Nee sorry, geen interessequote:
jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was dat trouwens boksmeisjes 9Esther?) dat in het voorfilmpje geblesseerd raakte tijdens de proef?
Normale mensen noemen dat een spiertje verrekt en gaan door. Maar voetballers en andere homo's hebben meteen een blessurequote:Op vrijdag 23 september 2011 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Boksers zijn meestal vrij hard, dus het kan ook een echte blessure zijn...
Zekerquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie jou dan graag eens in een boksring tegen die esther. Die homo kan jij dus makkelijk hebben snap ik?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Boksers zijn meestal vrij hard, dus het kan ook een echte blessure zijn...
Zo dacht ik eerst ook over Annequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:39 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Esther.![]()
En dan die Anne er nog uit, dan wordt het langzaam een beetje te verteren dat team zuid. Nico en Kobe halen me niet meer zo het bloed onder de nagels vandaan als in de eerste aflevering. Misschien omdat het nu naar Anne gericht is.
hahaha gewoon niks doen in de proef en lekker slapen de hele dag,, word je er zo uitgeknikkerdquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:24 schreef Nober het volgende:
Ik zou er nu alles aan doen om als eerste die grot in te mogen met die twee.
Ja maar goed, het gaat om hoe we ze in het programma vinden toch? Dus die Anne en Esther kunnen in het echt misschien heel tof zijn, in het programma zijn ze irritant dus wil ik ze weg uit het spel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een afgunst zeg... Of in ieder geval onverdraagzaamheid.
Houd er ook rekening mee dat je lang niet alles ziet en dat je dus alleen maar het beeld ziet dat de regisseurs willen dat je ziet. Mensen hoeven heus niet echt zo te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |