop dat je gebeten wordt door een haring.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik heb een fiets en woon aan het water. is dit genoeg?
niet jarige tonijnen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik hoop dat je gebeten wordt door een haring.
die zwemmende of van die tent dingen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik hoop dat je gebeten wordt door een haring.
Ja dat snapte ik, daarom snel quoten allesquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjedat moest harig zijn.
[..]
dus tonijn of haring?
hij haring, jij tonijn met haar. Ga je tonijn scheren wil je.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjedat moest harig zijn.
[..]
dus tonijn of haring?
nee man zo is het lekkerderquote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hij haring, jij tonijn met haar. Ga je tonijn scheren wil je.
meisje ik ben boos nu. tsss uhuhquote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee man zo is het lekkerder
Oh, dat vind ik dan weer niet zo erg.quote:
hihi meisjeee kom vegte danquote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meisje ik ben boos nu. tsss uhuh
3 uur op het binnenpleinquote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi meisjeee kom vegte dan
O...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gehaktballen toch gewoon
primaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
3 uur op het binnenplein
uhhhquote:Op donderdag 22 september 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gehaktballen toch gewoon
Ja nouuuu, ik zei nog watquote:
Ik ben ook snotterigquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed hoor, beetje keelpijn en snotterig nog steeds boh. En met Furdifurd?
hihi oki doegquote:
ja maar goed, hoort erbijquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben ook snotterigstomme herfst weer...
Ik ben er ook nodig aan toen. Nog een hele dag wachtenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droom al twee dagen achter elkaar over op vakantie gaan
Voor je kan dromen neem ik aanquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er ook nodig aan toen. Nog een hele dag wachten
Ditmaal niet surfenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor je kan dromen neem ik aan![]()
Veel te grote levensgenieter ben jij hoor!!
Surfen ja?
Waar gaat het nu heen dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ditmaal niet surfenVolgende surfvakantie is waarschijnlijk pas rond de jaarwisseling. Genieten van het leven hoort bij iedereen boven aan het lijstje te staan.
Naar Boedapest. Beetje cultuur snuiven daarquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar gaat het nu heen dan?![]()
En eigenlijk wel ja he, maar niet iedereen begrijpt dat.Veel plezier in ieder geval!
Ik was dit jaar ook in Boedapestquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Naar Boedapest. Beetje cultuur snuiven daar
Dankje!
Oh nee, nu kun je dit jaar maar 5 keer op vakantie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ditmaal niet surfenVolgende surfvakantie is waarschijnlijk pas rond de jaarwisseling. Genieten van het leven hoort bij iedereen boven aan het lijstje te staan.
Allemaal vakanties van ongeveer een week. Ik ken ook mensen die in één keer ruim een maand op vakantie gaan. Dus als je het zo gaat bekijken valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oh nee, nu kun je dit jaar maar 5 keer op vakantie.
Ja ik ben ook ong een maand weggeweest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allemaal vakanties van ongeveer een week. Ik ken ook mensen die in één keer ruim een maand op vakantie gaan. Dus als je het zo gaat bekijken valt het allemaal wel mee.
Ik zou al moorden voor een week.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allemaal vakanties van ongeveer een week. Ik ken ook mensen die in één keer ruim een maand op vakantie gaan. Dus als je het zo gaat bekijken valt het allemaal wel mee.
Treinticket/Vliegticket kopen en gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zou al moorden voor een week.
ja arrogantiequote:Op zaterdag 24 september 2011 02:00 schreef Furdinand het volgende:
Is het slecht als je jezelf een lekker ding vind?
Nee een bi.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zo af en toe wel ja.
Ben ik nu een slecht persoon?
Kontneuken dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh nee is vies en ranzig en niet bijbels.
Nu stuur ik allemaal rare berichtjesquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Heel erg niet verstandig, dan word je straks verkracht in de bosjes en kun je er niet over twitteren.
Nah dat ook weer niet, maar wel iets vaker dan toen ik er helemaal niet was zeg maarquote:Op zondag 25 september 2011 09:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haa die creeg, weer terug alles;
Ditquote:
Mijn weekend was muah.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een erg leuk weekend gehad wel. en jij?
Pijnlijkquote:Op zondag 25 september 2011 15:17 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een grote blauwe plek op mijn hart.
pfffquote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef Furdinand het volgende:
ach ja, dat krijg je als je gaat paintballen hé..
awwwquote:Op zondag 25 september 2011 15:57 schreef Furdinand het volgende:
het uiterlijk geeft nu het innerlijk weer.
Ik ga breezer morgenochtend zienquote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
Breezer die hier niet is: ik ben morgen misschien op je school
Ik ben er daarvoor waarschijnlijkquote:Op zondag 25 september 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga breezer morgenochtend zienHij heeft school van 14:20 tot laat, dus hoe laat ben jij daar?
Jaaaquote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah tofff hoor![]()
heb er zin in !!!!
Neeee dan krijgt ie trauma's voor het leven johquote:
Ahhhww, net zo'n mietje als R2quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neeee dan krijgt ie trauma's voor het leven johdie blijft lekker veilig in zijn Sleeuwijk
niet verder dan 20 meter van zn vertrouwde achtertuin anders wordt ie bang
Nog steeds depri?quote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
Furdinand lijkt op mij.![]()
Ik weet precies hoe hij zich voelt.
Hij is niet de enige die er last van heeft, heb het gesprek al vaker gevoerdquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijze woorden van Merel op dit tijdstip. Goed werk!
Awwhquote:Op maandag 26 september 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
Furdinand lijkt op mij.![]()
Ik weet precies hoe hij zich voelt.
Nee inmiddels niet meer.quote:
In ieder geval goed dat je niks anders wilt doenquote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Furdinand het volgende:
Hmm ja nee dat is het ook niet echt.. Ik zou helemaal niks aan mij anders willen.
Maarja ik weet het ook niet. Laat ook maar. Dankjewel
Ik ben het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
Er is iemand aan het overgeven hier
bah
even kijken wie het is
quote:
Gewoon een dweil in zijn hand drukken.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
Gatverdamme, broertje heeft echt alles ondergekotst, gang, badkamer, toilet, zichzelf.
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
Dat is zieligquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een dweil in zijn hand drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |