abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102384936
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
Sylvia Secrets is weer bezig met zometeen een (half)naakt shoot :7

En ze krijgt inrichtingsadvies van d'r moeder: "Syl, ik zou hier plaffonnieres doen". > "Wat voor dingen??????" :')
Boeiend, ik google wel op afbeelding als ik dat perse wil zien, net als met Tanja.
-edit-

[ Bericht 10% gewijzigd door Adelante op 26-09-2011 00:14:24 (geen naakt op het forum!) ]
pi_102388337
Ik vind sowieso degene die meerdere dagen in de grot heeft geleefd de 'echte' Robinson. Op het eiland leven in hutjes is natuurlijk peanuts..
Shine bright like a diamond.
pi_102426072
Heerlijk, hoe jullie zich dit jaar "meermaals" vergissen in de belgen!

Vooral de ladies zijn dit jaar van een ander soort hout gesneden dan jullie gewend zijn.
Deborah en Tanja zijn van een ander kaliber dan Esther en Sylvia tesamen!

En jullie dachten dat ons Tanja het zou opgeven in de grot!!!! ROFL!

Tanja kennen wij als een wilde madame die niets uit de weg gaat.
Tanja Dexters: Base jump Eifel Toren Tanja Dexters: Base jump Notre dame

En vooral de laatste bekijken tot het eind (met Sergio en Tanja op haar best - zoals wij ze ook kennen)

Vanessa Hoefkens beledigt Tanja Dexters (Ranking The Stars)
  dinsdag 27 september 2011 @ 03:28:39 #179
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102426077
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Musti het volgende:

Vooral de ladies zijn dit jaar van een ander soort hout gesneden dan jullie gewend zijn.

En vooral de laatste bekijken tot het eind (met Sergio en Tanja op haar best - zoals wij ze ook kennen)

Deborah. :') :') :')
Die probeert zo goed mogelijk te koken omdat ze weet dat ze er niks van bakt (no pun intended).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 27 september 2011 @ 03:34:25 #180
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102426084
En vergeet Freddy en Katherine niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102426089
Dat was vlug.

Maar je hebt gelijk, ze bakt er "voorlopig" niets van. Terwijl ze toch wel meer in haar mars heeft. Is echt wel een stoere madame. Geweest denk ik nu, na ER, hoewel we hebben nog niet alles gezien.

Voor de heren
Paaldansact TANJA DEXTERS
pi_102426107
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 03:34 schreef Madame_Paon het volgende:
En vergeet Freddy en Katherine niet.
Ja, de Freddy kennen wij echt als een opgever!! NOT!
Te groot ego gekregen daarentegen op een paar jaar tijd?????
FREDDY DE KERPEL - TAND INCIDENT

Katherine sucks! (skip her) Heeft nog niets bereikt in Vlaanderen, of toch niets, dat ik me herinner!

BTW
Niko, the gamer en den anderen drol, Kobe, de goochelaar sucken big time. :X -O- :? :r :r :r }:|
Kan er zelfs geen geschikte smiley voor vinden. Ken ze zelfs niet van TV.

Het lijkt allemaal een beetje op de movie "TWINS". 8)7 8)7 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door Musti op 27-09-2011 04:19:22 ]
  Moderator dinsdag 27 september 2011 @ 08:00:45 #183
155227 crew  Guppy
dus
pi_102426743
Alsof jij andersom enig idee hebt wie Esther is :')

Dat is toch het mooie van het spel, je laten verrassen door mensen. Of door mensen teleurgesteld worden, dat ook :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102427054
Gekke Belgen op fok. :P Maar die Tanja vind ik wel tof, niet zo'n jankert als die twee andere Belgen. Om nog maar te zwijgen over Kobe en Nico, wat een enge mennekes. Anne en Deborah zijn een belediging voor vrouwen wereldwijd met hun kookgevecht. Anne omdat ze zit te forceren en Deborah omdat ze denkt dat ze het koken heeft uitgevonden, terwijl ze gewoon een beetje zit te klooien met rommel. En dan ook nog eens over haar eigen eten op een gegeven moment: "Oooooh, wat ruikt dat lekker!" :') Steekt anders gelijk uwen vingers in uwen flamoes! Kunde ge ook vis vangen.

Maar goed, Freddy is toch wel de loser van de expeditie. Wie er wint, maakt niet zoveel uit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_102428430
Samengevat, de belgen zijn klote :') Wel toepasselijk dat wij Nederlanders precies die groep klote vinden :P (behalve Tanja, en een beetje Nicolas)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_102429003
Ik vind Jochem ook zwaar irritant.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_102466537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 08:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Alsof jij andersom enig idee hebt wie Esther is :')

Dat is toch het mooie van het spel, je laten verrassen door mensen. Of door mensen teleurgesteld worden, dat ook :)
Oh Boy!! :O
  woensdag 28 september 2011 @ 08:20:58 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_102467337
quote:
_O- _O- hahah, ik houd van catfights :D
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102483770
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Musti het volgende:

Jullie, ons, wij? Beetje chauvinistisch aangelegd geloof ik :')

En jij hebt alle Nederlanders van te voren zeker perfect ingeschat?

Hoe de hel moet ik iemand als Tanja goed inschatten terwijl ik haar niet ken en ze in het introfilmpje van ER vervolgens wordt geïntroduceerd als een vrouw die elke dag naar de kapper gaat etc.

Waarom alle 'Belgen-promotie filmpjes'? Wil je zo graag bewijzen dat ze echt heel leuk/top/goed/sterk/slim of wat dan ook zijn? Of mogen we ook zelf een mening vormen?

Ik heb dit jaar, net als voorgaande jaren, zowel bij de Belgen als bij de Nederlanders mensen verkeerd ingeschat. En dat is toch juist heel logisch bij zo'n programma, niemand kan vooraf zeggen hoe hij of zij op zo'n situatie reageert, laat staan dat je dat over een ander moet zeggen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:02:10 #190
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102485495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jullie, ons, wij? Beetje chauvinistisch aangelegd geloof ik :')

En jij hebt alle Nederlanders van te voren zeker perfect ingeschat?

Hoe de hel moet ik iemand als Tanja goed inschatten terwijl ik haar niet ken en ze in het introfilmpje van ER vervolgens wordt geïntroduceerd als een vrouw die elke dag naar de kapper gaat etc.

Waarom alle 'Belgen-promotie filmpjes'? Wil je zo graag bewijzen dat ze echt heel leuk/top/goed/sterk/slim of wat dan ook zijn? Of mogen we ook zelf een mening vormen?

Ik heb dit jaar, net als voorgaande jaren, zowel bij de Belgen als bij de Nederlanders mensen verkeerd ingeschat. En dat is toch juist heel logisch bij zo'n programma, niemand kan vooraf zeggen hoe hij of zij op zo'n situatie reageert, laat staan dat je dat over een ander moet zeggen :)
als ik deze topics lees zijn de Nederlanders nederaldners Veeeeeeel chauvinistischer dan de belgen (zelf ben ik NLer)
Wat doe ik hier?
pi_102487568
Oh dat zou best kunnen hoor, ik vond deze alleen wel heel extreem. Echt het wij tegen jullie verhaal zeg maar.

Als deze user een Nederlander was geweest had ik dezelfde mening gehad hoor :) Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen denken dat ze de mensen uit hun land helemaal moeten verdedigen of wat dan ook, puur omdat ze uit hun land komen.
Ik heb dat niet zo, op dit moment zie ik zelfs het liefst Nicolas of Tanja het liefst winnen, niet om uit welk land ze komen maar omdat ik die 2 op dit moment het meest Robinson waardig vind.
Feauteaux
pi_102489821
Freddie snapt het nog allemaal niet zo. Toch een beetje te vaak harde slagen op z'n schedelpan gekregen. 8-)

http://www.zita.be/entert(...)editie-robinson.html

c_/
pi_102492377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 04:14 schreef Musti het volgende:
Oh Boy!! :O
Daarover gesproken, waarom gebruiken Belgen zoveel Engelse zinnen? :P Valt me echt op, ook nu weer in ER.
pi_102493234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daarover gesproken, waarom gebruiken Belgen zoveel Engelse zinnen? :P Valt me echt op, ook nu weer in ER.
Niks meer dan Nederlanders dat doen hoor.
sig verwijderd door FA
pi_102495056
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Volgens mij doen Nederlanders dat vaker dan Belgen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_102495124
quote:

[..]

Damn, dat doen wij Nederlanders ook hoor ;)
Feauteaux
pi_102497542
Mwa, het valt mij in ieder geval wel op. I don't know, zie dat echt niet zo vaak bij Nederlanders, eigenlijk. Maar soit, dan zal het wel een foute waarneming van mij zijn. Shit happens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102498015
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:31 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Volgens mij doen Nederlanders dat vaker dan Belgen.
Ik moet zeggen dat het mij ook op viel. Nederlanders gebruiken hier en daar een Engels woord, maar die Belgen gooien er meteen een hele zin uit.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:53:32 #199
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102498893
Ik vind het accent van de Belgen zo vervelend op tv. Zoveel programma's met zo een Belgische presentator erbij en Belgische kandidaten met dat tenenkrommende accent.

Wij hebben hier in Nederland ook accenten waar velen zich onderling aan ergeren/bewonderen, maar dat Belgische accent in het algemeen ben ik echt helemaal zat op tv. Als ik Belgen wil horen zap ik wel naar een Belgische zender zoals vroeger naar Samson en Gert of Ketnet. Maargoed, de Belgen zullen misschien al die Nederlanders op tv wel weer vervelend vinden _O-

Ik heb verder niks tegen Belgen hoor (niet sarcastisch bedoeld ), vermoeiend accent is het enige.
Die filmpjes over die Belgen in dit topic vind ik juist wel weer leuk om te zien, ik ken die mensen niet dus het is wel leuk om te zien wat ze nou eigenlijk doen enzo. Ook die weetjes over die goochelaar en gamer die ze in Belgie dus ook niet kennen ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102500031
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het accent van de Belgen zo vervelend op tv. Zoveel programma's met zo een Belgische presentator erbij en Belgische kandidaten met dat tenenkrommende accent.

Wij hebben hier in Nederland ook accenten waar velen zich onderling aan ergeren/bewonderen, maar dat Belgische accent in het algemeen ben ik echt helemaal zat op tv. Als ik Belgen wil horen zap ik wel naar een Belgische zender zoals vroeger naar Samson en Gert of Ketnet. Maargoed, de Belgen zullen misschien al die Nederlanders op tv wel weer vervelend vinden _O-

Ik heb verder niks tegen Belgen hoor (niet sarcastisch bedoeld ), vermoeiend accent is het enige.
Die filmpjes over die Belgen in dit topic vind ik juist wel weer leuk om te zien, ik ken die mensen niet dus het is wel leuk om te zien wat ze nou eigenlijk doen enzo. Ook die weetjes over die goochelaar en gamer die ze in Belgie dus ook niet kennen ^O^
Een tijdje geleden zapte ik even naar de belgische zender. Baantjer was bezig en tot mijn stomme verbazing was het ondertiteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')