Boeiend, ik google wel op afbeelding als ik dat perse wil zien, net als met Tanja.quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef Adelante het volgende:
Sylvia Secrets is weer bezig met zometeen een (half)naakt shoot
En ze krijgt inrichtingsadvies van d'r moeder: "Syl, ik zou hier plaffonnieres doen". > "Wat voor dingen??????"
Deborah.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Musti het volgende:
Heerlijk, hoe jullie zich dit jaar "meermaals" vergissen in de belgen!
Vooral de ladies zijn dit jaar van een ander soort hout gesneden dan jullie gewend zijn.
Deborah en Tanja zijn van een ander kaliber dan Esther en Sylvia tesamen!
En jullie dachten dat ons Tanja het zou opgeven in de grot!!!! ROFL!
Tanja kennen wij als een wilde madame die niets uit de weg gaat.
Tanja Dexters: Base jump Eifel Toren Tanja Dexters: Base jump Notre dame
En vooral de laatste bekijken tot het eind (met Sergio en Tanja op haar best - zoals wij ze ook kennen)
Vanessa Hoefkens beledigt Tanja Dexters (Ranking The Stars)
Ja, de Freddy kennen wij echt als een opgever!! NOT!quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:34 schreef Madame_Paon het volgende:
En vergeet Freddy en Katherine niet.
Oh Boy!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Alsof jij andersom enig idee hebt wie Esther is![]()
Dat is toch het mooie van het spel, je laten verrassen door mensen. Of door mensen teleurgesteld worden, dat ook
quote:
Jullie, ons, wij? Beetje chauvinistisch aangelegd geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef Musti het volgende:
Heerlijk, hoe jullie zich dit jaar "meermaals" vergissen in de belgen!
Vooral de ladies zijn dit jaar van een ander soort hout gesneden dan jullie gewend zijn.
Deborah en Tanja zijn van een ander kaliber dan Esther en Sylvia tesamen!
En jullie dachten dat ons Tanja het zou opgeven in de grot!!!! ROFL!
Tanja kennen wij als een wilde madame die niets uit de weg gaat.
Tanja Dexters: Base jump Eifel Toren Tanja Dexters: Base jump Notre dame
En vooral de laatste bekijken tot het eind (met Sergio en Tanja op haar best - zoals wij ze ook kennen)
Vanessa Hoefkens beledigt Tanja Dexters (Ranking The Stars)
als ik deze topics lees zijn de Nederlanders nederaldners Veeeeeeel chauvinistischer dan de belgen (zelf ben ik NLer)quote:Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jullie, ons, wij? Beetje chauvinistisch aangelegd geloof ik
En jij hebt alle Nederlanders van te voren zeker perfect ingeschat?
Hoe de hel moet ik iemand als Tanja goed inschatten terwijl ik haar niet ken en ze in het introfilmpje van ER vervolgens wordt geïntroduceerd als een vrouw die elke dag naar de kapper gaat etc.
Waarom alle 'Belgen-promotie filmpjes'? Wil je zo graag bewijzen dat ze echt heel leuk/top/goed/sterk/slim of wat dan ook zijn? Of mogen we ook zelf een mening vormen?
Ik heb dit jaar, net als voorgaande jaren, zowel bij de Belgen als bij de Nederlanders mensen verkeerd ingeschat. En dat is toch juist heel logisch bij zo'n programma, niemand kan vooraf zeggen hoe hij of zij op zo'n situatie reageert, laat staan dat je dat over een ander moet zeggen
Daarover gesproken, waarom gebruiken Belgen zoveel Engelse zinnen?quote:
Niks meer dan Nederlanders dat doen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daarover gesproken, waarom gebruiken Belgen zoveel Engelse zinnen?Valt me echt op, ook nu weer in ER.
Volgens mij doen Nederlanders dat vaker dan Belgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daarover gesproken, waarom gebruiken Belgen zoveel Engelse zinnen?Valt me echt op, ook nu weer in ER.
Damn, dat doen wij Nederlanders ook hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik moet zeggen dat het mij ook op viel. Nederlanders gebruiken hier en daar een Engels woord, maar die Belgen gooien er meteen een hele zin uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Volgens mij doen Nederlanders dat vaker dan Belgen.
Een tijdje geleden zapte ik even naar de belgische zender. Baantjer was bezig en tot mijn stomme verbazing was het ondertiteld.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het accent van de Belgen zo vervelend op tv. Zoveel programma's met zo een Belgische presentator erbij en Belgische kandidaten met dat tenenkrommende accent.
Wij hebben hier in Nederland ook accenten waar velen zich onderling aan ergeren/bewonderen, maar dat Belgische accent in het algemeen ben ik echt helemaal zat op tv. Als ik Belgen wil horen zap ik wel naar een Belgische zender zoals vroeger naar Samson en Gert of Ketnet. Maargoed, de Belgen zullen misschien al die Nederlanders op tv wel weer vervelend vinden![]()
Ik heb verder niks tegen Belgen hoor (niet sarcastisch bedoeld ), vermoeiend accent is het enige.
Die filmpjes over die Belgen in dit topic vind ik juist wel weer leuk om te zien, ik ken die mensen niet dus het is wel leuk om te zien wat ze nou eigenlijk doen enzo. Ook die weetjes over die goochelaar en gamer die ze in Belgie dus ook niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |